• Business

    SHIPPING FOCUS: Ελληνικά συμφέροντα πίσω από την αγορά κατασχεθέντος tanker

    tanker ναυτιλία


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

     

    Έλληνας αγοράζει κατασχεθέν tanker της Varun

    Η τράπεζα που είχε στην κατοχή της το aframax tanker Ocean Mare (χωρητικότητας 106.004-dwt και κατασκευής 2006) προχώρησε στην πώληση του για 13.5 εκατομμύρια δολάρια. Πίσω από την αγορά φαίνεται πως βρίσκεται γνωστός Έλληνας εφοπλιστής, τα στοιχεία του οποίου όμως δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα. Η Varun είχε προσπαθήσει να πουλήσει το tanker τον Ιούνιο, χωρίς όμως να τα καταφέρει, γεγονός που είδε το πλοίο της να δεσμεύεται από την τράπεζα.

    10 αγνοούμενοι έπειτα από βύθιση bulker

    Το φορτηγό πλοίο Emerald Star (χωρητικότητας 57.367-dwt και κατασκευής 2010) και σημαίας Hong Kong, βυθίστηκε κοντά στο Luzon των Φιλιπιννών. Από τα 26 μέλη του πληρώματος τα 16 σώθηκαν χάρης άλλα πλοία που βρισκόντουσαν κοντά, ενώ τα υπόλοιπα 10 -συμπεριλαμβανομένου και του καπετάνιου- αγνοούνται. Σημειώνεται πως το πλοίο ανήκει στην Dubai Bulkers και το διαχειρίζεται η Stellar Ocean Transport.

     

    Στα διαλυτήρια container της Shreyas

    Η ινδική ναυτιλιακή εταιρεία Shreyas Shipping & Logistics υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας για την πώληση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων  SSL Sagarmala (κατασκευής 1989 και χωρητικότητας 570-teu) σε γιάρδα διαλυτηρίων.

    Ετήσια ακινησία για το Champion Jet 1

    Ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του για τη φετινή περίοδο το Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοο, Champion Jet 1, της ναυτιλιακής εταιρείας SeaJets, συμφερόντων του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου. To ταχύπλοο εξυπηρετούσε τη γραμμή Πειραιάς – Τήνος – Μύκονος – Νάξος –  Σαντορίνη και θα ξεκινήσει άμεσα την ετήσια ακινησία του. Τη θέση του θα πάρει το Ε/Γ ταχύπλοο SeaJet 2.

    Αλλάζει όνομα η Thompson Cruises

    Την αλλαγή του ονόματός της ανακοίνωσε η Thomson Cruises. Από τον επόμενο μήνα η εταιρεία θα μετονομαστεί σε Marella Cruises, που στην κέλτικη γλώσσα σημαίνει φωτεινή θάλασσα. Τα πλοία της εταιρεία θα μετονομαστούν κι αυτά με τη σειρά τους με την εταιρεία να υπόσχεται πως θα παραμείνει στο ίδιο επίπεδο υπηρεσιών.

     

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για τη Δευτέρα (16/10/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 1523 (+38)
    • Baltic Capesize Index (BCI):  2980 (+109)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1637 (+31)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 1082 (+13)
    • Baltic Handysize Index (BHSI): 656 (+7) 

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Α. Αγγελικούση: Η Pantheon Tankers επωφελείται από την άνοδο στην αγορά των VLCCs

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί η Arctic Securities χαμηλώνει τις προσδοκίες για VLCCs και supramaxes

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ανησυχία στην παγκόσμια ναυτιλία: Στόχος κυβερνοεπίθεσης και η BW Group



    ΣΧΟΛΙΑ