• Τράπεζες

    Τράπεζα Πειραιώς: Τι αλλάζει στα υποκαταστήματα – Νέες επενδύσεις

    • NewsRoom
    Χρήστος Μεγάλου, CEO Τράπεζας Πειραιώς

    Χρήστος Μεγάλου, CEO Τράπεζας Πειραιώς


    Ένα νέο τύπο τραπεζικού καταστήματος υιοθετεί η Τράπεζα Πειραιώς, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και ενσωματώνοντας τις σύγχρονες τραπεζικές τάσεις και πρακτικές.

    Στόχος, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, που θα συνδυάζουν καινοτομίες και στοχευμένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους, σε ένα μοντέρνο και ευχάριστο περιβάλλον, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της.

    Για τον λόγο αυτό, προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύοντας τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με 387 καταστήματα, τα οποία καλύπτουν στρατηγικά την επικράτεια.

    Στο νέο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, ο πελάτης απολαμβάνει γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε ένα ανοικτό, φιλικό και οικείο περιβάλλον.

    Με την είσοδο του τον υποδέχεται ο τραπεζικός σύμβουλος και τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει.

    Οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της Τράπεζας όπου είναι απαραίτητο.

    Για τη διαχείριση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, υπάρχουν κλειστοί χώροι, οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των συζητήσεων.

    Ο νέος, σύγχρονος σχεδιασμός του καταστήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να βρεθεί το προϊόν ή η υπηρεσία που ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του.

    Με τον τρόπο αυτό αναβαθμίζεται η συνολική εμπειρία και εξυπηρέτηση των πελατών και ενδυναμώνεται περαιτέρω η ανθρωποκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς.

    Με τη χρήση των ψηφιακών μέσων και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών, επιτυγχάνεται ο δραστικός περιορισμός των αναγκαίων εντύπων, με αποτέλεσμα τόσο τον περαιτέρω περιορισμό του χρόνου ολοκλήρωσης των συναλλαγών, όσο και τη σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της Τράπεζας.

    Η μετατροπή των καταστημάτων ξεκινάει άμεσα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά.

    Ήδη λειτουργούν πιλοτικά τρία νέα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην ταχύτητα και στην αμεσότητα εξυπηρέτησης του πελάτη σε ένα μοντέρνο περιβάλλον.

    Η Τράπεζα Πειραιώς στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της, επενδύει στη διαρκή εξέλιξή της, εφαρμόζοντας σύγχρονες τραπεζικές πρακτικές, αξιοποιώντας το διευρυμένο δίκτυό της, επενδύοντας στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της και ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής στα συστήματά της, ώστε να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στις σύγχρονες απαιτήσεις και προσωποποιημένες ανάγκες των πελατών της.

    Διαβάστε επίσης: 

    Τράπεζα Πειραιώς: Αναμένεται πτώση στην τιμή σιταριού και ρυζιού

    Τράπεζα Πειραιώς: Διεθνείς διακρίσεις στα Institutional Investor 2023 Europe & Emerging EMEA Equities Awards

    Οι μικρότερες σε μέγεθος τράπεζες διεκδικούν δυναμικό ρόλο στην αναπτυξιακή πορεία της οικονομίας

    _______________________

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις

    Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε



    ΣΧΟΛΙΑ