• Τράπεζες

    Παύλος Μυλωνάς: Είμαστε κοντά στους πελάτες μας-Προχωράμε τις ψηφιακές υπηρεσίες για τον μετασχηματισμό της Εθνικής Τράπεζας

    Εθνική Τράπεζα: Στις 30 Ιουλίου η Γενική Συνέλευση - Τα θέματα

    Παύλος Μυλωνάς, CEO της Εθνικής Τράπεζας


    «Είμαστε κοντά στους πελάτες μας να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες τους» ανέφερε ο CEO της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπους, που πραγματοποίησε για πρώτη φορά μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

    «Προχωράμε τις ψηφιακές υπηρεσίες για τον μετασχηματισμό της Εθνικής Τράπεζας. Λανσάρουμε προγράμματα για τις επιχειρήσεις. Προτεραιότητά μας είναι οι ψηφιακές υπηρεσίες για εταιρικούς πελάτες. Πριν από ένα χρόνο στο Λονδίνο είχαμε δεσμευθεί παρουσιάζοντας το σχέδιο μετασχηματισμού ότι αλλάζουμε, αφήνουμε πίσω τα βαρίδια και ότι η μεγάλη πρόκληση είναι η ψηφιακή εποχή Η πανδημία επιτάχυνε την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η ομάδα μας σχεδίασε και εισάγει αλλαγές. Θα σας εντυπωσιάσουμε με όσα έχουμε καταφέρει» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παύλος Μυλωνάς.

    Από την πλευρά της η Χριστίνα Θεοφιλίδη Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής τόνισε ότι ο ο covid-19 επιτάχυνε την ψηφιοποίηση της αγοράς και του κράτους.

    «Η ΕΤΕ τρέχει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της σε συνεργασία με τους πελάτες της. Σήμερα το 28% των ενεργών χρηστών του ίντερνετ εμπιστεύονται την Εθνική τράπεζα. Μάλιστα το mobile banking της ΕΤΕ είναι πρώτο μεταξύ των τραπεζών και δεύτερο γενικά πάνω από πλατφόρμες όπως το Netflix, πραγματοποιώντας 4,5 εκατομμύρια συναλλαγές» τόνισε η κ. Θεοφιλίδη.

    «Η ψηφιοποίηση είναι μονόδρομος για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Εκπαιδεύουμε τους πελάτες μας και έχουμε ομάδες αποκλειστικής στήριξης εταιρικών πελατών» επεσήμανε η Γενική Διευθύντρια λιανικής τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας και συνέχισε: Τον Απρίλιο έγινα 100.000 νέες εγγραφές στο internet banking, ενώ πραγματοποιήθηκαν 50.000 πωλήσεις προϊόντων, όπως καρτών, προθεσμιακών καταθέσεων κ.α. Το 60% των συναλλαγών πραγματοποιήθηκε με ηλεκτρονικά μέσα και μόλις το 5% με παρουσία στο κατάστημα».

    «Υιοθετούμε τις βέλτιστες πρακτικές, αλλά και τη λογική των fintec υπηρεσιών», επεσήμανε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Βασίλης Καραμούζης, Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής τραπεζικής.

    «Προσφέρουμε στους εταιρικούς πελάτες τη δυνατότητα on line εκταμίευση αλλά και αποπληρωμή δανείων, τη μεταβολή εγκριτικών ορίων, την υποβολή και παρακολούθηση αιτημάτων καθώς και τη διαχείριση πολλαπλών εταιρικών λογαριασμών» ανάφερε ο κ. Καραμούζης.

    Συγκεκριμένα, η Διοίκηση της Τράπεζας παρουσίασε μεταξύ άλλων τις παρακάτω νέες δυνατότητες του Internet Banking για τις επιχειρήσεις:

    1. Online αποπληρωμή επιχειρηματικών δανείων. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να παρακολουθούν συγκεντρωτικά τις οφειλές για όλα τα επιχειρηματικά τους δάνεια και να τις αποπληρώνουν με μια μόνο συναλλαγή από το Internet Banking, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε Κατάστημα.

    2. Online αίτημα εκταμίευσης: Οι επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν μέσω του νέου Internet Banking αίτημα για άμεση εκταμίευση ποσού από τα εγκεκριμένα τους όρια. Η επεξεργασία του αιτήματος και η εκταμίευση του ποσού ολοκληρώνεται την ίδια ημέρα ή στον επιθυμητό από την επιχείρηση χρόνο.

    3. Online αίτημα ανανέωσης ή τροποποίησης νομιμοποιητικών εγγράφων: Με τη νέα δυνατότητα οι επιχειρήσεις υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήματα για ανανέωση ή τροποποίηση της γνωμάτευσης νομιμοποίησής τους, επισυνάπτοντας ψηφιακά τα δικαιολογητικά χωρίς να απαιτείται η προσκόμισή τους σε Κατάστημα.

    4. Online Διαχείριση εταιρικών χρηστών: Η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να ορίζει ηλεκτρονικά ειδικούς διαχειριστές, οι οποίοι με τη σειρά τους θα έχουν δικαίωμα καθορισμού τόσο των νέων χρηστών της εταιρίας, όσο και των ορίων συναλλαγών, εγκρίσεων καθώς και προσβάσεών τους σε προϊόντα και υπηρεσίες.

    6. Online αιτήσεις: Oι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα αποστολής υπογεγραμμένων συμβατικών εγγράφων και ενημέρωσης του εταιρικού τους προφίλ μέσα από το Internet Banking, με μια απλή ηλεκτρονική αίτηση, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα.

    7. Mobile Customer Onboarding: Όλες οι ατομικές επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που είναι κάτοχοι χρεωστικής κάρτας Εθνικής Τράπεζας (Debit Business card) μπορούν να αποκτήσουν από το κινητό τους κωδικούς πρόσβασης για το digital banking της Εθνικής. Η διαδικασία διαρκεί ελάχιστα λεπτά και γίνεται μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking.

    Παράλληλα με τις νέες δυνατότητες του Internet Banking, η Εθνική συνεχίζει να πρωτοπορεί και να σχεδιάζει νέες, χρήσιμες υπηρεσίες για τη διευκόλυνση των
    επιχειρήσεων. Μεταξύ αυτών, η online ενεργοποίηση λύσεων e-commerce, οι ψηφιακές υπογραφές, η παρακολούθηση εμβασμάτων εξωτερικού σε πραγματικό χρόνο, η παροχή αναβαθμισμένου συστήματος ειδοποίησης συναλλαγών, η δυνατότητα digital onboarding για επιχειρήσεις και η διαμόρφωση ενός πλήρως λειτουργικού Mobile Banking App για επιχειρήσεις.



    ΣΧΟΛΙΑ