• Παραλαβή βραβείου Economist

    Παραλαβή βραβείου Economist

    Τράπεζες

    Εθνική Τράπεζα: Η σύγχρονη ψηφιακή τραπεζική εμπειρία επιβραβεύεται ακόμα μια φορά

    • NewsRoom

    Μια ακόμη σημαντική διάκριση απέσπασε η Εθνική Τράπεζα, που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει ψηφιακό εντυπωσιακό άλμα, βελτιώνοντας την εμπειρία και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

    Μετά τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής για τους ιδιώτες, που παρουσίασε τον Δεκέμβριο του 2019, στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε, τον Μάιο του 2020, μία νέα, ολοκληρωμένη δέσμη ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις. Μάλιστα, όπως είχαν υπογραμμίσει τότε ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, αλλά και στελέχη της διοίκησης, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Τράπεζας, ο οποίος επιταχύνθηκε σημαντικά και λόγω Covid-19, είχε στόχο να καταστήσει την Εθνική τράπεζα πρώτης επιλογής για τον πελάτη.

    Η αύξηση στη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας, από το ξέσπασμα της πανδημίας και μετά, υπήρξε, άλλωστε, εκρηκτική, με τις νέες εγγραφές στο digital banking, τις online πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών και τη χρήση των ηλεκτρονικών δικτύων και των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας να σημειώνουν όλα κατακόρυφη άνοδο. Μάλιστα, ήδη από το 2020, κατάφερε να ξεχωρίσει διεθνώς σε επίπεδο ψηφιακής τραπεζικής και να αναδειχθεί σε μία από τις τέσσερις σημαντικότερες τράπεζες διεθνώς στο Open Banking και πρώτη σε ό,τι αφορά την παροχή τεχνολογικών εργαλείων και πρόσβασης των πελατών.

    Δύο χρόνια μετά, οι πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής, με επίκεντρο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση, της Τράπεζας επιβραβεύτηκαν με το βραβείο «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award» του Economist, επιβεβαιώνοντας τόσο τη στρατηγική της κατεύθυνση όσο και τις επιδόσεις της ως προς την επίτευξη του βασικού στόχου της που δεν είναι άλλος από την προσφορά μιας άριστης εμπειρία εξυπηρέτησης.

    Το βραβείο παρέλαβε ο CEO της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος τόνισε ότι το βραβείο αυτό αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει συστηματικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία. Χαρακτηριστικά υπογράμμισε ότι σήμερα έχει περισσότερους από 2 εκατ. ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.   

    Ξεχώρισε και βραβεύτηκε για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες 6 από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές) που διακρίθηκαν σε αυτό το επίπεδο και ειδικότερα εν μέσω της πανδημίας, όταν η τεχνολογία απέκτησε ακόμη σημαντικότερη χρήση και αξία για τους πελάτες των επιχειρήσεων, τους εργαζόμενους και την οικονομία.

    i-bank Εθνική Τράπεζα κινητό

    Το συγκεκριμένο βραβείο έρχεται να προστεθεί, όπως προαναφέρθηκε, σε μια σειρά εξίσου σημαντικών βραβεύσεων και αναγνωρίσεων που έχει καταφέρει να αποσπάσει η Εθνική Τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο:

    • Ανάδειξη ως «Τράπεζα της χρονιάς στην Ελλάδα» από το έγκριτο περιοδικό «The Banker» 

    • World Finance Digital Banking Awards

    • Digital Finance Awards 2022 

    • e-volution Awards 2022  

    • Mobile Excellence Awards 2022 

    • Impact BITE Awards 2021 

    Συνεχείς επενδύσεις

    Η Εθνική Τράπεζα, στηρίζοντας την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή και με στόχο πάντα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της, επιμένει να επενδύει συστηματικά στην πιο σύγχρονη τεχνολογία και η ψηφιακή της πρόταση έχει πλέον κατακτήσει την κορυφή.

    Αξιοποιώντας το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech, η Εθνική Τράπεζα έχει καταφέρει να προσφέρει μια πιο σύγχρονη, πιο ψηφιακή, πιο φιλική προς το χρήστη digital τραπεζική εμπειρία.

    Και συνεχίζει εφαρμόζοντας μία στρατηγική 5 πυλώνων που περιλαμβάνει:

    Α) Ενημέρωση και εκπαίδευση πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες: Με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking.

    Β) Εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online μέσω ενός απλού και φιλικού customer journey, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο

    Γ) Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα μέσα από μια σειρά δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών, όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματισμός. 

    Δ) Κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάθε στιγμή της ημέρας χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα.

    Ε) Εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs μέσω συνεργασιών με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρίες και με customized υλοποιήσεις για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.