ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυστηροποίηση των τεχνικών ελέγχων και των προστίμων και απαγόρευση άδειας ασφάλισης σε όσα ταξί ή IX αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, προανήγγειλε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης.
Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, που τόνισε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.
Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.
«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστον μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.
«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σκάνδαλο VW: Πέντε βήματα για να λάβετε αποζημίωση
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ζήσε… Μάη μου για τα πρόστιμα ύψους 150 ευρώ για ΚΤΕΟ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wall Street: Ανατροπή στο τέλος και νέα ανοδική συνεδρίαση για Dow Jones και S&P 500
- Πετρέλαιο: Βουτιά στα 58 δολάρια το WTI σε χαμηλά 4 ετών λόγω Σαουδικής Αραβίας και Αμερικανικού ΑΕΠ
- Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ θα καταθέσει δική του πρόταση για σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής
- e-ΕΦΚΑ: Παρατείνεται έως τις 2 Μαΐου η προθεσμία καταβολής δόσεων ρύθμισης και τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών
