• Top Stories

    Το μυστικό σχέδιο του Facebook για το κυνήγι των clicks

    • NewsRoom
    facebook fishing


    Το Facebook πρόκειται να λάβει εκ νέου σοβαρά μέτρα για την αντιμετώπιση του “click-bait“, του κυνηγιού των clicks, γνωστού στα ελληνικά ως “κλικ με το ζόρι“.

    Πλέον η εταιρεία έχει εντείνει τις προσπάθειες της, όσον αφορά την αλλαγή των αλγόριθμων που αποτρέπουν την παράδοση μηνυμάτων, από ειδήσεις που περιλαμβάνουν τους γνωστούς τίτλους “δεν φαντάζεστε” ότι κάτι συνέβη, ή το “όποιος το είδε σοκαρίστηκε”.

    facebook click bait

    Τα τελευταία χρόνια που το Διαδίκτυο κυριαρχεί στον τομέα της ενημέρωσης και έχει κατακλυστεί από ειδήσεις από όλο τον κόσμο, το φαινόμενο του “κλικ με το ζόρι” έχει γίνει μια ενοχλητική πραγματικότητα.

    Με αυτή την έννοια ορίζεται η μέθοδος αρκετών blogs και sites να προσπαθούν να εξαναγκάσουν τον αναγνώστη τους, να κάνει το πολυπόθητο κλικ στο σύνδεσμο που του αποστέλλουν.

    Facebook

    Η ομάδα του Facebook βρήκε και ξεκαθάρισε πρόσφατα χιλιάδες ανάλογους τίτλους, βάζοντας τους στην κατηγορία των click-bait, έτσι ώστε να ενισχύσουν την δουλειά των αλγορίθμων για ξεκαθάρισμα των αληθινών ειδήσεων από τα spam, αμέσως μετά την ανάρτηση τους στην σελίδα.

    Μάλιστα, όσο περισσότερες φορές ένας εκδότης ποστάρει υλικό “click-bait”, τόσο μεγαλύτερος περιορισμός θα υπάρχει από το Facebook, όσον αφορά υλικό που προέρχεται από την συγκεκριμένη πηγή.

    Η προσπάθεια του Facebook ξεκίνησε μετά τα χιλιάδες παράπονα των χρηστών της για την επανεμφάνιση του ενοχλητικό αυτού φαινομένου, ακόμη και μετά από άλλες ανάλογες προσπάθειες της εταιρείας το 2014.

    “Οι άνθρωποι ακόμη παραπονιούνται” λένε οι υπεύθυνοι του Facebook, ενώ προσθέτουν ότι “νομίζουμε είναι τόσο κακό για τους ίδιους τους αναγνώστες, όσο και για τους εκδότες, ακόμη και για το ίδιο το Facebook”.

    facebook

    Φυσικά τις περισσότερες φορές, όπως φαντάζεστε, η τελική είδηση είναι απλώς μια προσπάθεια εντυπωσιασμού.

    Οι περισσότερες επικεφαλίδες των άρθρων της φιλοσοφίας των Clickbait στοχεύουν στο να εκμεταλλευτούν την “περιέργεια” που έχει ο αναγνώστης στην θέα των συγκεκριμένων τίτλων. Αυτές παρέχουν στον τίτλο πληροφορίες έτσι ώστε να κινήσουν την περιέργεια του αναγνώστη, αλλά όχι τόσες για να την ικανοποιήσουν, αν δεν κάνει εξαρχής κλικ στον σύνδεσμο ( link ) που οδηγεί στο περιεχόμενο.

    Αν και η κίνηση αυτή αποτελεί μια πρωτοπορία του Facebook, ωστόσο δεν αποτελεί και συνολική λύση, καθώς τα site που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική δεν πρόκειται να αποκλειστούν διαπαντός.

    Διαβάστε ακόμη: 

    http://www.mononews.gr/tedjulia-galef-giati-pistevete-oti-echete-dikio-akoma-ki-otan-echete-adiko/66037

     

     

    Δείτε ακόμη: 

    http://www.mononews.gr/otan-athoes-ke-anemeles-fotografies-ginonte-epikindina-apokaliptikes/66008

     



    ΣΧΟΛΙΑ