• Top Stories

    Folli Follie: Ισχυροποιεί τη θέση της στην αγορά καλλυντικών με νέα brands

    • NewsRoom

    Τζώρτζης Κουτσολιούτσος


    Την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου και την ισχυροποίηση της θέση της στην ελληνική αγορά αποφάσισε η Folli Follie με την επέκταση του κλάδου επιλεκτικής και ευρείας διανομής καλλυντικών προϊόντων.

    Οι δραστηριότητες της Folli Follie ενισχύθηκαν σημαντικά το τελευταίο τρίμηνο του 2017 με την εκπροσώπηση και διανομή επωνύμων brands από το χαρτοφυλάκιο της COTY Inc.: Lancaster, Calvin Klein, Chloe, Tiffany & Co, Davidoff, Roberto Cavalli, Marc Jacobs, Bottega Veneta, Miu Miu, Balenciaga, Joop! και Cerruti.

    Από την 1η Ιανουαρίου 2018, η συνεργασία αυτή ισχυροποιήθηκε ακόμη περισσότερο για την FF Cosmetics (100% θυγατρική της FF GROUP SA), συμπεριλαμβάνοντας στο χαρτοφυλάκιό της τις επώνυμες μάρκες ευρείας διανομής καλλυντικών Bourjois και Rimmel.

    Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ήδη από το 2012, ο Όμιλος FF Group εκπροσωπεί και διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά καταξιωμένους οίκους ομορφιάς, μεταξύ των οποίων Shiseido, Dolce & Gabbana, Gucci, Hugo Boss, Escada, Max Factor και Μolton Brown, και συνεπώς τα παραπάνω επώνυμα brands έρχονται να διευρύνουν περαιτέρω το υπάρχον portfolio.

    Δεδομένης της πολυετούς εμπειρίας και εξειδικευμένης τεχνογνωσίας στη διαχείριση προϊόντων μόδας και ομορφιάς, ο Όμιλος FF Group εισέρχεται δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη των αρωμάτων πολυτελείας, με το λανσάρισμα της πρώτης επώνυμης σειράς αρωμάτων Folli Follie. Η διανομή έχει ήδη ολοκληρωθεί στα ομώνυμα καταστήματα, ενώ η επίσημη παρουσίαση των αρωμάτων στις αλυσίδες καλλυντικών έχει προγραμματιστεί για τον Απρίλιο 2018.

    Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group, κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος: «Η ανάπτυξη της FF Cosmetics, θυγατρικής του Ομίλου FF Group, σημειώνει μία ραγδαία ανοδική πορεία, εν τη γενέσει της, μέσω της στρατηγικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου της και της εισόδου της στην παγκόσμια αγορά των αρωμάτων, με το μεγάλο λανσάρισμα των αρωμάτων Folli Follie. Οι παραπάνω κινήσεις στρατηγικής σημασίας ενδυναμώνουν τη δέσμευση του Ομίλου FF Group για την ισχυροποίηση του κλάδου καλλυντικών, με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς αλλά και την ενίσχυση της θέσης του ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρίες πανελλαδικά».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τζ. Κουτσολιούτσος: Δυναμική επέκταση στην Κίνα με 50 νέα καταστήματα για τη Folli Follie

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Folli-Follie: Νέα τιμή-στόχος και αναβάθμιση σε neutral από IBG



    ΣΧΟΛΙΑ