• Top Stories

    Captain Fu (Cosco): «Θα φέρουμε περισσότερη δουλειά στον Πειραιά»

    Fu Cheng Qiu

    Το αφεντικό της Cosco, Fu Cheng Qiu, ή αλλιώς «Κάπταιν Fu»


    Τη βούληση της Κίνας να επενδύσει περαιτέρω στην ανάπτυξη του Πειραιά υπογράμμισαν κορυφαίοι εκπρόσωποι της Cosco που έδωσαν το παρόν υποδοχής ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, του «Taurus» και στα εγκαίνια της προβλήτας ΙΙΙ. Οι ίδιοι προανήγγειλαν νέες επενδύσεις, οι οποίες θα αναβαθμίσουν τις δυνατότητες του ελληνικού λιμανιού και θα το οδηγήσουν στην παγκόσμια «ελίτ» του χώρου του.

    Αίσθηση προκάλεσε η ομιλία του Captain Fu Chengqiu, διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, σημείωσε πως η δρομολόγηση του Taurus θα φέρει περισσότερη δουλειά στον Πειραιά, και πρόσθεσε πως η κινέζικη εταιρεία, θα συνεχίσει να εργάζεται σκληρά, όπως κάνει τα τελευταία επτά χρόνια, για να ανέβει και άλλο επίπεδο το λιμάνι (σήμερα είναι στην 26η θέση σε παγκόσμια κλίμακα από την 38η που ήταν πριν από μερικά χρόνια).

    Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Cosco Shipping Ports, Ken Chen στάθηκε στη συνεισφορά του ομίλου στην ανάπτυξη του Πειραιά, λέγοντας πως μέχρι σήμερα έχει δημιουργήσει 1.600 θέσεις εργασίας και ταυτόχρονα αύξησε τη δυναμικότητα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τα 680.000 TEUs σε 3,7 εκατ. ΤEUs το 2017 ενώ τόνισε πως έπονται νέες επενδύσεις για την περαιτέρω αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Σε ανάλογο μήκος κύματος και ο Captain Xiao Buzhou, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Cosco Shipping Conteiner Lines Europe, ο οποίος εμφανίστηκε σίγουρος για την επιτυχία του εγχειρήματος ενώ ο Ο εκπρόσωπος της Κινέζικης Πρεσβείας στην Ελλάδα, Gao Wenqui είπε πως ανοίγεται μια νέα εποχή στη στρατηγική συνεργασία Ελλάδας και Κίνας, και δήλωσε πεπεισμένος ότι οι σχέσεις των δυο χωρών να ενισχυθούν περαιτέρω.

    Με την ολοκλήρωση των έργων, η χωρητικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ θα αυξηθεί σε 6,2 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια από 5,5 εκατ. που ήταν μέχρι τώρα. Επιπλέον ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια μπορεί να διαχειριστεί ετησίως και η προβλήτα Ι του ΟΛΠ.

    Όσον αφορά στο «Cosco Shipping Taurus», κατασκευάστηκε το 2018 έχει μήκος 400 μέτρα και πλάτος 58,72 και είναι εξοπλισμένο για 1.000 teu ψυκτικής χωρητικότητας. Το πλοίο σχεδιάστηκε από τη θυγατρική της Κρατικής Εταιρείας Ναυπηγικής Βιομηχανίας της Κίνας (CSSC) και στο πλαίσιο των τακτικών δρομολογίων του θα πραγματοποιεί δρομολόγια σε όλο τον κόσμο με αφετηρία την Κίνα.

    Το «China Cosco Taurus» που είναι «αδελφό» πλοίο με το «China Cosco Aries», είναι ένα από τα Giga Carriers, όπως αποκαλούνται τα κολοσσιαία αυτά πλοία άνω των 18.000 teu, που υπηρετούν τον νέο «θαλάσσιο» Δρόμο του Μεταξιού, ο οποίος ενώνει την Κίνα με την Ευρώπη.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  SHIPPING FOCUS: Ασταμάτητες οι παραγγελίες νεότευκτων και οι αγορές μεταχειρισμένων πλοίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation



    ΣΧΟΛΙΑ