array(0) {
}
        
    
Menu
-0.5%
Τζίρος: 242.50 εκατ.

Εξάρχεια: Άγνωστοι πέταξαν μολότοφ σε αστυνομικούς – 2 συλλήψεις

Comments

Αυτές είναι οι πέντε σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε: 

Bulker 20ετίας για την Tan Binh

Η ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρεία Tan Binh με έδρα το Βιετνάμ, προχώρησε στην αγορά του φορτηγού πλοίου Luxury SW (χωρητικότητας 21.519-dwt και κατασκευής 1999) από την Shih Wei Navigation. Το πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου ήδη έχει μετονομαστεί σε Tan Binh 236 και έχει ξεκινήσει τα νέα του καθήκοντα.

Δύο νεότευκτα LPG «χτίζει» η Kumiai Senpaku

Στην παραγγελία δύο νεότευκτων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) αποφάσισε να προχωρήσει η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kumiai Senpaku. Τα δύο μικρά LPG carriers θα έχουν χωρητικότητα 5.000-cu m και θα κατασκευαστούν στις επίσης ιαπωνικές γιάρδες Sasaki Zosen. Τα πλοία θα παραδοθούν στην εταιρεία το τελευταίο τρίμηνο του 2019 και θα ναυλωθούν απευθείας στη Statoil.

Πώληση για tanker της Maersk

Στην πώληση ενός δεξαμενόπλοιου του στόλου της προχώρησε η Maersk Tankers. Ο λόγος για το Maersk Privilege (χωρητικότητας 105.483-dwt και κατασκευής 2003 σε ιαπωνικά ναυπηγεία) το οποίο εξαγοράσθηκε από τη Winson Oil έναντι 12,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ανανεώνει τον στόλο της η Wisdom Marine

Τέσσερα νεότευκτα bulkers αποφάσισε να «χτίσει» η ταϊβανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Wisdom Marine. Το πλοία θα είναι τύπου kamsarmax (χωρητικότητας 82.400-dwt το καθένα). Θα κατασκευασθούν στα ιαπωνικά ναυπηγεία Japan Marine United και θα κοστίσουν συνολικά  136 εκατομμύρια δολάρια.

Νεότευκτα και για την MOL

Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines (MOL) παρήγγειλε τρία νεότευκτα bulk carriers (χωρητικότητας 56.000-dwt). Τα φορτηγά πλοία θα ναυπηγηθούν από τα ναυπηγεία της Oshima Shipbuilding και αναμένεται να παραδοθούν στην MOL εντός του 2021. Η συνολική αξία κατασκευής τους ορίσθηκε σε 72 εκατομμύρια δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Αγγ. Φράγκου: Αιφνιδιάζει με νέα εξαγορά πλοίου για τη Navios Containers

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στις 12 Νοεμβρίου πανηγυρική εκδήλωση στο Λονδίνο για τα 100 χρόνια του «Κομίτι»
«Η συνάντηση Ερντογάν –Τράμπ στο Λευκό Οίκο, η Διάσκεψη για τη Γάζα και οι γνωστικές μεροληψίες στην ελληνική δημόσια σφαίρα»
Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 651 πλοία – Κάθε μήνα αυξάνεται ο αριθμός των παραγγελιών για νεότευκτα
Πρώτος ο ελληνόκτητος στόλος – Ελλάδα, Κίνα, Ιαπωνία, κατέχουν το 40% του παγκόσμιου στόλου
Βασίλης Κικίλιας: «Νέα μαρίνα στην Κέρκυρα με επένδυση άνω των 50 εκ. €»
«Σκιώδης στόλος»: Κυριαρχεί στα γηρασμένα δεξαμενόπλοια – Ανεπηρέαστος ο «μαύρος χρυσός» παρά τις αμερικανικές κυρώσεις στα ρωσικά πετρέλαια
Πειραιάς: Αντιδράσεις για τα θαλάσσια πάρκα από αλιείς και καταγγελίες – Διαμαρτυρία με μηχανότρατες έξω από το Υπ. Ναυτιλίας
Τα ελληνικά ναυπηγεία εισέρχονται σε νέα εποχή – Moχλός ανάπτυξης το ευρωπαϊκό πρόγραμμα SAFE
Ο Κωστής Χατζηδάκης και η αόρατη ψηφιακή γραφειοκρατία
Πανος Ξενοκωστας: Πρόταση της ΕΕΝ για Ελληνικά Πολεμικά πλοία στο πρόγραμμα SAFE