array(0) {
}
        
    
Menu
-0.69%
Τζίρος: 189.18 εκατ.

Νέες επιλογές για δανειολήπτες στεγαστικών step up – Οι προτάσεις των τραπεζών

Comments

Αυτές είναι οι πέντε σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε: 

Bulker 20ετίας για την Tan Binh

Η ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρεία Tan Binh με έδρα το Βιετνάμ, προχώρησε στην αγορά του φορτηγού πλοίου Luxury SW (χωρητικότητας 21.519-dwt και κατασκευής 1999) από την Shih Wei Navigation. Το πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου ήδη έχει μετονομαστεί σε Tan Binh 236 και έχει ξεκινήσει τα νέα του καθήκοντα.

Δύο νεότευκτα LPG «χτίζει» η Kumiai Senpaku

Στην παραγγελία δύο νεότευκτων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) αποφάσισε να προχωρήσει η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kumiai Senpaku. Τα δύο μικρά LPG carriers θα έχουν χωρητικότητα 5.000-cu m και θα κατασκευαστούν στις επίσης ιαπωνικές γιάρδες Sasaki Zosen. Τα πλοία θα παραδοθούν στην εταιρεία το τελευταίο τρίμηνο του 2019 και θα ναυλωθούν απευθείας στη Statoil.

Πώληση για tanker της Maersk

Στην πώληση ενός δεξαμενόπλοιου του στόλου της προχώρησε η Maersk Tankers. Ο λόγος για το Maersk Privilege (χωρητικότητας 105.483-dwt και κατασκευής 2003 σε ιαπωνικά ναυπηγεία) το οποίο εξαγοράσθηκε από τη Winson Oil έναντι 12,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ανανεώνει τον στόλο της η Wisdom Marine

Τέσσερα νεότευκτα bulkers αποφάσισε να «χτίσει» η ταϊβανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Wisdom Marine. Το πλοία θα είναι τύπου kamsarmax (χωρητικότητας 82.400-dwt το καθένα). Θα κατασκευασθούν στα ιαπωνικά ναυπηγεία Japan Marine United και θα κοστίσουν συνολικά  136 εκατομμύρια δολάρια.

Νεότευκτα και για την MOL

Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines (MOL) παρήγγειλε τρία νεότευκτα bulk carriers (χωρητικότητας 56.000-dwt). Τα φορτηγά πλοία θα ναυπηγηθούν από τα ναυπηγεία της Oshima Shipbuilding και αναμένεται να παραδοθούν στην MOL εντός του 2021. Η συνολική αξία κατασκευής τους ορίσθηκε σε 72 εκατομμύρια δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Αγγ. Φράγκου: Αιφνιδιάζει με νέα εξαγορά πλοίου για τη Navios Containers

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διώρυγα του Παναμά: Επενδύει 8 δισ. δολάρια για να εδραιώσει τον στρατηγικό της ρόλο
MSC: Αυξάνει από 15 Οκτωβρίου τις τιμές προς ΗΠΑ για κάθε κοντέινερ από 400 έως και 1.000 δολάρια
Γιώργος και Δημήτρης Στεφάνου: Επενδύουν και στα τάνκερ – Διαχειρίζονται 25 φορτηγά πλοία και πέντε επιβατηγά οχηματαγωγά
Το αναγκαίο αλλά τολμηρό στοίχημα Μητσοτάκη-Παπαχρήστου
Λοβέρδος στο τραπέζι, Πάγκαλος junior στο σαλόνι… σαν απρόσκλητο σόι – Αρθρο παρέμβαση
Βασίλης Κικίλιας: Επίσκεψη σε Λευκό Οίκο και Κογκρέσο με επίκεντρο τη ναυτιλία και τις επενδύσεις
ΟΛΠ: Εκπαίδευση Ανθρώπινου Δυναμικού στην Υποστήριξη Επιβατών με Αναπηρία, Χρόνιες Παθήσεις και Μειωμένη Κινητικότητα
Χρυσάφι για τα μεγάλα τάνκερ: Τα ναύλα των VLCC εκτινάχθηκαν σχεδόν στα $100.000 ημερησίως
Ο.Λ. Ελευσίνας: Τεχνικές εργασίες επισκευής στην προβλήτα της πρώην Αμερικανικής Βάσης
Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Επανεξελέγησαν οι Λ. Μπαρμπαρής, Μ. Χατζηιωάννου και Χρ. Μεγάλου