• ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Adidas: (Πλέον) γένους θηλυκού


    Η Adidas υιοθετεί μία ριζική αλλαγή στη στρατηγική της αλλάζοντας τη μονόπλευρη εστίαση στις ανδρικές διαφημίσεις και προϊόντα. Ξεκίνησε με video στα οποία πρωταγωνιστούν διάσημες γυναίκες οι οποίες αθλούνται μανιωδώς. Το γνωστό supermodel Karlie Kloss πρωταγωνιστεί σε ένα από τα video της Adidas ενώ πραγματοποιηθεί τις καθημερινές τις δραστηριότητες, όπως γυμναστική, κωδικοποίηση και μαγειρική. Η παίχτρια της ΝΒΑ Candace Parker κάνει headstands κι ύστερα διασκεδάζει με την κόρη της φορώντας ταιριαστές πιτζάμες.

    https://www.youtube.com/watch?v=mBwhdjaMfBA

    Καθόλα τα 96 χρόνια λειτουργίας της η Adidas συνεργαζόταν και επικεντρωνόταν στους άνδρες αθλητές και έτσι τα προϊόντα της στόχευαν κυρίως αυτό το κοινό. Από τα 90s έως και το 2012, γνωστά πρόσωπα όπως ο David Beckham και ο Derrick Rose εκπροσωπούσαν τον κολοσσό. Τα μεγαλύτερα αστέρια του αθλητισμού ήταν σχεδόν πάντα άνδρες. Πλέον προσπαθεί να αλλάξει την προσέγγισή της, με σκοπό να προσελκύσει και γυναίκες. Η γυναικεία καμπάνια βέβαια διαφοροποιείται από την ανδρική, καθώς δεν αφορά μόνο ένα άθλημα αλλά στην ενσωμάτωση της άθλησης σε ένα πολυάσχολο τρόπο ζωής.

    αδιδασ

    adidas11

    adidas14

    Σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley έχει σημειωθεί αύξηση στην άθληση κοριτσιών στην εφηβεία τα τελευταία 35 χρόνια, από 17% στα 35%. Επίσης, τα αθλητικά ενδύματα έχουν πλέον ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή των γυναικών, πέρα του γυμναστηρίου. Αυτή η τάση παρατηρείται και σε γνωστές βιομηχανίες μόδας, όπως η Zara και H&M, οι οποίες βγάζουν αθλητικές σειρές ρούχων για καθημερινές δραστηριότητες. Η πώληση αθλητικών ενδυμάτων έχει αυξηθεί κατά 42% και ανέρχεται σε 270 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

    αδιδασ2

    adidas6

    adidas9

    Η Adidas όμως έχει καταγράψει πτώση της τάξεως του 38% στην τιμή της μετοχής της αλλά και στις πωλήσεις της. Η Adidas έπεσε στην τρίτη θέση στις πωλήσεις αθλητικών ειδών, καθώς την ξεπέρασε η Under Armour, με την Nike να διατηρεί την πρώτη θέση. Η Adidas σχεδιάζει λοιπόν τη στρατηγική των επόμενων 5 χρόνων, επικεντρωμένη στη γυναίκα αθλήτρια.

    Μαθήματα από τη Lululemon 

    adidas7

    adidas3

    adidas13

    Η εταιρία προσέλαβε την πρώην διευθύνουσα σύμβολο της Lululemon, Christine Day. Η ίδια εξηγεί την επιτυχία των ενδυμάτων της Lululemon καθώς φοριούνται σε καθημερινή βάση, αλλά τόνισε και τα μειονεκτήματά τους. “Οι γυναίκες που κάνουν power yoga ή spinning δεν χρειάζονται casual αθλητικά ενδύματα. Μ’ αυτή τη μόδα κυκλοφορούν πλέον πολλά προϊόντα κακής ποιότητας τα οποία δεν είναι κατάλληλα για αθλητισμό.” Σχολιάζει πως πολλές μάρκες αθλητικών ειδών παράγουν τέτοια προϊόντα μαζί και η Lululemon, και εκεί η Adidas μπορεί να κάνει τη διαφορά καθώς έχει την κατάλληλη υποδομή για να παρέχει καλύτερη ποιότητα αθλητικών ειδών τα οποία να συγκαταλέγονται στην καινούρια μόδα.

    adidas8

    adidas2

    adidas5

    Στην ουσία ο στόχος της Adidas είναι να επαναπροσδιορίσει το brand, δημιουργώντας μία πιο ελκυστική εικόνα προς τη γυναίκα-καταναλώτρια. Για πρώτη φορά η Adidas δημιούργησε ένα γυναικείο αθλητικό παπούτσι, το Pure Boost X, το οποίο σχεδιάστηκε εξ΄ αρχής για τις γυναίκες, αντί να προσαρμοστεί από ανδρικά μοντέλα όπως γινόταν στο παρελθόν. Η δυσκολία που θα αντιμετωπίσει η Adidas είναι το πώς θα ελέγχει και θα διασφαλίσει την εικόνα της σε όλα τα καταστήματα που διατηρεί παγκοσμίως, καθώς δεν πωλούνται μόνο στα δικά της αλλά και σε άλλες αλυσίδες. Για αρχή, η Adidas έχει ξεκινήσει με τα video και τις διαφημίσεις στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης τον αγώνα να ανακτήσουν οι γυναίκες τη δική τους φωνή. Το αν θα πετύχει αυτή η καμπάνια θα αποδειχτεί στην πορεία…



    adidas4


    adidas10
    adidas12

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/giati-akirosan-ta-simvolea-pasignostou-montelou-tou-sports-illustratedvideo/60125



    ΣΧΟΛΙΑ