• Κοινωνία

    ΤτΕ: Έλληνες και ταξίδια – Ποιους κορυφαίους προορισμούς επιλέγουν

    • NewsRoom


    Με ρυθμούς άνω του 240% κινήθηκαν τα ποσοστά που αποτυπώνουν τον αριθμό των ταξιδιών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες τα τελευταία 13 χρόνια. Συγκεκριμένα, το 2005 ο συνολικός αριθμός ταξιδίων ανήρχετο σε 3,6 εκατομμύρια ταξίδια, ενώ το 2018 έφτασε τα 7,96 εκατομμύρια ταξίδια, αριθμός ρεκόρ όλων των εποχών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας. Όπως αποτυπώνουν τα στοιχεία από το σύνολο των ταξιδιών τα 7,3 εκατ. αφορούσαν σε μεμονωμένους ταξιδιώτες ενώ τα 700.000 πραγματοποιήθηκαν μέσω ταξιδιωτικών γραφείων. Η χώρα που κέρδισε την επιλογή των Ελλήνων για το 2018 ήταν η Βουλγαρία με 2,37 εκατ. ταξίδια, με την Τουρκία να ακολουθεί με 967.000 ταξίδια. Εστιάζοντας στις χώρες της ΕΕ, για τη Γερμανία πραγματοποιήθηκαν 499.000 ταξίδια και ακολουθεί η Ιταλία με 405.000 ταξίδια.

    Στα στοιχεία που παρέχονται από την Τράπεζα της Ελλάδος, σημειώνεται ότι τα 702.000 ταξίδια είναι μέσω οργανωμένων πακέτων και τα υπόλοιπα αφορούν μεμονωμένους ταξιδιώτες.

       Εστιάζοντας στην φετινή χρονιά, αυξημένη κατά 15% περίπου παρουσιάζεται η κίνηση των Ελλήνων ταξιδιωτών κατά την περίοδο του Πάσχα, σε προορισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού, όπως προκύπτει από τις κρατήσεις στα ελληνικά τουριστικά γραφεία που ανήκουν σε Συνδέσμους-μέλη της FedHATTA. Σε ό,τι αφορά την αγορά του εξωτερικού, μεγάλη δυναμική παρουσιάζει η ζήτηση για Ισραήλ (Ιερουσαλήμ) καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 8-10%, με μεγάλο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για την Αφή του Αγίου Φωτός. Παράλληλα, ισχυρή αύξηση, πάντα με στοιχεία των τουριστικών γραφείων, παρατηρείται στις κρατήσεις για ταξίδια στην Ιορδανία, στο Ντουμπάι, στο Μαρόκο και την Αίγυπτο, ενώ συνεχιζόμενη ζήτηση υπάρχει και για τις αραβικές χώρες, την Κωνσταντινούπολη, την Ιταλία (Σαρδηνία, Σικελία, Ρώμη), τη Γαλλία και την Ισπανία. Αυξημένες είναι και οι εκδρομές προς τη Ρωσία και τη Ρουμανία, την Κεντρική Ευρώπη αλλά και μακρινούς προορισμούς (Περού, Αφρική, ΗΠΑ, Λατινική Αμερική, Αυστραλία) δείχνοντας τη διάθεση των Ελλήνων ταξιδιωτών να ανακαλύψουν νέους προορισμούς.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Brain Regain: Οι CEOs των ομίλων ανοίγουν τα χαρτιά τους



    ΣΧΟΛΙΑ