• Κοινωνία

    Τραγωδία στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης Λάρισας χρησιμοποιούσε τον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης επί τέσσερα βράδια πριν τη σύγκρουση

    Τέμπη

    Συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας στο σημείο όπου σημειώθηκε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα έξω από τη Λάρισα, Παρασκευή 03 Μαρτίου 2023. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΝΤΟΜΑΛΗΣ


    Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για την τραγωδία στα Τέμπη, με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά τον 59χρονο σταθμάρχη της Λάρισας Βασίλη Σαμαρά.

    Κατά την απολογία του ενώπιον της ανακρίτριας, ο σταθμάρχες μείχε δηλώσει ότι δεν γνώριζε πώς να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, με τις νέες αποκαλύψεις να αναφέρουν το εντελώς αντίθετο.

    Σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιοποίησε ο ΣΚΑΙ, έχουν καταγραφεί όλες οι κινήσεις του Βασίλη Σαμαρά, τις ημέρες που είχε βάρδια στο σταθμαρχείο της Λάρισας αλλά και το τι ακριβώς συνέβη τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, που συνέβη το μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη.

    Όπως αποκαλύπτει το έγγραφο, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου ο Σαμαράς πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι τέσσερις είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποίησε τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που δείχνουν τι ο 59χρονος γνώριζε πως να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σε αντίθεση με όσα είπε ενώπιον της ανακρίτριας.

    Στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης έκανε 18 κινήσεις που είχαν σχέση με την κίνηση των συρμών. Ακόμη στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου όταν και είχε βάρδια καταγράφηκαν 23 κινήσεις από τις οποίες οι πέντε ήταν κινήσεις αυτόματης χάραξης.

    Στις 27 Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που είχαν σχέση με την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών. Σχετικά με τη νύχτα του δυστυχήματος αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του έως και τις 01:39π.μ, δεν καταγράφεται καμία κίνηση καθώς ο 59χρονος φέρεται πως δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.

    Επιπλέον, υπάρχουν αναφορές ότι ο 59χρονος Βασίλης Σαμαράς τις περισσότερες μέρες του Φεβρουαρίου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Για μόλις δύο ημέρες έκανε την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, ενώ για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου ανέλαβε να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας.

    Διαβάστε επίσης:

    ΠΟΥ: Ο αριθμός των νεκρών από φυματίωση αυξάνεται στην Ευρώπη



    ΣΧΟΛΙΑ