ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στάση εργασίας, από τις 20.00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας, εξήγγειλαν για αύριο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, διεκδικώντας την “υπογραφή της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, την επιστροφή των νομοθετημένων επιδομάτων τους και την μη αναζήτηση αναδρομικά, μέρους των μισθών τους”.
Στην ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ μιλούν για αδιαφορία των αρμόδιων υπουργείων και της διοίκησης του οργανισμού για τα θέματα τους απασχολούμενους στην αστική συγκοινωνία της πόλης και υπογραμμίζουν ότι «ενδεχομένως η κατάσταση αναβρασμού που διατηρούν στις τάξεις των εργαζομένων και επιβατικού κοινού, να εξυπηρετεί τα σχέδια ξεπουλήματος σε ιδιωτικά συμφέροντα».
Για άνευ λόγου ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, κάνει λόγο, από την πλευρά της, η διοίκηση του ΟΑΣΘ και καλεί τους εργαζομένους του οργανισμού να αναλογιστούν τις ευθύνες τους απέναντι στους επιβάτες.
Τονίζεται, ότι κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό.
Διαβάστε επίσης
Νόμιμη έκρινε το Εφετείο την 24ωρη απεργία των εργαζομένων του ΟΑΣΘ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βύρων Νικολαΐδης: Τα σχέδια για μετεξέλιξη της PeopleCert σε Διεθνές Πανεπιστήμιο
- Aktor: Γιατί Bofa, Goldman Sachs και UBS εμπιστεύονται τον Εξάρχου κι εγγυώνται την κεφαλαιακή ενίσχυση με 950 εκατ.
- Η ήττα της ΕΡΤ στο μπάσκετ, η «φουλ επίθεση» από Αλαφούζο, τι συνέβη με τη Φαίη Σκορδά, τα σενάρια για το SDNA και τι αλλάζει σε Σκάι και ΑΝΤ1
- Γιατί Γιαννακόπουλος και Αγγελόπουλοι «ψώνισαν» τους καλύτερους της Βαλένθια για τις ομάδες τους
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.