ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα ακόμη άτομο καταδικάστηκε στη Θεσσαλονίκη για παραβίαση των μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κορονοϊό. Πρόκειται για 44χρονο, στον οποίο το Αυτόφωρο Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης επέβαλε ποινή φυλάκισης 12 μηνών, με τριετή αναστολή.
Είχε συλληφθεί στην αγορά Βλάλη με την κατηγορία ότι ως υπεύθυνος καταστήματος με είδη οικιακής χρήσεως «έσπασε» το μέτρο της απαγόρευσης λειτουργίας επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια αστυνομικού ελέγχου, την περασμένη Πέμπτη, εντοπίστηκε στο κατάστημα πελάτης, όπως κατέθεσε αστυνομικός στο δικαστήριο.
Στην απολογία του ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι βρέθηκε συγκυριακά στο σημείο, καθώς πήγε να βοηθήσει τον εξάδελφό του, που είναι ιδιοκτήτης του καταστήματος και διατηρεί στην ίδια περιοχή μαγαζί με τρόφιμα.
Ο εισαγγελέας ζήτησε την καταδίκη του, πρόταση με την οποία συντάχθηκε το δικαστήριο.
Αυτή ήταν η δεύτερη καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης για παραβίαση των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν την περίοδο της πανδημίας, καθώς είχε προηγηθεί, την προηγούμενη εβδομάδα, η καταδίκη ενός ιδιοκτήτη καφέ-μπαρ που τιμωρήθηκε με 12μηνη φυλάκιση, ποινή η οποία ανεστάλη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποια είναι η δικηγορική εταιρεία με… AI αντί για δικηγόρους που κέρδισε την πρώτη της δίκη
- Σε ύφεση και χωρίς ενεργά μέτωπα οι πυρκαγιές σε Πέτρα Βοιωτίας και Σπαθάρι Ευβοίας
- Porsche: Σκέψεις για μεταφορά της παραγωγής του Cayenne στη Λειψία – Σε κίνδυνο 3.900 θέσεις εργασίας
- Αυστραλία: Διπλασιάζει τα πρόστιμα στις πλατφόρμες social media για παραβίαση της απαγόρευσης σε ανήλικους
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.