Οι ερευνητές «χτενίζουν» τα συντρίμμια της πτήσης AI171 της Air India για να προσδιορίσουν τα αίτια της χθεσινής συντριβής του Boeing Dreamliner, σκοτώνοντας τους 242 επιβαίνοντες εκτός από έναν, στο πιο θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία.

Σήμερα το πρωί εντοπίστηκε ένα από τα δύο λεγόμενα μαύρα κουτιά, τα οποία περιέχουν κρίσιμα στοιχεία για τα τελευταία λεπτά πριν από την συντριβή του αερoσκάφους.

1

Το σημείο της τραγωδίας παραμένει μια σκηνή ολοκληρωτικής καταστροφής, με καμένα συντρίμμια και διάσπαρτα κομμάτια αεροσκάφους να εξακολουθούν να βγάζουν καπνούς.

Ο Ιατρικός Ξενώνας BJ, όπου δειπνούσαν οι φοιτητές ιατρικής τη στιγμή του ατυχήματος, έχει υποστεί σοβαρές ζημιές, με τέσσερις πύργους να έχουν μισοκαεί και να έχουν μαυρίσει.

Οι πυροσβέστες συνεχίζουν να ψεκάζουν νερό στο σημείο, ενώ η αστυνομία και οι αξιωματούχοι εργάζονται για τον καθαρισμό των συντριμμιών.

Η προσοχή έχει στραφεί στις προσπάθειες διάσωσης και θα μετατοπιστεί στην αναζήτηση υλικών αποδεικτικών στοιχείων, δήλωσε ανώτερος αξιωματούχος του Γραφείου Διερεύνησης Ατυχημάτων Αεροσκαφών της Ινδίας, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί συζητώντας ιδιωτικά ζητήματα.

Ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι επισκέφθηκε για λίγο το σημείο της συντριβής το πρωί.

Την ίδια στιγμή, τα ερωτήματα αυξάνονται σχετικά με το πώς και γιατί το 787-8 Dreamliner, με προορισμό το Λονδίνο, συνετρίβη λίγα δευτερόλεπτα μετά την απογείωσή του.

Ο μοναδικός επιβάτης που επέζησε παραδόξως της συντριβής, Ραμές Βισβασκουμάρ, ο οποίος καθόταν στην πρώτη σειρά της οικονομικής θέσης, αναμένεται να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες, ώστε να εξακριβωθούν γρηγορότερα τα αιτία του δυστυχήματος.

Δείτε βίντεο με τον μοναδικό επιζώντα λίγο πριν επιβιβαστεί στο ασθενοφόρο 

Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων αεροπορίας RW Mann, Μπομπ Μαν, φαινόταν ότι το 787 Dreamliner να μην ήταν σε θέση να επιτύχει επαρκή ώθηση καθώς κατέβαινε αργά σχεδόν σε όλο το μήκος ενός διαδρόμου προσγείωσης μήκους 11.000 ποδιών, μια απόσταση που θα έπρεπε να ήταν υπεραρκετή για απογείωση.

Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται σε λανθασμένη διαμόρφωση του αεροπλάνου πριν από την απογείωση ή σε εσφαλμένα δεδομένα βάρους που εισήχθησαν στο σύστημα υπολογιστών του αεροπλάνου, το οποίο καθορίζει πόση ισχύς χρειάζεται για να απογειωθεί.

Ο Μαν ανέφερε ωστόσο ότι οι απόψεις του είναι  ανεπίσημες και δεν επιβεβαιώνονται από δεδομένα ή συσκευές καταγραφής φωνής στο πιλοτήριο, οι οποίες δεν έχουν ανακτηθεί πλήρως ακόμη από το σημείο.

«Εάν το βάρος είναι υψηλό σε σύγκριση με τον πραγματικό αριθμό, το αεροσκάφος κάνει μια πολύ επιθετική απογείωση», σημείωσε ο Μαν.

«Εάν το βάρος είναι χαμηλό σε σύγκριση με το πραγματικό, υπάρχει ανεπαρκής ελεγχόμενη ισχύς», συμπλήρωσε.

Διαβάστε επίσης: 

Συντριβή Boeing στην Ινδία: Μοναδικός επιζών της τραγωδίας ο επιβάτης της θέσης 11Α

Ανδρέας Κυριακόπουλος: Αυτός είναι ο manager ποδοσφαίρου που αυτοκτόνησε στις ράγες του μετρό

Άρτα: Εγκεφαλικά νεκρά τα 2 παιδιά που ανασύρθηκαν από τον Άραχθο – Η ανακοίνωση του νοσοκομείου