Νέες πληροφορίες για τη σύγκρουση των 2 λεωφορείων την περασμένη Παρασκευή στη Βούλα στη Λεωφόρο Καραμανλή, έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αναφορικά με τα ωράρια εργασίας των εργαζομένων στα λεωφορεία της Κοινοπραξίας των ΚΤΕΛ αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κανένας οδηγός δεν δουλεύει 16 ώρες συνεχόμενα και τηρείται το νόμιμο οκτάωρο. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι υπερωρίες προσεγγίζουν τη 1 με 2 ώρες κατόπιν συμφωνίας με τον εκάστοτε εργαζόμενο. Συνεπώς, η οδηγός του λεωφορείου που εμπλέκεται στο ατύχημα δεν δύναται να έχει εργαστεί περισσότερο από τις προβλεπόμενες ώρες εργασίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τη σύμβαση εργασίας της.

1

Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης σε δηλώσεις του το πρωί της Δευτέρας, «…Η σύμβαση λέει ότι πρέπει να υπάρχουν 2,7 οδηγοί ανά λεωφορείο την ημέρα. Σε κάθε περίπτωση η εργασιακή νομοθεσία δεν επιτρέπει σε κανέναν άνθρωπο να δουλεύει 16 ώρες την ημέρα».

Παράλληλα, ο αναπληρωτής υπουργός επεσήμανε ότι έχει ζητήσει επισήμως από τον ΟΑΣΑ τα στοιχεία και για την προηγούμενη ημέρα από το τραγικό συμβάν, για να ελεγχθούν όλες οι βάρδιες για όλους τους οδηγούς της Κοινοπραξίας των ΚΤΕΛ, αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.

Όσον αφορά στις καταγγελίες ορισμένων επιβατών ότι η οδηγός την ώρα της σύγκρουσης χρησιμοποιούσε το κινητό της, θα πραγματοποιηθεί έρευνα με ενδεχόμενη την άρση τηλεφωνικού απορρήτου, βάσει και του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Κοινοπραξία ΚΤΕΛ: Ερευνώνται τα αίτια της σύγκρουσης

Την περασμένη Παρασκευή σε ειδική ενημέρωση για το συμβάν, η Κοινοπραξία των ΚΤΕΛ ανακοίνωσε μεταξύ άλλων:

«…Το δεύτερο λεωφορείο, κινούμενο με κανονική ταχύτητα και σταθερά κάτω του επιτρεπτού ορίου για τον συγκεκριμένο δρόμο, προσέκρουσε στο πρώτο χωρίς να φρενάρει, όπως προκύπτει από τα στοιχεία τηλεματικής τα δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση. Τα αίτια της σύγκρουσης παραμένουν αδιευκρίνιστα και ερευνώνται από το αρμόδιο Τμήμα της Τροχαίας και τις Εισαγγελικές αρχές.

Σημειώνεται ότι οι δύο οδηγοί είναι κάτοχοι πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας με εμπειρία στην εκτέλεση αστικών επιβατικών μεταφορών. Το συγκεκριμένο πιστοποιητικό προϋποθέτει ιατρικές εξετάσεις για όλους τους οδηγούς.

Συγκεκριμένα η οδηγός του δεύτερου λεωφορείου εργάζεται στο συγκοινωνιακό έργο εδώ και μια 5ετία. Η βάρδια της ξεκίνησε στις 8.00 σήμερα το πρωί και βρισκόταν για περίπου 3,5 ώρες στα καθήκοντά της.

Τα λεωφορεία είναι σύγχρονης τεχνολογίας, με χρόνο κυκλοφορίας τον Οκτώβριο του 2024, ενώ όλα τα μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά συστήματα, όπως φρένα, ελαστικά, σύστημα διεύθυνσης, είχαν ελεγχθεί και βρίσκονταν σε πλήρη λειτουργία, ενώ το όχημα ήταν εξοπλισμένο και με σύγχρονο σύστημα κλιματισμού».

Αυτές είναι οι λεωφορειακές γραμμές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ που εξυπηρετούν τα ΚΤΕΛ

Χάρτης δικτύου ΜΜΜ ΟΑΣΑ

Οι λεωφορειακές γραμμές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ που εξυπηρετεί η Κοινοπραξία των ΚΤΕΛ στην Αττική ανέρχονται στις 63 και αφορούν περιφερειακές περιοχές συνδέοντάς τες με σταθμούς μετρό ή προαστιακού με προάστια, παραθαλάσσιες ζώνες και ημιαστικές περιοχές.

Η λίστα των λεωφορειακών γραμμών σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ είναι:

ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΤΕΛ
Αρ. Γραμμής Ονομασία Γραμμής
115 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΚΙΤΣΙ
116 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΚΙΤΣΙ
117 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΒΑΡΗ
120 ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ
122 ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΡΩΝΙΔΑ
123 ΣΑΡΩΝΙΔΑ-ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ-ΠΑΛΑΙΑ ΦΩΚΑΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
171 ΒΑΡΚΙΖΑ – ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
301 ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΑΝΘΟΥΣΑ – ΠΕΝΤΕΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
301 Β ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΕΝΤΕΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
304 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ)
305 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
306 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΔΗΜ.ΓΕΡΑΚΑ-ΜΠΑΛΑΝΑ ΓΕΡΑΚΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
307 ΣΤ. Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΓΛ. ΝΕΡΑ – ΣΤ.ΠΡΟΑΣΤ. ΚΟΡΩΠΙ
308 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΠΑΙΑΝΙΑ – ΚΟΡΩΠΙ
309 ΚΟΡΩΠΙ – ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ – ΚΟΡΩΠΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
310 ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
314 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΠΑΛΛΗΝΗ – ΡΑΦΗΝΑ
316 ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ
319 ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΠΑΛΛΗΝΗ – ΕΚΠΤ. ΧΩΡΙΟ ΣΠΑΤΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
323 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΑΓ.ΚΥΡΙΑΚΗ – ΒΡΑΥΡΩΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
324 ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΚΑΝΤΖΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
326 ΣΤ. ΚΑΝΤΖΑ – ΣΠΑΤΑ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
330 ΚΟΡΩΠΙ – ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
503 ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ
504 ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ – ΣΙΔ. ΣΤ. ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ – ΚΗΦΙΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
507 ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΡΟΔΟΠΟΛΗ – ΣΤΑΜΑΤΑ
509 ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ – ΚΡΥΟΝΕΡΙ
535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
535 Α ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ – ΦΡΑΓΜΑ – ΚΑΛΕΤΖΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
536 ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΔΙΟΝΥΣΟΣ
537 ΑΧΑΡΝΑΙ – ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ
543 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ – ΝΟΣ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
543 Α ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ – ΝΟΣ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (ΜΕΣΩ ΚΑΛΥΦΤΑΚΗ)
709 ΤΟΠΙΚΟ ΔΡΟΣΟΥΠΟΛΗΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
712 ΑΧΑΡΝΑΙ-ΕΡΓ. ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ-Α. ΛΙΟΣΙΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ)
721 ΑΧΑΡΝΑΙ – ΚΗΦΙΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
723 ΦΥΛΗ – ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
724 ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΟΝΥΧΙ) – Ν. ΙΩΝΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
725 ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΟΝΥΧΙ) – ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ (ΠΛ.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ) (ΚΥΚΛΙΚΗ)
726 ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΟΝΥΧΙ) – ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ (BOYNO) (ΚΥΚΛΙΚΗ)
727 ΜΕΣΟΝΥΧΙ – ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
728 ΑΧΑΡΝΑΙ- ΑΓ.ΠΕΤΡΟΣ- ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ-ΠΛΑΤΩΝΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
734 ΑΧΑΡΝΑΙ – ΝΟΣ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
735 ΑΧΑΡΝΑΙ – ΖΕΦΥΡΙ – ΣΤ. ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
740 ΟΛΥΜΠ. ΧΩΡΙΟ – ΣΚΑ – ΑΧΑΡΝΑΙ – ΑΓ. ΑΝΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
749 ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ-ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
752 ΑΧΑΡΝΑΙ – ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ – ΑΓ. ΠΕΤΡΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
805 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΝΕΟΚΤΙΣΤΑ
817 ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΜΑΝΔΡΑ
855 ΨΑΡΙ – ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΛΟΦΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ
861 ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΙΤΑΝ)
862 ΠΑΡΑΛΙΑ – ΑΝΩ ΕΛΕΥΣΙΝΑ
863 ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΘΡΙΑΣΙΟ ΝΟΣ. – ΜΑΝΔΡΑ
864 ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΓΟΥΛΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
866 ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
876 ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
878 ΑΧΑΡΝΑΙ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ
879 ΑΧΑΡΝΑΙ – ΘΡΙΑΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ
881 ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΡΟΥΠΑΚΙ
890 ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ

 

Διαβάστε επίσης:

Κυρανάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Δέχθηκα επιθέσεις από βουλευτές για να παρατείνω το κτηματολόγιο, γιατί δεν ήξεραν πού είναι τα ακίνητα

Ποδαρικό με επιτυχία στην πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ – Τι δήλωσαν Κυρανάκης, Σπηλιόπουλος και Αγιάσογλου (upd)

Σιδηρόδρομος: Στη γερμανική Deutsche Bahn κλειδώνει η θέση του νέου τεχνικού συμβούλου