ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέες πληροφορίες για τη σύγκρουση των 2 λεωφορείων την περασμένη Παρασκευή στη Βούλα στη Λεωφόρο Καραμανλή, έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αναφορικά με τα ωράρια εργασίας των εργαζομένων στα λεωφορεία της Κοινοπραξίας των ΚΤΕΛ αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κανένας οδηγός δεν δουλεύει 16 ώρες συνεχόμενα και τηρείται το νόμιμο οκτάωρο. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι υπερωρίες προσεγγίζουν τη 1 με 2 ώρες κατόπιν συμφωνίας με τον εκάστοτε εργαζόμενο. Συνεπώς, η οδηγός του λεωφορείου που εμπλέκεται στο ατύχημα δεν δύναται να έχει εργαστεί περισσότερο από τις προβλεπόμενες ώρες εργασίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τη σύμβαση εργασίας της.
Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης σε δηλώσεις του το πρωί της Δευτέρας, «…Η σύμβαση λέει ότι πρέπει να υπάρχουν 2,7 οδηγοί ανά λεωφορείο την ημέρα. Σε κάθε περίπτωση η εργασιακή νομοθεσία δεν επιτρέπει σε κανέναν άνθρωπο να δουλεύει 16 ώρες την ημέρα».
Παράλληλα, ο αναπληρωτής υπουργός επεσήμανε ότι έχει ζητήσει επισήμως από τον ΟΑΣΑ τα στοιχεία και για την προηγούμενη ημέρα από το τραγικό συμβάν, για να ελεγχθούν όλες οι βάρδιες για όλους τους οδηγούς της Κοινοπραξίας των ΚΤΕΛ, αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.
Όσον αφορά στις καταγγελίες ορισμένων επιβατών ότι η οδηγός την ώρα της σύγκρουσης χρησιμοποιούσε το κινητό της, θα πραγματοποιηθεί έρευνα με ενδεχόμενη την άρση τηλεφωνικού απορρήτου, βάσει και του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Κοινοπραξία ΚΤΕΛ: Ερευνώνται τα αίτια της σύγκρουσης
Την περασμένη Παρασκευή σε ειδική ενημέρωση για το συμβάν, η Κοινοπραξία των ΚΤΕΛ ανακοίνωσε μεταξύ άλλων:
«…Το δεύτερο λεωφορείο, κινούμενο με κανονική ταχύτητα και σταθερά κάτω του επιτρεπτού ορίου για τον συγκεκριμένο δρόμο, προσέκρουσε στο πρώτο χωρίς να φρενάρει, όπως προκύπτει από τα στοιχεία τηλεματικής τα δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση. Τα αίτια της σύγκρουσης παραμένουν αδιευκρίνιστα και ερευνώνται από το αρμόδιο Τμήμα της Τροχαίας και τις Εισαγγελικές αρχές.
Σημειώνεται ότι οι δύο οδηγοί είναι κάτοχοι πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας με εμπειρία στην εκτέλεση αστικών επιβατικών μεταφορών. Το συγκεκριμένο πιστοποιητικό προϋποθέτει ιατρικές εξετάσεις για όλους τους οδηγούς.
Συγκεκριμένα η οδηγός του δεύτερου λεωφορείου εργάζεται στο συγκοινωνιακό έργο εδώ και μια 5ετία. Η βάρδια της ξεκίνησε στις 8.00 σήμερα το πρωί και βρισκόταν για περίπου 3,5 ώρες στα καθήκοντά της.
Τα λεωφορεία είναι σύγχρονης τεχνολογίας, με χρόνο κυκλοφορίας τον Οκτώβριο του 2024, ενώ όλα τα μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά συστήματα, όπως φρένα, ελαστικά, σύστημα διεύθυνσης, είχαν ελεγχθεί και βρίσκονταν σε πλήρη λειτουργία, ενώ το όχημα ήταν εξοπλισμένο και με σύγχρονο σύστημα κλιματισμού».
Αυτές είναι οι λεωφορειακές γραμμές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ που εξυπηρετούν τα ΚΤΕΛ
Οι λεωφορειακές γραμμές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ που εξυπηρετεί η Κοινοπραξία των ΚΤΕΛ στην Αττική ανέρχονται στις 63 και αφορούν περιφερειακές περιοχές συνδέοντάς τες με σταθμούς μετρό ή προαστιακού με προάστια, παραθαλάσσιες ζώνες και ημιαστικές περιοχές.
Η λίστα των λεωφορειακών γραμμών σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ είναι:
ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΤΕΛ | |
Αρ. Γραμμής | Ονομασία Γραμμής |
115 | ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΚΙΤΣΙ |
116 | ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΚΙΤΣΙ |
117 | ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΒΑΡΗ |
120 | ΓΛΥΦΑΔΑ – ΒΑΡΗ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ |
122 | ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΡΩΝΙΔΑ |
123 | ΣΑΡΩΝΙΔΑ-ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ-ΠΑΛΑΙΑ ΦΩΚΑΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
171 | ΒΑΡΚΙΖΑ – ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ |
301 | ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΑΝΘΟΥΣΑ – ΠΕΝΤΕΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
301 Β | ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΕΝΤΕΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
304 | ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ) |
305 | ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ) |
306 | ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΔΗΜ.ΓΕΡΑΚΑ-ΜΠΑΛΑΝΑ ΓΕΡΑΚΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
307 | ΣΤ. Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΓΛ. ΝΕΡΑ – ΣΤ.ΠΡΟΑΣΤ. ΚΟΡΩΠΙ |
308 | ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΠΑΙΑΝΙΑ – ΚΟΡΩΠΙ |
309 | ΚΟΡΩΠΙ – ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ – ΚΟΡΩΠΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
310 | ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
314 | ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΠΑΛΛΗΝΗ – ΡΑΦΗΝΑ |
316 | ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ |
319 | ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΠΑΛΛΗΝΗ – ΕΚΠΤ. ΧΩΡΙΟ ΣΠΑΤΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
323 | ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΑΓ.ΚΥΡΙΑΚΗ – ΒΡΑΥΡΩΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
324 | ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΚΑΝΤΖΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
326 | ΣΤ. ΚΑΝΤΖΑ – ΣΠΑΤΑ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
330 | ΚΟΡΩΠΙ – ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
503 | ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ |
504 | ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ – ΣΙΔ. ΣΤ. ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ – ΚΗΦΙΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
507 | ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΡΟΔΟΠΟΛΗ – ΣΤΑΜΑΤΑ |
509 | ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ – ΚΡΥΟΝΕΡΙ |
535 | ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
535 Α | ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ – ΦΡΑΓΜΑ – ΚΑΛΕΤΖΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
536 | ΖΗΡΙΝΕΙΟ – ΔΙΟΝΥΣΟΣ |
537 | ΑΧΑΡΝΑΙ – ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ |
543 | ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ – ΝΟΣ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ |
543 Α | ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ – ΝΟΣ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ (ΜΕΣΩ ΚΑΛΥΦΤΑΚΗ) |
709 | ΤΟΠΙΚΟ ΔΡΟΣΟΥΠΟΛΗΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
712 | ΑΧΑΡΝΑΙ-ΕΡΓ. ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ-Α. ΛΙΟΣΙΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ) |
721 | ΑΧΑΡΝΑΙ – ΚΗΦΙΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
723 | ΦΥΛΗ – ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
724 | ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΟΝΥΧΙ) – Ν. ΙΩΝΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
725 | ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΟΝΥΧΙ) – ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ (ΠΛ.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ) (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
726 | ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΟΝΥΧΙ) – ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ (BOYNO) (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
727 | ΜΕΣΟΝΥΧΙ – ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
728 | ΑΧΑΡΝΑΙ- ΑΓ.ΠΕΤΡΟΣ- ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ-ΠΛΑΤΩΝΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
734 | ΑΧΑΡΝΑΙ – ΝΟΣ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ |
735 | ΑΧΑΡΝΑΙ – ΖΕΦΥΡΙ – ΣΤ. ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
740 | ΟΛΥΜΠ. ΧΩΡΙΟ – ΣΚΑ – ΑΧΑΡΝΑΙ – ΑΓ. ΑΝΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
749 | ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ-ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
752 | ΑΧΑΡΝΑΙ – ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ – ΑΓ. ΠΕΤΡΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
805 | ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΝΕΟΚΤΙΣΤΑ |
817 | ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΜΑΝΔΡΑ |
855 | ΨΑΡΙ – ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΛΟΦΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ |
861 | ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΜΑΝΔΡΑ (ΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΙΤΑΝ) |
862 | ΠΑΡΑΛΙΑ – ΑΝΩ ΕΛΕΥΣΙΝΑ |
863 | ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΘΡΙΑΣΙΟ ΝΟΣ. – ΜΑΝΔΡΑ |
864 | ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΓΟΥΛΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
866 | ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
876 | ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) |
878 | ΑΧΑΡΝΑΙ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ |
879 | ΑΧΑΡΝΑΙ – ΘΡΙΑΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ |
881 | ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ – ΡΟΥΠΑΚΙ |
890 | ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ – ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ |
Διαβάστε επίσης:
Σιδηρόδρομος: Στη γερμανική Deutsche Bahn κλειδώνει η θέση του νέου τεχνικού συμβούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Θάνος Πλεύρης και τα Χανιά
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Ο Μητσοτάκης λύνει το γόρδιο δεσμό για την προανακριτική – Οι 2 + 1 εισηγήσεις
- Apollo Hills: Πουλημένες οι μισές κατοικίες στα πολυτελή συγκροτήματα της Βούλας – Πόσο κοστίζουν
- Ελβετικό φράγκο: Ανατροπή με τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια – Ποιοι θα μπουν τελικά στη ρύθμιση
