Κατηγορηματικά αρνητικός παραμένει ο πρόεδρος του Συνδικάτου Ιδιοκτητών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος, στην πρόταση Κυρανάκη που αφορά τη μείωση του κομίστρου των ταξί κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή με σκοπό να ενθαρρυνθούν οι πολίτες που καταναλώνουν αλκοόλ να επιλέγουν το ταξί αντί της οδήγησης.

«Δεν καταλαβαίνω γιατί το είπε, θέλει να επιδοτεί και να προωθεί το αλκοόλ στους νέους; Αν είναι δυνατόν να το λέει ένας υπουργός. Αυτά τα προβλήματα λύνονται με επιδότηση;» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λυμπερόπουλος μιλώντας στα Παραπολιτικά FM.

1

«Γελοιοποιεί τη λέξη επιδότηση. Γελοιοποιεί και εμένα που είμαι επαγγελματίας, που έχω υποστεί τα πολλά χρόνια που έχω δουλέψει ταξί απίθανες καταστάσεις, επικίνδυνες. Η παροιμία λεει είδε ο τρελός τον μεθυσμένο και έφυγε. Έχουμε το δικαίωμα από τον κανονισμό λειτουργίας αν θέλουμε τον παίρνουμε στο ταξί γιατί έχουμε υποστεί τραγικά θέματα από μεθυσμένους» συμπλήρωσε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ.

Ανεβάζοντας τους τόνους, μάλιστα, σημείωσε «εμείς την πρόταση αυτή δεν την δεχόμαστε με τίποτα γιατί είναι κοροϊδία, το έκανε για να αποπροσανατολίσει την αλλαγή των θέσεων, ό,τι είχαμε πετύχει, και είχε ετοιμάσει ο κ. Οικονόμου για να ψηφιστούν. Ήταν μια κακή, βρώμικη συμπεριφορά του κ. Κυρανάκη».

Στο πλαίσιο αυτό ζήτησε συνάντηση με τον πρωθυπουργό «όπως είχαμε με τον πατέρα του» υποστηρίζοντας ότι «το Μαξίμου αντέδρασε και είπε ότι εμείς δεν θα επιδοτούμε το αλκοόλ».

Ανακοίνωσε, τέλος, ότι ελήφθη απόφαση για 48ωρη απεργία από τα ταξί «οπότε την παραπάνω εβδομάδα έχουμε σίγουρα 48ωρη».

Κυρανάκης: Καλώ σε διάλογο τους οδηγούς ταξί για να σώσουμε ζωές

Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας το βράδυ της Δευτέρας στο ΟΝΕ επέμεινε ότι «στόχος της κυβέρνησης είναι άνθρωποι που έχουν καταναλώσει αλκοόλ να μην βρίσκονται πίσω από το τιμόνι».

Στο ερώτημα, δε, ποιος θα πληρώσει γι’ αυτό ο κ. Κυρανάκης ανέφερε ότι «υπάρχει και η παράμετρος ότι θα αυξηθούν τα έσοδα από τις ψηφιακές κάμερες. Το ποιος θα πληρώσει και δεν θα πληρώσει θα το δούμε».

«Οφείλουμε να εξετάσουμε τέτοια μέτρα. Καλώ τους οδηγούς ταξί να προσέλθουν στο τραπέζι και να συζητήσουμε για μέτρα που θα σώσουν ζωές» κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.

Διαβάστε επίσης:

Αναλυτές για Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρό ξεκίνημα στο 2025 με αύξηση όγκων και επιβεβαίωση στόχων

FT: «Εύκολος στόχος» για πυρκαγιές και πλημμύρες η Αθήνα – Γιατί περιλαμβάνεται στις πιο ευάλωτες πόλεις

Παπασταύρου – Eli Cohen: Συμφέρον μας ο ενεργειακός διάδρομος Ισραήλ, Κύπρου, Ελλάδας – Τηλεδιάσκεψη των δύο υπουργών Ενέργειας