ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στον εκ νέου αποκλεισμό του κόμβου της Εγλυκάδας, στην μεγάλη περιμετρική οδό της Πάτρας, προχώρησαν απόψε αγρότες και κτηνοτρόφοι της Αχαΐας, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους, που έχουν ξεκινήσει πριν από περίπου 20 ημέρες.
Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι είχαν σταματήσει τον αποκλεισμό του κόμβου στις 24 Δεκεμβρίου, προκειμένου να διευκολύνουν την κίνηση των εκδρομέων της εορταστικής περιόδου.
Μετά το νέο αποκλεισμό η κυκλοφορία των οχημάτων εκτρέπεται στο τοπικό οδικό δίκτυο της Πάτρας, μέσω των κόμβων Κ1 λιμάνι Πάτρας και Γλαύκου.
Διαβάστε επίσης
ΟΠΕΚΕΠΕ: Δέσμευση λογαριασμών για παράνομες επιδοτήσεις του αγροτοσυνδικαλιστή Γιώργου Μπότα
Πότε θα γίνουν εκλογές: Τα σενάρια – έκπληξη, οι σκέψεις Μητσοτάκη και η… κυβέρνηση ειδικού σκοπού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς την Κυριακή – Σε αυξημένη ετοιμότητα ο κρατικός μηχανισμός (χάρτης)
- Βενεζουέλα: Στο αεροδρόμιο του Καράκας αμερικανικά αεροσκάφη με ανθρωπιστική βοήθεια (βίντεο)
- Γερμανία: Αγόρι 6 ετών βρέθηκε νεκρό σε λίμνη – Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας, σε απόγνωση οι πολίτες
- Κρις Ράιτ για καύσωνα: «Το ψύχος σκοτώνει περισσότερο, υπερβολικοί οι Ευρωπαίοι» – Αντιδράσεις μετά τις δηλώσεις
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.