ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη διάψευση του δημοσιεύματος που αναφέρει ότι τρένο μπήκε σε λάθος γραμμή στη Λάρισα, προχώρησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης μία ημέρα μετά τον ΟΣΕ, παρουσιάζοντας στοιχεία που αποδεικνύουν ότι κάτι τέτοιο ποτέ δεν συνέβη, καθώς η πορεία της αμαξοστοιχίας είχε προγραμματιστεί με σύστημα τηλεδιοίκησης.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Ορίστε η απόδειξη ότι το τρένο ουδέποτε εισήλθε στην αντίθετη γραμμή. Η πορεία του προγραμματίστηκε με σύστημα τηλεδιοίκησης.
Όταν μια διαδρομή χαράσσεται με τηλεδιοίκηση αυτομάτως ενεργοποιούνται τα φωτοσήματα (φανάρια) και δεν μπορεί να μπει κανένα άλλο τρένο στην ίδια γραμμή.
Στη Σίνδο έχουμε 4 γραμμές, 2 ανόδου και 2 καθόδου και όπως φαίνεται και στο video η προγραμματισμένη οπισθοπορία έγινε για να μπορέσουν να αποβιβαστούν επιβάτες στην αποβάθρα του προαστιακού σταθμού.
Η συνολική απόσταση μεταξύ των δυο «κλειδιών» του σταθμού είναι περίπου 800 μέτρα.
Κακώς δεν εξηγήθηκε ο λόγος αλλαγής χάραξης σε όλους τους επιβάτες του τρένου.
Καταλαβαίνω απόλυτα τη δυσπιστία, όμως είναι σημαντικό ότι πλέον με νέα ψηφιακά συστήματα, τόσο ο έλεγχος όσο και η διερεύνηση περιστατικών αποδεικνύουν στην πράξη ότι αναβαθμίζεται το επίπεδο ασφάλειας του σιδηροδρόμου.
Διαβάστε επίσης:
Σταμάτης Κραουνάκης: Έφυγε από τη ζωή η μητέρα του – Η ανάρτησή του
ΗΠΑ: Ο πρόεδρος Τραμπ εξαίρει “το απίστευτο δυναμικό” των χωρών της Κεντρικής Ασίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καταγγελία-σοκ από τον Στασινό: Υπάλληλος πολεοδομίας ζήτησε «φακελάκι» 50.000 ευρώ
- Αγωνία για το πλήρωμα και το πλοίο Hellas Aphrodite
- Ρωσία: Ζητεί διευκρινήσεις από Βούτσιτς και ΗΠΑ
- Γεωργιάδης: Κάτω από 15% το clawback το πρώτο 3μηνο του 2026 – Σε ισχύ οι διαγνωστικοί και οι χρονικοί περιορισμοί που ζητούν οι ιατροδικαστές εδώ και χρόνια