Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Τρίτος επιβάτης του κρουαζιερόπλοιου Diamond Princess στην Ιαπωνία πέθανε, αφού είχε μολυνθεί από το νέο κοροναϊό, σύμφωνα με την ιαπωνική κρατική τηλεόραση NHK.

Την ίδια ώρα, η Νότια Κορέα ανέφερε τον έκτο θάνατο από το νέο κοροναϊό, σύμφωνα με τα κέντρα ελέγχου νοσημάτων.

Ο συναγερμός για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του νέου κοροναϊού βρίσκεται σήμερα στο υψηλότερο επίπεδό του, καθώς ο αριθμός των κρουσμάτων μόλυνσης αυξήθηκε στα 602.