Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Τη συνεργασία με τις αρμόδιες Αρχές για τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσουν οι εκκλησίες και οι μονές τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και το Πάσχα, αποφάσισε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, η οποία συνεδρίασε χθες και σήμερα μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η ΔΙΣ θα συνεδριάσει εκ νέου τη Βουβή Εβδομάδα, εβδομάδα προ της Κυριακής των Βαΐων, προκειμένου να αποτιμήσει την κατάσταση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ