Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Μήνυμα μέσω του 112 εστάλη στους κατοίκους του Δομοκού Φθιώτιδας, ειδοποιώντας τους ότι με εντολή της ΕΛ.ΑΣ απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων στο δήμο Δομοκού λόγω εξέλιξης επικίνδυνων καιρικών φαινομένων.

Ειδικότερα, το μήνυμα αναφέρει: «Με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων στο Δήμο Δομοκού Φθιώτιδας λόγω εξέλιξης επικίνδυνων καιρικών φαινομένων».

1

Διαβάστε επίσης:

Τα μέτρα για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Copernicus: Οι τρεις τελευταίοι μήνες είναι οι θερμότεροι εδώ και 120.000 χρόνια

Παύλος Μαρινάκης για κακοκαιρία Daniel: Χωρίς προηγούμενο η επιχείρηση του κρατικού μηχανισμού