Η Χρυσή Ζύμη, που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο συγκεκριμένο θεσμό, λάνσαρε για πρώτη φορά στην κατηγορία των καταψυγμένων ζυμών μία πίτα αυθεντική, χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα και τη σύστησε στο κοινό τον Ιανουάριο του 2018, μέσα από μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας που ταξίδεψε το κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Με ένα τηλεοπτικό σποτ που ξεχώρισε τον φετινό χειμώνα, αλλά και με socialmedia περιεχόμενο, παρουσία στα πιο αγαπημένα περιοδικά, sites & foodblogs, με ένα χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ και ένα onlinegame, οι καταναλωτές γνώρισαν τη μοναδική πίτα χωρίς φύλλο, μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Κάθε σπίτι έχει τη δική του Μπατζίνα, από την Χρυσή Ζύμη!»
Η ελληνικότητα, η παράδοση αλλά και η καινοτομία που αποτελούν θεμελιώδεις αξίες της πρώτης μάρκας στην ελληνική αγορά που λάνσαρε καταψυγμένες πίτες, επικοινωνήθηκαν μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση με το κοινό και μεταφέροντας γνώριμες εικόνες της ελληνικής παράδοσης.
Χρυσή Ζύμη. Δεν έτυχε… Πέτυχε!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Αλλάζω Θερμοσίφωνα»: Έως σήμερα οι αιτήσεις
- Συμμόρφωση στο Άρθρο 19, του Εθνικό Κλιματικού Νόμου Ν. 4936/2022 – Επαλήθευση για Μείωση των Εκπομπών Αερίων Θερμοκηπίου σε Εγκαταστάσεις
- Ζημιές και μηδενικά κέρδη για 6 στις 10 επιχειρήσεις – Η ακτινογραφία της ΑΑΔΕ για τα εισοδήματα των ελληνικών εταιρειών
- Ντόναλντ Τραμπ: Αναγγέλλει τελωνειακούς δασμούς 100% στις κινηματογραφικές ταινίες που παράγονται στο εξωτερικό
