Η Χρυσή Ζύμη, που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο συγκεκριμένο θεσμό, λάνσαρε για πρώτη φορά στην κατηγορία των καταψυγμένων ζυμών μία πίτα αυθεντική, χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα και τη σύστησε στο κοινό τον Ιανουάριο του 2018, μέσα από μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας που ταξίδεψε το κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Με ένα τηλεοπτικό σποτ που ξεχώρισε τον φετινό χειμώνα, αλλά και με socialmedia περιεχόμενο, παρουσία στα πιο αγαπημένα περιοδικά, sites & foodblogs, με ένα χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ και ένα onlinegame, οι καταναλωτές γνώρισαν τη μοναδική πίτα χωρίς φύλλο, μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Κάθε σπίτι έχει τη δική του Μπατζίνα, από την Χρυσή Ζύμη!»
Η ελληνικότητα, η παράδοση αλλά και η καινοτομία που αποτελούν θεμελιώδεις αξίες της πρώτης μάρκας στην ελληνική αγορά που λάνσαρε καταψυγμένες πίτες, επικοινωνήθηκαν μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση με το κοινό και μεταφέροντας γνώριμες εικόνες της ελληνικής παράδοσης.
Χρυσή Ζύμη. Δεν έτυχε… Πέτυχε!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πιερρακάκης για Ευρωπαϊκό Προϋπολογισμό: «όραμα» για την ΕΕ του μέλλοντος – Στέγαση και Αμυνα οι προτεραιότητες
- Τραμπ: Οι ΗΠΑ θα άρουν τους δασμούς για τη φαιντανύλη από την Κίνα εάν ο Σι λάβει μέτρα καταστολής
- ΕΕ: Αναζήτηση διπλωματικής λύσης με την Nexperia εν μέσω της συρρίκνωσης της προσφοράς
- Πετρέλαιο: Ρεκόρ παραγωγής στις ΗΠΑ τον Αύγουστο – Ξεπέρασε τις προηγούμενες εκτιμήσεις, σύμφωνα με την EIA
 
                             
                         
                         
                         
                         
 
                
                        
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        