• Πολιτική

    «Μαλλιά κουβάρια» στη Βουλή μετά την απόφαση της Κ. Παπανάτσιου να αποσύρει τη διάταξη για το Καζίνο Πάρνηθας

    ιατρικές δαπάνες

    Κατερίνα Παπανάτσιου, υφυπουργός Οικονομικών (Φωτογραφία: Eurokinissi)


    H κυβέρνηση απέσυρε το άρθρο 111 του πολυνομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών για το πλαστικό και αδήλωτο χρήματα, σύμφωνα με το οποίο το καζίνο της Πάρνηθας δύναται να μετακομίσει εκτός των ορίων του Δήμου Αθηναίων.

    Μάλιστα, η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου επέλεξε να αποσύρει το εν λόγω άρθρο, παρουσία εκπροσώπων των εργαζομένων του καζίνο στην συζήτηση στην επιτροπή της βουλής, οι οποίοι άρχισαν να διαμαρτύρωνται έντονα, κάνοντας λόγο για «προβοκάτσια».

    «Να τη χαίρεστε. Ντροπή σας τι μας φωνάξατε εδώ» φώναξε χαρακτηριστικά προς την υφυπουργό ένας από τους παρευρισκόμενους εκπροσώπους των εργαζομένων, με τον πρόεδρο της Επιτροπής, Μάκη Μπαλαούρα, να απαντά σε έντονο ύφος:  «Ήρθατε στημένος και μιλάτε για προβοκάτσια».

    Πάντως, η υφυπουργός Οικονομικών δεσμεύτηκε ότι η κυβέρνηση θα επανεξετάσει την μεταφορά του καζίνο τον ερχόμενο Ιανουάριο σε άλλο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί εκείνη την περίοδο.

    Τι προέβλεπε το άρθρο 111

    Άρθρο 111

    Διατάξεις για το Καζίνο Μον Παρνές Πάρνηθας

    1. Στην παρ. 3 του άρθρου 1 του v. 2206/1994 (K 62) προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής: «Εξαιρετικά επιτρέπεται η μεταφορά της επιχείρησης καζίνο του Μον Παρνές από την Πάρνηθα σε θέση εκτός των ορίων του Δήμου Αθηναίων μετά την παρέλευση δέκα οχτώ μηνών από την δημοσίευση του παρόντος.»

    2. Η μετεγκατάσταση της επιχείρησης του Καζίνο Πάρνηθας, η ακριβής θέση υλοποίησης της νέας επένδυσης, οι κτιριακές εγκαταστάσεις ορίζονται με απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα ης Κυβερνήσεως κατόπιν πρότασης της επιχείρησης. Με την πρόταση μετεγκατάστασης συνυποβάλλονται: α) Πλήρες Επιχειρηματικό Σχέδιο (business plan) για τη λειτουργία του καζίνο στη νέα του θέση, σε βάθος πενταετίας. β) οι απαιτούμενες τοπογραφικές, αρχιτεκτονικές, στατικές, ηλεκτρομηχανολογικές. περιβαλλοντικές και λοιπές μελέτες για τα νέα κτίρια και τις εγκαταστάσεις, γ) εφόσον η νέα θέση αφορά σε υφιστάμενα κτίρια, οι οικοδομικές άδειες τα σχέδια ανέγερσης των κτιρίων αυτών, δ) οι πηγές και οι φορείς χρηματοδότησης της επένδυσης μετεγκατάστασης. ε) αναλυτική επιμέτρηση του κόστους μετεγκατάστασης, στ) αναλυτική εκτίμηση του άμεσου δημοσιονομικού Οφέλους προκύπτει από τη μετεγκατάσταση, τοι) κοινωνικού κόστουΨ0φέλους ποι.’ αυτή συνεπάγεται, καθώς και των ωφελειών ποι) θα προκύψουν για την εθνική οικονομία, ζ) Μελέτη εκτίμησης τοι) κατώτατου ορίου των νέων θέσεων εργασίας που αναμένεται να προστεθούν στις υφιστάμενες, η) Αναφορά τήρησης και υλοποίησης όλων ανεξαιρέτως των συμβατικών υποχρεώσεων που ανέλαβε ο κάτοχος της άδειας για τη λειτουργία της επιχείρησης στην υφιστάμενη θέση, θ) αναλυτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και έναρξης λειτουργίας της επένδυσης στη νέα θέση, ι) ανάλυση κινδύνων που επηρεάζουν την έγκαιρη ολοκλήρωση της επένδυσης ια) κάθε άλλο στοιχείο, δεδομένο ή έγγραφο, που κρίνεται σκόπιμο να υποβληθεί στην Ε.Ε.Ε.Π. για τη διαμόρφωση της κρίσης της.

    3. Με την ίδια απόφαση της Επιτροπής τροποποιούνται σύμφωνα προς τα ανωτέρω οι όροι της άδειας του Καζίνο της Πάρνηθας.

    4. Η επιχείρηση καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας στη νέα της θέση, υποχρεούται να διατηρεί, τον αριθμό θέσεων εργασίας διά του οποίου τηρούνται, κατ’ ελάχιστον, οι σχετικές συμβατικές δεσμεύσεις που ίσχυσαν προ της μετεγκατάστασής της.

    5. Στην απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π., λαμβάνονται υπόψη οι διατάξεις των άρθρων Ι παράγραφοι 4 Και 5 του v. 2206/1994 (Α’ 62), 4 (περίπτ. 2 και 18), 5 (περίπτ. 14), 7 (περίπτ. 2) και 8 του π.δ. της 23.02./Ο6.Ο3.1987 (N 166), 54 παράγραφος 15 του v. 4002/2011 (A’ 180).

    6. Από την έναρξη λειτουργίας της επιχείρησης στη νέα της θέση εφαρμόζεται η διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 5 του v. 3139/2003. Η μεταβίβαση προς το Δημόσιο γίνεται αυτοδικαίως άνευ οιουδήποτε ανταλλάγματος.

    7. Οι χρηματικές υποχρεώσεις του κατόχου της άδειας λειτουργίας της περίπτ. α) της παρ. 1 του άρθρου 1 του v. 2206/1994, ποι4 προβλέπονται στην περίπτ. β) της παρ. 3 και στην περίπτ. β) της παρ. 5 του άρθρου 3 καθώς και στην περίπτ. a) της παρ. 1 του άρθρου 8 τοι) v. 3139/2003 (Α’ 100), εξακολουθούν να τον βαρύνουν, χωρίς άλλη αναπροσαρμογή, μέχρι την περαιτέρω αξιοποίηση των αναφερόμενων στις περιπτ. α) έως γ) της παρ. 1 του άρθρου 3 του ιδίου νόμου κτιριακών εγκαταστάσεων. O κάτοχος της άδειας λειτουργίας αναλαμβάνει, επίσης, και την υποχρέωση προστασίας και φύλαξης των ανωτέρω κτιριακών εγκαταστάσεων καθώς και τη συντήρηση και λειτουργία του λειτουργούντος τελεφερίκ των αναγκαίων για τη λειτουργία αυτού κτιριακών και μηχανολογικών εγκαταστάσεων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τα δίνουν όλα για το πλαστικό χρήμα. Δείτε τι πρέπει να κάνετε

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Πλαστικό χρήμα»: Με ποιες αποδείξεις «χτίζεται» το αφορολόγητο με κάρτες

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δίνεται άδεια καζίνο στο Ελληνικό (ήταν από τα προαπαιτούμενα)



    ΣΧΟΛΙΑ