Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

“Ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε την παραίτηση των διευθυνόντων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Σήμερα αποδεικνύεται ότι είναι ακόμα στη θέση τους», υποστηρίζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Νίκος Παππάς.

“Μήπως έχουν πάρει μπρος οι καταστροφείς εγγράφων;”, ρωτά ο κ. Παππάς και τονίζει: “Να παραιτηθούν τώρα”.

1

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Τραγωδία στα Τέμπη: Οι διασώστες απέτισαν φόρο τιμής στους νεκρούς

ΣΥΡΙΖΑ: Ο πρωθυπουργός να αναιρέσει την απόφασή του για τη συγκρότηση της Επιτροπής, προκαταβάλει τη Δικαιοσύνη