ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο επικεφαλής της μειοψηφίας των Δημοκρατικών στην αμερικανική Γερουσία, Τσακ Σούμερ, κατηγόρησε σήμερα τον Ντόναλντ Τραμπ και τον αντιπρόεδρό του Τζέι-Ντι Βανς ότι κάνουν «τη βρώμικη δουλειά του Πούτιν», μετά τις έντονες στιχομυθίες που είχαν με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι στον Λευκό Οίκο.
«Οι Δημοκρατικοί στη Γερουσία δεν θα σταματήσουν ποτέ να δίνουν μάχη για την ελευθερία και τη δημοκρατία», δήλωσε στο Χ ο Τσακ Σούμερ, αναρτώντας ένα βίντεο με τον τεταμένο διάλογο που εκτυλίχθηκε μπροστά σε δημοσιογράφους στο Οβάλ Γραφείο.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Τραμπ για Ζελένσκι μετά την συνάντηση-φιάσκο: «Να επιστρέψει όταν είναι έτοιμος για ειρήνη»
ΗΠΑ: Στον Λευκό Οίκο ο Ζελένσκι για τη συμφωνία για τα ορυκτά της Ουκρανίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πετρέλαιο: Νέες απώλειες 1% για το Brent καθώς περισσότερα δεξαμενόπλοια περνούν από το Ορμούζ
- Κερατέα: Συνελήφθη 43χρονη για εμπρησμό κατ΄εξακολούθηση – Έβαλε δύο φωτιές σε διάστημα 20 λεπτών
- Ολλανδία: Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ευθανασία σε παιδί κάτω των 12 ετών
- Βαγγέλης Μαρινάκης: Δικαίωση από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.