• Ελλάδα

    Φ.Αραμπατζή: Αργά τα αντανακλαστικά της Κυβέρνησης για την χθεσινή ταλαιπωρία των τουριστών!


    Οι μηχανισμοί της Κυβέρνησης όφειλαν να κινητοποιηθούν νωρίτερα, επισημαίνει χαρακτηριστικά η τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας κα. Φωτεινή Αραμπατζή με αφορμή το απόλυτο χάος που επικράτησε στα ελληνικά αεροδρόμια το Σαββατοκύριακο και το οποίο ειχε άμεσο και αρνητικό αντίκτυπο στον ελληνικό τουρισμό.

    Σύμφωνα με την κ. Αραμπατζή αυτό που τώρα επιβάλλεται να γίνει, είναι η Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει επιτέλους σοβαρά την αποκατάσταση της τουριστικής εικόνας της χώρας. Ο ελληνικός Τουρισμός δεν αντέχει άλλους ερασιτεχνισμούς και καθυστερήσεις, καταλήγει.

    Οπως επισημαίνει η κα.Αραμπατζή, “τα αργά αντανακλαστικά της Kυβέρνησης να αντιμετωπίσει έγκαιρα την απεργία των Eλεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, έπληξε δυστυχώς τον τουρισμό, καθώς οι ξένοι Τουριστικοί Οργανισμοί είχαν ήδη ενημερώσει τους πελάτες τους ότι μπορεί να μην πετάξουν στον προορισμό της επιλογής τους. Αυτό το γεγονός προκάλεσε, όπως είναι φυσικό, αρνητικό αντίκτυπο για την χώρα μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές. Οι μηχανισμοί της Κυβέρνησης όφειλαν να κινητοποιηθούν πολύ νωρίτερα, προσθέτει. Έπρεπε να υπάρχει αλληλοενημέρωση μεταξύ των συναρμοδίων για το πλήγμα.

    Παράλληλα, υπογραμμίζει οτι “ειναι αδιανόητο να αναγκάζονται οι τουριστικοί επιχειρηματίες της Βόρειας Ελλάδας να αναζητούν λύσεις έλευσης των τουριστών μέσω Σκοπίων. Είναι αδιανόητο οι συνάδελφοί τους στα νησιά του Αιγαίου να μαθαίνουν ότι θα χρησιμοποιηθούν τουρκικά αεροδρόμια για την αναχώρηση τουριστών. Και όλα αυτά σε μία περίοδο, που η τουριστική φήμη της Ελλάδας έχει πληγεί λόγω της τραγικής διαχείρισης του προσφυγικού από την Κυβέρνηση”.

    Ο ΣΕΤΕ

    Παντως παρα την ματαίωση της απεργίας των ελεγκτών, δεκάδες χιλιάδες τουριστών ταλαιπωρήθηκαν, όπως επισημαίνει και ο πρόεδρος  του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανδρέας Ανδρεάδης μέσω του twitter τονιζοντας χαρακτηριστικά ότι “Δεν χρειάζεται ακραία αντίδραση του τουρισμού για συννενόηση στα αυτονόητα”.

    image

    Οι αεροπορικές εταιρίες

    Το βάρος βέβαια της κατάστασης, όπως άλλωστε ήταν και αναμενόμενο το “σήκωσαν” οι  αεροπορικές εταιρείες και τα ταξιδιωτικά. Η Aegean κατέβαλε υπεράνθρωπες προσπάθειες με το προσωπικό της προκειμένου να επαναφέρει το πτητικό έργο σε μία φυσιολογική ροή σημειώνοντας ότι η ταλαιπωρία που προέκυψε για τους πελάτες της ήταν εκτός του δικού της ελέγχου.

    Χαρακτηριστική είναι και η επιστολή που έστειλε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Γερογιάννης προς τα μέλη του Miles and Bonus:

    Γνωρίζουμε την ταλαιπωρία και την αναστάτωση που έχει προκληθεί σε πολλούς από εσάς λόγω της ανακοίνωσης της απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και των αναγκαστικών ακυρώσεων πτήσεων στις οποίες προχωρήσαμε. Η απεργία είχε προκηρυχτεί για τις 9, 10 και 12, 13 Οκτωβρίου. Όταν αναγκαστήκαμε να ακυρώσουμε την Παρασκευή το βράδυ τις πτήσεις των δύο πρώτων ημερών, έπρεπε να βρεθεί λύση για 40.000 επιβάτες ενώ άλλοι 35.000 επιβάτες του δεύτερου 48ωρου ήταν επίσης σε αναστάτωση. Δυστυχώς, πάρα τις προσπάθειες που καταβάλαμε ενισχύοντας το τηλεφωνικό μας κέντρο με επιπλέον βάρδιες και 24ωρη λειτουργία και παρά την ουσιαστική βοήθεια που λάβαμε από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, υπήρξαν ιδιαίτερα μεγάλες αναμονές στο τηλεφωνικό κέντρο αφού όλοι οι επιβάτες καλούσαν ταυτόχρονα για αλλαγές.Όταν ανεστάλη η απεργία αργά το Σάββατο, λίγες ώρες πριν ξεκινήσει, κάναμε ότι ήταν δυνατό για να επαναφέρουμε άμεσα όλες μας τις πτήσεις για την Κυριακή και την Δευτέρα και φυσικά να τις διαθέσουμε στους επιβάτες μας προκειμένου να κρατήσουν θέσεις εκ νέου. Αναπόφευκτα, υπήρξε και πάλι δυσκολία στην επικοινωνία λόγω του σημαντικού όγκου αιτημάτων. Όλο το διάστημα αυτό, υπήρχε ενημέρωση από το site και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της εταιρίας μας.Ο μόνος σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για μία ακόμα φορά για την επιλογή της εταιρείας μας και για την υπομονή όσων από εσάς υπέστησαν την ταλαιπωρία των αλλαγών και της δύσκολης επικοινωνίας μαζί μας. Σε τέτοιες καταστάσεις που προκαλούνται εκτός δικού μας ελέγχου (από απεργίες ή από καιρικά φαινόμενα), καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και γνωρίζουμε ότι κάποιες φορές δεν είναι αρκετό.Στις επόμενες ώρες, με την εξυπηρέτηση του μεγαλύτερου όγκου επαφών, θα έχουμε επιστρέψει στο ποιοτικό επίπεδο ανταπόκρισης που πρέπει να μας χαρακτηρίζει πάντα.Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση”.

     



    ΣΧΟΛΙΑ