ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού μετακομίζει το υπουργικό συμβούλιο, τα παρασκήνια του Πενταγώνου, η ατάκα του Καμμένου και το… χουνέρι Άδωνι στη Ζωή
Την παρουσίαση γνωριμίας με την καμπάνια του ΕΟΤ που χρηματοδοτήθηκε με δύο εκατομμύρια ευρώ από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου για τα νησιά της Κω, της Χίου, της Λέρου, της Λέσβου και της Σάμου παρακολούθησαν σήμερα οι υπουργοί Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης και Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.
Στην παρουσίαση πήραν μέρος η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ενώ την παρακολούθησε από το νησί της Λέρου και ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Kόνσολας. Στην παρουσίαση συμμετείχαν επίσης με τηλεδιάσκεψη και οι δήμαρχοι των πέντε νησιών. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Μετανάστευσης, η καμπάνια συνδυάζει τα ξεχωριστά αφηγήματα των νησιών, με πέντε περιοχές βιωματικής τουριστικής εμπειρίας, και επιδιώκει την ανάδειξη της πολυμορφίας, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εμπειρία.
Το κάθε νησί έχει να προσφέρει ένα μεγάλο πλούτο διαφορετικών προτάσεων και επιλογών, που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις θεματικές περιοχές που αφορούν σε ένα σύγχρονο ταξιδιώτη: η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και με το φως, η Κως με την ιστορία και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο. Η επικοινωνία της καμπάνιας του ΕΟΤ στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας των νησιών αυτών τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωνσταντοπούλου: Ένταση στην Ολομέλεια για τη φερόμενη εμπλοκή της σε ΜΚΟ – Εξηγήσεις ζητά η ΝΔ
- ΕΛΣΤΑΤ: Το 98,7% των ελληνικών επιχειρήσεων έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς
- ΕΥΔΑΠ: Νέο Σύστημα Αποκεντρωμένης Ανάκτησης Νερού (sewer mining) στο Μαρκόπουλο
- BIANCHET ULTRAFINO: Η λεπτότητα ως απόλυτη ένδειξη δύναμης