• Πολιτική

    Έγκλημα στην Αίγινα: Πέντε ερωτήματα ζητούν απαντήσεις

    aigina


    Η ναυτική τραγωδία η το «Έγκλημα στην Αίγινα» όπως χαρακτηρίστηκε, συμπληρώνει αύριο μια εβδομάδα θλίψης για τις οικογένειες των θυμάτων και οργής για τον πρωταγωνιστή η τους πρωταγωνιστές της σύγκρουσης στον κόλπο της Πέρδικας, που άφησε τέσσερις νεκρούς και τραυματίες.

    Τα ερωτηματικά που εγείρονται γύρω από την διαλεύκανση της υπόθεσης είναι αρκετά και αφορούν όχι τόσο την σύγκρουση αλλά το τι συνέβη μετά από αυτή και κυρίως τους επιβαίνοντες στο ταχύπλοο.

    aigina

    Έχουν ακουστεί και γραφτεί πολλά, μόνο που υπάρχουν ακόμη αναπάντητα ερωτήματα γι’ αυτή την τραγική ιστορία με πρωταγωνιστή έναν ηλικιωμένο με βαρύ επίθετο και σίγουρα λένε όλοι κάποιους άλλους που δεν έχουν πει κουβέντα για όσα ξέρουν.

    Ερώτημα Νο1: Ποιος ήταν τελικά ο οδηγός και πόσα άτομα επέβαιναν στο μοιραίο ταχύπλοο;

    Με δεδομένα τα σοβαρότατα προβλήματα υγείας του κ. Θρασύβουλου Λυκουρέζου, ο οποίος κατέθεσε ότι αυτός ήταν ο οδηγός του ταχύπλοου, το ενδεχόμενο να «καλύπτει» κάποιον άλλο, είναι κάτι που απασχολεί η θα έπρεπε να απασχολεί τις αρχές. Στις εικόνες μεταφοράς του στον ανακριτή προχωρούσε με δυσκολία, οπότε ηχεί αρκετά δύσκολο να οδηγεί ένα σκάφος με ταχύτητα 21 μίλια την ώρα στην ανοιχτή θάλασσα. Η λίστα με τα προβλήματα υγείας του συνιστά από μόνη της απαγορευτικό όχι για οδήγηση ταχύπλοου, αλλά ακόμη και για οδήγηση ποδηλάτου.

    Όπως έλεγε φίλος του στην Αίγινα, είχε ήδη πέσει δυο φορές από την μηχανή του τα τελευταία χρόνια, δείγμα και αυτό της καταπονημένης του υγείας.

    Αν δεν οδηγούσε αυτός, ποιος ήταν τελικά ο χειριστής του φονικού ταχύπλοου που διέλυσε την λότζα και τις ζωές τριών οικογενειών και πόσοι τελικά επέβαιναν σε αυτό; Υπήρχε ο περίφημος νεαρός πάνω στο σκάφος και αν ναι, ποιος είναι και που βρίσκεται;

    aigina

    Ερώτημα Νο2: Πήρε τηλέφωνο τον κ. Δρίτσα ο Λυκουρέζος;

    Οι φήμες στο νησί και οι ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες επιμένουν ότι ένα από τα πρώτα τηλέφωνα που έκανε ο κ. Θρασύβουλος Λυκουρέζος ήταν προς τον υπουργό Ναυτιλίας κ. Θόδωρο Δρίτσα με τον οποίο φέρεται να έχει κοινωνικές σχέσεις ετών. Εντύπωση επίσης προκαλεί το γεγονός ότι ο κ. Δρίτσας φέρεται να έμεινε για πολλές ώρες στο κτήριο του Λιμενικού Σώματος στην Αίγινα, όπου μετέβη αμέσως μετά το ατύχημα.

    Ερώτημα Νο3: Γιατί ο κ. Λυκουρέζος δεν ενημέρωσε από την αρχή το Λιμενικό για το ατύχημα;

    Παρά τις δηλώσεις του ότι βρισκόταν υπό την επήρεια σοκ μετά την σύγκρουση, ο κ. Λυκουρέζος βρήκε την δύναμη να επικοινωνήσει με όσους ήθελε να τον βοηθήσουν εκείνη την στιγμή, πλην του Λιμενικού, του πιο αρμόδιου σώματος για να προστρέξει άμεσα στην περιοχή. Κάτι που αν μη τι άλλο δεν ηχεί φυσιολογικό για έναν άνθρωπο που προκάλεσε μια τέτοια τραγωδία, εκτός αν ήθελε να προλάβει κάτι άλλο η να προστατεύσει κάποιον, μια υπόθεση την οποία γνωρίζει μόνο ο ίδιος και οι συνεπιβάτες του στο ταχύπλοο.

    Ερώτημα Νο4: Γιατί παραιτήθηκε ο ξάδερφος του από την υπόθεση;

    Ο κ. Αλέξανδρος Λυκουρέζος δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Θεωρείται ένας από τους πλέον έμπειρους δικηγόρους και από την πρώτη στιγμή συζητιόταν το αν θα αναλάβει την υπόθεση του ξαδέρφου του, όπερ και εγένετο. Η παραίτησή του μετά από λίγες μόνο ώρες συνιστά ένα παράδοξο, ειδικά από την στιγμή που ως κύριος λόγος εμφανίζεται η συγγένειά του με τον κ. Θρασύβουλο Λυκουρέζο, την οποία επικαλέσθηκε για να αφήσει την υπόθεση. Καλά ενημερωμένοι νομικοί κύκλοι κάνουν λόγο για άλλη αιτία η οποία ώθησε στον έμπειρο νομικό στην παραίτησή του.

    aigina

    Ερώτημα Νο5: Τι θα δείξουν τα αποτυπώματα στο τιμόνι;

    Μπορεί πολλά, μπορεί και τίποτε λένε οι καλά γνωρίζοντες τέτοιες υποθέσεις. Η έκπληξη θα είναι εάν εκτός από αυτά του κ. Λυκουρέζου και του ανθρώπου που οδήγησε μετά το συμβάν το φουσκωτό στο λιμάνι της Αίγινας, ανακαλυφθούν έτερα αποτυπώματα που δεν ανήκουν στους συνεπιβάτες, αλλά σε άλλο άτομο, γεγονός που αν υφίσταται θα δρομολογήσει εξελίξεις.

    Διαβάστε ακόμη: 

    http://www.mononews.gr/pireas-kefali-tou-drakou-gia-tous-kinezous-tis-cosco-olo-megalepivolo-project/68582



    ΣΧΟΛΙΑ