• Άρθρα

    Προκλητική ΟΛΜΕ: Στήνει ηρωικό ταμπούρι στη λογική!

    Προκλητική ΟΛΜΕ: Στήνει ηρωικό ταμπούρι στη λογική!


    Κάθε που βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα πρόβλημα, αποδεικνύουμε περίτρανα την πολιτική μας καθυστέρηση και τη συντριπτική μας ανεπάρκεια στο να το διευθετήσουμε με γνώμονα την αμοιβαιότητα και το δημόσιο συμφέρον. Ειλικρινά, δεν γνωρίζω πόσοι από τους περίπου 150.000 εκπαιδευτικούς της χώρας υιοθετούν την άποψη των εκπροσώπων τους στην ΟΛΜΕ ότι είναι «δικαίωμα» τους να μη κρίνονται, αλλά να πληρώνονται και να προάγονται μόνο με τα χρόνια υπηρεσίας τους, ανεξαρτήτως της ποιότητας της δουλειάς τους.

    Και δεν είναι καν αυτό το θέμα που έχει τεθεί, καθώς θα έστρεφε αλλού την ουσία του ζητήματος … «αξιολόγηση». Φτάσαμε να συζητάμε τα πάντα όλα, πλην της εξωφρενικής συμπεριφοράς της ΟΛΜΕ που βγάζει μάτι…Φτάσαμε να ενδιαφερόμαστε αποκλειστικά για τους συνδικαλιστές και διόλου για τους μαθητές, που όπως μας έχει ενημερώσει εδώ και δύο χρόνια η Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, είναι …λειτουργικά αναλφάβητοι! Πρόκειται για ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, για το οποίο έχει και η ΟΛΜΕ το μερίδιο της ευθύνης που της αναλογεί.

    Απήργησε ποτέ η ΟΛΜΕ για τον… υπέρτατο θεσμό της παιδείας μας, τα ιδιαίτερα μαθήματα; Απήργησε ποτέ η ΟΛΜΕ για την απαλλαγή της παιδείας από το καρκίνωμα των φροντιστηρίων; Απήργησε ποτέ η ΟΛΜΕ γιατί μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές η Γ’ Λυκείου δεν κάνει πλέον μαθήματα στο σχολείο – με την εγκληματική ανοχή του σχολείου; Απήργησε ποτέ η ΟΛΜΕ για να φύγουν οι ανίκανοι, οι παιδεραστές, οι τεμπέληδες, οι ημίτρελοι «εκπαιδευτικοί» που κάνουν εκτεταμένο bullying κατά των παιδιών – και της παιδείας – εντός των ερμητικά κλειστών αιθουσών;

    Απήργησε ποτέ η ΟΛΜΕ ενάντια στην καταλήστευση της ελληνικής οικογένειας που πληρώνει και την αποδεδειγμένη ανεπάρκεια ή απροθυμία πολλών καθηγητών να μάθουν γράμματα στα παιδιά; Απήργησε ποτέ η ΟΛΜΕ (πέρα από τα ευρώ και τις ώρες εργασίας) γιατί αυτό που μαθαίνει ο μαθητής σε μια αίθουσα φροντιστηρίου δεν το μαθαίνει σε μια σχολική αίθουσα ούτε στον διπλάσιο χρόνο;

    Για να μη πούμε ότι το δίκαιο και το άδικο στις συνθήκες που ζούμε, είναι πλέον πολύ σχετικά… Είναι, ας πούμε, κοινωνικά δίκαιο ένας εργαζόμενος στο Δημόσιο να εργάζεται 20 ώρες την εβδομάδα και ένας άλλος στον ιδιωτικό τομέα πάνω από τις διπλές – και ολοχρονίς και δίχως δικαιώματα και δίχως στον ήλιο μοίρα;

    Να λοιπόν το αποτρόπαιο που βγάζει μάτι: η ΟΛΜΕ απεργεί σήμερα γιατί, όπως μας πληροφόρησε ο Πρόεδρος της, Θ.Τσούχλος, το όχι στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,  «είναι θέμα τιμής και αξιοπρέπειας για τον κλάδο στον αγώνα για την υπεράσπιση της Δημόσιας εκπαίδευσης»!

    Απεργεί γιατί δεν δέχεται την απόφαση του δικαστηρίου ότι η απεργία της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση είναι παράνομη και καταχρηστική, όπως είχε διαπιστωθεί και σχετικά με απεργία της ΔΟΕ/ΟΛΜΕ. Επιλέγει αυτή τη συνδικαλιστική τακτική, να κλείσει δηλαδή οπωσδήποτε σχολεία ύστερα από ενάμισι χρόνο εγκλεισμού και τηλεκπαίδευσης, προκειμένου να υπερασπίσει το «δικαίωμα» τους να είναι οι μοναδικοί εργαζόμενοι στη χώρα που η δουλειά τους δεν θα αξιολογείται ποτέ και καθόλου.

    Δεν αισθάνονται άσχημα, άνθρωποι που έχουν επιφορτιστεί με το ιερό καθήκον να κάνουν τα παιδιά μας καλύτερα, ικανότερα και ευγενέστερα, να κινούνται κόντρα στις δικαστικές αποφάσεις και υπέρ της ισοπέδωσης των ίδιων προς τα κάτω; Δεν καταλαβαίνουν ότι η απαίτησή τους είναι ντιπ παράλογη, ότι τους βάζει απέναντι σε κάθε κανονικό άνθρωπο που βρίσκεται στην αγορά εργασίας, είτε στην δημόσια είτε στην ιδιωτική οικονομία; Δεν τους ενδιαφέρει διόλου η κοινωνική στήριξη;

    Υπάρχει σήμερα εργαζόμενος που δεν κρίνεται, δεν αξιολογείται; Από τον κλητήρα μέχρι τον μαγαζάτορα, από τον ποδοσφαιριστή μέχρι τον διευθύνοντα σύμβουλο πολυεθνικής, από τον γιατρό μέχρι τον πωλητή κουλουριών του δρόμου; Πούθε δηλαδή προκύπτει το «δικαίωμα» των εκπαιδευτικών να μην κρίνονται; Ως πότε θα αντιστέκονται στο αυτονόητο, ως πότε θα στήνουν δήθεν ηρωικά ταμπούρια στη λογική και στην αξιοπρέπεια μας;

    Ελπίζουμε να εφαρμοστεί στο ακέραιο ο νόμος σε όσους δεν συμμορφωθούν με τα καθήκοντά τους. Τα υπόλοιπα είναι προς χρήση ευτελούς φιλολογίας που δείχνει ότι μερικοί δεν αλλάζουν το τριτοκοσμικό τους τροπάριο…

    Διαβάστε επίσης

    Πρωτοδικείο: Παράνομη και καταχρηστική η απεργία της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών



    ΣΧΟΛΙΑ