• Άρθρα

    SHIPPING FOCUS: Στην Ελευσίνα η επισκευή του Blue Star Patmos

    Ναυπηγεία Ελευσίνας


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε. 

    Σε ελληνικά ναυπηγεία η επισκευή το BS Patmos

    Η Blue Star Ferries, επέλεξε τελικά να συνεργαστεί με ναυπηγείο στην Ελλάδα και τα ναυπηγεία Ελευσίνας. Την απόφαση έκρινε σε μεγάλο βαθμό η επιστολή – δέσμευση των εργαζομένων στην Ελευσίνα ότι θα στηρίξουν την επιλογή της εταιρείας και θα ανταποκριθούν πλήρως στις ανάγκες της επισκευής. Η επισκευή του Blue Star Patmos θα έχει διάρκεια 2-3 μήνες. Στο διάστημα αυτό το καθημερινό δρομολόγιο Πειραιάς – Σύρος – Τήνος – Μύκονος θα εκτελείτε από το Fast Ferries Άνδρος, το οποίο αφήνει τη Ραφήνα, ύστερα από την συμφωνία που είχε η Attica Group με τον ιδιοκτήτη της Fast Ferries, Θεολόγο Παναγιωτάκη.

    Στην Ιταλία το Νήσος Ρόδος

    Το Ε/Γ-Ο/Γ Νήσος Ρόδος, το οποίο ανήκει στην Hellenic Seaways αναμένεται να αφήσει το Αιγαίο πέλαγος και τα δρομολόγια του, για την Ιταλία. Συγκεκριμένα το κατασκευασμένο στην Ιαπωνία και μετασκευασμένο στην Ελλάδα πλοίο, ναυλώθηκε από την Caronte & Tourist (TTT Lines). To Νήσος Ρόδος θα εξυπηρετεί την γραμμή Salerno- Messina για ένα διάστημα 2 μηνών περίπου. Όσον αφορά τα δρομολόγια του θα εξυπηρετούνται από τις αρχές του Οκτώβρη από το Νήσος Μύκονος.

    Διάψευση δημοσιευμάτων από τον Όμιλο Σπανόπουλου

    Από τον Όμιλο Σπανόπουλου διαψεύδονται κατηγορηματικά τα δημοσιεύματα περί δήθεν «συλλήψεως Σπανόπουλου» που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας. Ομοίως στη σφαίρα της φαντασίας και μόνον ανήκουν και οι ανυπόστατοι υπαινιγμοί περί λαθραίων ποσοτήτων. Τα δημοσιεύματα αυτά, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ο Μιχάλης Σπανόπουλος, Αντιπρόεδρος του Ομίλου, καθώς και όλα τα στελέχη της εταιρείας, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πετρελαιοκηλίδας που προκλήθηκε από το ναυάγιο του Δ/Ξ Αγία Ζώνη ΙΙ.

    Νεκροί δύο ναυτικοί σε φορτηγό ελληνικών συμφερόντων.

    Δύο ναυτικοί που εργάζονταν σε ένα handysize bulker  ελληνικών συμφερόντων πέθαναν στη Νότιο Αφρική, αφού είχαν προσβληθεί από ελονοσία. Οι δύο ναυτικοί, ήταν ένας 53χρονος Παναμέζος και ένας 53χρονος Φιλιππινέζος. Ήταν μέλη του πληρώματος στο φορτηγό πλοίο Άγιος Φανούριος (χωρητικότητας 33.261-dwt και κατασκευής 2009). Οι νοτιοαφρικανικές αρχές έλαβαν κλήση που ανέφερε πως δύο ναυτικοί χρειάζονται επείγουσα βοήθεια. Παρά την άμεση μεταφορά τους σε νοσοκομείο, με ελικόπτερο, δυστυχώς δεν τα κατάφεραν.

    Νέο bulker για την οικογένεια Χατζηιωάννου

    Συμφέροντα που συνδέονται με την  οικογένεια Χατζηιωάννου βρίσκονται πίσω από την αγορά ενός πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στόλο της γερμανικής εταιρείας Orion Bulkers. Πρόκειται για το σύγχρονο bulker Rugia (χωρητικότητας 176.500-dwt και κατασκευής 2011 στις γιάρδες Shanghai Waigaoqiaο). Το κόστος της αγοράς έφτασε τα 26 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τους brokers. Όπως αναφέρουν πληροφορίες το bulker αγοράστηκε από, την εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, Safe Bulkers.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Παρασκευή (22/09/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 1502 (+32)
    • Baltic Capesize Index (BCI): 3147 (+199)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1493 (-21)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 1061 (+11)
    • Baltic Handysize Index (BHSI): 596 (+10) 

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Maersk Tankers και Mitsui & Co: Η κοινοπραξία γιγάντων που απειλεί την κυριαρχία της Scorpio

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Προχωράει σε απίστευτο reverse split των μετοχών της Ocean Rig

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Οικονόμου: Νέες business με 4 πλοία αξίας 120 εκατομμυρίων

     



    ΣΧΟΛΙΑ