• Ποιοι κατασκευαστές θέλουν να χτίσουν τον Marina Tower, η συμμαχία Περιστέρη- Μυτιληναίου και ποιος κυκλοφορεί με 2 συνοδευτικά ΙΧ

    Marina Tower: 5 υποψήφιοι κατασκευαστές Marina Tower. Πρόκειται για ένα από τα πλέον εμβληματικά έργα της Αττικής, για την επόμενη 5ετία. Εκεί θα μείνουν μερικοί από τους rich & famous της Ελλάδας, καθώς η τιμή πώλησης φτάνει έως και τα 25.000 ευρώ το τετραγωνικό. Ο συνολικός προϋπολογισμός του Marina Tower στο Ελληνικό ανέρχεται στα 250 […]

    relates to The Global Economy Looks Good for 2018 (Unless Somebody Does Something Dumb)

    Marina Tower: 5 υποψήφιοι κατασκευαστές

    Marina Tower. Πρόκειται για ένα από τα πλέον εμβληματικά έργα της Αττικής, για την επόμενη 5ετία.

    Εκεί θα μείνουν μερικοί από τους rich & famous της Ελλάδας, καθώς η τιμή πώλησης φτάνει έως και τα 25.000 ευρώ το τετραγωνικό.

    Ο συνολικός προϋπολογισμός του Marina Tower στο Ελληνικό ανέρχεται στα 250 εκατ. ευρώ.

    Εξαιτίας της πολυπλοκότητας του έργου, απαιτείται να χρησιμοποιηθούν όλα τα μέσα τελευταίας τεχνολογίας για να αυτοματοποιηθούν οι διαδικασίες μελέτης και κατασκευής, αποφεύγοντας τυχόν εμπόδια και καθυστερήσεις.

     

    Marina Tower: 200 διαμερίσματα σε 45 ορόφους

    Ο πύργος κατοικιών (Μarina Tower) θα κατασκευαστεί στον Άγιο Κοσμά, στο παραλιακό τμήμα της έκτασης του Ελληνικού, με ύψος 200 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας και περίπου 200 διαμερίσματα σε 45 ορόφους.

    Ιδιοκτήτης του Μarina Tower και φορέας ανάπτυξης είναι εξ ολοκλήρου η Lamda Development ΛΑΜΔΑ 1,43% 7,10.

    Η εταιρεία διενήργησε διαγωνισμό για την επιλογή της κατασκευαστικής εταιρείας ή κοινοπραξίας που θα αναλάβει την ανέγερση του Marina Tower, η οποία, όπως επισημαίνει η εταιρεία, θα πρέπει απαραιτήτως να διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία και εμπειρία στην ανέγερση ψηλών κτιρίων, αντιστοίχου ποιότητας και προδιαγραφών.

    Όπως αναφέρουν αποκλειστικές πληροφορίες του Wiseman, προσφορές στον διαγωνισμό που έληξε προ ολίγων ωρών κατέθεσαν τουλάχιστον 5 εταιρείες.

    Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ 1,97% 16,58, η ABAΞ ΑΒΑΞ -0,62% 1,61, η Αρχιρόδον,  η Ιντρακάτ ΙΝΚΑΤ -2,74% 5,33 με την γαλλική Bouygues και η ΑΚΤΩΡ ΕΛΛΑΚΤΩΡ -1,59% 2,47.

     

    Ο Νίκος Στασινόπουλος και το Reunion των αναλυτών…

    Στο περίφημο βιοκλιματικό κτίριο Orbit, στη Λεωφόρο Κηφησίας, μαζεύτηκαν -για πρώτη φορά δια ζώσης, μετά από πολύ καιρό- οι αναλυτές και οι διαχειριστές για να ακούσουν τη διοίκηση του Ομίλου Βιοχάλκο να περιγράφει τις προοπτικές 3 εταιρειών.

    ΕlvalHalkor-Cenergy και το καινούργιο πουλέν του Ομίλου, η Noval, που σύντομα θα δοκιμάσει την τύχη της στο Χρηματιστήριο της Αθήνας.

    Μόλις τεθούν σε διαπραγμάτευση, οι μετοχές της Noval θα έχουμε την δεύτερη μεγαλύτερη εισηγμένη ΑΕΕΑΠ της Ελληνικής Αγοράς.

    Με καθαρή εσωτερική αξία 400 εκατ. Ευρώ τα 40 ακίνητα της Noval καλύπτουν σήμερα όλη την αγορά real estate (τουριστικά, οικιστικά, αποθήκες, logistics κλπ). Επομένως η εξέλιξη της Noval θα μας δίνει μια καλή εικόνα για την πορεία της αγοράς ακινήτων στην Ελλάδα…

    Όσον αφορά τους αναλυτές που συναντήθηκαν από κοντά μετά από καιρό, στο κάλεσμα του Νίκου Στασινόπουλου, μετρήθηκαν, φιλήθηκαν, διηγήθηκαν τις εμπειρίες τους και διαπίστωσαν ότι ο κλάδος έχει μόνον 4 γυναίκες αναλύτριες…

     

    Oι νέοι ένοικοι του Orbit

    Δύο μεγάλες δικηγορικές εταιρείες (Κουταλίδης και Μεταλληνός-Καρατζάς) στα ψηλά πατώματα, η εταιρεία φυσικού αερίου Zenith στο ισόγειο και η Diagio στον πάνω όροφο είναι οι πρώτοι ένοικοι στο υπερσύγχρονο κτίριο της Λεωφόρου Κηφισίας, ιδιοκτησίας Noval Properties, συνολικής επιφάνειας 36.567 τμ, με εννέα (9) ορόφους και έξι (6) υπόγεια, με φουτουριστικές διαστάσεις, καμπύλες και «πράσινο» χαρακτήρα χάρη στην τεχνογνωσία των έμπειρων μηχανικών της ΤΕΡΝΑ.

    Ένα μικρό «πράσινο» στολίδι στην γκρίζα Αθήνα.

    Τα στελέχη της Νoval διαβεβαίωσαν ότι όλοι οι όροφοι έχουν ενοικιαστεί και αποδίδουν ήδη έσοδα…

     

    Ποιος διαχειριστής NPL φοβάται τόσο πολύ;

    Είναι επικεφαλής μεγάλης εταιρείας διαχείρισης «κόκκινων» δανείων (servicer) που έχει αναλάβει και την υποχρέωση να υλοποιεί σχέδια αναδιάρθρωσης των επιχειρήσεων.

    Πηγαίνει κάθε πρωί στο γραφείο του με… τρία (3) αυτοκίνητα…

    Στο ένα επιβαίνει ο ίδιος τα άλλα δύο είναι συνοδευτικά για την προσωπική του ασφάλεια.

    Τέτοια συνοδεία ασφαλείας δεν είχαν ούτε οι μεγαλοτραπεζίτες στα πύρινα χρόνια της παράλογης οργής και των μνημονιακών υπερβολών…

    Φαίνεται όμως πως ο συγκεκριμένος διαχειριστής «κόκκινων» δανείων έχει τους λόγους του που λαμβάνει τόσο σοβαρά μέτρα ασφαλείας…

     

    Πόσοι πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας γίνονται κάθε χρόνο…

    Πολύς θόρυβος και μεγάλη συζήτηση γίνεται στον αντιπολιτευόμενο Τύπο για τις χιλιάδες οικογένειες που «θα πεταχτούν στον δρόμο» από την ανάλγητη κυβέρνηση και τις τράπεζες για τα «κόκκινα» δάνεια.

    Από το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους του υπ. Οικονομικών, Φώτης Κουρμούσης, έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.

    Μιλώντας στο συνέδριο της 22ης Prodexpo, αποκάλυψε ότι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, δεν αναμένονται περισσότεροι από 3.000-5.000 πλειστηριασμοί ακινήτων πρώτης κατοικίας το χρόνο.

    Τα περισσότερα μάλιστα από αυτά τα ακίνητα θα «υιοθετεί» ο Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης κατοικιών επομένως οι ιδιοκτήτες τους θα συνεχίσουν να μένουν κάτω από την ίδια στέγη…

     

    Το λάθος του Γιώργου Ζαββού και η Eurostat

    Παρά τις καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις του Χρήστου Σταϊκούρα, το πρόβλημα με την Eurostat που απαιτεί να εγγραφούν στο ελληνικό χρέος, σχεδόν 23 δισ. ευρώ που αποτελούν κρατικές εγγυήσεις για το σχέδιο «ΗΡΑΚΛΗΣ 1 και 2», δεν έχει επιλυθεί.

    Γι’ αυτό άλλωστε το Υπουργείο Οικονομικών έχει προσλάβει μεγάλο διεθνές νομικό γραφείο για να βρει μια ρεαλιστική βιώσιμη λύση.

    Από την άλλη πλευρά στην οδό Νίκης εκτιμούν ότι  -πέρα από τα νομικά επιχειρήματα- θα δοθεί στο τέλος μια «πολιτική λύση» στο πρόβλημα.

    Αυτό που επισημαίνουν οι Βρυξέλλες είναι ότι ο τότε Υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Ζαββός, στην βιασύνη του να ολοκληρώσει το Σχέδιο Ηρακλής, θεώρησε -λανθασμένα όπως αποδεικνύεται- ότι αφού πήρε το «πράσινο φως» από την DG Comp της Κομισιόν, δεν ήταν απαραίτητο να συζητήσει το θέμα με την Eurostat («όλοι οι Βρυξελλιώτες γραφειοκράτες ίδιοι είναι»).

    Όμως άλλο Eurostat, άλλο DG Comp… μαθαίνουμε από την εμπειρία μας…

     

    Για τη Monte dei Paschi, οι Βρυξέλλες σιωπούν…

    Για 4 ολόκληρα χρόνια, η τράπεζα Monte dei Paschi στηρίζεται και λειτουργεί με τα λεφτά των Ιταλών φορολογουμένων αλλά ούτε η Φρανκφούρτη ούτε οι Βρυξέλλες πιέζουν την κυβέρνηση του Mario Draghi να περάσει αυτές τις εγγυήσεις στο Δημόσιο Χρέος.

    Η Τράπεζα της Τοσκάνης, η αρχαιότερη του κόσμου, όχι μόνον ξεφόρτωσε τα «κόκκινα» δάνειά της στις πλάτες των φορολογουμένων, αλλά ούτε μετά την εξυγίανση κατάφερε να βρει έναν ιδιώτη επενδυτή να την αγοράσει και να τη λειτουργήσει.

    Αλλά εκεί είναι Ιταλία, δεν είναι Ελλάδα…

     

    Η δικαίωση του wiseman για τη Mytilineos

    Kαθαρά κέρδη μετά από δικαιώματα μειοψηφίας 115 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε η Mytilineos και για μία ακόμη φορά οι μοναχοί φίλοι του Wiseman δεν έπεσαν ούτε ένα ευρώ έξω στις πληροφορίες που διαβάσατε πρώτοι χθες.

    Γι’ αυτό άλλωστε η Citigroup έβγαλε αμέσως report με το οποίο επισημαίνει ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της Mytilineos μπορεί να κεφαλαιοποιήσει τις υψηλές τιμές ενέργειας, ενώ για την ίδια, το ενεργειακό κόστος στις δραστηριότητές της στο αλουμίνιο παραμένει σε μεγάλο βαθμό αντισταθμισμένο λόγω της μακροχρόνιας σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που προνοητικά έχει υπογράψει…

     

    Συμμαχία Περιστέρη-Μυτιληναίου- Εκτός η ΑΚΤΩΡ

    Σε άλλα νέα, μάθαμε χθες για την αναπάντεχη συμμαχία της Mytilineos με την ΤΕΡΝΑ, στον διαγωνισμό για το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο που αφορά την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη.

    ΤΕΡΝΑ και Μυτιληναίος για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια κατέβηκαν μαζί σε μεγάλο δημόσιο διαγωνισμό για να διαψεύσουν τις φήμες που κάποιοι κακοπροαίρετοι διαδίδουν…

    Εντύπωση προκάλεσε πάντως ότι δεν συμμετείχε η ΑΚΤΩΡ αν και αρχικά, προ ετών, είχε μειοδοτήσει σε αυτόν τον διαγωνισμό.

    Ωστόσο, η Μυτιληναίος προχώρησε σε νομικές ενέργειες, υπέβαλλε προσφυγές, για να φτάσει η υπόθεση στο Συμβούλιο της Επικρατείας το οποίο έκανε δεκτή την παρέμβαση της Μυτιληναίος κατά της ΑΚΤΩΡ (αλλά και κατά της συμμετοχής του επόμενου στη σειρά μειοδότη).

    Όσον αφορά την ΑΚΤΩΡ, κάποιες πηγές κάνουν λόγο για μη έκδοση εγγυητικής επιστολής.

     

    Θα τον βλέπουμε συχνότερα τον Μιλτιάδη Μαρινάκη

    Είχε πολλές πρωτιές η προχθεσινή πρεμιέρα του ομολόγου της CPLP Shipping Holdings (ύψους 150 εκατ. ευρώ).

    Πρώτα απ’ όλα η Αθήνα γνώρισε τον Μαρινάκη junior, τον νεαρό Μιλτιάδη που κτύπησε το καμπανάκι της συνεδρίασης υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι η 3η γενιά Μαρινάκη θα πρωταγωνιστήσει στην ελληνική ναυτιλία.

    Μετά, είδαμε το ρεκόρ υπερκάλυψης ομολογιακού δανείου στη χώρα μας από την CPLP Shipping Holdings που έβαλε έντονη τη σφραγίδα της στην ελληνική κεφαλαιαγορά.

    Ακούσαμε τον Βαγγέλη Μαρινάκη να προαναγγέλλει την έλευση και άλλων εφοπλιστικών ομίλων στην Χρηματιστηριακή αγορά της Αθήνας και οι περισσότεροι προεξοφλούν την εμφάνιση της  Αγγελικής Φράγκου (Navios) και του Dr John Coustas (Danaos) στον ομολογιακό στίβο του ΧΑ.

     

    Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.