• Ο άγνωστος μέτοχος της MIG και η ισχυρή άμυνα της Πειραιώς, ο άγριος εφοπλιστικός εμφύλιος για 340 εκατ. ευρώ, η νέα εποχή του Χόλτερμαν, o Μπλίνκεν, o Eastmed και το παρασκήνιο και η νέα δουλειά του Καραμούζη

    Η low profile εφοπλιστική οικογένεια λοιπόν ενώ για δεκαετίες ήταν μονιασμένη, αιφνιδιαστικά ο πατριάρχης αποφάσισε να «φάει» την κοινή περιουσία  ολόκληρης της οικογένειας.

    image

    MIG: Ο άγνωστος μέτοχος

    Αποκαλυπτήρια περιμένουμε σήμερα στη Γενική Συνέλευση της MIG (αν δεν αναβληθεί)  καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος της SEAJETS, ο οποίος κατέχει το επίσημα το 5,41% των μετοχών της εταιρείας, έχει εξάψει τη φαντασία όλων μας, αναφορικά με τις προθέσεις και τα σχέδια του.

    Θεωρείται πάντως σφόδρα πιθανό η πλευρά Ηλιόπουλου να έχει τώρα στην κατοχή της ποσοστό τουλάχιστον 8,5% ή ενδεχομένως και παραπάνω.

    Εκεί λοιπόν που όλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι έχει «σκαρώσει» ο εφοπλιστής της SEAJETS, στο προσκήνιο εμφανίστηκε  την Παρασκευή που μας πέρασε νέος μέτοχος, ο οποίος περιέπλεξε ακόμη περισσότερο τα πράγματα.

    Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση   η Ρολοπλάκ και ο κ. Αναστάσιος Στάμου εμφανίζονται να κατέχουν  το 5,028% της MIG.

    Όπως αντιλαμβάνεστε από  τότε ξεκίνησε επισταμένη έρευνα προκειμένου να διερευνηθεί αν υπάρχει κάποια συμμαχία του νέου μετόχου  με τον κ. Ηλιόπουλο.

    Τα ευρήματα όμως μάλλον περίπλεξαν την κατάσταση καθώς ο κ. Στάμου εμφανίζεται να μετέχει πριν από πολλά – πολλά χρόνια ένα διοικητικό συμβούλιο της Ρολοπλάκ και μετά ουδεμία ανάμιξη φαίνεται να έχει στη διοίκηση της εταιρείας.

    Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία η Ρολοπάκ έχει στο δ.σ. τους Γεώργιο Πουλόπουλο, Daniela Furdui (Ρουμάνα) και Γαβριήλ Τρίχο (πρόεδρο) και οι άλλες τρεις έχουν στο δ.σ. Όλγα Μαυροπούλου (γεννημένη στο Καζακστάν) και Ludmila Caspirovschi (Μολδαβή).

    Κατά τα λοιπά η εταιρεία  η οποία φτιάχνει πλαστικές σακούλες, φαίνεται ότι είναι υγιέστατη καθώς δεν έχει σχεδόν καθόλου τραπεζικό δανεισμό ενώ κάνει τζίρο 11 εκατ.  ευρώ και καθαρά κέρδη 2 εκατ. ευρώ.

    Αυτά όσον αφορά στα όσα διαδραματίζονται στη … στεριά μία που το «παιγνίδι» παίζεται στη θάλασσα και πιο συγκεκριμένα στην ακτοπλοΐα.

    Τι επιδιώκει ο Ηλιόπουλος

    Η  αιωρούμενη αίσθηση είναι πώς επιχειρείται ο… τορπιλισμός της συμφωνίας για την ακτοπλοϊκή Attica.

    Είτε γιατί μέσω αυτής απομειώνεται η δική του επιχειρηματική θέση στο Αιγαίο, είτε και για άλλους λόγους που επί του παρόντος είναι δυσδιάκριτοι.

    Κρίνοντας από τις συγκυρίες κάθε άλλο παρά τυχαία είναι και η ενίσχυση του ποσοστού του επιχειρηματία Αναστάσιου Στάμου, της βιομηχανίας πλαστικών «Ρολοπάκ» που έφτασε να κατέχει το 5,028% στη ΜΙG. Και προφανώς θα φανεί αργά ή γρήγορα η πιθανή σύμπλευσή του με την πλευρά του Μάριου Ηλιόπουλου.

    Πριν λοιπόν ξεκαθαρίσει η κατάσταση εκείνο που φαίνεται προς ώρας , είναι ότι οι εξελίξεις αυτές πιθανόν να φρενάρουν την μεταβίβαση του 79,38% των μετοχών της ATTICA προς την Strix Holdings.

    Σε πρώτη φάση ο Μάριος Ηλιόπουλος φαίνεται να ζητά στοιχεία από τη ΜΙG, χωρίς να διευκρινίζεται προσώρας τι μπορεί να αφορούν αυτά.

    Αν πάντως μόνος του, πράγμα δύσκολο, ή με άλλους συμπαραστάτες φτάσει στο 20% μπορεί να ζητήσει «βαθύ» διαχειριστικό έλεγχο.

    Ενώ είναι ζήτημα νομικών ερμηνειών το τι μπορεί να πετύχει και τον έλεγχο του 10%.

    Σε κάθε περίπτωση το πρώτο «όπλο» της MIG είναι η κρίση των εξελίξεων από τους ίδιους του μετόχους.

    Υπόψη των οποίων θα τεθούν ούτως ή άλλως τα δεδομένα.

    Το ισχυρό όπλο του Μεγάλου

    Με τους συσχετισμούς δυνάμεων να μην ευνοούν την πλευρά Ηλιόπουλου και των πιθανώς συνασπισμένων σε αυτήν.

    Και τούτο γιατί οι μέτοχοι γνωρίζουν καλά τα της συμφωνίας με την Attica Group, αλλά και του κινδύνους που συνεπάγονται αν δεν προχωρήσει.

    Αν για παράδειγμα η Πειραιώς ως βασικός μέτοχος θεωρήσει ότι διακυβεύονται βασικά στοιχεία της συμφωνίας, τότε άμεσα μπορεί να αντιδράσει μετατρέποντας σε μετοχές το ομολογιακό δάνειο που δόθηκε στην MIG προ ετών και σήμερα ανέρχεται στα 443,8 εκατ. ευρώ.

    Φτάνοντας με τον τρόπο αυτό να πάρει σχεδόν το 82% της MIG.

    Εξουδετερώνοντας έτσι τις συμμετοχές της μειοψηφίας.

    Από τη στιγμή βεβαίως που η πλευρά του Μάριου Ηλιόπουλου θελήσει να κλιμακώσει την… μάχη χαρακωμάτων.

    Κάτι που δεν φαίνεται να είναι ορατό υπό τις παρούσες συνθήκες.

    Εκτός κι αν είναι διατεθειμένος να προσφέρει περισσότερα για να πάρει εκείνος την… Άttica Group ή ενδεχομένως να υποβάλλει δημόσια πρόταση για τη MIG.

    Εξελίξεις που για τους ανθρώπους της αγοράς ανάγονται στη σφαίρα του αοράτου.

    Στο ζήτημα των ερωτημάτων που θα τεθούν από την πλευρά Ηλιόπουλου, η ΜΙG προφανέστατα θα δώσει απαντήσεις.

    Σταθμίζοντας όμως και το γεγονός ότι επιχειρηματικά δεν μπορεί να στοιχεία για τους ανταγωνιστές της Attica Group.

    Στη περίπτωση νομικών εμπλοκών με στόχο τις καθυστερήσεις στη συμφωνία, η εταιρεία βεβαιότατα και είναι σε θέση να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της. Συνεπώς, κοντός ψαλμός αλληλούια…

    Μπλίνκεν: To παρασκήνιο της επίσκεψης στην ΑθήναΘα ξαναζωντανέψει τον Eastmed; 

    Οι άνθρωποι του wiseman  που μπαινοβγαίνουν στην αμερικανική Πρεσβεία, άκουσαν κάποια πράγματα σχετικά με τις  συζητήσεις του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών Αντονι Μπλίνκεν, που  έρχεται  στην Αθήνα στις 21 Φεβρουαρίου.

    Ο wiseman σας τα μεταφέρει.

    Λοιπόν έχουμε και λέμε: η Αθήνα περιμένει εναγωνίως απάντηση από την αμερικανική πλευρά (Letter of Offer and Acceptance) για τα F-35 και η ελληνική πλευρά θα θέσει έντονα των θέμα στον κ. Μπλίνκεν.

    Αυτό θα γίνει  στο πλαίσιο των ελληνοαμερικανικών σχέσεων στον τομέα της Άμυνας.

    Η συζήτηση για την επικαιροποίηση της Συμφωνίας Αμοιβαίας Αμυντικής Συνεργασίας (MDCA) αναφέρεται στη χρησιμοποίηση  σημαντικών βάσεων από τις αμερικανικές δυνάμεις  όπως της Λάρισας, της Σούδας αλλά κυρίως  της Αλεξανδρούπολης.

    Η ακριτική πόλη και η στρατιωτική της υποδομή  λόγω  του πολέμου στην Ουκρανία έχει αναδειχθεί σε βασικό κόμβο ανεφοδιασμού για την ανατολική πτέρυγα του ΝΑΤΟ και οι στρατιωτικοί ακόλουθοι των ΗΠΑ στην Αθήνα της χαρακτηρίζουν «εξαιρετικά αξιόπιστη και συμφέρουσα για τις ΗΠΑ».

    Το Πεντάγωνο θέλει να αναδείξει την Αλεξανδρούπολη σε βασικό κόμβο στρατιωτικής κίνησης ως την Ουκρανία.

    Οι Αμερικανοί ζητούν επίσης ενίσχυση της Σούδας και του Πεδίου Βολής Κρήτης (ΠΒΚ-γνωστή και ως ‘αμερικανική Βάση’ στο αεροδρόμιο Χανίων ενώ είναι ΝΑΤΟϊκή) με δημιουργία υποδομής κατασκοπευτικής ανταπόκρισης κάπου κοντά, ίσως στην Κάρπαθο που είναι παλαιότερη πρόταση.

    Ο κ. Μπλίνκεν θα πιέσει για κομβική ελληνική στήριξη στην Ουκρανία, τώρα που βασικοί σύμμαχοι όπως ο Μακρόν και ο Σούλτς δείχνουν προβληματισμένοι.

    Πληροφορίες λένε πως ο κ. Μπλίνκεν δεν θα ζητήσει μόνο υλικοτεχνική στήριξη αλλά και ένα «πιο χειροπιαστό πακέτο» από την Ελλάδα ενδεχομένως και μέσα από κάποια «διακριτικά» (Σ.Σ. δηλαδή μυστικά) κοινδύλια.

     

    EXXONMOBIL και CHEVRON: Οι ισχυροί

    Σε αντάλλαγμα οι Αμερικανοί θα υποσχεθούν να  «ξαναζωντανέψουν» τον αγωγό EASTMED με Ισραήλ-Κύπρο-Ελλάδα-Ιταλία παρόλο που 14 μήνες πριν ουσιαστικά είχαν εγκαταλείψει το σχέδιο.

    Ακόμη ο κ.Μπλίνκεν θα βεβαιώσει ότι δυο αμερικανικοί κολοσσοί (EXXONMOBIL και CHEVRON) θα κυριαρχήσουν ενεργειακά στην Ανατολική Μεσόγειο προς όφελος και της Ελλάδας.

    Παρά την πίεση  της Αθήνας για επανάληψη σε υπουργικό επίπεδο του σχήματος 3+1 (Ελλάδα, Κυπριακή Δημοκρατία, Ισραήλ και ΗΠΑ), οι Αμερικανοί κρατούν σε σχετική εκκρεμότητα το θέμα και για λόγους ισορροπιών με τον Ερντογάν.

    Το σχήμα 3+1, ασχολείται  εδώ και μήνες με  τεχνοκρατικά θέματα με την πιο πρόσφατη επαφή να γίνεται  για την κυβερνοασφάλεια.

    Κάντο όπως ο Πιερ: Μαθήματα της ελληνικής τέχνης….του out of the box στους γιαπωνέζους

    Εντυπωσιασμένοι έμειναν οι Γιαπωνέζοι από το γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό που πέτυχε η κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο Κυριάκος Πιερρακάκης (Πιερ για τους φίλου του).

    Η Ιαπωνία, αν και βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας και κάνει τεχνολογικά θαύματα, δεν έχει καταφέρει να καταπολεμήσει τη γραφειοκρατία του χαρτιού και η ψηφιακή μετάβαση των κρατικών υπηρεσιών είναι πολύ πίσω.

    Ο υπουργός ψηφιακής πολιτικής της Ιαπωνίας, μιλώντας στο ελληνοιαπωνικό επιχειρηματικό κοινό, τόνισε τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει για να πραγματοποιήσει την ψηφιακή μετάβαση στο Κράτος, αφού όπως είπε πρέπει να αλλάξουν 48.000 νόμοι και κανονισμοί!

    Στην Ελλάδα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός όμως έγινε….με αλλαγές σε 2 άρθρα σε ένα νόμο, απλά γιατί η ελληνική κυβέρνηση λειτούργησε out of the box.

    Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, έχοντας την εμπειρία από όταν ήταν Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης  και ουσιαστικά κατήργησε το υπουργείο στο οποίο ηγείτο σε προηγούμενη κυβέρνηση για να φτιάξει ένα καινούργιο στην κυβέρνηση του.

    Πέρασε τις αναγκαίες  αρμοδιότητες σε αυτή τη νέα δομή, στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο αν και   υπήρχε από την προηγούμενη κυβέρνηση, δεν είχε αρκετές αρμοδιότητες.

    Αλλάζοντας δύο άρθρα σε ένα νόμο στον 4623/2019 έναν μήνα μετά τις εκλογές, αυξήθηκαν οι αρμοδιότητές του,  μπόρεσαν τα μητρώα να συνομιλούν και να μην αντιμετωπίζουν οι διάφορες υπηρεσίες το κοινό σαν ιδιότυπο κλητήρα τους.

    Έτσι αντί για να απαιτείται η γραφειοκρατία κάθε υπουργείου από κάτω προς τα πάνω και  50 υπογραφές για μια απλούστευση, με την αλλαγή στο νόμο αρκούσε μόνο   η υπογραφή του εκάστοτε υπουργού ψηφιακής διακυβέρνησης.

    Στη διαλειτουργικότητα  στο cloud, πλέον υπάρχουν μια φορά όλα τα έγγραφα και από εκεί   μπορούν να τα προμηθεύονται οι υπηρεσίες που τα χρειάζονται χωρίς να τα απαιτούν από τον πολίτη.

    Αυτό το θαύμα ζήλεψαν οι Ιάπωνες και ζήτησαν την ελληνική τεχνογνωσία…σε νομικά και διοικητικά θέματα για να μπορέσουν να το κάνουν όπως ο Πιερρακάκης.

    Και να ανταλλάξουν και γνώσεις πάνω στη λειτουργία της πλατφόρμας για να μιμηθούν την ελληνική out of the box προσέγγιση. Και βέβαια και η ελληνική πλευρά έχει πολλά να πάρει από την ανταλλαγή γνώσεων με τους Ιάπωνες που είναι στην κορυφή σε θέματα τεχνολογίας.

    Χένρυ Χόλτερμαν: H νέα εποχή

    Σήμερα μπαίνει στην ουσία ο θεμέλιος λίθος για την επένδυση της Reds στην παλιά αμερικανική βάση της Κρήτης, με το ΤΑΙΠΕΔ και τη διοίκηση της εταιρείας της Ελλάκτωρ ΕΛΛΑΚΤΩΡ 1,17% 2,60 να υπογράφουν τη σύμβαση παραχώρησης του ακινήτου, παρουσία του πρωθυπουργού, στις Γούρνες Ηρακλείου.

    Οι εκκρεμότητες – όπως ένα καταφύγιο για αδέσποτα – διευθετήθηκαν, βάζοντας μπρος μια επένδυση που θα κοστίσει τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ για καζίνο, σύνθετα τουριστικά καταλύματα, συνεδριακό-εκθεσιακό κέντρο, εμπορικά κέντρα, μαρίνα και ελικοδρόμιο.

    Μετά θα μπορέσει η Reds να ξεκινήσει επίσημες συζητήσεις με operators για το καζίνο, καθώς τώρα έχει το «ελεύθερο» να κάνει μόνο διερευνητικές συζητήσεις.

    Οι υπογραφές για τις Γούρνες συμπίπτουν χρονικά με μία περίοδο κατά την οποία ο Χόλτερμαν ετοιμάζεται να αποδεσμευτεί από τις κατασκευές και να εστιάσει στο real estate, ενώ ο κοιμώμενος γίγαντας που λέγεται Reds έχει έσοδα μόνο από το Smart Park στα Σπάτα.

    Το μετρό Θεσσαλονίκης και το παρασκήνιο της αναφοράς του πρωθυπουργού στη Hitachi

    Η αναφορά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη από την Ιαπωνία στη Hitachi η οποία προμηθεύει το μετρό Θεσσαλονίκης και θα μπορούσε να αναλάβει με παραχώρηση τη λειτουργία του, με  έκανε να ψάξω λίγο παρά πάνω το θέμα.

    Όπως διαπίστωσα λοιπόν  οι Έλληνες και ξένοι μνηστήρες για το έργο της συντήρησης και λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, θα υποχρεωθούν να βάλουν αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη.

    Η Αττικό Μετρό Α.Ε και θέλει να έχει δημοπρατήσει έως τα τέλη του τρέχοντος έτους, καθώς τότε εκτιμάται πως το Μετρό της Συμπρωτεύουσας θα κάνει τα πρώτα του δρομολόγια.

    Πρόκειται για ένα έργο που έχει πρωταγωνιστήσει το τελευταίο διάστημα και η αξία του εκτιμάται στα 292 εκατ. Ευρώ με το μεγαλύτερο μέρος να χρηματοδοτείται από τα κεφάλαια του σχήματος που θα αναλάβει το έργο καθώς ο διαγωνισμός γίνεται με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

    Μαθαίνω πως το Υπουργείο Υποδομών έδωσε πρόσφατα το πράσινο φως για την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ και το ποσό που θα καλυφθεί μέσω αυτής της οδού είναι 83 εκατ. Ευρώ.

    Αυτό σημαίνει πως οι μνηστήρες θα πρέπει να «ρίξουν» κοντά στα 210 εκατ. Ευρώ από τη δική τους τσέπη.

    Τώρα όσον αφορά τους μνηστήρες έχουμε αρκετά εγχώρια αλλά και ξένα ονόματα που φαίνεται πως θα διεκδικήσουν το έργο.

    Αυτά είναι οι Όμιλοι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ, ΑΒΑΞ Intrakat και Κοπελούζος καθώς και ξένες εταιρείες, όπως Alstom, Siemens, AZIENDA TRANSPORTI MILANESI (ATM), Hitachi, Egis και Keolis

    Ηλεκτροπαραγωγή Αλεξανδρούπολης: Η Εθνική, ο Καραμούζης και οι 3 μέτοχοι

    Το είχατε διαβάσει νωρίς και εγκαίρως στον  wiseman  γι αυτό και σας το θυμίζουμε τώρα που επισημοποιήθηκε.

    Η Γενική Συνέλευση της  «Ηλεκτροπαραγωγή Αλεξανδρούπολης» που είναι η εταιρία υλοποίησης του έργου, ενέκρινε στο σύνολό της την ολοκληρωμένη επενδυτική απόφαση για την κατασκευή της μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με καύσιμο το φυσικό αέριο στην Αλεξανδρούπολη.

    Ο Γιώργος Στάσης και η  ΔΕΗ με 51%, ο Κώστας Ξιφαράς και η ΔΕΠΑ Εμπορίας με 29% και ο Χρήστος Κοπελούζος με το φερώνυμο όμιλο με 20% είναι οι τρείς μέτοχοι.

    Η επένδυση θα φθάσει τα  480 εκατ. ευρώ, και ο wiseman  μαθαίνει πως υπάρχει  ήδη προσύμφωνο για χρηματοδότηση από την Εθνική Τράπεζα.

    Το συζητήσεις ήδη έγιναν από τον έμπειρο και ικανό επικεφαλής των επιχειρηματικών δανείων της ΕΤΕ, Βασίλη Καραμούζη.

    Η μονάδα θα έχει ισχύ 840 MW, θα αρχίσει να κατασκευάζεται το καλοκαίρι  και θα «δουλέψει» το 2025. Θα έχει και  απευθείας τροφοδοσία  με καύσιμο από το FSRU Αλεξανδρούπολης της Gastrade.

    Θα μπορεί επίσης (και αυτό είναι σημαντικό) να καίει υδρογόνο σε μείγμα έως και 50%.

    Hellenic Hydrogen: Που θα βρεθούν τα λεφτά

    Μεγάλο  βήμα προς τον «πράσινο μετασχηματισμό» κάνουν από κοινού Γιώργος Στάσης και Γιάννης Β. Βαρδινογιάννης.

    Όπως είναι γνωστό, Motor Oil και ΔΕΗ προχώρησαν στη σύσταση της Hellenic Hydrogen.

    Στη νέα αυτή κοινοπρακτική εταιρεία, η Motor Oil κατέχει το 51% του μετοχικού κεφαλαίου και η ΔΕΗ το 49% ενώ, όπως ανακοινώθηκε, καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου αναλαμβάνει ο Δημήτρης  Τριανταφυλλόπουλος.

    Όλα καλά και γνωστά αυτά, αλλά από που θα βρεθούν τα χρήματα, θα ρωτήσει κάποιος.

    Λοιπόν έχουμε και λέμε: Πρώτον, η  Motor Oil έχει καταθέσει προς ένταξη στα έργα κοινού ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος (IPCEI) στις τεχνολογίες υδρογόνου το σχέδιο «BLUE MED».

    Περιλαμβάνει την παραγωγή και την προμήθεια χαμηλού κόστους βιώσιμου πράσινου υδρογόνου και υδρογόνου χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που θα αποφέρει οφέλη άμεσα ή έμμεσα στην εσωτερική αγορά και θα είναι το πρώτο έργο υποδομής υδρογόνου στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και θα πρέπει να θεωρηθεί ως μέρος ενός φιλόδοξου, καινοτόμου και εμπορικά βιώσιμου σχεδίου για τη δημιουργία ενός μελλοντικά βιώσιμου, υπερτοπικού, κόμβου υδρογόνου στα νοτιοανατολικά κράτη μέλη της ΕΕ.

    Και δεύτερον, έχει καταθέσει προς χρηματοδότηση από το χρηματοδοτικό εργαλείο CEF Transport,  του πρώτου σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ελλάδα  που θα είναι δημόσια προσβάσιμος.

    Ο εφοπλιστικός εμφύλιος των 340 εκατ. ευρώ και η άπληστος καραβοκύρης

    Ενώ η θερμοκρασία αυτή την ώρα έχει υποχωρήσει κάτω το μηδενός σχεδόν σε όλη την χώρα, θα σας μεταφέρω τι συμβαίνει στα ενδοτέρα μιας από τις πιο ισχυρές εφοπλιστικές οικογένειες στην χώρας. LOW profile αλλά με περιουσία που αγγίζει τα 2, 5 δισ. ευρώ..

    Η θερμοκρασία της Ελλάδας, έχει απόλυτη σχέση με την θερμοκρασία στις σχέσεις της οικογένειας.

    Η υπόθεση τα έχει όλα.

    Αγωγές, μετοχές, σπίτια, εταιρείες, θυγατρικές εταιρείες, πλοία και πάνω από όλα ένα διακύβευμα.

    CASH 340 εκατ.  ευρώ.

    Η low profile εφοπλιστική οικογένεια λοιπόν ενώ για δεκαετίες ήταν μονιασμένη, αιφνιδιαστικά ο πατριάρχης αποφάσισε να «φάει» την κοινή περιουσία  ολόκληρης της οικογένειας.

    Για την ακρίβεια απέσυρε από τους λογαριασμούς της κοινής εταιρείας της οικογένειας, 340 εκατ. ευρώ (και βάλε).

    Η οικογένεια όμως προχώρησε στην αντεπίθεση.

    Κατέθεσε αγωγή ζητώντας τουλάχιστον να επιστραφούν τα 150 εκατ. ευρώ.

    Η υπόθεση άνοιξε μόλις τώρα.

    Η αγωγή κατατέθηκε τις προηγούμενες εβδομάδες.

    Η περιουσία του πατριάρχη (σπίτια, μετοχές εταιρειών, μετρητά, και πολλά άλλα) αγγίζει τα 2,5 δισ. ευρώ.

    Δηλαδη έχει 2.5 δισ. περιουσία αλλά «άρπαξε» από τον  κοινό λογαριασμό τα 340 εκατ. ευρώ (και βάλε).

    Greed…

    ΜΟΗ & Πειραιώς: H κρίσιμη εβδομάδα

    Σήμερα η εβδομάδα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη καθώς στις 9 Φεβρουαρίου θα μάθουμε ποιες εταιρίες θα εισαχθούν στον δείκτη Morgan Stanley Capital International. Δυο εταιρείες πληρούν τα κριτήρια.

    Η Motor Oil ΜΟΗ 2,79% 27,28 και η Πειραιώς (έστω και οριακά) ΠΕΙΡ 0% 4,00.

    Η απόφαση φυσικά ανήκει στους ειδικούς της MSCI και ουδείς μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα.

    Επειδή μας αρέσει να είμαστε συντηρητικοί θεωρούμε πιθανόν ότι η ΜΟΗ θα ενταχθεί , ενώ η Πειραιώς έχει μικρές πιθανότητες.

    Η ΑΒΑΞ και τα εξώδικα

    Επειδή εκεί στην ΑΒΑΞ τους έχει πιάσει μια μανία καταδίωξης και με το παραμικρό στέλνουν εξώδικα,  θα σας αντιγράψω ένα σημείο κειμένου από χθεσινή εφημερίδα με την οποια ξέρω ότι παραδοσιακά έχουν καλές σχέσεις.

    Γράφουν λοιπόν:

    «ΑΒΑΞ: από την άλλη πλευρά , κινήσεις τόνωσης, της ρευστότητας της έχει πραγματοποιήσει και η ΑΒΑξ , η οποια προς το παρόν, συνεχίζει την αυτόνομη πορεία της στον κλάδο…»

    Προσέξτε το «προς το παρόν».

    Χμχμχ…..

    Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω ως WISEMAN είναι ότι το mononews δεν ψάχνει σε κανένα αντίπαλο media, να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που γράφει…

    Ποτέ δεν το κάναμε και ποτέ δεν θα το κάνουμε…

    Γιατί ξέρω ότι οι δημοσιογράφοι του mononews.gr είναι πολύ υψηλού επιπέδου.

    Με γνώσεις, εμπειρία και διάθεση για αποκαλύψεις…

     

    Κουΐζ

    Ποιοι ισχυροί δικηγόροι βρέθηκαν μαζί την Παρασκευή το βράδυ στο εστιατόριο 21 στο Κεφαλάρι;

    Ο ένας είναι top στα ναυτιλιακά και ο άλλος top στις επιχειρηματικές Business.

    Κάτι μαγειρεύεται;

     

    O Glamour γάμος της elegant Κωνσταντίνας

    Ενώ έξω η θερμοκρασία έχει υποχωρήσει σχεδόν στο 0 η σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδος κάτω από το 0,  είπα να ολοκληρώσω την στήλη με το πάρτι του γάμου της κόρης του ζεύγους Σπύρου Διβάνη- Αλεξίας Καψή που έγινε το προηγούμενο Σάββατο.

    Ο Διβάνης ειναι ιδιοκτήτης των DINAVI HOTELS (Caravel κλπ) και η Κωνσταντίνα εργάζεται μαζί του.

    Η Κωνσταντίνα Διβάνη παντρεύτηκε με θρησκευτικό γάμο (ο πολιτικός έγινε τον Απρίλιο του 2022) και στην συνέχεια η δεξίωση έγινε στο ξενοδοχείο της οικογένειας στο Καβούρι.

    Στην συνέχεια μετά το κάλεσμα, κάποιοι πήγαν στον Αργυρό στο TEATRO, άναψαν πούρα και ήπιαν σαμπάνιες…

    Το αγόρι από το Μονακό που εθεάθη, σε τραπέζι μπροστά στην πίστα, πίνει μόνο σαμπάνια…

    Πλάνο απο τον γάμο της Κωνσταντίνας Διβάνη
    Η Αλεξία και ο Σπύρος Διβάνη με το νεαρό ζεύγος
    Κωνσταντίνα Διβάνη

    Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

    Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.