• Η Volterra, η ΑΒΑΞ και οι ζημιές των 3, τι ψάχνει η Αρχή για το ξέπλυμα στον Ιβάν, οι αναδασώσεις του Γιάννη Μυτιληναίου και δυο hot κουΐζ

    Η Tatoi club TC Ltd, που διαχειρίζεται το Τατόι κλαμπ και η Ελιά Κατασκευαστική αποτελούν τους αναδόχους αναδάσωσης της καμένης περιοχής, επί μήκους 1.800 μ., του παρόδιου τμήματος της οδού Ερυθραίας και εμβαδού 77 στρεμμάτων στην Βαρυμπόμπη…

    image

    Ο Τσίπρας και οι πικρές ιστορίες 

    Θα σας περιγράψω σήμερα πώς ακριβώς χάνονται οι ευκαιρίες ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα (είμαστε ειδικοί σε αυτό) αλλά θα ξεκινήσω  από τη Σερβία…

    Και εξηγούμαι…

    Όπως αναφέρει  το Reuters, η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis υπέγραψε συμφωνία με τη Σερβία για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στο εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στο Kragujevac, ύψους 190 εκατομμυρίων ευρώ.

    Το σερβικό κράτος θα συμμετάσχει στην επένδυση αυτή με 48 εκατ. ευρώ.

    Η Fiat Chrysler (FCA), η οποία αποτελεί μέρος της Stellantis, παράγει αυτοκίνητα στο εργοστάσιο του Kragujevac και συγκαταλέγεται στους δέκα μεγαλύτερους εξαγωγείς της Σερβίας.

    Η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2024 σύμφωνα με τα λεγόμενα του Σέρβου Προέδρου, Αλεξάνταρ Βούτσιτς.

    Πού κολλάει τώρα η Ελλάδα;

    Ο wiseman θυμάται πολύ καλά πως τον Ιούλιο του  2018 με κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα-ΣΥΡΙΖΑ είχε πουληθεί το 66% του   ΔΕΣΦΑ (31% για το ΤΑΙΠΕΔ και 35% για τα ΕΛΠΕ) στην κοινοπραξία «SENFLUGA» στην οποία συμμετείχαν η ιταλική  Snam S.p.A.,  η ισπανική Enagás Internacional  και  η βελγική Fluxys έναντι συνολικού τιμήματος 535 εκατ. ευρώ.

    Στη  σύμβαση αγοραπωλησίας είχε εμπλακεί και σοβαρή ιταλική δικηγορική εταιρία, η οποία είχε εκπροσωπήσει τμηματικά την ιταλική SNAM.

    Κορυφαίο στέλεχος αυτής της δικηγορικής εταιρίας, με μεγάλες επιχειρηματικές άκρες στην Ιταλία, είχε προτείνει στην τότε ελληνική κυβέρνηση να γίνει στην Ελλάδα (στο Βόλο, τη Θεσσαλονίκη ή την Πάτρα) το εργοστάσιο ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της Stellantis, δηλαδή να γίνει στην χώρα μας, το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της Ευρώπης, της Fiat και της Chrysler.

    Ένα (και μόνο ένα) μέλος της τότε ελληνικής κυβέρνησης κατάλαβε την ευκαιρία και απευθύνθηκε στον  λεγόμενο «κύκλο Τσίπρα».

    Η απάντηση: «έλα μωρέ τώρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κολοκύθια τούμπανα! Θα κυκλοφορήσουν ποτέ τέτοια αμάξια;

    Ούτε σε 50 χρόνια, άσε τώρα.

    Σιγά μην ασχοληθούμε με αυτούς» ήταν το σχόλιο του ανθρώπου, πέριξ  της τότε κυβέρνησης.

    Σε ερώτηση εάν τουλάχιστον θα ενημερωθεί ο κος Τσίπρας για το θέμα, το σχόλιο ήταν …κεραυνός: «σιγά μην τον πρήζουμε τον Πρόεδρο τώρα με τέτοια. Έχει πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθεί»…

    Και η επένδυση γίνεται τώρα στη Σερβία…

    H Volterra, τα πλεονεκτήματα και οι ζημιές

    Επίσημα παραδέχτηκε ο Όμιλος ΑΒΑΞ ότι έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την πώληση της θυγατρικής του στον ηλεκτρισμό, της  Volterra.

    Η Volterra έχει  μερίδιο αγοράς 2% και βρίσκεται στην έκτη θέση της αγοράς προμήθειας.

    Στα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η διοίκηση του Άβακα  για το 2021, υπογραμμίστηκε πως η ανατίμηση του φυσικού αερίου είχε ως επίπτωση την καθυστέρηση στην πληρωμή  των χρεώσεων των πελατών, προκαλώντας σημαντικές ζημιές στον Όμιλο.

    Η άνοδος των τιμών αγοράς είχε προκάλεσε δραματική μείωση του κεφαλαίου κίνησης σε επίπεδο το οποίο η Volterra αδυνατούσε να διαχειριστεί.

    Εμφάνισε μάλιστα η συγκεκριμένη δραστηριότητα αρνητικό EBITDA 7,1 εκατ. ευρώ.

    Συνεπώς ζήτησε  βοήθεια  από την μητρική Εταιρεία.

    Ο Αβαξ, υπό αυτές τις συνθήκες,  έλαβε απόφαση αποεπένδυσης από την αγορά ενέργειας και τις δραστηριότητες της Volterra, συμπεριλαμβανομένων των κερδοφόρων θυγατρικών της στον χώρο των ΑΠΕ, προκειμένου να ενισχύσει την ρευστότητά της.

    Τα αρνητικά αποτελέσματα έχουν να κάνουν και με τις κερδοφόρες  ΑΠΕ της  Volterra, άρα η ζημιά στην προμήθεια είναι ακόμη μεγαλύτερη.

    Αλλά  η Volterra δεν είναι η μόνη που έγραψε ζημιές.

    Αρνητικά αποτελέσματα κατέγραψαν και οι κλάδοι προμήθειας τριών μεγάλων και ισχυρών  ομίλων που δραστηριοποιούνται στην αγορά: της ΔΕΗ ΔΕΗ 1,28% 11,05 , της Protergia και της Motor Oil ΜΟΗ -1,23% 25,80 .

    Αλλά  στην περίπτωση των 3 καθετοποιημένων αυτών Ομίλων, τα αρνητικά αποτελέσματα της προμήθειας αντισταθμίστηκαν πλήρως και με το παραπάνω μάλιστα από τα υψηλά κέρδη που καταγράφηκαν στον κλάδο της παραγωγής.

    Γι’ αυτό και το συνολικό αποτέλεσμά τους είναι κερδοφόρο και μάλιστα σημαντικά κερδοφόρο και των τριών.

    Και κάτι τελευταίο αλλά όχι έσχατο: υπάρχουν  άλλοι δύο ΜΗ καθετοποιημένοι  προμηθευτές, που το τελευταίο δίμηνο, έχουν τεράστιες οφειλές, μη διαχειρίσιμες, προς τους διαχειριστές.

    Ο κίνδυνος είναι μεγάλος και ο νοών νοείτω…

    Η Αρχή για το Ξέπλυμα ψάχνει τον Ιβάν

    Η Αρχή για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος έχει γίνει περισσότερο ενεργή  τους τελευταίους μήνες.

    Τις συναλλαγές του Ιβάν Σαββίδη τα χρόνια που επιχειρεί επί ελληνικού εδάφους έχει αρχίσει και ερευνά (εσχάτως) .

    Και μιλάμε για τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν για την εξαγορά του Open από τον Φίλιππο Βρυώνη , αλλά και την πρόσφατη εξαγορά του Πόρτο Καρράς.

    Όσοι γνωρίζουν λένε ότι στην Αρχή για το Ξέπλυμα, υπήρχαν εδώ και καιρό σχετικές καταγγελίες, ωστόσο επί Ζαΐρη, κρίθηκε σκόπιμο να μην προχωρήσει καμία έρευνα που αφορούσε επιχειρηματία φίλα προσκείμενο στον ΣΥΡΙΖΑ.

    Με αφορμή τις εξελίξεις στην Ουκρανία, πλέον τα δεδομένα έχουν αλλάξει άρδην (ακόμη και στις υπηρεσίες) για τον πρόεδρο Ιβάν, γεγονός που προβληματίζει (κυρίως) όσους εδώ και χρόνια βάζουν υπογραφές για λογαριασμό του.

    Το Tatoi Club, ο Γιάννης Μυτιληναίος και η αναδάσωση

    Η Tatoi club TC Ltd, που διαχειρίζεται το Τατόι κλαμπ και η Ελιά Κατασκευαστική αποτελούν τους αναδόχους αναδάσωσης της καμένης περιοχής, επί μήκους 1.800 μ., του παρόδιου τμήματος της οδού Ερυθραίας και εμβαδού 77 στρεμμάτων στην Βαρυμπόμπη.

    Ουσιαστικά, οι δύο εταιρίες θα εκπονήσουν τις απαιτούμενες μελέτες και θα υλοποιήσουν τα απαιτούμενα έργα αναδάσωσης, ώστε το φυσικό περιβάλλον της περιοχής να γίνει όπως ήταν πριν ξεσπάσουν οι καταστροφικές πυρκαγιές.

    Το έργο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς.  Ιδιοκτήτης του Tatoi Club είναι ο Γιάννης Μυτιληναίος

    Ο Μαντωνανάκης και οι τραπεζίτες

    Ο Παντελής (ένας είναι ο Παντελής) που τον λατρεύουν Μητσοτάκης, κυβέρνηση, Μέγαρο Μαξίμου και τραπεζίτες όπως είναι γνωστό  επιφύλασσε σε όλους ένα πασχαλινό δώρο.

    Κατέθεσε Μεγάλη Τρίτη αίτηση ασφαλιστικών μέτρων στο Λασίθι της Κρήτης με σκοπό την παράταση της διάρκειας του δανεισμού του που έληξε στις 27/4/2022.

    Το αίτημα τελικώς θα δικαστεί την Τρίτη 3 Μάιου καθώς την προηγουμένη εβδομάδα που επρόκειτο να εκδικαστεί, οι νομικοί του κ. Παντελή ζήτησαν να εξαιρεθεί ο δικαστής της έδρας.

    Η εξαίρεση ζητήθηκε γιατί σε προηγούμενη υπόθεση ο δικαστής ήταν λέει υπερ των αντιδίκων.

    Για να σας φρεσκάρουμε την μνήμη ο δάνειο ξεκίνησε το 2007, έχει αποπληρώσει μόνο ένα εκατομμύριο από τα 300 εκ. ευρώ του κεφαλαίου, που έχει αναδιαρθρωθεί ήδη τρεις φορές (2010, 2013 και 2016), που κατέστη οριστικά ληξιπρόθεσμο το 2017, που καταγγέλθηκε το 2019, απαιτεί να παραταθεί στο διηνεκές.

     

     

    Θα κλείσω με 1 ωραίo κουΐζ

    1. Τώρα τελευταία ακούω πολύ συχνά για τον pr ιστα της Νέας Δημοκρατίας. Πρόκειται για πρόσωπο που πουλάει στα πελατάκια τους καλές επαφές με υπουργούς και υφυπουργούς ενίοτε και με επιχειρηματίες. Το μηναίο του fee είναι στα 2.000. Η αγορά υποθέτει ότι έχει πάνω από 50 πελατάκια. Άρα 100,000 ευρώ τον μήνα άκοπα. Μάλιστα λένε ότι κυκλοφορεί και με MeRCEDES G63 αξίας 300.000 ευρώ. Άρα οι δουλειές πάνε καλά. Κάποιοι όμως τον έχουν “βάλει”  στο μάτι. Ποιος είναι;

     

    Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.