• Η σφοδρή επίθεση Καρώνη στον Κούλη, το προβληματικό μάνατζμεντ του Κολακίδη της ΤΙΤΑΝ και η έκθεση της Eurobank και σε ποιο έργο έκπληξη κατεβαίνουν μαζί ΓΕΚ, Ελλάκτωρ και Ιντρακάτ

    Ο Wiseman από πολύ νωρίς έχει επισημάνει το προβληματικό μάνατζμεντ της ΤΙΤΑΝ που οδηγεί σε απαξίωσή την μετοχή της.

    image

    Οι παραιτήσεις που δεν ήλθαν

    Κάποια στιγμή σε αυτόν τον τόπο πρέπει ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα να καταλάβουν ότι η παραίτηση είναι πράξη ευθύνης.

    Στην Αττική οδό ΑΕ όμως δεν έχουμε δει ακόμα παραίτηση.

    Ντροπή.

    Θα πρέπει άμεσα η Ελλάκτωρ και η ΑΒΑΞ ως μέτοχοι της εταιρείας της Αττικής Οδού, να απολύσουν αυτόν η αυτούς που ευθύνονται για το μπάχαλο των τελευταίων ωρών.

    Ακόμα και τα μέλη του διοικητικού Συμβουλίου που αποτελούνται μεταξύ άλλων από τους κ. Γιόκαρη και Σαραντόπουλο.

    Έλεος πια με τα παιδιά και τους απογόνους των 5.000 ευρώ τον μήνα, που δεν έχουν διοικήσει ούτε περίπτερο!!!

     

    Η μεγάλη κόντρα Καρώνη – Κούλη και το mononews

    Με ένα δημοσίευμα του mononews.gr που αφορούσε στον ισχυρό άνδρα της DECA, αποφάσισε να επιτεθεί ο Χάρης Καρώνης της VIVA στον Νίκο Κούλη της DECA Investment.

    To δημοσίευμα είχε τίτλο «Νίκος Κούλης: Ο fund manager που δεν είδε τις… λακκούβες και τις κακοτοπιές στο δρόμο προς την Αkazoo και την MLS» και δημοσιεύθηκε το 2020.

    O διευθύνων σύμβουλος της Viva Wallet, Χάρης Καρώνης έβγαλε στον αέρα τη διαμάχη των τελευταίων εβδομάδων με τη μέτοχο της εταιρείας, Deca Investments, που διαχειρίζεται μεταξύ άλλων κεφάλαια του επιχειρηματία και τέως ιδιοκτήτη της VIVARTIA Δημήτρη Δασκαλόπουλου.

    Η Deca Investments και ο διευθύνων σύμβουλος της τελευταίας, Νίκος Κούλης είχαν συγκρουστεί με την πλευρά Καρώνη για τη συμφωνία με την JP Morgan, που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.

    Μια συμφωνία ύψους σχεδόν 1,7 δισ. ευρώ.

    Ο επιχειρηματίας φρόντισε να κοινοποιήσει στα κοινωνικά δίκτυα το δημοσίευμα του mononews.gr.

    Τελικά η JP Morgan  θα εξαγοράσει τις μειοψηφείες στην VIVA δηλαδή μεταξύ άλλων τα ποσοστά της DECA και της LATSCO (το family office της Μαριάννας Λάτση)  ενώ οι ιδρυτές της VIVA κ. Καρωνης και Αντύπας θα διατηρήσουν το ποσοστό τους που είναι πάνω του 51%.

     

    Η κουρασμένη ηγεσία της ΤΙΤΑΝ

    Ο Wiseman από πολύ νωρίς έχει επισημάνει το προβληματικό μάνατζμεντ της ΤΙΤΑΝ TITC 1,34% 26,40 που οδηγεί σε απαξίωσή την μετοχή της.

    Μπορεί τις τελευταίες εβδομάδες η μετοχή να πήρε γερές ανάσες εξαιτίας και της ανόδου του  Γενικού Δείκτη (χθες έκλεισε στα 14,40 ευρώ) αλλά και παλι η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας βρίσκεται κοντά στην περιοχή των 1,13 δισ. ευρώ.

    Όμως τώρα ήλθε το πιο γερό χτύπημα.

    Ο μεγαλομέτοχος της εταιρείας Δημήτρης Παπαλεξόπουλος και ο CEO Μιχάλης Κολακίδης προφανώς δεν περίμεναν την Eurobank Equities.

    Οι αναλυτές της σοβαρής εταιρείας μείωσαν την τιμή-στόχο της μετοχής της Titan Cement στα 17,90 ευρώ από 20 ευρώ προηγουμένως, επαναδιατυπώνοντας τη σύσταση “αγορά”.

    Όπως αναφέρει η χρηματιστηριακή, η μείωση της τιμής-στόχου αντικατοπτρίζει τις χαμηλότερες εκτιμήσεις της για τα EBITDA της εταιρείας αλλά και τις χαμηλότερες αποτιμήσεις των ανταγωνιστών της.

    Χθες η μετοχή έκλεισε στα 14,40 ευρώ.

    Η χρηματιστηριακή διατηρεί, ωστόσο θετική στάση για την εταιρεία, ενώ αναμένει να επαναξιολογήσει τη στάση της μετά τη βελτίωση της “ορατότητας” όσον αφορά το κόστος εισροών της εταιρείας.

    Η νέα τιμή-στόχος υποδηλώνει περιθώριο ανόδου της μετοχής κατά περίπου 22%, με τη χρηματιστηριακή να επισημαίνει ότι διαπραγματεύεται περίπου 20% χαμηλότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα και με discount περίπου 10% χαμηλότερα έναντι των ανταγωνιστών της.

    Η χρηματιστηριακή σημειώνει ότι η άνοδος του κόστους ενέργειας και του κόστους μεταφοράς το δεύτερο εξάμηνο του 2021 έχει επηρεάσει αρνητικά τη μετοχή τον τελευταίο καιρό, ενώ εκτιμά ότι αυτοί οι “αντίθετοι άνεμοι” αναμένεται να επηρεάσουν τις λειτουργικές επιδόσεις του ομίλου βραχυπρόθεσμα, προσθέτοντας ότι ο αντίκτυπος ήταν εμφανής στο τρίτο τρίμηνο του έτους, με τα EBITDA να είναι μειωμένα κατά 17% σε ετήσια βάση μετά την αύξηση κατά 4% στο πρώτο εξάμηνο.

    Ωστόσο, σημειώνει ότι αυτοί οι αντίθετοι άνεμοι δεν πρέπει να τρομάζουν τους επενδυτές, καθώς τα κόστη εισροών έχουν αρχίσει ήδη να υποχωρούν, αν και παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, ενώ οι περισσότερες από τις περιοχές όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, επιτρέποντας στους παραγωγούς μετακυλήσουν εν μέρει ή πλήρως το αυξημένο κόστος των εισροών στους πελάτες.

     

    Ο ΒΟΑΚ και ο ένας  ισχυρός διεκδικητής

    Χθες έληξε η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των φακέλων για το ΣΔΙΤ που αφορά στο τμήμα Νεάπολη-Χερσόνησος του ΒΟΑΚ, η αξία του οποίου εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 360 εκατ. Ευρώ.

    Το σύνολο του κατασκευαστικού κλάδου περίμενε να δει με ανυπομονησία τα σχήματα που θα προέκυπταν από τις ζυμώσεις που θα γινόταν μεταξύ των Ελλήνων κατασκευαστών και των διεθνών Ομίλων (ας μην ξεχνάμε πως η Intertoll Europe ZRt και το Fund Marguerite προσπαθούσαν να «κουμπώσουν» σε ένα σχήμα, ώστε να διεκδικήσουν το έργο).

    Τα στοιχήματα και οι υποθέσεις για τους επίδοξους μνηστήρες έδιναν και έπαιρναν, ενώ είχε ήδη ανακοινωθεί σε προηγούμενα στάδια του διαγωνισμού ποια σχήματα «χτυπούν» το ΣΔΙΤ.

    Αυτά ήταν: η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ,  η Κοινοπραξία Mytilineos-Intertoll Europe ZRt, η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις (θυγατρική του Ομίλου της Ελλάκτωρ), και η Κοινοπραξία «Ένωση Προσώπων Αριάδνη» που αποτελείται από τον Όμιλο της ΑΒΑΞ και το Fund Marguerite.

    Όμως, η χθεσινή ημέρα έκρυβε μία μεγάλη έκπληξη.

    Και αυτή δεν ήταν άλλη από το γεγονός ότι υπάρχει μόνο ένας διεκδικητής για το έργο, δηλαδή η Κοινοπραξία των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Ελλάκτωρ και Intrakat, ενώ από την άλλη η συμμαχία των ΑΒΑΞ-Mytilineos που κάποιοι έλεγαν στην αγορά, πως θα αποτελούσε το αντίπαλο δέος, αποφάσισε να μην υποβάλει προσφορά.

    Αυτό έγινε παρά το γεγονός ότι υπήρχαν συζητήσεις μεταξύ των συγκεκριμένων Ομίλων σε πολύ προχωρημένο στάδιο, αλλά εν τέλει κρίθηκε πως δεν γίνεται να υποβληθεί μία προσφορά που να είναι συμφέρουσα.

    Από την άλλη οι διεθνείς εταιρείες φαίνεται πως ένιωσαν μία κάποια «πίεση» από τα σφιχτά χρονοδιαγράμματα του Υπουργείου και εν τέλει αποχώρησαν από την κούρσα της διεκδίκησης.

     

    O Γιώργος Περιστέρης με το 31,8% της ΓΕΚ

    Σε συνέχεια δημοσιευμάτων, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (Εταιρεία) ανακοινώνει ότι ο κ. Γιώργος Περιστέρης κατέχει 31,80% επί των μετοχών της Εταιρείας.

    Σε απάντηση σε σχετικό ερώτημα, ο κ. Περιστέρης διέψευσε ότι υφίσταται οποιαδήποτε συμφωνία με οποιονδήποτε άλλο μέτοχο της Εταιρείας.

    Ως προς την υπέρβαση ποσοστών λόγω των διατάξεων περί ιδίων μετοχών και μετοχών κατεχομένων από θυγατρικές εταιρείες, σημειώνεται από τον κ. Περιστέρη ότι υφιστάμενες οριακές υπερβάσεις θα αρθούν με την εφαρμογή των μέτρων που προβλέπει η σχετική νομοθεσία και στο βαθμό που οφείλονται σε υπολογιστικό σφάλμα θα αντιμετωπιστούν δεόντως, χωρίς σε κάθε περίπτωση να γίνει χρήση σχετικών δικαιωμάτων ψήφου.

    Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές