F

Οι influential κυρίες της Coca Cola, ο ελικοπτεράκιας επιχειρηματίας, τα μυστικά δείπνα των τραπεζιτών με τον Βασίλη Φουρλή και ποιος είναι ο avvocato των σημαντικών εφοπλιστικών συμφωνιών

Άκουσαν λοιπόν οι τραπεζίτες ότι η Trade Estates θα δανειστεί 150 εκατ. Ευρώ για να τα ρίξει στην αγορά κι έσπευσαν όλοι να τραπεζώσουν τον κ. Φουρλή, ο καθένας ξεχωριστά, για να του πουλήσουν δάνεια.

The wise man
relates to The Global Economy Looks Good for 2018 (Unless Somebody Does Something Dumb)
The wise man

Οι επιδραστικές κυρίες της Coca Cola Hellas

Μια ιδιαίτερα επιδραστική κυρία εντάχθηκε προ ημερών στο δυναμικό της COCA COLA HELLAS.

Πρόκειται για την Μαρία Τζελέπη στον ρόλο της Διευθύντριας Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, αντικαθιστώντας τη Σίσσυ Ηλιοπούλου, η οποία έχει αναλάβει νέο ρόλο.

Η Μαρία Τζελέπη διαθέτει μακροχρόνια εμπειρία στον τομέα της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων, όπου δραστηριοποιείται τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ενώ μέχρι πρότινος ανήκε στο δυναμικό της Ogilvy, ως Γενική Διευθύντρια PR & Influence.

Από τις αρχές του χρόνου, η Σίσσυ Ηλιοπούλου έχει αναβαθμιστεί σε νέα θέση στην The Coca-Cola Company, αναλαμβάνοντας Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη Βόρεια Ευρώπη, με κυρίαρχη αγορά αυτή της Μεγάλης Βρετανίας.

Η Λίλιαν Νεκταρίου παραμένει στη θέση της Γενικής Διευθύντριας για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Not bad για τις 3 ιδιαίτερα επιδραστικές κυρίες της επιχειρηματικότητας και της πολυεθνικής COCA COLA. 

Μαρία Τζελέπη, Coca Cola Hellas
Μαρία Τζελέπη, Coca Cola Hellas

Ο avvocato (δικηγόρος) των πλοίων

Συμφωνία για την εξαγορά τριών LNG cariers τελευταίας τεχνολογίας έναντι 599,5 εκατ. δολαρίων, ανακοίνωσε χθες η  Capital Product Partners, εταιρεία συμφερόντων του ισχυρού εφοπλιστή  Βαγγέλη Μαρινάκη.

Πρόκειται για το Aristos I κατασκευής 2020, το Aristarchos και Aristidis I κατασκευής 2021, όλα χωρητικότητας 174,000 cbm.

Tα πλοία κατασκευάστηκαν σε ναυπηγείο της Hyundai Heavy Industries. Tα Aristos I και Aristarchos αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία στις 15 Σεπτεμβρίου και το Aristidis I στο τέλος Νοεμβρίου 2021.

Τα Aristos I και Aristidis I βρίσκονται σε μακρόχρονη ναύλωση από την BP Gas Marketing Limited, η οποία λήγει τον Οκτώβριο του 2027 για το πρώτο πλοίο και τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς για το δεύτερο.

Ωστόσο, η ναυλώτρια έχει option επέκτασης της διάρκεια της ναύλωσης τους μέχρι τον Οκτώβριο 2032 και τον Δεκέμβριο 2032, αντίστοιχα.

Παράλληλα, το Aristarchos είναι ναυλωμένο στην Cheniere μέχρι τον Φεβρουάριο 2025 και με περιθώριο επέκτασης της χρονικής διάρκειας για δύο ακόμη χρόνια.

Όλα αυτά τα έχετε πληροφορηθεί.

Αυτό που δεν ξέρετε ότι ένας από τους βασικούς νομικούς συμβούλους  ήταν το γραφείο του  Βαγγέλη Μπαϊρακτάρη. Το γραφείο του Avvocato (δικηγόρος στα Ιταλικά) που κάνει πολλές business στον Πειραιά.

Γιατί έρχεται ο Πάπας στην Ελλάδα

Όπως ίσως καταλαβαίνετε εγώ προσωπικά, ως Αγιορείτης μοναχός, δεν χαίρομαι όταν βλέπω τον εκπρόσωπο της Καθολικής Εκκλησίας, να επισκέπτεται ως ηγέτης την πανέμορφη Ορθόδοξη χώρα μας και όπως καταλαβαίνετε κάποιοι σκοπεύουν να θέσουν το θέμα με ένταση στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο, εκεί κάτω στην Αθήνα…

Υπάρχουν κι εκείνοι που λένε ότι η -για 3η φορά από την εκλογή του- επίσκεψη του προκαθήμενου της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας ενισχύει τις διεθνείς συμμαχίες και διασυνδέσεις της χώρας μας σε μια περίοδο που η Ελλάδα αποτελεί πόλο έλξης διεθνών επενδυτών και πρωταγωνιστεί στην άμυνα των ισλαμικών επιδιώξεων της Τουρκίας.

Οι ιστορίες για τον Γιώργο Ζαββό

Μου διηγήθηκαν κι εμένα αυτό το ωραίο παραμύθι ότι η κατάργηση της θέσης του Υφυπουργού Οικονομικών αρμόδιου για το Χρηματοπιστωτικό Σύστημα, σηματοδοτεί μια «επιστροφή στην κανονικότητα και την μεταμνημονιακή ομαλότητα» αφού δεν νοείται να υπάρχει υπουργικός έλεγχος και παρεμβάσεις στις τράπεζες.

Δεν το αγόρασα αυτό το σενάριο.

Πως να το πιστέψω τις μέρες που ακόμη βρίσκεται σε εκκρεμότητα το νομοσχέδιο για την Αναβαλλόμενη Φορολογία TDC των τραπεζών, το νέο νομοθετικό πλαίσιο για την λειτουργία του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), ο νέος νόμος για την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και η μεγάλη περιπέτεια για την ιδιωτικοποίηση της Attica Bank.

Ειδικά για το τελευταίο θέμα, μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε όμως πως ο ρόλος του απελθόντος υφυπουργού μάλλον προς την πλευρά της αναβλητικότητας έκλινε.

Η κυβέρνηση και το Μέγαρο Μαξίμου έχουν πλέον αποφασίσει να επιταχυνθούν όλες οι σημαντικές -και μετοχικές- εξελίξεις στο τραπεζικό μας σύστημα. «We’re done talking, it’s time for action» λένε και ξαναλένε….

Γι’ αυτό άλλωστε η αποπομπή Ζαββού επιταχύνει ραγδαία τις εξελίξεις στην Attica Bank.

Κάτι ετοιμάζει ο Ευτύχης Βασιλάκης στην Auto Hellas

Πήρε την έγκριση της γενικής συνέλευσης των μετόχων, ο Ευτύχης Βασιλάκης, για να προχωρήσει σε μια μεγάλη αύξηση κεφαλαίου.

Την οποία θεωρητικά δεν χρειάζεται αφού έχει ήδη δρομολογήσει την συμφωνία τιτλοποίησης των 180 εκατ. Ευρώ με την JP Morgan.

Οι επαΐοντες που μιλούν με τους μοναχούς του Αγίου Όρους μου ψιθυρίζουν ότι ο κ. Βασιλάκης θέλει να πρωταγωνιστήσει στο μεγάλο παιχνίδι των εξαγορών και συγχωνεύσεων που έχει ξεκινήσει στην Νότια Ευρώπη.

Μου λένε μάλιστα ότι αυτό το παιχνίδι δεν παίζεται μόνο στον κλάδο της ενοικίασης αυτοκινήτων αλλά και σε παρεμφερείς κλάδους που επηρεάζονται από την εκρηκτική ανάπτυξη του Τουρισμού…

Ποιος μετράει τους Τουρίστες….

Την ώρα της προσευχής μου ψιθύρισαν ότι ένας υπουργός έφυγε από το Υπουργείο του γιατί κουράστηκε και ήθελε κάτι πιο ευχάριστο να ασχοληθεί αλλά ταυτόχρονα ζήτησε από τον Πρωθυπουργό να φύγει μαζί του και ο υφυπουργός του, για να μην θεωρηθεί ότι υπήρξε αλλαγή λόγω αποτυχίας.

Τώρα ποιος είναι πετυχημένος και ποιος απέτυχε, δύσκολο να το πει κανείς σήμερα. Για παράδειγμα, στο Υπουργείο Τουρισμού όλοι λένε και ξαναλένε ότι οι αφίξεις τουριστών στην Ελλάδα θα φτάσουν το 50% των αφίξεων του 2019.

Όταν όμως στο τέλος της περιόδου μετρήσουν όχι τις αφίξεις αλλά τα έσοδα, δηλαδή την κατά κεφαλή δαπάνη και το σύνολο, θα διαπιστώσουμε όλοι ότι τα Τουριστικά Έσοδα φέτος ξεπέρασαν το 60% της χρονιάς ρεκόρ 2019. Γιατί οι Τουρίστες που ήρθαν φέτος στην Ελλάδα, είχαν διάθεση, χρόνο και χρήμα να ξοδέψουν περισσότερα…

Τα σχέδια του Βασίλη Φουρλή στο Real Estate και τα dinners  με τους τραπεζίτες…

Tα είπε όλα χθες ο Βασίλης Φουρλής, με χαρτί και με μολύβι.

Στόχος του είναι να ανεβάσει το Gross Asset Value της εταιρείας διαχείρισης ακινήτων από τα σημερινά 185 εκατ. Ευρώ στα 500 εκατ. Ευρώ.

Έχει ήδη δρομολογήσει αγορές 200 και πλέον εκατομμυρίων.

Επίσης ενώ σήμερα η Trade Estates έχει μηδενικό δανεισμό, τώρα που ετοιμάζεται για την επίθεση θα ακολουθήσει την στρατηγική των άλλων ομοειδών εταιρειών και θα δανειστεί έως και το 50% της αξίας των ακινήτων του χαρτοφυλακίου της…

Άκουσαν λοιπόν οι τραπεζίτες ότι η Trade Estates θα δανειστεί 150 εκατ. Ευρώ για να τα ρίξει στην αγορά κι έσπευσαν όλοι να τραπεζώσουν τον κ. Φουρλή, ο καθένας ξεχωριστά, για να του πουλήσουν δάνεια.

Γιατί το πρόβλημα των τραπεζών σήμερα δεν είναι η ρευστότητα αλλά οι εγγυήσεις…

Σημεία των καιρών που δεν αλλάζουν την πραγματικότητα

Μετά το τσουνάμι του ανασχηματισμού που δεν πέτυχε τον πολιτικό του στόχο και το αστείο θέατρο με τον Ναύαρχο από τα Lidl, εντύπωση προκάλεσε στην ταπεινότητα μου πως το επιτελείο ενός συγκεκριμένου Υπουργού, 3 μόλις λεπτά της ώρας, από την ανακοίνωση του Ανασχηματισμού, είχαν αλλάξει θέση και γραφείο, από τα παλιά στα καινούργια.

Εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς ότι – τύποις- ακόμη δεν έχουν διοριστεί.

Κάποιοι λένε ότι έτσι μπορείς να δεις αυτούς που είναι πραγματικά κομάντο.

Δεν φοβούνται, δεν λυγάνε, δεν καθυστερούν.

Είναι αυτοί που διαλέγουν σε ποιο γραφείο θα καθίσουν πριν ακόμα και από τον πολιτικό τους προϊστάμενο.

Εντυπωσιακό

 Απαραίτητη Διευκρίνηση

Επειδή μαθαίνω την ώρα της προσευχής ότι ο αειθαλής -για πάντα Πρόεδρος του ΣΑΤΑ- Θύμιος Λυμπερόπουλος, παίρνει στο τηλέφωνο κάποιους δημοσιογράφους, μαζί με δικηγόρο, σπεύδω να τονίσω και να υπογραμμίσω:

Ο κ. Λυμπερόπουλος διαβεβαιώνει ότι δεν έχει ζυγό αριθμό αδειών ταξί ούτε συμμετέχει σε εταιρεία ραδιοταξί ως μέτοχος.

Απολογούμαστε που θίξαμε τον αγωνιστή συνδικαλιστή της κίτρινης φυλής…

Αποκλειστικό

Επιβεβαιώνουμε ότι ο Ναύαρχος από τα Lidl έκανε πίσω, γιατί εκτός από τις απειλές του Προέδρου, δέχτηκε και την εισήγηση του γιού του, δύο φίλων του και του προμηθευτή ρακής.

Λύγισε τελικά από τον φόβο ότι για μία ακόμη φορά, θα μετριόταν με την εικόνα του και θα ήταν ελάχιστος.

Πρόταση

Δεν χρειάζεται ο ΣΥΡΙΖΑ , κάποιον από τον ΣΥΡΙΖΑ για να δώσει πολιτική συναίνεση.

Κομμάτι της Εξουσίας θέλει, να επιβάλλει ατζέντα.

Αλλά αν έχει τα κότσια ο Πρωθυπουργός, ας τοποθετήσει Υπουργό Κλιματικής Καταστροφής έναν γνήσιο αριστερό, πρώην Υφυπουργό Υγείας.

Στα βουνά μεγάλωσε, στα δέντρα ανεβαίνει και είναι και ανορθόγραφος.

Τι του λείπει δηλαδή;

Ο ελικοπτεράκιας!!!

Γράφαμε προ ημερών στο mononews.gr και στον Wise man για τον γοητευτικό επιχειρηματία των αλεύρων που έχει σχέση με την κόρη εφοπλιστή.

Ο επιχειρηματίας ήταν και συγγενής του μακαρίτη του mr Thomas που είχε κάνει αεροπλάνο τις μετοχές του, το 1999.

Σας είχαμε ενημερώσει λοιπόν ότι ο εφοπλιστής τα έχει πάρει στο κρανίο με αυτή την σχέση,  γιατί θεωρεί ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά ηλικίας μεταξύ των δυο.

Η στήλη όμως έκανε ένα μικρό λάθος.

Ο επιχειρηματίας είναι γεννηθείς του 1962 και όχι 62 ετών, όπως γράφαμε.

Άρα είναι 59 ετών.

Φίλοι της στήλης μάλιστα μας είπαν και πολλά παρασκήνια σχετικά με τον συγκεκριμένο επιχειρηματία.

Για παράδειγμα ότι του έχουν κολλήσει το παρατσούκλι «ελικοπτεράκιας».

Και τούτο διότι του αρέσει να οδηγεί ελικόπτερα και γενικά να πηγαίνει στα ραντεβού του με ελικόπτερα.

Το παρατσούκλι, του το έβγαλε άλλος παντοδύναμος επιχειρηματίας.

Προφανώς γατί σε ένα ραντεβού που είχαν προ ετών, ο Beau (ωραίος στην γαλλική γλώσσα)  επιχειρηματίας πήγε στο meeting με ελικόπτερο.

Ο παντοδύναμος επιχειρηματίας η περιουσία του οποίου μετράται σε δισ. ευρώ, κούνησε το κεφάλι του συγκαταβατικά.

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.