ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έφτασαν τα 4,1 εκατομμύρια οι τουρίστες το πρώτο 4μηνο – Πάνω από 17% η αύξηση στις εισπράξεις – MononewsTV
Μια στροφή στον καταναλωτή πραγματοποιεί η ΔΕΗ, υλοποιώντας τη στρατηγική της για ολοκληρωμένη πελατοκεντρική προσέγγιση, με ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες με άμεσο στόχο τη βελτίωση της σχέσης της με τους πελάτες της και μεσοπρόθεσμο να κεφαλαιοποιήσει την πρόσβαση που διαθέτει σε 6 εκατ. καταναλωτές.
Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ θα μεταμορφώσει τα 112 σημεία της σε όλη την Ελλάδα, σε σύγχρονα καταστήματα που θα πωλούν και προϊόντα τεχνολογίας για το σπίτι και θα προσθέσει και pop up stores, δηλαδή μικρότερα καταστήματα με συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϊόντα σε εμπορικά κέντρα, όπως αυτά που έγιναν ήδη στο Golden Hall και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 4 μηνών ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ – Υστέρηση μεταξύ δασμών Τραμπ και αύξησης τιμών
- Χρηματιστήριο: Με 10 εκατ. ευρώ συναλλαγές (πακέτα) με το καλημέρα σε Alpha, Eurobank και ΕΤΕ
- Νικόλας Πατέρας: Αναλαμβάνει την πλήρη ανακαίνιση του Ιερού Ναού του Αγ. Νικολάου στις Οινούσσες
- ΕΚΤ: Ολοκληρώνει τον οδηγό σχετικά με την εξωτερική ανάθεση υπηρεσιών υπολογιστικού νέφους
