array(0) {
}
        
    
Menu
-1.06%
Τζίρος: 188.07 εκατ.

Πώς κλείδωσε το πακέτο της ΔΕΘ, ποιοι συμμετέχουν στις κλειστές συσκέψεις και το μέτρο – έκπληξη 

Life & Style

Πρεμιέρα για το Λάκη Λαζόπουλο και το «Αλ Τσαντίρι» – Δείτε το τρέιλερ

Λάκης Λαζόπουλος, Αλ Τσαντίρι Νιουζ
Comments

Δυναμική επιστροφή ετοιμάζει ο Λάκης Λαζόπουλος, που επανέρχεται στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, με το πολυαγαπημένο πρόγραμμα «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», μια ζωντανή εκπομπή σάτιρας, που σημείωσε εξαιρετική επιτυχία στο παρελθόν. Αυτή τη φορά το Τσαντίρι επιστρέφει μέσα από τη συχνότητα του «Open Beyond» και θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση την ερχόμενη Τρίτη, 12 Μαρτίου, στις 21.00 το βράδυ.

Υπενθυμίζεται ότι έχει ανακοινωθεί ήδη και ο πρώτος καλεσμένος της εκπομπής, που θα είναι ο ηθοποιός Παύλος Χαϊκάλης, με τον οποίο έχουν γράψει ιστορία στη συγκεκριμένη εκπομπή, αλλά και στους «Δέκα Μικρούς Μήτσους».

Ο Λάκης Λαζόπουλος υπόσχεται να γίνει της…Τρίτης!

Δείτε το τρέιλερ που προβλήθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό Open:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Λάκης Λαζόπουλος: Αυτός είναι ο πρώτος καλεσμένος στην πρεμιέρα της εκπομπής του

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αλέξης Κούγιας: Τι ισχυρίστηκε για το επεισόδιο με τον Λάκη Λαζόπουλο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πειθαρχική δίωξη στον Α.Κούγια για την επίθεση στον Λ.Λαζόπουλο

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρεμιέρα αύριο για το νέο πρόγραμμα του Action 24
Εριέττα Κούρκουλου Λάτση – Βύρων Βασιλειάδης: Φωτογραφίες από τη βάπτιση του γιου τους Λέοντα στην Πάρο
Ο ΣΚΑΙ και το όνειρο Ζούλα, ο Ρουβάς ρεπόρτερ, οι μεταγραφές «αεροδρομίου» στην ΕΡΤ, ποιος πήρε το Attica TV και οι νέοι στόχοι του Κυριακού
Ο εμβληματικός Edward Enninful στην Αθήνα
Ο θρίαμβος της Rolex στα Hamptons
Σακίρα: Tα ελληνικά καλοκαίρια και ο πρώτος μεγάλος έρωτας με Έλληνα ναυτικό
Resort Retail: Το νέο χρυσωρυχείο της μόδας μέσα στα luxury hotels
Η Laopu και το στοίχημα του κινεζικού Cartier
«NEWSROOM» με τον Γιώργο Σιαδήμα πρεμιέρα την Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025 στο ΕΡΤNEWS
Guess: Tο αμερικανικό όνειρο αλλάζει σελίδα – Το brand «θρύλος» των 90’s σε νέα εποχή