Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Ένας ακόμη παίκτης αποχώρησε από το Gala της Παρασκευής στο Power of Love. Αγαπητοί παίκτες από τις δυο ομάδες ήταν για μια ακόμη εβδομάδα η Στέλλα Μιζεράκη και ο Πάνος Ζάρλας.

Ο Πάνος αναδείχθηκε ο πιο αγαπημένος παίκτης, που κέρδισε τις 2.500 ευρώ και προστάτευσε το σπίτι του. Έτσι, το κορίτσι που αποχώρησε ήταν η Ειρήνη!

Δείτε το σχετικό βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=Jo4I-6sh1rM

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Χαμός στο Power of Love: Η Κυριακή ξέσπασε σε κλάματα για τον Σωκράτη (video)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Power Of Love: Αυτή είναι η πραγματική σχέση του Νίκου εκτός παιχνιδιού (pics)

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ζώδια: Ημερήσιες προβλέψεις (Σάββατο 12 Μαΐου)