ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor 2 ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε ότι η εκρηκτική Όλγα Φαρμάκη αποχωρεί οικειοθελώς από το παιχνίδι και τον Άγιο Δομίνικο. Η ψυχολογία της τον τελευταίο καιρό δεν ήταν πολύ καλή και η παίκτρια των Διασήμων αποφάσισε πως η παρουσία της στο παιχνίδι επιβίωσης πρέπει να σταματήσει. Πιέστηκε αρκετά και επιστρέφει στην αγκαλιά της οικογένειας και των φίλων της. Και του… καλού της.
Αφότου ανακοινώθηκε η αποχώρησή της, η Όλγα Φαρμάκη δε γινόταν να μην έρθει σε επαφή με την αγαπημένη της αδερφή. Οι δυο τους είναι πολύ δεμένες και εχθές το βράδυ η Γωγώ μας έδειξε ένα πλάνο από τη συνομιλία τους στο skype με την Όλγα να δείχνει αρκετά χαρούμενη. Έτσι είναι αν βλέπεις τους δικούς σου έπειτα από τρεις μήνες.
Η Όλγα από μέρα σε μέρα θα επιστρέψει στα πάτρια εδάφη και στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Survivor: Τραυματίστηκε σοβαρά ο Αγόρου – Σοκαριστικό βίντεο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποχώρησε η Δαλάκα από το Survivor; – Το Twitter έχει διαφορετική άποψη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Power of Love: 10+1 μαργαριτάρια που μας έκαναν να «κλάψουμε» απ’ τα γέλια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- NBG Securities για Cenergy: Νέα τιμή στόχος στα €28,40 – Γιατί βλέπει συνέχεια στο ράλι της μετοχής
- Αύξηση 2,4% στα έσοδα ιδιωτικών παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών το 2024-25
- London P&I: Ο Τζον Μ. Λύρας αποχώρησε μετά από 30 χρόνια από την προεδρία – Ανέλαβε ο Βασίλης Λαλιώτης
- Βρετανία: Παραιτείται ακόμη και σήμερα ο Κιρ Στάρμερ – Πιθανός διάδοχος ο Άντι Μπέρναμ

Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.