Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Στο αποψινό επεισόδιο του Nomads θα διεξαχθεί το 2ο αγώνισμα ατομικής ασυλίας, μετά την «Ένωση» των δύο ομάδων. Ο νικητής της ασυλίας θα επιλέξει τον τρίτο μονομάχο, ενώ ο τέταρτος μονομάχος θα προκύψει μετά από ψηφοφορία όλων των παικτών. Στο επεισόδιο της Πέμπτης, την πρώτη ατομική ασυλία κέρδισε ο Κώστας Αναγνωστόπουλος, ενώ πρώτος μονομάχος ορίστηκε ο Γρηγόρης Μόργκαν και από την ψηφοφορία των παικτών ο Στέλιος Χανταμπάκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νάσος Παπαργυρόπουλος: Η πρώτη ανάρτηση μετά την αποχώρησή του από το Nomads

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Nomads: Για ποιο λόγο αποχώρησε οικειοθελώς η Δήμητρα Αλεξανδράκη; (video)

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: «Χρυσάφι» στα πόδια τους: Πόσα πήραν οι πρώην Survivors για να μπουν στο Nomads;