Λιγότερος Πορτοσάλτε, σε λίγο
Η «διατίμηση» δεν αφορά μόνο τις πατάτες, όπως είπε και ο παρουσιαστής. Ο ΣΚΑΪ επέβαλε… πλαφόν και στον Άρη Πορτοσάλτε, περιορίζοντάς τον τηλεοπτικά σε δύο εμφανίσεις την εβδομάδα – κάθε Δευτέρα και Πέμπτη στο «Σήμερα». Ο ίδιος το ανακοίνωσε με τον γνώριμο δραματικό του τόνο, μιλώντας για ανώτατη τιμή και… απροσδιόριστο μέλλον. Το ραδιόφωνο παραμένει το κάστρο του, όπως και η μεσημεριανή εκπομπή με τη Μαρία Αναστασοπούλου. Το ερώτημα είναι απλό: πρόκειται για «καλύτερη κατανομή χρόνου» ή για ήπιο αποχαιρετισμό;
Ελίζαμπεθ Πίπκο: Από τον Ντόναλντ Τραμπ στο payroll του Θοδωρή Κυριακού – ΑΝΤ1
Η Ελίζαμπεθ Πίπκο, πρώην εκπρόσωπος του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος των ΗΠΑ και στενή συνεργάτιδα του Ντόναλντ Τραμπ, εντάσσεται στη δημοσιογραφική ομάδα του ΑΝΤ1 ως σχολιάστρια της διεθνούς επικαιρότητας.
Γεννημένη και μεγαλωμένη στη Νέα Υόρκη, με σπουδές στα Πανεπιστήμια του Harvard και της Pennsylvania, η Ελίζαμπεθ Πίπκο είχε ενεργό ρόλο στην αμερικάνικη πολιτική. Συμμετείχε και στις τρεις εκστρατείες του Προέδρου Τραμπ, διασφαλίζοντας την επικράτησή του το 2017 και την επανεκλογή το 2024. Παράλληλα, είναι προσκεκλημένη των μεγαλύτερων δικτύων ενημέρωσης παγκοσμίως, για την ανάλυση της πολιτικής επικαιρότητας.
Η ένταξή της στον ΑΝΤ1 ενισχύει τη διεθνή οπτική του δελτίου ειδήσεων, προσφέροντας ανάλυση από πρώτο χέρι για τις εξελίξεις στην Ουάσιγκτον.
Ο Γιάννης Παπαδόπουλος, το θέατρο της Βουλής και οι φίλοι του εχθρού που δεν είναι απαραίτητα εχθροί
Όσοι βρέθηκαν το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης στην αίθουσα της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, ένιωσαν από κοντά αυτό που λέμε κοινοβουλευτική διπλωματία με χαμόγελο και αγκωνιές. Επισήμως, τα κόμματα έκαναν το καθήκον τους: καθείς ψήφισε όπως επιτάσσει η κομματική του γραμμή, άλλοτε «ναι», άλλοτε «όχι», και κάποιοι – πιο αναποφάσιστοι ή πιο κομψοί – «παρών». Όμως, ανεξαρτήτως ψηφοφορίας, όλοι, μα όλοι, μίλησαν με καλό λόγο για τον Γιάννη Παπαδόπουλο. Άλλοι από το βήμα, άλλοι στα πηγαδάκια. Και αυτή η λεπτομέρεια τα λέει όλα.
Διότι η πολιτική έχει και τις στιγμές της ειλικρίνειας – κυρίως όταν δεν γράφονται στα πρακτικά. Κανείς δεν αρνήθηκε πως ο Παπαδόπουλος ξέρει τη δουλειά. Από τον Ανδριανό και τον Βεσυρόπουλο, μέχρι τον Χήτα και τον Μπιάγκη, όλοι συμφώνησαν ότι ο άνθρωπος που ξεκίνησε από την ΕΡΤ πριν 37 χρόνια, αξίζει να επιστρέψει στην κορυφή της, ακόμα κι αν η ψήφος τους έλεγε το αντίθετο.
Κι έτσι, ακόμη κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ επέμεινε στα μόρια του ΑΣΕΠ, η Πλεύση στη θεματολογία των δελτίων και το ΚΚΕ στον διαχρονικό κυβερνητισμό της ΕΡΤ, η ατμόσφαιρα δεν ήταν εμπόλεμη. Ήταν σχεδόν συμβιβαστική. Απλώς, όλοι τίμησαν την πολιτική τους ιδιότητα. Το καπέλο τους. Όπως το είπε και ο Λίνκολν: φίλος είναι αυτός που έχει τους ίδιους εχθρούς με εσένα — και για λίγες ώρες στη Βουλή, ο Γιάννης Παπαδόπουλος δεν είχε κανέναν.
Η τριλογία του «Νονού» στον Alpha 98.9, η «αναγέννηση» του 1,1%, ο Αμερικανός σύμβουλος, τα πεταμένα λεφτά Βαρδινογιάννη και η αυτο-εκπληρούμενη προφητεία του Τ. Χατζή
Όταν το 2023 ο σταθμός Alpha 98.9 βαφτίστηκε Talk Radio από τους «ανανεωτές» της Audiomax, κάποιοι μίλησαν για επανάσταση. Το όραμα; Ένα ελληνικό NPR – χωρίς όμως ούτε το κοινό, ούτε το ήθος, ούτε το περιεχόμενο. Ο «νονός» του νέου σταθμού –ο μόνιμος, αμετακίνητος υπάλληλος κάθε rebranding – παρέμεινε σταθερός, όπως και η αδυναμία του να παράξει κάτι διαχρονικό.
Το «πείραμα Hall», του Αμερικανού media consultant που ήρθε αντί αδρής αμοιβής για να εξαγνίσει το ελληνικό ραδιόφωνο από παλιομοδίτικες… γυναίκες και ρεπόρτερ με μνήμη και άποψη, απέτυχε παταγωδώς. Στο όνομα της «σοβαρότητας», κόπηκαν εκπομπές που έφερναν νούμερα –όπως του Κώστα Αλατζά, που απολύθηκε εν μέσω καύσωνα από τον διευθυντή Κωνσταντίνο Φωτόπουλο– και προωθήθηκαν τα «αντρικά» σχόλια, μέχρι που ο Γρηγόρης Ψαριανός ξεχείλισε το ποτήρι με τις χυδαιότητες του στα social. Και τότε, ο διευθυντής Τάκης Χατζής, μαζί με την Αθηναΐδα Νέγκα, τον «έδωσαν» στον αέρα.
Η ακροαματικότητα κατρακύλησε στο 1,1%, κάτω από κάθε σταθμό, ακόμη κι από την κρατική ΕΡΑ. Οι παραγωγοί λιγόστεψαν, οι ακροατές εξαφανίστηκαν, τα σποτ έπαψαν να παίζουν και οι έρευνες… να αναφέρονται. Το κοινό δεν «έλεγε Talk Radio», γιατί πολύ απλά δεν το άκουγε.
Και τότε ήρθε ξανά το rebranding. Τρίτη φορά. Από το Seven X, στο Cool FM, στον Alpha, στο Θέμα, στο Ράδιο Εννέα, στο Talk… και πάλι στον Alpha. Από Δευτέρα…
Ο οραματικός Ζούλας, η βαριά σκιά Κουτσαυτάκη, οι αθόρυβες έξοδοι και το Φροϋδικό ερώτημα: Κρίση ταυτότητας ή συνειδητή επιλογή;
Δεν φεύγουν όλοι τσακωμένοι. Αλλά φεύγουν.
Η ατμόσφαιρα στον ΣΚΑΪ τον τελευταίο καιρό θυμίζει κατσαρόλα που σιγοβράζει – και πλέον άρχισε να «πιτσιλάει». Πρώτα ο Γιάννης Σφακιανάκης, ο επί 16 χρόνια εμπορικός διευθυντής. Τώρα, ο Γιάννης Αδαμίδης, διευθυντής ειδήσεων, που επέλεξε μια ήρεμη έξοδο επικαλούμενος «προσωπικούς λόγους», τη στιγμή που όλοι μιλούν για επικείμενες σαρωτικές αλλαγές στο newsroom του καναλιού.
Στο επίκεντρο όλων: ο Κωνσταντίνος Ζούλας. Όχι μετωπικά, όχι συγκρουσιακά, αλλά με την ησυχία ενός ανθρώπου που –προς το παρόν– προτιμά να «κεντάει» παρά να κόβει. Οι αντιπολιτευόμενοί του, του καταλογίζουν ατολμία, τον συγκρίνουν διαρκώς με την Εύη Κουτσαυτάκη, την προηγούμενη CEO που σάρωνε –όχι μόνο στους πίνακες, αλλά και στα εσωτερικά μέτωπα. Εκείνη δούλευε με… γκασμά, εκείνος με λεπτοβελόνα.
Ο Ζούλας δεν κρύβει πως οι ισορροπίες δεν είναι το φόρτε του. Είναι όμως το όραμα. Θέλει να φέρει δική του ομάδα, να ξαναστήσει τον ΣΚΑΪ σε νέα βάση – και για να γίνει αυτό, κάποιοι πρέπει να φύγουν.
Η πραγματικότητα είναι πως ο σταθμός έχει χάσει έδαφος σε τηλεθέαση και διαφημιστική απορρόφηση. Τα δελτία του υποχωρούν, οι αντίπαλοι – Alpha, Mega, Star – ανεβαίνουν. Στον Φάληρο δεν το φωνάζουν, αλλά το ξέρουν: αν δεν αλλάξει η ρότα ως το φθινόπωρο, οι αλλαγές που τώρα μοιάζουν ήπιες, θα γίνουν βίαιες.
Ο Μεγάλος Αδελφός επέστρεψε – αλλά μήπως αυτή τη φορά παρακολουθεί… τον ίδιο του τον εαυτό;
Η τηλεθέαση της πρεμιέρας του Big Brother έπιασε τα αναμενόμενα: 2.236.000 τηλεθεατές, 14,7% στο σύνολο, 14,8% στο δυναμικό κοινό 18-54 και ένα εκρηκτικό 48% στις γυναίκες 18-24. Για λίγο φάνηκε πως το reality θα γίνει ξανά talk of the town. Μέχρι να ξυπνήσουμε από το οπτικό hangover της πρώτης μέρας.
Μόλις τη δεύτερη μέρα, η πραγματικότητα προσγειώθηκε στο σαλόνι του Φαλήρου. Το Big Brother έπεσε στα μονοψήφια (7,8%) με τον Αρναούτογλου να σαρώνει απέναντι στο late night με 21,6%. Ο κόσμος προτίμησε το σαλόνι του ANT1 από την κουζίνα της συγκατοίκησης.
Στο τιμόνι της παρουσίασης ο Πέτρος Λαγούτης, που πριν μερικά χρόνια τα χαρακτήριζε «σκουπίδια». Σήμερα, με χιούμορ και σοβαροφάνεια, οδηγεί το πιο παλιό format της trash TV λες και δεν είπε ποτέ αυτά που είπε.
Το ερώτημα είναι απλό: Χωράει ένα τέτοιο προϊόν σε ένα κανάλι που την ίδια ώρα προβάλλει τα ντοκιμαντέρ του Παπαχελά; Μπορεί το ίδιο κοινό να βλέπει Prime Time και μετά… καναπέδες, κλάματα και «θέλω να φύγω»; Ή μήπως απλώς μπερδεύτηκε κι εκείνο με τη αντιφατική τηλεοπτική ταυτότητα του σταθμού;
Ο ΣΚΑΪ ξέρει να κάνει ενημέρωση. Το απέδειξε. Αλλά η απόπειρα να ξαναστήσει το θρόνο του Big Brother μοιάζει περισσότερο με τηλεοπτική ανάσταση χωρίς Ανάσταση.
Frontstage χωρίς σύνορα – Η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου δεν μένει… σε μια συχνότητα
Η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου, ιδρύτρια και CEO της Frontstage Entertainment, συνεχίζει να διαμορφώνει το τοπίο και αποδεικνύει ότι δεν είναι μόνο η μοναδική γυναίκα ιδιοκτήτρια ΜΜΕ που περιορίζεται στα life style ραδιόφωνα (En Lefko 87.7, RED 96.3, Melodia 99.2, HiT 88.9, Kids Radio 88.6).
Το 2025, η εταιρεία της προχώρησε σε σημαντική τροποποίηση του καταστατικού της, προσθέτοντας νέες δραστηριότητες όπως η παροχή λογιστικών, φορολογικών και επιχειρηματικών συμβουλών, καθώς και υπηρεσιών προώθησης πωλήσεων και επικοινωνίας. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί τη στρατηγική επέκταση της Frontstage πέρα από τον χώρο της ψυχαγωγίας, ενισχύοντας τη θέση της ως πολυδιάστατου επιχειρηματικού ομίλου.
Το 2025, η Frontstage απέκτησε ποσοστό 48,6% στη Digital Minds, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο creative & media hub που προσφέρει υπηρεσίες όπως δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου, digital distribution, στρατηγική social media, ραδιοφωνική προβολή και διοργάνωση εκδηλώσεων.
Παράλληλα, η Δασκαλοπούλου συμμετείχε στην ίδρυση της «Ελληνικής Ραδιοφωνικής Εκδοτικής Α.Ε.», σε συνεργασία με τον Θεοχάρη Φιλιππόπουλο των Αττικών Εκδόσεων και τον Όμιλο Βαρδινογιάννη μέσω της United Media.
Όταν ο ΛΕΞ συνάντησε το ποδόσφαιρο – Και το Action 24 απογείωσε τη μετάδοση
Στο γήπεδο της σύγχρονης ψηφιακής εποχής, το ACTION 24 και το Athletiko.gr έπαιξαν μπάλα επιπέδου Champions League, μεταφέροντας τον τελικό του Copa del Rey σε κάθε οθόνη και καρδιά. Με πάνω από 1,5 εκατομμύριο θεάσεις, η Wide Media Group απέδειξε ότι η τηλεοπτική και ψηφιακή εμπειρία μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη κάλυψη που θύμισε τις “Ευτυχισμένες Ημέρες” του ΛΕΞ, όπου η καθημερινότητα γίνεται ποίηση και το ποδόσφαιρο… τέχνη.
Το βράδυ του τελικού του Copa del Rey δεν ήταν απλώς ένας αγώνας ανάμεσα στη Μπαρτσελόνα και τη Ρεάλ Μαδρίτης. Ήταν η βραδιά που ο ΛΕΞ, ο πιο επιδραστικός ράπερ της γενιάς του, μπήκε απρόσμενα στα σπίτια των Ελλήνων τηλεθεατών από τη συχνότητα του Action 24, αποδεικνύοντας ότι η τηλεόραση μπορεί – και πρέπει – να αφουγκράζεται το παρόν επαναφέροντας το θέαμα στις εργοστασιακές του ρυθμίσεις και αποσπώντας για λίγο τους Zers από το Tik Tok.
Με περισσότερους από 250.000 τηλεθεατές και κορύφωση 32,3% στο ανδρικό κοινό, η μετάδοση του καναλιού ήταν κάτι παραπάνω από επιτυχής. Ο Βασίλης Μπακόπουλος στην περιγραφή κράτησε το τεχνικό σκέλος και ο ΛΕΞ έδωσε ρυθμό, ατάκα, συναίσθημα: «Ο Κουρτουά βλέπει ακόμα τον Ράις στον ύπνο του», «έκανε… ντεκαπαζιά ο Γιαμάλ», «θυμίζει Καρέτσα εδώ ο Γιαμάλ» — η μπάλα απέκτησε άλλη γλώσσα.
Ταυτόχρονα, το Athletiko.gr, με Pre & Post Game Show από τους Τσόχο, Βραχάλη, Νικολαΐδη και Οικονομίδη, προσέφερε βάθος, γνώση και ρυθμό σε περισσότερους από 200.000 μοναδικούς χρήστες στο YouTube, με peak 36.462 ταυτόχρονους θεατές και 1.000.000 συνολικές προβολές.
Η Wide Media Group, με φρέσκια ματιά, απέδειξε πως το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο «καρδιά της άμυνας», αλλά πολιτισμός, ψηφιακό αποτύπωμα και storytelling για μια νέα γενιά.
Την ώρα που άλλα κανάλια επιμένουν σε παλιομοδίτικες μεταδόσεις, το Action 24 τόλμησε: έκοψε δρόμο, έσπασε τη φόρμα και κέρδισε το κοινό με όρους digital και trap, όχι μπανάλ αναλύσεων.
Όταν οι άλλοι παίζουν άμυνα, κάποιοι βγαίνουν μπροστά.
Αττικές Εκδόσεις: Δεν πουλάμε τους ραδιοφωνικούς μας σταθμούς
Διαψεύδει κατηγορηματικά η Αττικές Εκδόσεις Α.Ε. τα δημοσιεύματα που αναφέρονται σε πιθανή πώληση των ραδιοφωνικών της σταθμών. Με επίσημη ανακοίνωσή της, η εταιρεία ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει υπάρξει καμία συζήτηση ή διαπραγμάτευση με οποιονδήποτε όμιλο ΜΜΕ και ότι δεν υφίσταται απολύτως καμία πρόθεση πώλησης. Η ανακοίνωση απευθύνεται και προς το επενδυτικό κοινό, στο οποίο διαβεβαιώνεται η συνέχιση της παρουσίας της εταιρείας στον ραδιοφωνικό χώρο.
Με την υπογραφή Μητσοτάκη, το «στοίχημα» Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ-Ξεκολλάνε οι ΕΡΤικοί μισθοί από το χαμηλό βαρομετρικό του Δημοσίου;
Με φόντο μια ΕΡΤ που «γυρίζει σελίδα», όπως λένε στο Μαξίμου, η ανάληψη της προεδρίας από τον Γιάννη Παπαδόπουλο επισφραγίζεται με την προγραμματισμένη επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ραδιομέγαρο. Δεν πρόκειται για μια απλή τελετουργία – αλλά για ένα πολιτικό σήμα πλήρους στήριξης σε ένα νέο σχήμα διοίκησης, που έρχεται με καθαρή εντολή: αναδιοργάνωση και ανανέωση σε όλα τα επίπεδα.
Πίσω όμως από τις κάμερες, βρίσκεται το μεγάλο ζητούμενο της νέας εποχής: η οικονομική και λειτουργική αυτοτέλεια της ΕΡΤ. Οι πληροφορίες λένε ότι το Μαξίμου, σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, εξετάζει το ενδεχόμενο αποσύνδεσης των μισθών της ΕΡΤ από το ενιαίο μισθολόγιο του Δημοσίου. Ο στόχος είναι οι αμοιβές να ορίζονται από τη διοίκηση και να χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από το ανταποδοτικό τέλος, ώστε να υπάρχει ευελιξία, διαφάνεια και λογοδοσία, χωρίς την αγκύλωση των κρατικών κανόνων.
Η νέα εξίσωση φέρνει πιο κοντά το μοντέλο «δημόσια, αλλά όχι κρατική». Μισθοί εκτός Δημοσίου, περιεχόμενο με προδιαγραφές ιδιωτικού τομέα και έλεγχος με μηχανισμούς αγοράς – αυτή φαίνεται να είναι η συνταγή Παπαδόπουλου.
Πάντως, το μήνυμα έχει ήδη σταλεί: ο Μητσοτάκης δεν πάει απλώς για χειραψίες στο Ραδιομέγαρο. Πάει για να δείξει ότι η νέα ΕΡΤ θα κριθεί όπως κάθε άλλη δημόσια επένδυση: με νούμερα, απόδοση και πολιτικό κόστος.
Όπως είχαμε γράψει: Η «έξοδος» Ευαγγελάτου–Στεφανίδου ήταν το χαλί για το μεγάλο deal
Η μεταφορά της έδρας, η τροποποίηση του καταστατικού, οι αθόρυβες κυπριακές εταιρείες Dorseta και Trevanco που απέκτησαν τα μερίδια της Newsit Ε.Π.Ε., η “αποεπένδυση” Ευαγγελάτου και Στεφανίδου… όλα αυτά δεν ήταν απλώς μια αποχώρηση από τη μικρομεσαία σφαίρα των portals. Ήταν το πρώτο βήμα – προσεκτικά σχεδιασμένο – για να στρωθεί ο δρόμος για μια πολύ μεγαλύτερη συμφωνία.
T-Life και Zappit μπήκαν σε φάση εξυγίανσης. Τώρα αποκαλύπτεται γιατί: η Alter Ego Media βρίσκεται σε τελική ευθεία διαπραγματεύσεων για την εξαγορά Newsit, Zappit και T-Life, ενισχύοντας το ψηφιακό της αποτύπωμα στην ενημέρωση, την ψυχαγωγία και –κυρίως– στα γυναικεία και lifestyle κοινά.
Η συμφωνία, όταν και αν ολοκληρωθεί, θα φέρει κάτω από την ίδια ομπρέλα brands που έχουν ιστορικό ψηφιακό βάθος και ισχυρή εμπορική δυναμική. Και ταυτόχρονα θα επισημοποιήσει το τέλος μιας εποχής για το ζεύγος Ευαγγελάτου–Στεφανίδου, που μετατοπίζεται σταδιακά από τη σφαίρα του ιδιοκτήτη σε εκείνη του καθαρού τηλεοπτικού περιεχομένου.
Ο Παπαδάκης, η Τάτι και οι μνηστήρες – Το «Καλημέρα» έγινε σίριαλ και ο ΣΚΑΪ γλυκοκοιτάζει τη βασίλισσα της έντασης
Μετά από 34 χρόνια, ο Γιώργος Παπαδάκης κατέβασε αυλαία και στον ΑΝΤ1 ξεκίνησε το… casting για τον επόμενο βασιλιά ή βασίλισσα του πρωινού. Και φυσικά, το όνομα της Τατιάνας Στεφανίδου φιγουράρει πρώτο στη λίστα. Με δάκρυα στα μάτια –και followers στο Instagram– η Τάτι αποχαιρέτησε δημόσια τον Παπαδάκη, αλλά το δάκρυ δεν κύλησε τυχαία: η ίδια βρίσκεται σε διπλό ταμπλό, αφού ΣΚΑΪ και ΑΝΤ1 παίζουν γερό παζάρι για την επόμενη μέρα. Πριν από 3 μήνες ήταν και το Star στο κάδρο της.
Και η ωραία Ελένη στο παιχνίδι
Ο ΑΝΤ1 φλερτάρει έντονα τόσο με την Ελένη Μενεγάκη όσο και με τη Στεφανίδου, ελπίζοντας σε ένα rebranding που θα φέρει νοσταλγία και… νούμερα. Η Ελένη κοιτάζει προς prime time, η Τάτι προς μεσημέρι – αρκεί να μην πέσει πάνω στον Ευαγγελάτο. Γιατί, ως γνωστόν, οικογενειακή σύγκρουση σε τηλεοπτική ζώνη απαγορεύεται ρητώς.
Την ίδια στιγμή, ο ΣΚΑΪ παίζει μπάλα στα «δεύτερα ημίχρονα», με σχέδιο να χτυπήσει την απογευματινή ενημερωτική ζώνη. Οι συζητήσεις με την Τατιάνα έχουν φτάσει στα ψιλά γράμματα και αν όλα πάνε κατ’ ευχήν, η δημοσιογράφος θα παρκάρει 18:00-19:45, λίγο πριν το δελτίο – και αρκετά μακριά από το Live News του Νίκου.
Η μάχη είναι σκληρή. Η Τάτι ξέρει το παιχνίδι όσο λίγοι. Το ερώτημα πλέον είναι: θα ξαναχτυπήσει στο Μαρούσι ή θα μπει με τακτ από το Φάληρο;
Σε τροχιά επανεκκίνησης η Barkingwell Media – Προς MEGA το «J2US» με τον Κοκλώνη διπλό ρόλο
Με ανανεωμένη δυναμική, ευελιξία και στρατηγικό σχεδιασμό, η Barkingwell Media του Νίκου Κοκλώνη εισέρχεται σε φάση εξυγίανσης και επανεκκίνησης, υλοποιώντας ένα πολυσύνθετο οικονομικό σχέδιο αναδιάρθρωσης. Η πρόσφατη Γενική Συνέλευση ενέκρινε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 1,5 εκατ. ευρώ, με ταυτόχρονη δημιουργία αποθεματικών 4,5 εκατ. ευρώ, θωρακίζοντας τη ρευστότητα της εταιρείας και επιτρέποντας ένα νέο, βιώσιμο και φιλόδοξο επιχειρηματικό πλάνο.
Το επόμενο μεγάλο βήμα είναι ήδη στα σκαριά: το “Just The 2 Of Us” ετοιμάζεται για πανηγυρική επιστροφή στο MEGA, με τον ίδιο τον Κοκλώνη σε ρόλο-έκπληξη, τόσο ως παραγωγό όσο και ως κριτή. Οι συζητήσεις επανεκκίνησαν τη Μεγάλη Εβδομάδα με επίσκεψη του ίδιου στα κεντρικά του σταθμού, συνοδευόμενος από επιτελική ομάδα. Αν ολοκληρωθεί το deal, θα πρόκειται για πολυεπίπεδη συμφωνία υψηλής εμπορικής αξίας, που ενισχύει την τοποθέτηση της Barkingwell στο prime time και ανοίγει τον δρόμο για νέες διαφημιστικές συνέργειες και χορηγίες.
Παράλληλα, η εταιρεία παραμένει σταθερά παρούσα στον έντυπο χώρο, με το περιοδικό OK! να συνεχίζει την κυκλοφορία του, ενώ η καθυστέρηση της Πρωτομαγιάς αποδόθηκε σε τεχνικούς λόγους και διευθετήθηκε. Ο ίδιος ο Κοκλώνης, με ειλικρίνεια και διάθεση απολογισμού, παραδέχθηκε σε τηλεφωνική του παρέμβαση στο «Πρωινό» ότι έγιναν υπερβολές στο παρελθόν με υπέρογκες αμοιβές, τονίζοντας όμως ότι η εταιρεία δεν χρωστά ούτε ευρώ σε εργαζόμενους, πλην συγκεκριμένων διαπραγματεύσεων με υψηλόβαθμα στελέχη.
Για την Κατερίνα Καινούργιου ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμία ρήξη, αλλά κοινή απόφαση να ενταχθεί το συμβόλαιό της απευθείας στο κανάλι, στο πλαίσιο μιας νέας, εξορθολογισμένης οικονομικής πολιτικής. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Η Barkingwell δεν αποσύρεται, αλλά επανέρχεται με καθαρούς όρους και νέα προοπτική».
Ξαναγράφει την… αγγελία του το Open – Ο Ιβάν επενδύει, ο Παπαμιμίκος σχεδιάζει
Από τον απόηχο της αβεβαιότητας σε μια φάση επανατοποθέτησης, το Open TV φαίνεται πως εγκαταλείπει σιγά σιγά τη ρετσινιά του «πωλείται» και περνά σε φάση «μεταμορφώνεται». Ο Ιβάν Σαββίδης, μέσα από μια μεθοδική διαδικασία οικονομικής και διοικητικής αναδιάρθρωσης, επιχειρεί να ενισχύσει τον όμιλο Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε., στον οποίο ανήκει το κανάλι, προχωρώντας σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Η εισφορά των σημάτων “Έθνος” και “Ημερησία” – πλέον πλήρως ψηφιακά brands – αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής συγχώνευσης τηλεοπτικής και εκδοτικής δραστηριότητας.
Κεντρικό πρόσωπο στη νέα αυτή σελίδα είναι ο Ανδρέας Παπαμιμίκος, ο οποίος εισέρχεται στο Διοικητικό Συμβούλιο του σταθμού. Με πολιτική εμπειρία, γνώση του θεσμικού τοπίου και βαθιές διασυνδέσεις στον ευρύτερο χώρο των media, αναλαμβάνει κρίσιμο ρόλο στον επαναπροσδιορισμό του προφίλ του Open. Στόχος: η δημιουργία ενός τηλεοπτικού σταθμού πιο στιβαρού, πιο παρεμβατικού, με αιχμή του δόρατος την ενημέρωση και την αξιοπιστία.
Το MEGA πρώτο και τον Απρίλιο
Το MEGA διατήρησε την κορυφή της τηλεθέασης και τον Απρίλιο, με μέσο μερίδιο 13,1% στο σύνολο του κοινού και 14,7% στην prime time ζώνη. Ρεκόρ σημείωσε ο «Άγιος Παΐσιος» με ποσοστά που έφτασαν έως και 36,2%, ενώ σταθερά πρώτες παρέμειναν η εκπομπή «Φως στο Τούνελ», η σειρά «Η γη της ελιάς» και το πρωινό «Buongiorno». Σημαντική ήταν και η επίδοση των αθλητικών μεταδόσεων με Super Μπάλα Live να υπερδιπλασιάζει τη διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Ο Alpha στην κορυφή του 18-54
Σταθερά πρώτος και τον Απρίλιο ο Alpha, κατακτώντας την κορυφή στο δυναμικό κοινό 18-54 με 12% στο σύνολο ημέρας και 12,5% στο prime time. Από την αρχή της σεζόν (23/09/24–30/04/25), παραμένει πρώτος στην prime time με 12,7%. Ξεχωριστή επίδοση σημείωσε και το Μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσεων, το οποίο ήταν πρώτο στο κοινό 18-54 με 13,9%, ενώ το Σαββατοκύριακο έφτασε το 15,1% στο γενικό σύνολο.
Το MEGA News στην COSMOTE TV
Από την περασμένη Πέμπτη (1/5), το νέο 24ωρο ενημερωτικό κανάλι MEGA News (HD) είναι διαθέσιμο στην COSMOTE TV, στη θέση 118, τόσο μέσω streaming όσο και δορυφορικά.
Αναβολή στην αναβολή με ρυθμούς ΕΣΡ – Το ΑΡΤ FM περιμένει… και η Άσπονδος καραδοκεί
Μεταφέρθηκε για τις 27 Μαΐου η πολυαναμενόμενη ακρόαση των εκπροσώπων του ΛΑΟΣ και του Γιώργου Καρατζαφέρη για το θρίλερ γύρω από τη λειτουργία του ΑΡΤ FM. Αιτία; Ο δικηγόρος του Φίλιππου Καμπούρη είχε… δουλειές. Το ΕΣΡ, σε γνώριμους ρυθμούς καθυστέρησης, έκανε δεκτό το αίτημα και το σίριαλ συνεχίζεται. Παρών και ο Καρατζαφέρης, που είπε «ναι» στην αναβολή. Στο παρασκήνιο, όμως, εμφανίστηκε η εταιρεία Άσπονδος Συμβουλευτική Ραδιοτηλεοπτικές Παραγωγές, ζητώντας παρέμβαση επειδή –όλως τυχαίως– έχει «κάτω του 50%» ρόλο στη διαχείριση του προγράμματος. Η Άσπονδος ανήκει κατά 99% στη Φινέας Α.Ε. και κατά 1% στον εκδότη Γιάννη Φιλιππάκη. Για να δούμε… πόσες αναβολές χωράνε ακόμη πριν μπει το ΕΣΡ στην ουσία.
ΣΚΑΪ: Ο Νιόνιος, ο Ζούλας και η ζωή που αλλάζει
«Η ζωή αλλάζει δίχως να κοιτάζει τη δική σου μελαγχολία», τραγουδούσε κάποτε ο Διονύσης Σαββόπουλος, κι αν κάτι έχουν μάθει στον ΣΚΑΪ, είναι πως πρέπει να αλλάζεις ρυθμό πριν σε προσπεράσει η εποχή.
Με οδηγό το νέο αφιέρωμα «ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ – Long Play», ο σταθμός επενδύει στη μνήμη και στη μουσική – στις ιστορίες πίσω από δίσκους που έγιναν τα σάουντρακ μιας ολόκληρης Ελλάδας. Ο Παύλος Τσίμας, που διατηρεί χρόνια τώρα μια σχεδόν… εφηβική εμμονή με τη μουσική (από τα πρώτα “ημερολόγια” του ραδιοφωνικού ΣΚΑΪ), αναλαμβάνει να συνομιλήσει με τον Νιόνιο για ήχους, εποχές και πρόσωπα.
Ο Κωνσταντίνος Ζούλας, ευαίσθητος όσο λίγοι στα θέματα πολιτισμού –και, ας μην το ξεχνάμε, “frontman” του συγκροτήματος «Αχτύπητα Φιλέτα»– υπογράφει την επιλογή μιας εκπομπής που δεν κυνηγά το γρήγορο σουξέ, αλλά χτίζει αφήγηση με διάρκεια.
Γιατί, όπως μας προειδοποιούσε κι ο Νιόνιος,
«μα κι αν ταΐζεις κακάο τη γελάδα, δεν είναι πάλι πιθανό να αρμέξεις σοκολάδα».
Σε μια εποχή όπου η τηλεόραση συχνά αναλώνεται στο «εύκολο», ο ΣΚΑΪ με το «Long Play» ποντάρει στο δύσκολο: στην ουσία, στην ανάμνηση, στη μουσική που δεν κυλάει μόνο στα αυτιά αλλά και στο αίμα.
Το καρφί της Ζήνας Κουτσελίνη: «Δεν υπάρχει ΑΝΤ1 χωρίς τον Παπαδάκη»
Σε μια δήλωση που καταρρίπτει το διαχρονικό «ουδείς αναντικατάστατος», η Ζήνα Κουτσελίνη έριξε το καρφί της για την αποχώρηση του Γιώργου Παπαδάκη από το «Καλημέρα Ελλάδα».
«Δεν υπάρχει ΑΝΤ1 χωρίς τον Παπαδάκη», τόνισε, παρομοιάζοντας την απόφαση του δημοσιογράφου να αποχωρήσει μετά από 34 χρόνια με χωρισμό που έγινε με δική του πρωτοβουλία: «Δεν φεύγει για να δοθούν ευκαιρίες σε νέους, αλλά επειδή το επέλεξε ο ίδιος», είπε χαρακτηριστικά.
Αύξηση κερδών στο Capital.gr το 2023, με υψηλό κόστος λειτουργίας
Σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών και στα καθαρά κέρδη κατέγραψε για το 2023 η εταιρεία Καπιταλ.gr Υπηρεσίες Έντυπης και Ηλεκτρονικής Ενημέρωσης, συμφερόντων Θεοχάρη Φιλιππόπουλου.
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 4.749.539,89 ευρώ, έναντι 4.204.487,25 ευρώ το 2022, ενώ το μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε 2.036.553,98 ευρώ (από 1.819.811,05 ευρώ την προηγούμενη χρήση). Τα διοικητικά έξοδα ανήλθαν σε 209.498,22 ευρώ, ενώ τα έξοδα διάθεσης σε 84.662,49 ευρώ.
Τα λοιπά έσοδα και κέρδη αυξήθηκαν στα 274.117,41 ευρώ, έναντι 97.867,04 ευρώ το 2022, συμβάλλοντας θετικά στο αποτέλεσμα προ φόρων, το οποίο ανήλθε σε 2.035.265,89 ευρώ από 1.621.312,04 ευρώ την προηγούμενη χρήση.
Μετά τους φόρους εισοδήματος (440.637,65 ευρώ), το καθαρό αποτέλεσμα περιόδου διαμορφώθηκε σε 1.594.628,24 ευρώ, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τα 1.281.014,85 ευρώ του 2022.
Παρά την αύξηση των εσόδων και των κερδών, το υψηλό κόστος λειτουργίας παραμένει ένα σημείο που χρήζει διαχείρισης για τη διατήρηση της αναπτυξιακής δυναμικής και την περαιτέρω ενίσχυση της κερδοφορίας.
Έκτακτη Γενική Συνέλευση για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην Ειδήσεις Ντοτ Κομ
Την περασμένη Τετάρτη, 30 Απριλίου 2025, πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας «ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΝΤΟΤ ΚΟΜ ΑΝΩΝΥΜΗ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ» στα γραφεία της στο Νέο Φάληρο Πειραιά.
Κύριο θέμα της ημερήσιας διάταξης ήταν η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και η τροποποίηση του σχετικού άρθρου 5 του καταστατικού. Η πρόσκληση προς τους μετόχους είχε υπογραφεί από τον Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, Ιωάννη Κ. Σπανολιό.
Η διαδικασία εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρύτερων επιχειρηματικών σχεδιασμών της εταιρείας για ενίσχυση της κεφαλαιακής της βάσης και ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων.
Νέα εταιρεία από τον Μιχάλη Τσόχο
Στις 28 Απριλίου 2025 συστάθηκε η εταιρεία «ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΟΧΟΣ Ε.Ε.», με έδρα την Αθήνα και δραστηριότητα στον χώρο της δημοσιογραφίας και της τηλεοπτικής παραγωγής. Ο Μιχάλης Τσόχος είναι ομόρρυθμος εταίρος και διαχειριστής, ενώ ετερόρρυθμος εταίρος είναι η Ευγενία Κουντούρη. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην παραγωγή εκπομπών και την παροχή δημοσιογραφικών υπηρεσιών, ενώ ο ίδιος συνεχίζει την εκπομπή του στο Athletico.gr.
Ο κακός χαμός: Ο Φώτης Σεργουλόπουλος απαντά στον Αντώνη Πρέκα και προειδοποιεί με προσφυγή στη δικαιοσύνη
Ο κακός χαμός ξέσπασε μετά τις δηλώσεις του Αντώνη Πρέκα για τον Φώτη Σεργουλόπουλο μέσα από την εκπομπή «Πρωινό Σουσού» του Open. Ο τηλεκριτικός υποστήριξε ότι ο παρουσιαστής «δεν κοιτάει τα νούμερα τηλεθέασης γιατί έχει τον γάιδαρό του δεμένο στη δημόσια τηλεόραση», αφήνοντας αιχμές για πολιτικές ευνοήσεις.
Η απάντηση του Φώτη Σεργουλόπουλου ήρθε άμεσα και δυναμικά μέσω ανάρτησης, όπου δηλώνει ότι οι ισχυρισμοί του Πρέκα είναι «αυθαίρετοι, ατεκμηρίωτοι και δυσφημιστικοί», ενώ ξεκαθαρίζει ότι η θέση του στην ΕΡΤ είναι αποτέλεσμα «μακροχρόνιας, επίπονης εργασίας και αξιοκρατικής αξιολόγησης».
Ο παρουσιαστής προειδοποιεί ότι επιφυλάσσεται για την άσκηση όλων των νομίμων δικαιωμάτων του ενώπιον της δικαιοσύνης, ζητώντας την αποκατάσταση της αλήθειας και την ικανοποίηση της ηθικής βλάβης που υπέστη.
Η αντιπαράθεση φαίνεται ότι μόλις ξεκίνησε, και όλα δείχνουν ότι το επεισόδιο θα έχει συνέχεια εντός και εκτός τηλεοπτικών πλατό.
Το χαρτί καίγεται: Νέα βουτιά σε εφημερίδες και περιοδικά το 2024
Απ’ το κακό στο χειρότερο οι πωλήσεις εφημερίδων και περιοδικών, με διψήφιες μειώσεις το 2024.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι εφημερίδες έχασαν 3,5 εκατ. φύλλα (-12,4%), ενώ όλες οι κατηγορίες παρουσίασαν πτώση – από τις πολιτικές (-12,9%) ως τις αθλητικές (-9,3%).
Στα περιοδικά, οι απώλειες έφτασαν 1,8 εκατ. τεύχη (-14,9%), με μοναδική εξαίρεση την άνοδο των αθλητικών τίτλων (+41%).
Το χαρτί καίγεται και η κρίση στον παραδοσιακό Τύπο βαθαίνει.
Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις: Ο Λιάγκας δεν γνώριζε το «μοντέλο» του Πρωινού
Ό,τι είχε πει κάποτε ο Γιάννης Τσαρούχης — «Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις» — επιβεβαιώθηκε άλλη μια φορά στη μικρή οθόνη.
Ο Γιώργος Λιάγκας, το πρωί της Δευτέρας στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, σχολίασε με έκπληξη την αναφορά της Μαίρης Χατζηπαύλου, που μπήκε στο Big Brother δηλώνοντας πως είναι «μοντέλο στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα».
«Δεν την έχω δει ποτέ στη ζωή μου», είπε on air ο παρουσιαστής, αφήνοντας αιχμές για τον τρόπο που κάποιοι διεκδικούν δημόσιες ταυτότητες.
Με δόση χιούμορ και αμηχανίας, ο Λιάγκας αναρωτήθηκε αν ήταν ιδέα της ίδιας ή της παραγωγής, τονίζοντας πάντως πως «είναι μια χαρά κοπέλα» και πως… τώρα θα τη γνωρίσουν.
Η Alter Ego Media πρωτοπορεί: Το «Βήμα» εγκαινιάζει στήλη γραμμένη από Τεχνητή Νοημοσύνη
Σε μια ακόμη καινοτόμο κίνηση προχωρά η Alter Ego Media, εντάσσοντας την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στην καθημερινή παραγωγή περιεχομένου. Το Βήμα εγκαινιάζει τη νέα ψηφιακή στήλη AI², η οποία θα ενημερώνει τους αναγνώστες για τις εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας και του ίδιου του AI, με κείμενα συνταγμένα αποκλειστικά από τεχνητή νοημοσύνη.
Πρόκειται για ένα εγχείρημα μοναδικό στην ελληνική και σπάνιο στην ευρωπαϊκή δημοσιογραφία, που συνδυάζει την ακρίβεια της τεχνολογίας με τον συνεχή στόχο της Alter Ego για ψηφιακή καινοτομία.
Ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, Διευθυντής Τεχνολογίας, Ανάπτυξης και Στρατηγικής του Ομίλου, ανέφερε πως:
«Μέσω του Βήματος κάνουμε ακόμα μία πρωτοποριακή κίνηση: επιστρατεύουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να συντάσσει ειδήσεις γύρω από την ίδια και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η στήλη AI² γράφεται από το AI, για το AI».
Υπενθυμίζεται ότι το tovima.gr ήταν το πρώτο ελληνικό μέσο που ενσωμάτωσε φωνητικό σχολιασμό βασισμένο σε AI, επιτρέποντας την ηχητική ακρόαση του κύριου άρθρου με τη φωνή του εκδότη.
Η Alter Ego Media στοχεύει να εξελιχθεί σε Media Tech Group, επενδύοντας σε νέες πλατφόρμες, εργαλεία παραγωγής και ψηφιακής διανομής, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνεται το κοινό.
ΕΡΤ: «Πρωίαν σε είδον» έως το 2026 και νέος κύκλος «Ηλέκτρας» μέχρι το 2027
Με 5 ψήφους υπέρ και 2 κατά, το ΔΣ της ΕΡΤ ενέκρινε τη συνέχιση της εκπομπής «Πρωίαν σε είδον» έως το 2026, αναθέτοντας την παραγωγή 215 επεισοδίων στην Arcadia Media, με έναρξη στις 16 Απριλίου. Παράλληλα, δόθηκε ομόφωνα ψήφος εμπιστοσύνης στη δραματική σειρά «Ηλέκτρα» της Ι. Κ. Καραγιάννης, με την παραγωγή 170 επεισοδίων για τον 3ο κύκλο, που θα εκτείνεται έως το 2027. Σημειώνεται ότι τα κόστη των δύο παραγωγών δεν έχουν δημοσιευτεί στη Διαύγεια της ΕΡΤ.
Ο Μιχάλης Ιγνατίου καταγγέλλει τον Αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο
Σφοδρή σύγκρουση στην καρδιά της Ομογένειας. Ο έμπειρος ανταποκριτής Μιχάλης Ιγνατίου απέστειλε επιστολή στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, καταγγέλλοντας τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο για περιορισμό της ελευθερίας του Τύπου, μετά την απόφαση να απαγορεύονται φωτογραφίες και βίντεο χωρίς έγκριση από το Γραφείο Επικοινωνίας της Αρχιεπισκοπής.
Ο Ιγνατίου προαναγγέλλει αποκαλύψεις και αναφέρει ότι σκοπός της Αρχιεπισκοπής είναι να κλείσει τη Hellas Journal, ενώ θα καταγγείλει και την πώληση εισιτηρίων για τον Λευκό Οίκο από κληρικούς. Η ένταση μεταξύ δύο ισχυρών προσωπικοτήτων προκαλεί διάσπαση της ομογένειας στις ΗΠΑ, με ενδεχόμενες επιπτώσεις και στις εθνικές υποθέσεις της Ελλάδας.
Ανανεώνεται η συνεργασία της ΕΡΤ με την Nielsen
H Nielsen θα συνεχίζει να παρέχει την υπηρεσία μέτρησης τηλεθέασης στην ΕΡΤ μετά την ολοκλήρωση του σχετικού διαγωνισμού. Η συνεργασία ανανεώνεται για ένα έτος αντί ποσού 392.166 ευρώ πλέον ΦΠΑ με μονομερές δικαίωμα προαίρεσης υπέρ της ΕΡΤ για ένα ακόμη έτος, έναντι του ποσού των 784.332 ευρώ, πλέον ΦΠΑ για δύο χρόνια, ως το 2027.
Αυγή Sos: Πολιτική Ανεπάρκεια Ή Συνειδητή Διάλυση;
Ένας χρόνος μετά το αιφνιδιαστικό λουκέτο στο καθημερινό φύλλο της Αυγής, ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται αποφασισμένος να την οδηγήσει —μαζί με το «Στο Κόκκινο»— σε οριστική εξαφάνιση. Και όλα αυτά με πλήρη γνώση των αριθμών.
Το 2023, τα διαφημιστικά έσοδα του Οργανισμού (Αυγή + avgi.gr + Στο Κόκκινο) ήταν 1.686.095,65 ευρώ, εκ των οποίων τα 1.194.690,65 ευρώ προήλθαν από την εφημερίδα και την ιστοσελίδα της. Οι πωλήσεις φύλλων ξεπέρασαν τις 260.000 ευρώ, με 125.000 ευρώ από το καθημερινό φύλλο (που καταργήθηκε χωρίς μελέτη βιωσιμότητας) και 135.000 ευρώ από το Κυριακάτικο.
Κι όμως, ο βασικός μέτοχος, δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν παρουσίασε κανένα σχέδιο βιωσιμότητας. Το έλλειμμα μειώθηκε από 1.866.841,21 ευρώ (2022) σε 626.423,44 ευρώ (2023). Το μισθολόγιο επίσης μειώθηκε κατά 380.000 ευρώ: από 2.151.557,76 ευρώ το 2022 σε 1.772.577,98 ευρώ το 2023. Αλλά αντί να υποστηριχθεί η προσπάθεια εξυγίανσης, το κόμμα τράβηξε την πρίζα.
Σήμερα, οι διαφημιστικές ροές είναι σχεδόν μηδενικές, οι πωλήσεις του Κυριακάτικου φύλλου καταρρέουν, και οι συνδρομητές εγκαταλείπουν — αποτέλεσμα της απόλυτης απαξίωσης από την ηγεσία. Παράλληλα, παραμένουν απλήρωτοι οι μισθοί Φεβρουαρίου, Μαρτίου και (πλέον) Απριλίου 2025, ενώ οι παλιές οφειλές λιμνάζουν. Το μόνο που προσφέρεται στους εργαζόμενους είναι… αλλαγή ορολογίας: από «σχέδιο βιωσιμότητας» σε «σχέδιο αναδιάρθρωσης».
Η Αγγελική Γιαννακόπουλου ενισχύει τον ΑΝΤ1
Στο δυναμικό του ΑΝΤ1 εντάσσεται η Αγγελική Γιαννακόπουλου μέσα στις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες. Η έμπειρη δημοσιογράφος και αρχισυντάκτρια έχει συνδέσει το όνομά της με επιτυχημένες ψυχαγωγικές εκπομπές, ενώ στο πρόσφατο παρελθόν υπήρξε αρχισυντάκτρια των εκπομπών του Νίκου Μουτσινά, συμβάλλοντας καθοριστικά στη δομή και το χιούμορ του project. Η Αγγελική Γιαννακοπούλου, η επί σειρά ετών αρχισυντάκτρια των εκπομπών του Νίκου Μουτσινά, εντάσσεται πλέον στην ομάδα ψυχαγωγίας του ΑΝΤ1. Μια κίνηση ματ από τα έμπειρα στελέχη του καναλιού.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες Αγγελική Γιαννακοπούλου ενδέχεται ανάμεσα σε άλλα να ασχοληθεί και με το θέμα των Weekenders. Η εκπομπή στην οποία πόνταρε ο ΑΝΤ1 για τα Σαββατοκύριακα, θεωρείται από κάποιους εντός σταθμού ότι χρήζει βελτίωσης και ενίσχυσης περιεχομένου, ούτως ώστε να καταφέρει να αυξήσει τα ποσοστά της στους πίνακες μετρήσεων.
Ποιο πρόσωπο θα ανακοινώσει το 12άρι της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision;
Με αισθητή αναβάθμιση στην τηλεοπτική και ψηφιακή της κάλυψη, η ΕΡΤ μπαίνει φέτος δυναμικά στη Eurovision, ενισχύοντας την εμπειρία του κοινού μέσω ERTFLIX, με πλήρεις υπηρεσίες προσβασιμότητας (υποτιτλισμός, νοηματική, ακουστική περιγραφή).
Η Τζένη Θεωνά είναι το πρόσωπο που θα ανακοινώσει το 12άρι της ελληνικής κριτικής επιτροπής στον τελικό της 17ης Μαΐου, ενώ οι Κοζάκου–Καπουτζίδης επιστρέφουν για τον σχολιασμό των τριών βραδιών. Την ίδια ώρα, η Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα» ετοιμάζεται για τον Β’ Ημιτελικό στις 15/5, με δημιουργική επιμέλεια από τον Φωκά Ευαγγελινό. Η παραγωγή δείχνει προσεγμένη, ο ενθουσιασμός του κοινού μεγάλος και το ενδιαφέρον των media σταθερά αυξανόμενο.
MEGA – Μετακίνηση για Μπάρκα, ερωτηματικό για Τσουρό
Το MEGA εξετάζει αλλαγές στη μεσημεριανή ζώνη: η Δανάη Μπάρκα ενδέχεται να μετακινηθεί στο Σαββατοκύριακο, με την καθημερινή της εκπομπή να αντικαθίσταται από ταινιοθήκη. Ο Κώστας Τσουρός συζητά για νέα ενημερωτική εκπομπή το μεσημέρι του Σαββάτου, ενισχύοντας τη «γραμμή» των Live News.
Η Γιάμαλη παραμένει στο MEGA με νέα καθήκοντα
Παρότι οι Εξελίξεις Τώρα δεν θα συνεχιστούν, η Αναστασία Γιάμαλη θα αξιοποιηθεί από το MEGA σε νέα ενημερωτικά projects. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα έχει ρόλο σχολιάστριας στα δελτία ειδήσεων και πιθανή παρουσία σε νυχτερινές εκπομπές.
Η Μαρία Μπεκατώρου σε νέο βραδινό σόου με live κοινό στο MEGA
Το «Beat the Chasers», η βραδινή εκδοχή του The Chase, ετοιμάζεται για τη νέα σεζόν με τη Μαρία Μπεκατώρου στην παρουσίαση και ζωντανό κοινό. Το project θεωρείται σημαντικό στο ψυχαγωγικό πλάνο του MEGA για το 2025–2026.
Ρευστότητα στο «Πρωινό» του ANT1 – Πιθανές αλλαγές προσώπων
Το κλίμα στην εκπομπή «Το Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα χαρακτηρίζεται από παρασκηνιακή ένταση, με τη Άρια Καλύβα να μην έχει ξεκινήσει συζητήσεις για νέα σεζόν. Φημολογούνται μικρές αλλαγές στη σύνθεση της ομάδας, χωρίς να αγγίζουν τον βασικό πυρήνα της εκπομπής.
Νέο τηλεπαιχνίδι με Λιανό στον ΣΚΑΪ – Το «The Floor» έρχεται με διεθνή παραγωγή
Ο Γιώργος Λιανός ετοιμάζεται να παρουσιάσει το νέο τηλεπαιχνίδι «The Floor» στον ΣΚΑΪ, με απαιτητικά γυρίσματα εκτός Ελλάδας. Η πρεμιέρα τοποθετείται για φθινόπωρο, ως ενδιάμεσο πριν την επιστροφή του Survivor.
Σατιρικό σόου για Σεφερλή στον ΣΚΑΪ – Τέλος το “Μαμά μου μαγειρεύει”
Ο Μάρκος Σεφερλής αποχωρεί από το τηλεπαιχνίδι «Η μαμά μου μαγειρεύει…» και ετοιμάζει νέο σατιρικό σόου για την prime time του ΣΚΑΪ. Παράλληλα, συνεχίζονται και οι μεταδόσεις των θεατρικών του παραστάσεων.
Ο Φερεντίνος αναζητά το νέο του πρότζεκτ στον ΣΚΑΪ
Χωρίς σταθερό φορμάτ για τη νέα σεζόν, ο Χρήστος Φερεντίνος βρίσκεται σε συζητήσεις με τον ΣΚΑΪ για νέα εκπομπή. Η αποτυχία του Μονομάχου και του Still Standing οδηγεί σε προσεκτική αναζήτηση πρότζεκτ που θα τον επανατοποθετήσει τηλεοπτικά.
Δυναμική παραμονή Παπαγεωργίου και επιστροφή Μαζαρί στο STAR
Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου συνεχίζει στο STAR με διπλό ρόλο σε Shopping Star και GNTM. Παράλληλα, η Ζενεβιέβ Μαζαρί επιστρέφει στο ριάλιτι ως art director και παρουσιάστρια του «First Dates», το οποίο βρίσκεται ήδη σε γυρίσματα.
Η Νένα Μαλλιάρα στα Παραπολιτικά
Ο Όμιλος Παραπολιτικά ενισχύει το δημοσιογραφικό του δυναμικό με τη Νένα Μαλλιάρα, μια από τις πιο έμπειρες και καταξιωμένες δημοσιογράφους στο τραπεζικό ρεπορτάζ. Με πολυετή πορεία σε κορυφαία οικονομικά μέσα (Επενδυτής, Ημερησία, Βήμα, euro2day, Capital Insider, SBC κ.ά.), η Μαλλιάρα φέρνει εγκυρότητα, αναλυτική ματιά και βαθιά γνώση της τραπεζικής αγοράς. Η παρουσία της στον Όμιλο αποτελεί εγγύηση ουσιαστικής οικονομικής ενημέρωσης.
This is the End
Τίτλοι τέλους για επτά σειρές της φετινής σεζόν. Οριστικό αντίο θα πουν τον Ιούνιο το «Η Παραλία» και η «Μαμά στα Κρυφά» της ΕΡΤ1, η «Φλεγόμενη Καρδιά» και τα «Καλά Γεράματα» στον ΑΝΤ1, καθώς και οι «Ο Τιμωρός» και «Διάφανη Αγάπη» του ALPHA. Το «Ταμπού» του MEGA κλείνει νωρίτερα, πιθανότατα μέσα στον Μάιο. Κάποιες ολοκληρώνουν φυσιολογικά τον κύκλο τους, άλλες “κόπηκαν” από χαμηλές επιδόσεις. Το τηλεοπτικό καλοκαίρι ξεκινά με φινάλε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Προσύμφωνο αγοράς ακινήτου: Σε ποιες περιπτώσεις δεν εξασφαλίζει τον αγοραστή και πώς μπορείτε να προστατευθείτε
- Νέες παρεμβάσεις για την ενίσχυση της υγείας και ασφάλειας στην εργασία – Το «Mononews» αποκαλύπτει το νομοσχέδιο
- Φώτης Μανούσης: Από τον τραυματισμό του στο Σέιχ Σου από τα ΜΑΤ του Αρκουδέα, στο σταθμό New Chanel και στην ακτοπλοΐα
- Νεμπής (ΟΤΕ): Πώς ακολουθεί το παράδειγμα της Τ- Mobile στις ΗΠΑ
