• media_Sonia

    Media

    Ο άφαντος Ιβάν και τα σενάρια πώλησης του Open, τα προσεκτικά βήματα Εξάρχου-Μπάκου-Καϋμενάκη, οι βλέψεις της Alter Ego για το ΧΑ και η «καμπάνα» στον Χατζηνικολάου

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    «Αποσυνάγωγος» ο Ζούλας για τον Ιερώνυμο;

    Ελαφρώς ενοχλημένος με το «αυτοκέφαλο» της ΕΡΤ σε θέματα προβολής της Ορθόδοξης Εκκλησίας εμφανίζεται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.

    Μπορεί η κεφαλή της διοίκησης της Ορθοδοξίας να δέχεται συχνά-πυκνά προτάσεις για συνεντεύξεις εφ’ όλης της ύλης από τη δημόσια τηλεόραση, όπως έκανε τον περασμένο Φεβρουάριο που συνομίλησε με τον Κώστα Λασκαράτο στο γραφείο του, ωστόσο τόσο ο ίδιος όσο και οι άνθρωποί του δεν αισθάνονται αυτό το «αγαπάτε αλλήλους» που πρεσβεύει η ομάδα Ζούλα για τους ημέτερους να επεκτείνεται και για τους εκπροσώπους της Εκκλησίας και το έργο της.

    Τον περασμένο Δεκαπενταύγουστο η ΕΡΤ αρνήθηκε, επικαλούμενη το υψηλό κόστος, να καλύψει τηλεοπτικά την τέλεση της Θείας Λειτουργίας στην Παναγία Σουμελά, αναγκάζοντας τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να απευθύνει έκκληση σε κάθε ελληνικό τηλεοπτικό οργανισμό – δημόσιο ή ιδιωτικό (για να φιλοτιμηθεί τελικά το Mega).

    Τρία χρόνια πριν και συγκεκριμένα στις 6/1/2020 επίσης η «παράλειψη» της ζωντανής μετάδοσης στον Ελλαδικό χώρο της Θείας Λειτουργίας των Χριστουγέννων από το Οικουμενικό Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη, μέσω της ΕΡΤ, είχε προκαλέσει αρνητική αίσθηση.

    Τελικά, η ΕΡΤ προέβη στη «μεγάλη θυσία» να μεταδώσει μέσω του δορυφορικού καναλιού της “ERT WORLD,” τη Θεία Λειτουργία των Θεοφανίων, για «ξεκάρφωμα».

    Η δυσαρέσκεια κορυφώθηκε όταν την περασμένη εβδομάδα (23/11) και πάλι η ΕΡΤ έθετε προσκόμματα για την κάλυψη της συνάντησης του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου με τον Αντιπρόεδρο της Δημοκρατίας της Ινδονησίας κ. Ma’ruf Amin με βασικό θέμα τον πόλεμο στη Γάζα και την ανάγκη ειρήνευσης στην περιοχή.

    Προφανώς «χωρίς Θεό, όλα επιτρέπονται» για τη διοίκηση της ΕΡΤ, όπως έλεγε και ο μεγάλος συγγραφέας Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι.

    Ο άφαντος Ιβάν, τα «γαριασμένα» σενάρια πώλησης του Open, ο ανολοκλήρωτος «Έρωτας Φυγάς» και η «τρύπα» στο πρόγραμμα

    Η πώληση του Open είναι ένα σενάριο του μηντιακού ρεπορτάζ που παίζει σε «λούπα». Έρχεται και ξανάρχεται στο προσκήνιο θυμίζοντας ωστόσο πάντα το εύστοχο γνωμικό του Αμερικανού συγγραφέα Zig Ziglar ότι «κάθε πώληση έχει πέντε εμπόδια: την έλλειψη ανάγκης, την έλλειψη χρημάτων, της έλλειψη βιασύνης, την έλλειψη επιθυμίας, και την έλλειψη εμπιστοσύνης».

    Ωστόσο ακόμη και να απουσίαζαν όλα αυτά τα εμπόδια και βρισκόταν ένας από μηχανής… επενδυτής που θα είχε την πρόθεση να αναλάβει ένα κανάλι με ζημίες 118 εκατ. ευρώ, κύκλο εργασιών 20,9 εκατ. ευρώ έναντι 25,1 εκατ. ευρώ το 2021, έναν σταθμό που μπαίνει «μέσα» 2,5 εκατ. ευρώ τον μήνα, θα αισθανόταν δίχως άλλο μια σχετική αμηχανία με την τετελεσμένη συμφωνία του καναλιού με τη Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη και τα νομικά έγγραφα που τον φέρουν ως προτιμητέο αγοραστή σε δύο χρόνια, τουλάχιστον του 50% συν μια μετοχή.

    Ένας άλλος λόγος για τον οποίο ένας επιχειρηματίας θα αποθαρρυνόταν να προβεί στη συγκεκριμένη αγορά είναι το πρόγραμμα το οποίο δεν έχει τη δυνατότητα να συγκρατήσει και τις λιγοστές του δυνάμεις (π.χ. Έρωτας Φυγάς), εκτός από την ενημέρωση που αποτελεί το ποιοτικό «γαλατικό χωριό» που αντιστέκεται.

    Ήδη έχει γραφτεί και ανακοινωθεί το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου της πιο δημοφιλούς σειράς του καναλιού για την επέκταση των 100 επεισοδίων κατά 10 ακόμη (για να φθάσει τα 110) για τα οποία πρέπει να «τσόνταρε» εσχάτως και ο ίδιος ο Κοκλώνης ενώ φημολογείται ότι τουλάχιστον δύο κανάλια διαπραγματεύονται την απόκτησή του.

    Το επόμενο επεισόδιο θα είναι το 62ο και τα γυρίσματα βρίσκονται στο 90 από τα συνολικά 110 που θα βγουν αέρα τα οποία ήταν και το απώτατο όριο του κύκλου (11/2/24). Προκειμένου να αποφευχθεί η συνέχιση της σειράς από ανταγωνιστικό κανάλι ασκείται πίεση ο σεναριογράφος, Δημήτρης Αποστόλου να δώσει ένα κανονικό τέλος στη σειρά.

    Η ανακοίνωση για το πρόωρο τέλος του «Έρωτα φυγά» που έκανε 20άρια σε τηλεθέαση σήκωσε ήδη αρκετή σκόνη με την Πέμη Ζούνη να θεωρεί άδικη και αμήχανη την εξέλιξη, τη Ντάνη Γιαννακοπούλου να τη χαρακτηρίζει στενάχωρη, τον Σταύρο Ζαλμά να διαψεύδει ότι κόβεται ως αποτυχημένη ενώ ανάλογες δηλώσεις έκαναν στο Instagram ο Σταύρος Σβήγκος και η Μαρία Κωνσταντάκη. Το θέμα είναι πως θα καλυφθεί η μαύρη τρύπα τόσο στο πρόγραμμα όσο και στο ταμείο μιας και η σειρά τα έφερνε κάνοντας γκελ και σε διαφημιστές.

    Υ.Γ. Όποιος μπορεί να καταστρέψει κάτι, το έχει υπό τον έλεγχό του.

    Frank Herbert

    Αμερικανός συγγραφέας SCI FI (1920-1986)

    Εξάρχου, Μπάκος, Καϋμενάκης: Η απλή μέθοδος των τριών

    Σαν τους «τρεις μάγους με τα δώρα» αντιμετωπίζει τμήμα της αγοράς τους επιχειρηματίες Αλέξανδρο Εξάρχου, Δημήτρη Μπάκο και Γιάννη Καϋμενάκη θεωρώντας δεδομένο ότι έχουν την πρόθεση να αγοράσουν ό,τι πετάει και ό,τι κολυμπάει στα media.

    Τα βήματά τους ωστόσο είναι προσεκτικά και στόχος τους είναι να εμπεδώσουν τις επενδύσεις τους και να τις εντάξουν στο χαρτοφυλάκιό τους σε μια θέση αντάξια με τις άλλες σοβαρές τους επιχειρηματικές δραστηριότητες.

    Η απλή μέθοδος που υιοθετούν είναι αυτή της υπομονετικής επένδυσης με στόχο να καταστεί το Action 24, ένα κανάλι που θα στέκεται και ως πανελλαδικό – άλλωστε το αντιμετωπίζουν ως τέτοιο καθώς έχει ήδη ανέβει στις συνδρομητικές πλατφόρμες. Συνεπώς μόνο γέλωτα προκαλούν στους τρεις άνδρες οι διαρροές ότι δήθεν επιδιώκουν να αγοράσουν κανάλι ή να αποκτήσουν την έβδομη λεγόμενη και «ορφανή» άδεια.

    Επόμενος σταθμός είναι η αφύπνιση του flash.gr και η απόκτηση ραδιοφωνικού σταθμού ενημερωτικού χαρακτήρα.

    Παράλληλα επιδιώκεται να μπρανταριστεί ο μηντιακός βραχίονας (που περιλαμβάνει ένα περιφερειακό κανάλι, ποσοστό σε έτερο περιφερειακό, δύο sites) και σε δεύτερο χρόνο οι επιχειρηματίες θα άκουγαν πιο θετικά την εισήγηση για είσοδο της εταιρείας στο Χρηματιστήριο. Με την προϋπόθεση της κερδοφορίας…

    Στη Λεωφόρο Αθηνών η Alter Ego

    Αναθέρμανε η επενδυτική βαθμίδα που ανέκτησε η ελληνική οικονομία το περσινό ζωηρό ενδιαφέρον του Βαγγέλη Μαρινάκη να βάλει την Alter Ego Media στο Χρηματιστήριο στον κλάδο ΕΚΔΟΣΕΙΣ από τον οποίο διαπραγματεύονται τις μετοχές τους μόλις 1 μηντιακή  εταιρεία (Αττικές Εκδόσεις).

    Ο πρώτος λόγος είναι ότι η Alter Ego Media είναι μια υγιής εταιρεία, καθώς αύξησε πέρυσι τον κύκλο εργασιών της κατά 60,6%, από 49,1 εκατ. ευρώ σε 78,3 εκατ. Μεγάλο μέρος αυτού του τζίρου αντιπροσωπεύουν τα διαφημιστικά έσοδα του Mega.

    Σημαντική παραμένει η συνεισφορά των εφημερίδων “Βήμα” και “Νέα”, παρά το γεγονός ότι οι κυκλοφορίες τους είναι μειωμένες σε σχέση με παλαιότερα μεγέθη. Στην περίπτωση που η εταιρεία εισέλθει στο Χ.Α. θα είναι πιο εύκολο και αποδεκτό να εισέλθει στρατηγικός επενδυτής στην εταιρεία.

    Η ΈΡ(Τ)ημη χώρα του Κωνσταντίνου Ζούλα που τον αντιγράφει το Netflix και το ναυάγιο της «Μεγάλης Χίμαιρας»

    Όποιος δεν παρακολουθεί το τηλεοπτικό ρεπορτάζ ωστόσο είναι φίλος του Κ. Ζούλα στο FB θα απορήσει ευχάριστα με το post του προέδρου της ΕΡΤ για την «Έρημη χώρα».

    Γυρίζει σήριαλ, θα σκεφτεί, η ΕΡΤ για το διάσημο ποίημα του μεγάλου ποιητή Τ.Σ. Έλιοτ που το 1922 παρέδωσε στο κοινό του το «The Wasteland» που πραγματεύεται την απελπισία και την παρακμή, την «αποσπασματική» ευαισθησία της αστικής ζωής του 20ού αιώνα; Προφανώς και όχι! Πρόκειται για συνωνυμία με τον τίτλο της νέας σειράς του ERTFLIX, για την οποία καμαρώνει ο πρόεδρος της ΕΡΤ γράφοντας τα εξής «Σήμερα στην ΕΡΤ το ψιλο-γιορτάζουμε, καθώς από απόψε τα μεσάνυχτα το ERTFLIX ανεβάζει την πρώτη παραγωγή του.

    Η Έρημη Χώρα σε σενάριο και σκηνοθεσία του Γιώργου Γκικαπέππα θα προβληθεί αποκλειστικά στην ψηφιακή μας πλατφόρμα. Είναι μια πρωτότυπη σειρά οκτώ επεισοδίων για την οποία στην ΕΡΤ αισθανόμαστε πραγματικά υπερήφανοι…Για την ώρα θα παρακολουθήσετε μόνο τα τέσσερα επεισόδια, καθώς τα άλλα τέσσερα θα ανέβουν στις 15 Δεκεμβρίου. Υ.Γ. Την ιδέα (4+4) την είχαμε πριν από το Netflix με το Crown»…

    Το αφήνουμε ασχολίαστο όπως και τη ματαίωση της παραγωγής της σειράς η «Μεγάλη Χίμαιρα» η οποία είχε ως προοπτική διοχετευθεί στα ΜΜΕ μετά τυμπανοκρουσιών ωστόσο οι προσπάθειες δεν ευοδώθηκαν λόγω ασυμφωνίας με την εταιρεία παραγωγής και τον σκηνοθέτη Ντένη Ηλιάδη στο οικονομικό. Πιο συγκεκριμένα, η αρχική συμφωνία προέβλεπε πως η ΕΡΤ, ως συμπαραγωγός, θα έπρεπε να καταβάλει το 25% του συνολικού κόστους, δηλαδή γύρω στα 4,5 εκατ. ευρώ.

    Η Κουτσαυτάκη «κούνησε» 10χίλιαρο στον Γαβαλά, αλλά ο Λάκης είναι έτσι κι αλλιώς survivor

    «Μου έγινε πρόταση από το Survivor με πάνω από 10.000 ευρώ την εβδομάδα. Να πάω για μια εβδομάδα και να πάρω αυτά τα λεφτά, μόνο και μόνο το τζετ λαγκ δεν μου αξίζει, οπότε γι’ αυτό είπα όχι» δηλώνει ο γνωστός σχεδιαστής μόδας Λάκης Γαβαλάς αποκαλύπτοντας ότι δεν του έγινε πρόταση από τον ΣΚΑΙ για τον νέο κύκλο του «My Style Rocks».

    Πάντως ο ΣΚΑΙ ποντάρει στο «σιγουράκι» Survivor για ακόμη σεζόν, σε μια προσπάθεια να «ρεφάρει» στο ταμπλό της τηλεθέασης και να ανακτήσει τη βαθμίδα της περασμένης χρονιάς και ήδη έχουν ξεκινήσει οι συσκέψεις στην εταιρεία παραγωγής Ατζούν Μίντια αναφορικά με τα casting και όλα δείχνουν ότι το πιθανότερο μοντέλο που θα ακολουθήσουν σε αυτόν τον κύκλο είναι o συνδυασμός all star και κανονικών παικτών celebrities ή μη για τις ομάδες των «Μαχητών» και των «Διάσημων».

    Οι δηλώσεις συμμετοχής υπολογίζονται στις 15.000 προσώρας.

    Λέγεται ότι έχουν διερευνηθεί και βρίσκονται σε συζητήσεις οι Άρης Σοϊλέδης, Κατερίνα Δαλάκα, Ασημίνα Χατζηανδρέου και Σοφιάνα Αβραμάκη.

    «Καμπάνα» στον Χατζηνικολάου για τα… Γαλλικά του εναντίον Πολάκη

    Στην επιβολή προστίμου ύψους 3.000 ευρώ στον Real 97.8, για τη διαμάχη μεταξύ Νίκου Χατζηνικολάου και Παύλου Πολάκη, προχώρησε το ΕΣΡ.

    Ο ραδιοσταθμός τιμωρήθηκε για παραβίαση της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας «ως προς την υποχρέωση εξασφάλισης της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων, λόγω μη ευπρεπούς εκφοράς λόγου», όπως αναφέρει η απόφαση, για τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε ο δημοσιογράφος εναντίον του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, απαλλάχθηκε όμως για την κατηγορία της «προσβολής προσωπικότητας αναφερόμενου σε εκπομπή προσώπου», για την οποία επίσης κλήθηκε σε ακρόαση.

    Η εκπομπή για την οποία τιμωρήθηκε ο Real 97.8 μεταδόθηκε στις 20 Μαρτίου, οπότε ο Ν.Χατζηνικολάου καταφέρθηκε εναντίον του Πολάκη, με αφορμή μια επιστολή του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στον τότε πρόεδρο του κόμματος, Αλέξη Τσίπρα, για post του στα social media στα οποία στρεφόταν κατά δημοσιογράφων.

    Ο Νίκος Χατζηνικολάου απευθύνθηκε σε έντονο ύφος εναντίον του Παύλου Πολάκη, χαρακτηρίζοντάς τον μεταξύ άλλων «άσχετο», «άθλιο», «συκοφάντη» και «βρωμιάρη», επειδή ζήτησε συγγνώμη μόνο από τον Αλέξη Τσίπρα και όχι από τους άμεσα θιγόμενους.

    Φάκελος για Αυτιά-Χιώτη για το γυμναστήριο και τα σύκα Κασσελάκη

    Στο ΕΣΡ έχει σχηματιστεί φάκελος για τα φερόμενα ως «ομοφοβικά» (μένει να κριθεί) σχόλια των Γιώργου Αυτιά και Βασίλη Χιώτη από το βήμα του τηλεοπτικού και του ραδιοφωνικού ΣΚΑΙ, αντίστοιχα αναφορικά με τον Στέφανο Κασσελάκη.

    Στην ανεξάρτητη διοικητική αρχή δεν θα παρουσιαστούν οι δημοσιογράφοι που έκαναν περιπαικτικά σχόλια για τον Στέφανο Κασσελάκη αλλά οι νομικοί σύμβουλοι του καναλιού και του Ρ/Σ.

    Στο fight club ΣΚΑΪ και ΑΝΤ1 για τα μάτια του Λαζόπουλου

    «Σε μια μάχη, πάντα ο νικητής πληρώνει το τίμημα» έλεγε ο μεγάλος Γάλλος αυτοκράτορας Ναπολέων Βοναπάρτης και αυτό θα συμβεί ακριβώς μετά το μαρκάρισμα ΣΚΑΙ και ΑΝΤ1 στον Λάκη Λαζόπουλο για τα δικαιώματα της σειράς «Πνίξε τη Γιολάντα» – μια λοξή ματιά στην… αγία ελληνική οικογένεια.

    Ο Λαζόπουλος έχει βρει στο παρελθόν (2018) τα πατήματά του με τον ΑΝΤ1 με τους «Δέκα μικρούς Μήτσους». Στην εκδοχή κατά την οποία ο δημιουργός της σειράς και το κανάλι τα «βρουν», η σειρά θα κατευθυνθεί στη συνδρομητική πλατφόρμα ΑΝΤ1+ του Ομίλου και από εκεί ίσως και στο Netflix.

    Οπότε σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να δώσουν οι τηλεθεατές τον όβολό τους καθώς «τζάμπα τυρί υπάρχει μόνο μέσα στην ποντικοπαγίδα». Με τον Σκάι αν καταλήξουν σε συμφωνία θα είναι η παρθενική τους φορά και ήδη οι πόρτες του καναλιού είναι ορθάνοιχτες τόσο για τη σειρά όσο και για την επαναφορά του «Αλ τσαντίρι Νιούζ».

    Αποφασισμένη η Victoriya Boklag, CEO της United Group B.V., μητρικής της Nova

    Η πρώτη προσφυγή στην Ε.Ε. εναντίον της νομοθεσίας που απαγόρευε συνδρομητική πλατφόρμα να έχει έρεισμα σε ελεύθερο κανάλι της βγήκε, τώρα η Victoriya Boklag, CEO της United Group B.V., μητρική της Nova, δέχεται εισηγήσεις για κατάθεση προσφυγής κατά του φόρου συνδρομητικής 10%.

    Το νομικό κείμενο θα έχει στο κέντρο της επιχειρηματολογίας του τη δημιουργία συνθηκών αθέμιτου ανταγωνισμού σε ένα περιβάλλον στο οποίο οι κολοσσοί πληρώνουν μόνο ΦΠΑ.

    Λεωνίδας Χριστόπουλος, Προέδρος και διευθύνων σύμβουλος ΕΚΟΜΕ: Αγκάθια στο δρόμο με τα ροδοπέταλα

    Μέσα σε έναν χρόνο έχει αλλάξει δραματικά η εικόνα του ΕΚΟΜΕ προς την αγορά. Έχουν σημειωθεί κάποιες σημαντικές καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των ποσοστών των επιλέξιμων δαπανών όπως π.χ. του γ΄ κύκλου των «Άγριων Μελισσών» του ΑΝΤ1 που αν και ολοκληρώθηκε τη σεζόν 2021 – 2022, εξαιτίας της χρονοτριβής στον ορισμό ελεγκτή του κόστους της παραγωγής δεν έχει οριστεί το ποσό της επιστροφής δύο χρόνια μετά την προβολή της σειράς.

    Ο Λεωνίδας Χριστόπουλος, Προέδρος και διευθύνων σύμβουλος ΕΚΟΜΕ καλείται να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά, να αποσυμπιέσει την πίεση που δέχεται ο οργανισμός από τις εταιρείες παραγωγής και τα τηλεοπτικά κανάλια ενώ θα πρέπει να καταφέρει να εισηγηθεί ένα εξορθολογισμένο μοντέλο επιδοτήσεων με μείωση των σειρών που θα χρηματοδοτούνται, με ενδεχόμενο καθορισμό συγκεκριμένου αριθμού ανά κανάλι και κυρίως με την υιοθέτηση κριτηρίων και προϋποθέσεων χρηματοδότησης.

    Γιατί ο Χριστοφόρου δεν πήρε τη θέση που είχε πριν ο Ποφάντης;

    Στην αγορά δεν υπάρχουν πολλά στελέχη από τη C-suite για την Παραγωγή τηλεοπτικών προϊόντων και Προγράμματος. Οπότε είναι προφανές ότι το recruiting λαμβάνει πιο επιθετικό χαρακτήρα και η μάχη δίνεται σε άκρως ανταγωνιστικά πλαίσια.

    Ο Νίκος Χριστοφόρου νέος Γενικός Διευθυντής Περιεχομένου (Chief Content Officer) ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, ωστόσο δεν έφυγε ακριβώς από τον ανταγωνισμό (CEO της Green Pixel Productions) για να απογειωθεί στη διοίκηση της εταιρείας του Θ. Κυριακού καθώς είχε αποχωρήσει παραιτούμενος ήδη από τον Ιούνιο του 2023 και είχε παραμείνει τότε στην εταιρεία παραγωγής μέχρι να βρεθεί η διάδοχη λύση τον περασμένο Σεπτέμβριο (Γιάννης Θηραίος).

    Διαδεχόμενος τον Τζώρτζη Ποφάντη ο οποίος αποχώρησε πρόσφατα από τη θέση του διευθυντή Προγράμματος, ο Νίκος Χριστοφόρου θα έχει την ευθύνη του περιεχομένου των τηλεοπτικών σταθμών ANT1, MAK TV, ANT1+ αλλά και των Antenna Studios και της παραγωγής ταινιών και θα αναφέρεται στον Γιώργο Λεβέντη, διευθύνοντα σύμβουλο του ραδιοτηλεοπτικού οργανισμού. Ο λόγος λοιπόν που δεν πήρε τον ίδιο τίτλο είναι το extension του αρμοδιοτήτων του και στις παραγωγές.

    Σύμφωνα με τον όμιλο ANTENNA ο Νίκος Χριστοφόρου νέος Γενικός Διευθυντής Περιεχομένου (Chief Content Officer) διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία και πολύχρονη προϋπηρεσία στον χώρο των media και θα είναι επικεφαλής μιας νέας και πιο αποτελεσματικής δομής, η οποία θα επεκτείνει τις συνέργειες των εταιρειών σε επίπεδο περιεχομένου και παράλληλα, θα συμβάλλει στη σταθερή ανάπτυξη του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.

    Με πορεία 30 ετών στον κλάδο, ο Νίκος Χριστοφόρου έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων, CEO της Green Pixel Productions, ενώ πριν κατείχε τη θέση του MD της εταιρείας Studio ATA. Στο ενεργητικό του έχει πολλές επιτυχημένες παραγωγές, ενώ έχει συνεργαστεί με όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Παράλληλα ο ΑΝΤ1, προχωράει στη δημιουργία νέας διεύθυνσης με τίτλο “Content Programming Strategy” την οποία αναλαμβάνει άμεσα η Χρύσα Μασούρου.

    Η Χρύσα Μασούρου θα είναι υπεύθυνη του στρατηγικού προγραμματισμού του ομίλου και θα έχει συνεργασία με τον νέο διευθυντή προγράμματος, Νίκο Χριστοφόορου και τον Τάσο Μιχαλάκη (Chief Revenue Officer), ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να αναφέρεται στον Γιώργο Λεβέντη.

    Στόχος αυτής της διεύθυνσης είναι να ερευνά, να αναλύει και να παρέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για τη χάραξη στρατηγικού σχεδιασμού και την ανάπτυξη του περιεχομένου των εταιριών του Ομίλου.

    Με την πολυετή της εμπειρία στον χώρο των Media, η κα Χρύσα Μασούρου θα συμβάλλει σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση.

    Υπό τη Νέα Διεύθυνση, εντάσσονται τα εξής τμήματα: Έρευνα Εμπορικού, Έρευνα και Ανάλυση Προγράμματος ΑΝΤ1, ΜΑΚΤV και ΑΝΤ1+, Ροή και Προγραμματισμός ΑΝΤ1 και ΜΑΚTV, Απόκτηση περιεχομένου ΑΝΤ1 και ΜΑΚTV

    Tον συντονισμό μεταξύ των τμημάτων Έρευνας και Προγραμματισμού του ΑΝΤ1 και του MAKTV, τόσο για την εμπορική διεύθυνση, όσο και για την διεύθυνση προγράμματος, αναλαμβάνει η Χρύσα Ζιόμπορα ως Head of Reserach and Programming, η οποία θα αναφέρεται στη Χρύσα Μασούρου. Με την εμπειρία της, θα συνεισφέρει στην υλοποίηση των στόχων της νέας Διεύθυνσης.

    Ουδείς αναντικατάστατος για τον ΣΚΑΙ, ούτε καν ο Αυτιάς

    Μπορεί η υποψηφιότητα του Γ.Αυτιά να κλείδωσε για τις Ευρωεκλογές αυτό δεν σημαίνει ότι και ο ΣΚΑΙ δεν θα βρει τη διάδοχη λύση. Οι «Δεκατιανοί» είναι πιθανό να περάσουν στη θέση του, με ενδεχόμενο να δημιουργηθεί νέα ενημερωτική εκπομπή στο διάστημα 10:00-12:00 ή να μετακομίσει η Μαρία Μπακοδήμου στη ζώνη 10:00-13:00.

    «Οι ευρωεκλογές είναι στις 9 Ιουνίου, βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να σταματήσω ένα μήνα πριν, δηλαδή στις 9 Μαΐου» δηλώνει ο Γ. Αυτιάς ενώ στην περίπτωση που δεν εκλεγεί, θα παραμείνει στην πρωινή ζώνη του ΣΚΑΪ τα Σαββατοκύριακα.

    Ο Παύλος Μαρινάκης υπουργός χαρτοφυλακίου ΜΜΕ;

    Το είχαμε γράψει μήνες πριν τώρα φαίνεται ότι ωριμάζει το σενάριο να αναλάβει ο Π. Μαρινάκης καθήκοντα υπουργού για τα ΜΜΕ.

    Γιατί απασφάλισαν Βαγγέλης Περρής και Κατερίνα Καινούργιου;

    Με λεκτικά στολίδια λούζουν ο ένας στον άλλο Βαγγέλης Περρής και Κατερίνα Καινούργιου από τον αέρα των εκπομπών τους.

    Μάλιστα ο Βαγγέλης Περρής το πρωί της περασμένης Τετάρτης, μέσα από το «Πρωινό», έστειλε αυστηρή προειδοποίηση στην Κατερίνα Καινούργιου, πως ενδέχεται να κινηθεί νομικά εναντίον της μετά τη δήλωσή της.

    Τι ξεστόμισε η παρουσιάστρια εναντίον του; Πιο συγκεκριμένα, η Κατερίνα Καινούργιου δήλωσε στον αέρα:

    «Εμένα μου έχει τύχει να με σχολιάζει με χυδαίο τρόπο στο παρελθόν ο Βαγγέλης Περρής για την εμφάνισή μου. Θα μου πεις, τώρα, τι ασχολείσαι με τον Βαγγέλη Περρή ρε Κατερίνα αλλά λέω ένα παράδειγμα. Πόσο χυδαίο είναι από την πλευρά ενός άνδρα; Λέω ένα παράδειγμα… Και άλλοι πολλοί στην ελληνική τηλεόραση».

    Το πρωί της Πέμπτης, ο Βαγγέλης Περρής είπε τα εξής:

    «Θα πρέπει αυτό το οποίο είπε, ότι την έχω σχολιάσει με χυδαίο τρόπο, η Κατερίνα Καινούργιου να το αποδείξει. Όχι να πει κατάλαβα, υπονοήθηκε, μου είπανε. Να πει το χυδαίο σχόλιο που έχει ακουστεί από μένα.

    Αν δεν γίνει αυτό, θα πρέπει να ζητήσει συγγνώμη. Αν δεν ζητήσει συγγνώμη θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες που αντιστοιχούν σε αυτό το οποίο έκανε δημοσίως και οι ευθύνες αυτές, φυσικά, θα είναι ποινικές. Θα πρέπει να φέρει τη χυδαία, τον χυδαίο τρόπο σχολιασμό στην εμφάνισή της. Δεν έχει γίνει» πρόσθεσε ο Βαγγέλης Περρής.

    Γιάννης Μιχελάκης: Είναι ο άνθρωπος που θα βάλει μπρος τη μηχανή ανάκτησης εξωστρέφειας του ΕΣΡ;

    Σε αγώνα δρόμου επιδίδεται το νέο ΕΣΡ που προέκυψε τον Σεπτέμβριο του 2023 με πρόεδρο την πρώην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, αντιπρόεδρο τον δημοσιογράφο Γιάννη Πολίτη και μέλη τους Δημοσιογράφους Δημήτρη Σταυρόπουλο, Ευτύχη Παλλήκαρη, Γιώργο Βλαβιανό, Γιάννη Μιχελάκη, τον δικηγόρο και πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας, Σπύρο Χρυσοφώτη και τον επίτιμο αντιπρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του κράτους, Στέφανο Δέτση.

    Το νέο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης φαίνεται ότι θέλει να βγει από το στενό πλαίσιο της εσωστρέφειας της προηγούμενης διοίκησης – ορίζοντας άτυπο εκπρόσωπο τον δημοσιογράφο Γιάννη Μιχελάκη – να «θεραπεύσει» τις παθογένειες της ανεξάρτητης αρχής, να τακτοποιήσει εκκρεμότητες 5ετίας, να ανακτήσει μέρος του προσωπικού που έχασε από το 2014 και να γίνει μέρος ενός τραπεζιού.

    Προτεραιότητα για το νέο ΕΣΡ αποτελεί η κατάρτιση ανανεωμένης οδηγίας σύημφωνα με την οποία η κατάταξη των προγραμμάτων σε κατηγορίες σήμανσης είναι υποχρεωτική.

    Η υποχρέωση αυτή καλύπτει όλα τα προγράμματα και τις ανακοινώσεις αυτών (τρέιλερ), εκτός των διαφημιστικών μηνυμάτων, των μηνυμάτων τηλεπώλησης και των δελτίων ειδήσεων.

    Κατ’ εξαίρεση, στα δελτία ειδήσεων απαιτείται να υπάρχει προφορική ειδοποίηση του κοινού πριν από τη μετάδοση τυχόν ακατάλληλου για ανηλίκους περιεχομένου. Επιτρέπεται η ύπαρξη διαφορετικής σήμανσης σε ορισμένα τμήματα ή σκηνές των ενημερωτικών ή ψυχαγωγικών προγραμμάτων κατά τα προβλεπόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία.

    Η κατάταξη των προγραμμάτων γίνεται από εσωτερική επιτροπή επιστημόνων (Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων) που συγκροτείται σε κάθε πάροχο σύμφωνα με τα οριζόμενα στην οικεία νομοθεσία.

    Μεγάλο αγκάθι για το ΕΣΡ είναι το θέμα της Πολιτικής Πολυφωνίας δηλαδή η τήρηση των κανόνων που αφορά στην δίκαιη και αντιπροσωπευτική προβολή των κομμάτων βάσει του ποσοστού που απέσπασαν κατά τις τελευταίες εθνικές εκλογές. Μπούσουλας για τη νέα οδηγία είναι οι αποφάσεις του ΣτΕ μετά από προσφυγές των τηλεοπτικών καναλιών επί προηγούμενων αποφάσεων του ΕΣΡ.

    Ήδη ομάδα νομικών του ΕΣΡ εργάζεται πυρετωδώς και θα έχει έτοιμο το σχετικό κείμενο εντός του Δεκεμβρίου.

    Σύμφωνα με τον Γιάννη Μιχελάκη, μέλος του ΕΣΡ, «η ομάδα των νομικών θα συνεκτιμήσει τις αποφάσεις του ΣτΕ αναφορικά με ποιοτικά στοιχεία που αφορούν στην προβολή των κομμμάτων (αν δηλαδή τα κανάλια τοποθετήθηκαν θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα απέναντι σε ένα κόμμα, έναν αρχηγό κόμματος ή μέλος του)».

    Ο κ. Μιχελάκης παραδέχεται ότι υπάρχουν πολλές υποθέσεις σε εκκρεμότητα ωστόσο αιτιολόγησε την περασμένη διοίκηση με το αντικειμενικό γεγονός ότι έχει να ασχοληθεί με 6 ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, 3 δημόσιους σταθμούς, 111 περιφερειακούς σταθμούς και 839 τοπικά ραδιόφωνα. Παράλληλα η στελέχωση του ΕΣΡ, όπως τόνισε, είναι αδύναμη καθώς από 81 άτομα που απασχολούσε η ανεξάρτητη διοικητική αρχή το 2020, έπεσαν στα 34 σήμερα (-58%). Στόχος είναι να ανακτηθούν τουλάχιστον τα 14.

    Οι άδειες

    Το ΕΣΡ καλώς εχόντων θα αναλάβει να φέρει σε πέρας με αυτή τη σύνθεση την αδειοδότηση τόσο των ραδιοφωνικών σταθμών όσο και των περιφερειακών καναλιών που λειτουργούν με προσωρινή άδεια από το 2018.

    Ωστόσο ζήτημα παραμένει η επικαιροποίηση των στοιχείων περί μετοχικής σύνθεσης των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών καθώς στο σχετικό ιστότοπο esr.gr περιλαμβάνονται μη επικαιροποιημένα και παλαιά στοιχεία κυρίως των επιχειρήσεων της περιφέρειας.

    Παράλληλα πρέπει να αφυπνιστεί και να ενεργοποιηθεί στην πράξη και το άρθρο 37 παρ. 1 του Ν.4779/2021 σύμφωνα με το οποίο «οι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα πάροχοι υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας, γραμμικών ή μη γραμμικών, συνδρομητικών ή ελεύθερης λήψη, εγγράφονται στο Μητρώο Επιχειρήσεων που τηρείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαφάνειας του ΕΣΡ.

    Το ΕΣΡ προσδιορίζει, με απόφασή του, τα στοιχεία που, ανά κατηγορία, υποβάλλουν οι πάροχοι για την εγγραφή τους, και τα οποία περιλαμβάνουν, κατ’ ελάχιστο, την επωνυμία του παρόχου, την έδρα του, τα στοιχεία των νομίμων εκπροσώπων του, πλήρη στοιχεία επικοινωνίας και πληροφορίες για το καθεστώς ιδιοκτησίας του παρόχου, καθώς και τον εγκεκριμένο ή σχεδιαζόμενο προγραμματισμό μεταδόσεων ή κατάλογο προγραμμάτων που θα περιλαμβάνει την κατηγορία προγραμμάτων.

    Αν ο σχεδιαζόμενος προγραμματισμός μεταδόσεων ή κατάλογος προγραμμάτων δεν έχει εγκριθεί από αρμόδια αρχή, η έγκρισή του από το ΕΣΡ αποτελεί προϋπόθεση για την εγγραφή του παρόχου στο οικείο μητρώο»

    Αναφορικά με την εμβέλεια της δικαιοδοσίας του ΕΣΡ στο οπτικοακουστικό περιεχόμενο των sites ο κ. Μιχελάκης παραδέχθηκε ότι «δεν υπάρχουν πόροι και προσωπικό» μάλιστα τόνισε ότι «η πρόεδρος παίρνει για το σπίτι της σημαντικό όγκο δουλειάς τα Σαββατοκύριακα για να διεκπεραιώσει».

    Παράλληλα αποκάλυψε ότι τόσο ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος (zougla.gr) όσο και ο Στέφανος Χίος (makeleio.gr) που έχουν τιμωρηθεί για ανάρμοστο περιεχόμενο στις πλατφόρμες τους, έχουν προσφύγει στο ΣτΕ με το ερώτημα αν είναι αρμόδιο το ΕΣΡ να έχει έλεγχο και σε διαδικτυακές πλατφόρμες. Και σειρά έχει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο να αποφασίσει επ αυτού, ως εκ τούτου το ΕΣΡ αναμένει.

    Ανακωχή μεταξύ Κυριακού, Μαρινάκη και Βαρδινογιάννη για το prime time

    Μια αθώα ευθυγραμμισμένη πρακτική υιοθετούν οι μεγαλύτεροι καναλάρχες (Κυριακού, Μαρινάκης και Βαρδινογιάννης) για παύση ανταλλαγής πυρών την περίοδο των γιορτών με αφαίρεση των ναυαρχίδων τους από το prime time για 21 ημέρες κατά τις οποίες οι τηλεθεατές αλλάζουν συνήθειες.

    Ένας ακόμη λόγος είναι ότι αυτήν την περίοδο υπάρχει ένταση στη ροή διαφημιστικών εσόδων ως εκ τούτου είναι μάλλον άδοξο να κανιβαλίσουν τις διαφημίσεις που ούτως ή άλλως συνοδεύουν τα προγράμματα αιχμής.

    Και όμως έγινε κι αυτό! Cosmote TV και Star διεκδικούν την ίδια σειρά

    Το ITVX στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Cosmote TV και το Star Channel για την Ελλάδα και το Movies Best HD για την Κύπρο κατέληξαν σε συμφωνίες για τη δραματική σειρά So Long, Marianne, με διανομέα τη Cineflix Rights.

    Η ARD’s Fabfiction (NDR, SWR, WDR, Γερμανία) έχει επίσης συμμετάσχει ως συμπαραγωγός μαζί με τους αρχικούς συνεργάτες συμπαραγωγής NRK (Νορβηγία) και Crave της Bell Media (Καναδάς).

    Σε συμπαραγωγή των Redpoint Productions, Tanweer Productions και C3 Media, το So Long, Marianne αφηγείται την ιστορία του Καναδού τραγουδιστή και ποιητή Leonard Cohen και της μούσας του Marianne Ihlen που ενέπνευσε το ομώνυμο τραγούδι.

    Κοινή εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών από Μ. Ίσκα και Σ. Τανιμανίδη

    Νέα εταιρεία παραγωγής από τον Μιχάλη Ίσκα με προϋπηρεσία στον ΑΝΤΕΝΝΑ Productions και τον Σάκη Τανιμανίδη.

    Και ο Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης στον «Σασμό»

    Ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης είναι το νέο πρόσωπο, το οποίο θα μπει στην ιστορία του «Σασμού» για να φέρει καινούργια δεδομένα.

    Υποδύεται τον εισαγγελέα Χρήστο Γιακωβάκη, έναν ανελέητο διώκτη της διαφθοράς, έναν αδέκαστο δικαστικό λειτουργό ο οποίος βάζει υπεράνω όλων την δικαιοσύνη και τον νόμο.

    Mega: Είμαστε πρώτοι τον Νοέμβριο σε τηλεθέαση

    Ενημέρωση, ψυχαγωγία και μυθοπλασία κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών και χάρισαν στο MEGA την πρώτη θέση το Νοέμβριο με 13,5% στο σύνολο του κοινού. Ακολούθησαν: ALPHA 12,9%, ANT1 11,8%, STAR 9,8%, ΣΚΑΪ 9,3%, OPEN 6,3% και ΕΡΤ1 5,6%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 το MEGA σημείωσε μέσο όρο 11,3%.

    Παράλληλα, στην κορυφή παρέμεινε η Prime Time του σταθμού, διευρύνοντας μάλιστα τη διαφορά από τον ανταγωνισμό σε σχέση με τον Οκτώβριο. Πιο αναλυτικά, το MEGA κατέγραψε ποσοστό 18,8% στο σύνολο του κοινού και προπορεύτηκε των υπόλοιπων τηλεοπτικών σταθμών με τουλάχιστον 3,4 μονάδες. Ακολούθησαν: ALPHA 15,4%, ANT1 11,5%, STAR 8,2%, ΣΚΑΪ 5,5%, ΕΡΤ1 5%, OPEN 4,4%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 το MEGA κατέγραψε μέσο όρο 13,4%.

    Διαβάστε επίσης:

    Το νέο άνοιγμα του Κυριακού, οι αθλητικές επιδόσεις του Αλαφούζου, Μαρινάκης εναντίον Κοκλώνη, πότε ξεκινά το Maestro και πόσα παίρνουν οι Survivors

    B΄μισό τηλεοπτικής σεζόν: «Εφαλτήριο» για το 2024 ή «καθαρτήριο» για το επέκεινα;

    Γ. Λεβέντης: Ο multitasking CEO του ΑΝΤ1, η αλλαγή πίστας της Γιώτας Σπανού …and the Amazon’s board