• media Sonia gif

    Media

    Το τελεσίγραφο της συνδρομητικής, ο πόλεμος ANT1-Tanweer, οι απαιτήσεις του Μένιου και ποιος ψάχνει κανάλι στη Θεσσαλονίκη

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Συνδρομητικές πλατφόρμες: Ο φόρος, ο αθέμιτος ανταγωνισμός και η αλλαγή έδρας ως το τελευταίο «χαρτί»;

    «Η φορολογία είναι ένας κομψός τρόπος να απαιτείς λεφτά απειλώντας» υποστήριζε ο διάσημος Βρετανός συγγραφέας  (1948-2015) Terry Pratchett – χωρίς να συμπληρώνει ωστόσο ότι και η αλλαγή φορολογικής έδρας είναι ένας κομψός τρόπος να γλιτώνεις λεφτά φορο-αποφεύγοντας.

    Πράγματι, δεν υπάρχει πιο επίμονο, πιο ανικανοποίητο αίτημα στην πρόσφατη ιστορία της μηντιακής επιχειρηματικότητας από τη διεκδίκηση – εκ μέρους των ελληνικών επιχειρήσεων συνδρομητικής τηλεόρασης – της κατάργησης του ειδικού φόρου συνδρομητικής TV (10% ανά συνδρομή) ο οποίος,  σύμφωνα με όσα έχουν ήδη μεταφέρει σε 3 τουλάχιστον οικονομικούς υπουργούς οι εκπρόσωποι της αγοράς και έχοντες συμφέρον, δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού με τις διεθνείς πλατφόρμες (Netflix, Apple TV, Disney+, Amazon Prime Video) οι φορολογικές υποχρεώσεις των οποίων περιορίζονται σε ένα… απλό ΦΠΑ.

    Τα έχει «ακούσει» ο εισηγητής της επιβολής του φόρου, Ευκλείδης Τσακαλώτος, την εποχή που ήταν υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, τα «άκουσε», υποχώρησε αλλά παλινδρόμησε ο Χρήστος Σταϊκούρας στη συνέχεια όταν αποφάσισε το «πάγωμα» του φόρου για δύο χρόνια, αλλά στη συνέχεια τον επανέφερε για να εξακολουθεί να ισχύει μέχρι και σήμερα.

    Από την άλλη πλευρά ο ΑΝΤ1 δεν έκατσε με σταυρωμένα τα χέρια:

    Πιο ευέλικτος και με διεθνή χαρακτήρα – όχι ότι οι άλλες πλατφόρμες δεν έχουν – βρήκε τη λύση για τον ΑΝΤ1+ μεταφέροντας τη φορολογική του έδρα στην Ολλανδία.

    Φαίνεται ότι ήρθε η ώρα ανάλογες πιέσεις να ασκήσουν Cosmote TV και Nova, απειλώντας στην ουσία ότι αποχωρώντας θα σημειωθεί απώλεια δημοσίων εσόδων ενώ θα υπάρξει αντίκτυπος και στις εκατοντάδες θέσεις εργασίας που συντηρούν στην Ελλάδα. Και για να κλείσουμε με έναν άλλο διάσημο συγγραφέα, Αμερικανό αυτή τη φορά, τον Μάρκ Τουέιν: «Το πρόστιμο είναι ένας φόρος για κάτι κακό που έκανες. Ο φόρος είναι ένα πρόστιμο γιατί τα καταφέρνεις στη ζωή σου».

     

    Πόσο θα μας κοστίσει η Eurovision με το «καλημέρα σας»;

    Ο κύβος ερρίφθη! Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ αφού έλαβε υπόψη την εισήγηση της Διευθύντριας Εταιρικής Επικοινωνίας και τη συζήτηση που έγινε, αποφάσισε ομόφωνα και ενέκρινε την καταβολή ποσού ύψους 144.414 € στην EBU ως τέλος συμμετοχής στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, που θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ ΑΕ για το οικονομικό έτος 2024. Θα ακολουθήσει και άλλο κονδύλι για τα έξοδα του ταξιδιού της αντιπροσωπείας, το κόστος πληρωμής των παρουσιαστών κ.α.

     

    Στα δικαστήρια ANT1-Tanweer – Γιατί η απόφαση θα καθορίσει μια ολόκληρη αγορά;

    Κοντός ψαλμός για τη διαμάχη του ΑΝΤ1 με την Tanweer που καταφεύγουν στα δικαστήρια το μεν κανάλι κατηγορώντας την εταιρεία παραγωγής για υπερκοστολογήσεις το δε ελληνικό τμήμα του ομίλου για διακοπή μετάδοσης της σειράς «Μετά τη φωτιά» πριν καν προβληθεί ένας μίνιμουμ αριθμός επεισοδίων.

    Ενώ η υπόθεση έχει και άλλες σημαντικές παραμέτρους στο τέλος του Ιανουαρίου θα εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα στο δικαστήριο και σύμφωνα με νομικές πηγές η δικαστική αρχή θα κληθεί – μεταξύ άλλων – να αποφασίσει άμεσα αν ο τηλεοπτικός σταθμός έχει δικαίωμα διακοπής της συνεργασίας καταστρατηγώντας τους όρους της σύμβασης για υποχρέωση προβολής ενός μίνιμουμ αριθμού προβολής των επεισοδίων της σειράς.

    Αν ληφθεί μια τέτοια απόφαση, σύμφωνα με τις ίδιες νομικές πηγές, τότε θα διαμορφωθεί ένα δεδικασμένο διαμορφώνοντας νομολογία που θα ανοίγει τον δρόμο και για άλλες σχετικές συμβάσεις που υπογράφονται από τους παρόχους τηλεοπτικού προγράμματος και τις εταιρείες παραγωγής με ρήτρα προβολής ελάχιστου αριθμού επεισοδίων, ώστε να υπάρχουν εγγυήσεις για όλες τις πλευρές και για τους συντελεστές πως θα συνεχίσουν να έχουν εργασία ανεξάρτητα από την τηλεθέαση ή την αλλαγή του σχεδιασμού των καναλιών.

     

    Ψάχνουν για… Action 24 Θεσσαλονίκης

    Εγνατία, Βεργίνα, Κόσμος TV, Πανόραμα TV, Ωμέγα TV. Αυτά είναι grosso modo τα κανάλια της Θεσσαλονίκης που συνθέτουν τη «δεξαμενή» από την οποία θα μπορούσαν να αλιεύσουν τηλεοπτική συχνότητα οι ιδιοκτήτες του αττικού περιφερειακού καναλιού Action 24, Αλέξανδρος Εξάρχου, Δημήτρης Μπάκος και Γιάννης Καϋμενάκης.

    Σε περίπτωση που αγόραζαν έναν σταθμό – που πάει «πακέτο» με τη συχνότητα, καθώς η διαγωνιστική διαδικασία για τα περιφερειακά κανάλια μετατέθηκε για το 2025, είναι προφανές ότι θα έχτιζαν έναν μερικώς πανελλαδικό σταθμό – με άγνωστα τα συναισθήματα που θα προκαλούσαν στους well established πανελλαδικούς καναλάρχες.

     

    O Μένιος Φουρθιώτης, οι τρελές απαιτήσεις από τον Αλαφούζο για επιστροφή του Party FM, η βραδινή «αναρρίχηση» στον Υμηττό και η απόβαση στο «Υγεία» για ψυχονευρογενή ανορεξία 

    Ένα θρίλερ για γερά νεύρα παρακολουθεί και μάλιστα συμπρωταγωνιστώντας αναγκαστικά, η διοίκηση του ΣΚΑΙ με την ξαφνική απαίτηση του Μένιου Φουρθιώτη να πάρει πίσω το ραδιοφωνικό του «παιδί» Party 104 FM που έδωσε για υιοθεσία τον Μάρτιο του 2022 αλλά το μετάνιωσε γιατί αναγκάστηκε – λέει- να το πουλήσει αντί πινακίου φακής επειδή τότε βρισκόταν σε κακή ψυχολογική κατάσταση.

    Εν τω μεταξύ η  εταιρεία του ΣΚΑΙ ειδήσεις ντοτ κομ μετονόμασε τον Party σε  Happy, επένδυσε σε εξοπλισμό, content και παραγωγούς και σήμερα βρίσκεται προ νομικής απαίτησης αποποίησης της ιδιοκτησίας με επιχείρημα τα τότε ψυχολογικά του πρώην ιδιοκτήτη και το εξευτελιστικό τίμημα των 190.000 ευρώ που κατέβαλε.

    Την υπόθεση ανέλαβε νομικά ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας, με τον γνωστό ποινικολόγο να καταθέσει μήνυση για απάτη σε βαθμό κακουργήματος εναντίον του ομίλου του ΣΚΑΙ ζητώντας την ακύρωση της διαδικασίας μεταβίβασης του σταθμού. Βλέποντας σαστισμένη  αυτόν τον κεραυνό εν αιθρία στον ουρανό του Φαλήρου η διοίκηση του ΣΚΑΙ απάντησε μέσω της εταιρείας «Μουσική Ψυχαγωγική Ραδιοφωνική Μονοπρόσωπη Α.Ε.», που λειτουργεί τον Happy 104, η οποία αναφέρει ότι η μεταβίβαση του σταθμού έγινε με όλα τα νόμιμα μέσα, κατηγορώντας την άλλη πλευρά για «εκ του πονηρού» ισχυρισμούς και δηλώνοντας ότι θα προσφύγει και εκείνη στη δικαιοσύνη.

    Ο ΣΚΑΙ αναφέρει ότι τα 190.000 δόθηκαν με τραπεζική επιταγή και καθόλα νόμιμα κατόπιν συμφωνίας των δύο μερών ενώ τα σχετικά έγγραφα έχουν γνωστοποιηθεί στην αρμόδια ανεξάρτητη αρχή, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 

    Η πώληση του Party 104 στον ΣΚΑΪ έγινε με απόσχιση του ραδιοφωνικού κλάδου της «Party FM Ραδιοφωνική Α.Ε.», εταιρείας συμφερόντων Μένιου Φουρθιώτη, και μεταβίβασής του στην «Μουσική Ψυχαγωγική Ραδιοφωνική Μονοπρόσωπη Α.Ε.» του ομίλου του Νέου Φαλήρου, και τότε είχε γίνει γνωστό ότι το τίμημα ήταν 800.000 ευρώ.

    Ενώ το θέμα βρίσκεται στον δρόμο για τη Δικαιοσύνη ο Μένιος Φουρθιώτης αποφάσισε να πάρει τον νόμο στα χέρια του ανεβαίνοντας στον Υμηττό εκεί που είναι συγκεντρωμένες οι κεραίες των ραδιοσταθμών.

    Μάλιστα ο πρώην ιδιοκτήτης του σταθμού ανέβασε βίντεο στα social media, που δείχνουν τον ίδιο με παρουσία αστυνομικού στο κέντρο εκπομπής, να ζητά να εισέλθει σε κοντέινερ που «του ανήκει», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο Μένιος Φουρθιώτης ακούγεται να συνομιλεί σε έντονο ύφος με τεχνικούς και φύλακες των εγκαταστάσεων, ενώ σε ένα από τα βίντεο ο ίδιος εμφανίζεται να βάζει λουκέτο σε ένα κοντέινερ.

    Ο παρουσιαστής ανέβασε και  e-mail  που έστειλε στην Εθνική Επιτροπή Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων όπου ζητά νέους κωδικούς για το Σύστημα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων Κατασκευών Κεραιών (ΣΗΛΥΑ), μια διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας οι πάροχοι ηλεκτρονικών επικοινωνιών μπορούν να υποβάλλουν στην ΕΕΤΤ αιτήσεις για την αδειοδότηση κατασκευών κεραιών, ζητώντας ακόμα και την προσωρινή διακοπή του σήματος του Happy.

    Την περασμένη Δευτέρα στις 3 μ.μ. πρόβαλε στα social media το πρόγραμμα του ιντερνετικού Party FM ενώ προχθές Πέμπτη στις 8 μ.μ. επισκέφθηκε το νοσοκομείο «Υγεία» για να αποχωρήσει έχοντας κάνει ενέσεις Stedon (με αγχολυτικές, υπνωτικές, αντισπασμωδικές και μυοχαλαρωτικές ιδιότητες) με διάγνωση ψυχονευρογενή ανορεξία.

     

    ΣΚΑΪ: H Mατίνα Ηρειώτου, φεύγει η Αναστασία Γιάμαλη έρχεται;

    Εκτός ΣΚΑΙ βρίσκεται από την περασμένη Πέμπτη η Διευθύντρια – Διαχειρίστρια της ιστοσελίδας SKAI.GR, Mατίνα Ηρειώτου.

    Μάλλον τυχαίο είναι το γεγονός ότι την ίδια ημέρα εθεάθη παρά θιν αλός η Αναστασία Γιάμαλη, η οποία από Δευτέρα έως Πέμπτη παρουσιάζει στο Kontra24 τη δική της ενημερωτική εκπομπή από τις 23.15 μέχρι λίγο μετά τη 1 π.μ.

     

    Γκρίνια Παναγιωτάκη για τη θολή ευκρίνεια 

    Αίτημα για μετάδοση σήματος σε Υψηλή Ευκρίνεια (HD) από τον Διονύση Παναγιωτάκη για το One Channel δεδομένου ότι ο  επιχειρηματίας θέλει να επενδύσει στην αγορά εξοπλισμού με στόχο τη βελτίωση της τηλεοπτικής εικόνας του καναλιού.

    Ενώ η Ελλάδα είναι από τις τελευταίες χώρες που δεν έχουν πραγματοποιήσει τη μετάβαση θυμίζουμε ότι ο νόμος ορίζει ότι από την 1η.7.2023 το πρόγραμμα των παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας όλων των κατηγοριών έπρεπε να μεταδίδεται υποχρεωτικά σε υψηλή ευκρίνεια (high definition), εκτός αν αυτό αποδεδειγμένα δεν είναι τεχνικά εφικτό, οπότε το ως άνω πρόγραμμα δύναται να μεταδίδεται σε τυπική ευκρίνεια (standard definition) ανά περιοχές απονομής. Με το θέμα ασχολείται ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κώστας Κυρανάκης.

    Είναι προφανές ότι θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση ανάμεσα στην κυβέρνηση και στην Digea για την αποκλειστική μετάδοση του σήματος των αδειοδοτημένων σταθμών σε Υψηλή Ευκρίνεια. Η αλλαγή του τρόπου μετάδοσης περιλαμβάνεται ως υποχρέωση στην άδεια που έλαβαν από το ΕΣΡ, αλλά, καθώς η κυβέρνηση παρατείνει το καθεστώς παραμένει η αγορά στην Τυπική Ευκρίνεια (SD). Επειδή πάντως το HD είναι ακριβό σπορ, οι μη έτι αδειοδοτημένοι σταθμοί περιφερειακής εμβέλειας που δεν έχουν να πληρώσουν για εξοπλισμό ή για ενοίκιο στη Digea, θα αναγκαστούν είτε να πουλήσουν, είτε να περιοριστούν στο Διαδίκτυο. 

     

    Με λιγότερα κέρδη ο ΣΚΑΪ αλλά μοναδικό κερδοφόρο κανάλι προσώρας – μέχρι να ανακοινώσει το Mega το performance του

    Παραμένει και το 2022 κερδοφόρος ο τηλεοπτικός ΣΚΑΪ, σε ένα τοπίο ανταγωνισμού που επικρατούν οι ζημιογόνες χρήσης. Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ΣΚΑΪ, Ειδήσεις Ντοτ Κομ ΑΕ, παρουσίασε κύκλο εργασιών 59,246 εκατ. ευρώ έναντι 64,578 εκατ. ευρώ το 2021 ενώ τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 2,091 εκατ. ευρώ έναντι, επίσης, κερδών 6,156 εκατ. ευρώ στη χρήση 2021.

    Ο ΑΝΤΕΝΝΑ TV AE εμφάνισε ζημίες 18,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,74 εκατ. το 2021, το Star επίσης ζημίες 14,96 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,55 εκατ. ευρώ το 2021, ο Alpha ζημίες 3,135 εκατ. ευρώ το 2022 έναντι ζημιών ύψους 17,9 εκατ. ευρώ στη χρήση 2021 και το Open, ζημίες 21,65 εκατ. ευρώ από 20,78 εκατ. ευρώ το 2021. Η Alter Ego Media δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τον ισολογισμό της. 

     

    Του βγήκε του Άγγελου Τόμπρου η επαγγελματική πάλη στον ΑΝΤ1+

    Κάτι περισσότερο από επιτυχημένο πρέπει να είναι το πείραμα του Sports Content Manger του ομίλου Antenna, Άγγελου Τόμπρου, να φέρει την ελληνική επαγγελματική πάλη στο ΑΝΤ1+, καθώς αποφασίστηκε από τον Όμιλο να έρθει στην πλατφόρμα το μεγαλύτερο event του χώρου που είναι το RAW και το Smackdown. Όλα ξεκίνησαν όταν το περασμένο Σεπτέμβριο έφερε στη διαδικτυακή πλατφόρμα την ελληνική διοργάνωση ΖΜΑΚ, με πρόεδρο και ιδρυτή το γνωστό παρουσιαστή του Τροχού της Τύχης, Πέτρο Πολυχρονίδη. 

    Ο Πέτρος Πολυχρονίδης ξεκίνησε τη διοργάνωση το 2015 και τελικά η προσπάθειά του φαίνεται ότι ανταμείβεται, καθώς από ήδη από το 2019 όλα τα σόου του ΖΜΑΚ είναι κλεισμένα όσον αφορά τα εισιτήρια. Αυτό πρέπει να είδε και ο Άγγελος Τόμπρος του ΑΝΤ1 και αποφάσισε να εντάξει το σόου στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Ομίλου.  Το συμβόλαιο που έχει το ΖΜΑΚ αφορά τη σεζόν 2023-2024, ενώ εξ΄όσων είναι σε θέση να γνωρίζει η στήλη οι άνθρωποι του καναλιού δηλώνουν ικανοποιημένοι με τη πορεία των Shows, που προβάλλονται δύο φορές το μήνα, για αυτό και προχώρησαν στο deal με τον αμερικανικό κολοσσό του WWE.

    Για να πούμε πάντως και λίγα λόγια για το εγχώριο wrestling, το ΖΜΑΚ βρίσκεται ήδη στην 9η σεζόν του και ανέστησε την επαγγελματική πάλη στη χώρα μας, ύστερα από μία εικοσαετή «χειμερία νάρκη».

    Η συμφωνία με τον ΑΝΤ1 αποτελεί την επιτομή της επιτυχίας -προς το παρόν- του προϊόντος του Πέτρου Πολυχρονίδη, ο οποίος εκτός από το ΖΜΑΚ που είναι και η μεγάλη του αγάπη δραστηριοποιείται και στις διοργανώσεις μαχητικών αθλημάτων, ενώ πρόκειται και για μία ευρωπαϊκή πρωτιά. Αυτή δεν είναι άλλη από το γεγονός, ότι το ΖΜΑΚ είναι η μοναδική διοργάνωση σε όλη την  Ευρώπη που έχει κλείσει τηλεοπτικό συμβόλαιο με κανάλι.

     

    Ο ΑΝΤ1+ στην εναλλακτική άθληση των μαχητικών σποτ 

    Το ANT1+ επιχειρεί να γίνει ένας συνδρομητικός προορισμός για τα μαχητικά σπορ στην Ελλάδα, ως εκ τούτου αποφάσισε να προσθέσει στη βιντεοθήκη του το World Wrestling Entertainment (WWE), ενός από τους μεγαλύτερους οργανισμούς αθλητικής ψυχαγωγίας στον κόσμο.

    Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η αρένα του ANT1+ υποδέχεται την κορυφαία αμερικανική διοργάνωση του World Wrestling Entertainment (WWE) με ζωντανή και αποκλειστική μετάδοση των τριών μεγάλων εβδομαδιαίων προγραμμάτων (Smackdown, Raw, NXT) αλλά και των Premium Live Events, όπως το Royal Rumble που έρχεται στις 27 Ιανουαρίου και το δημοφιλές WrestleΜania που θα μεταδοθεί το Σαββατοκύριακο 6-7 Απριλίου.

    Τα σόου έρχονται live και on demand αποκλειστικά στην streaming πλατφόρμα του ANT1+, μαζί με πλούσιο περιεχόμενο από τους κορυφαίους αγώνες των θρύλων του WWE, όπως ο Undertaker, o Dwayne «The Rock» Johnson, o John Cena, o «Stone Cold» Steve Austin κ.α.

    Η μεγάλη αθλητική ενότητα των Combat Sports του ANT1+ ολοκληρώνεται με την προσθήκη του παγκοσμίου φήμης, WWE και γίνεται ο μοναδικός «σταθμός» για τους  λάτρεις των μαχητικών αθλημάτων στην Ελλάδα, συνεχίζοντας να προσφέρει θέαμα γεμάτο δράση.

     

    ΑΝΤ1+: Το ξένο είναι πιο γλυκό 

    Η απόφαση για διάθεση των δημοφιλέστερων σειρών του ΑΝΤ1+ («Σέρρες» και «Σώσε με») στο Netflix, αναδεικνύουν αλλαγή πορείας για τη συνδρομητική πλατφόρμα που ξεκίνησε με στόχο να προβάλλει ίδιες παραγωγές.

    Η υπηρεσία ΑΝΤ1+ θα επενδύσει στο preview των σειρών της ελεύθερης τηλεόρασης του ΑΝΤ1, ώστε οι θεατές να βλέπουν νωρίτερα τις παραγωγές που θα προβληθούν, ενώ φαίνεται ότι δεν θα προχωρήσει σε ακριβές παραγωγές της ΑΝΤ1 Productions που είχαν σχεδιαστεί ούτε στο Β’ Κύκλο της σειράς «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη, με προϋπολογισμό επιλέξιμων δαπανών 960.000 ευρώ και επιχορήγηση 384.000 ευρώ, με δικαιούχο την ΑΝΤΕΝΝΑ TV ΑΕ.

     

    Αταίριαστοι: Μένουν ή φεύγουν από τον ΣΚΑΪ;

    Ενώ το συμβόλαιο των Αταίριαστων με τον ΣΚΑΙ φτάνει για μια ακόμη σεζόν στο τέλος του, η διοίκηση του καναλιού του Νέου Φαλήρου μετράει το performance και αποφασίζει να ανανεώσει τη σύμβασή του με τους Γιάννη Ντσούνο και Χρήστο Κούτρα που είναι γνωστό ότι είχαν δεχθεί προτάσεις για μεταγραφή σε άλλα κανάλια.

     

    Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο με δική του εταιρεία παραγωγής- αλλά εκτός Ελλάδας

    Την εταιρεία παραγωγής Improbable Media ίδρυσε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μαζί με τον παρουσιαστή του ESPN και πρώην παίχτη του NBA Jay Williams. Aν και η εταιρεία λανσαρίστηκε στις 15 Ιανουαρίου και η ιστοσελίδα της «ανέβηκε» στις 16 Ιανουαρίου, σύμφωνα με τον CEO της, Jonathan Stern προετοιμάζει projects εδώ και περίπου έναν χρόνο.

    Ήδη έχει δημιουργήσει ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκος για την Nike καθώς και ένα διαφημιστικό για την Protergia στην Ελλάδα, στο οποίο συμμετέχει ο Αντετοκούνμπο. Επίσης έχει παρουσιάσει σε συνεργασία με το  National Geographic το -διάρκειας 35 λεπτών- ντοκιμαντέρ Flagmakers, που βραβεύθηκε με Emmy.

     

    Γιατί η ΕΡΤ βάζει το «Μουσικό Κουτί» απέναντι από τον Survivor; Δεν έχει κάποια ελληνική ταινία να θυσιάσει;   

    Και η δεύτερη εκπομπή «Μουσικό Κουτί» της περιόδου σημείωσε χαμηλές πτήσεις τηλεθέασης -ελαφρώς πιο κάτω από το πρώτο που είχε έναν προσκεκλημένο, τον Τούρκο μουσικοσυνθέτη Ζουλφί Λιβανελί μαζί με τη Μαρία Φαραντούρη.

    Η έρευνα τηλεθέασης κατέγραψε στο πρώτο, με τον Λιβανελί, ποσοστό 5% (233.000 τηλεθεατές) στο σύνολο και 3,3% στις νεότερες ηλικίες, 18-54 ετών. Απέναντι πρόβαλλε ο ΣΚΑΙ το «Survivor» το οποίο παρακολούθησαν 1.160.000.

    Η δεύτερη εκπομπή της ΕΡΤ «Μουσικό Κουτί» με αφιέρωμα στον Μίμη Πλέσσα (Κυριακή 14 Ιανουαρίου), είχε ποσοστά 4,4% και 3%, ενώ το παρακολούθησαν 204.000 άτομα.

    Την ίδια ώρα απέναντι στο Μουσικό Κουτί, το Survivor στον Σκάι συσπείρωνε 860.000 θεατές. Μήπως να αλλάξει η ώρα προβολής του Κουτιού; Λέμε…

     

    «17 Κλωστές», η μεγάλη πρόκληση της Cosmote TV

    Έρχονται στην Cosmote TV  οι “17 Κλωστές”  παρουσιάζοντας μια σκληρή ιστορία. Μια πρόκληση που ανέλαβε η Cosmote TV σε συνεργασία με την Tanweer , στην εκτέλεση παραγωγής για μια από τις μαζικότερες δολοφονίες που γνώρισε ποτέ η χώρα, την 3ετία 1906 -1909.

    Η σειρά 6 επεισοδίων βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Πάνου Δημάκη, σε παραγωγή της  Cosmote TV κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου  στις 23:00 στο  Cosmote Cinema 1HD.

    Το σενάριο είναι της Μιρέλλας Παπαοικονόμου της Κάτιας Κισσονέργη και η σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια. Αμέσως μετά την προβολή του στο κανάλι, κάθε νέο επεισόδιο της σειράς θα είναι διαθέσιμο on demand, σε 4Κ ανάλυση.

     

    Σε συνέδριο για το Ραδιόφωνο η γκρίνια των ιδιοκτητών για τη μη αδειοδότηση 

    Ιδιαίτερο συμβολισμό έχει επιλογή της ημέρας διοργάνωσης της ετήσιας συνάντησης «All Things Radio», υπό την αιγίδα της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής (ΕΙΙΡΑ), της Ανώνυμης Εταιρείας Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφώνου (ΑΕΜΑΡ και της Boussias Communication καθώς η 13η Φεβρουαρίου, είναι Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου.

    Στη συνάντηση θα συζητηθούν όλα τα κυρίαρχα ζητήματα της αγοράς, με δεδομένο όμως και το πρόβλημα, της μη αδειοδότησης των σταθμών και κατά συνέπεια της μη αξιοποίησης του φάσματος των συχνοτήτων.

     

    Σασμός: Σταματά; Συνεχίζει; Αλλάζει;

    Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί με τις σειρές της τηλεόρασης.

    Ο Alpha δέχθηκε αρκετές προτάσεις για το μέλλον του «Σασμού» αλλά κατέληξε να ολοκληρώσει και να κλείσει έναν επιτυχημένο κύκλο χωρίς  έναν επόμενο τέταρτο σε μορφή spin-off ούτε και prequel (που είναι και της μοδός) όπως είχε γραφτεί.

     

    Τι κάνει ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης στο «Famagusta» του Mega;

    Στην Αθήνα, την Κύπρο αλλά και το Λονδίνο πραγματοποιούνται τα γυρίσματα της νέας σειράς «Famagusta» που πρόκειται να κάνει πρεμιέρα στο Mega αύριο, Κυριακή 21 Ιανουαρίου, στις 21:00. Μεγάλη έκπληξη ότι τη σειρά θα προλογίσει ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης καθώς το “Famagusta” παράγεται υπό την αιγίδα της Κυπριακής Δημοκρατίας.

     

    Γιατί πιέζει ο Κοκλώνης για επίσπευση του J2US;

    Στα μέσα Φεβρουαρίου (17/2) και όχι Μαρτίου αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το J2US στον ALPHA καθώς ο Νίκος Κοκλώνης θεωρεί ότι όσο πιο νωρίς τον Χειμώνα προβληθεί τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχει.

    Τα πρώτα ονόματα που δέχθηκαν κρούση για το το J2US είναι η Ελίζαμπεθ Ελέτσι, ο Γιώργος Ασημακόπουλος, ο Δημήτρης Κόκοτας, η Τραϊάνα Ανανία σε ρόλο coach, η Μαρία Καρλάκη αλλά και η Μαρία Ιωαννίδου. Στα backstage θα δούμε κανονικά την Κατερίνα Στικούδη.

     

    Ποιος σταθμός έχει μεγαλύτερη ενημερωτικό εκτόπισμα και ποιος νικά σε επίπεδο ομίλων; Αλαφούζος ή Δασκαλοπούλου;

    Το διάστημα από τις 30/10/2023 έως τις 07/01/2024 ο  ΣΚΑΪ 100.3 κόβει πρώτος το νήμα στα ενημερωτικά ραδιόφωνα με ποσοστό ακροαματικότητας της έρευνας των MRB και της Global Link 9,8% ενώ την τριάδα συμπληρώνουν ο Real 97.8 με 7,2% και τα Παραπολιτικά 90.1 με 3,1%. Ακολουθούν το «Στο Κόκκινο 105.5» με 2,6%, το Πρώτο Πρόγραμμα 105.8 με 1,4%, το Talk Radio 98.9 με 1,2%, ο Αθήνα 9.84 με 0,5% και ο Ελλάδα 94.3 με 0,3%.

    Και στο τελευταίο δίμηνο της χρονιάς ο ΣΚΑΪ ήταν ο κορυφαίος όμιλος στα FM της Αθήνας. Παρά την σχετική ύφεση που σημειώθηκε στην ακροαματικότητα ορισμένων Ρ/Σ του, η μεγάλη άνοδος του Happy 104 τον κράτησε στο υψηλό 30,3%.

    Στη δεύτερη θέση (28,2%) βρέθηκε η Frontstage, καταγράφοντας απώλειες δύο μονάδων, ενώ οι Αττικές Εκδόσεις κατέλαβαν την τρίτη θέση με 23,7% (1,5%). Μεγάλος κερδισμένος της μέτρησης ήταν ο όμιλος Πολίτη, ο οποίος βρίσκεται στην 4η θέση ανεβαίνοντας κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες (19,2%) με την πρόσφατη μάλιστα προσθήκη του Ελληνικού 93.2.

     

    H ΕΡΤ με Euro και Ολυμπιακούς το 2024

    Σε αθλητική φόρμα η ΕΡΤ το καλοκαίρι με τρεις μεγάλες διοργανώσεις: Tο Euro 2024 και τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, οι οποίες θα μεταδοθούν από τα επίγεια κανάλια της, την πλατφόρμα ERTFlix και την ΕΡΑ ΣΠΟΡ.

     

    Διαβάστε επίσης:

    Τι συμβαίνει στην Cosmote TV, ο νέος manager της Alter Ego, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ANT1, ο αντικειμενικός Λιάγκας και πότε έρχεται το «J2US»

    Famagusta: Την Κυριακή η πρεμιέρα στο MEGA

    Κυριακού εναντίον Tanweer Productions και Τζώρτζη Ποφάντη – Ο ρόλος του λιβανέζου Τζόζεφ Σαμάν