• Media

    Λάκης Λαζόπουλος: Μένει στα αλήθεια σε 40 τετραγωνικά σπίτι σαν πλυσταριό;


    Χαρισματικός, με ματιά που ‘ναι κιάλια και μεγεθυντικός φακός μαζί, γλώσσα σα χειρουργικό νυστέρι και προσωπικότητα να θυμίζει απασφαλισμένη χειροβομβίδα, ζωσμένη στον καμικάζι εαυτό του! Ο Λάκης Λαζόπουλος, για μια μεγάλη περίοδο στην πορεία του της διασημότητας, από την πρώτη του νιότη, μπροστά στα ματιά μας, μέχρι σήμερα -τον μεσόκοπο όλων καιρό μας, χωρίς καν ανάμνηση εποχής αθωότητας, πάρα σε φωτογραφία κάποιων που μας μοιάζουν!- πέρασε από το απυρόβλητο του χαϊδεμένου, πανέξυπνου, ταλαντούχου παιδιού, στην στοχοποίηση της διδακτικής, άγριας, τόσο αγελαίας, φτωχοποιημένης εποχής μας!

    Ηδονισμένα, μοιάζει η μοχθηρότητα να αναζητά ευκαιρία για να κομματιάσει κάθε ίνδαλμα, τον φταίχτη ή τον αθώο, καμία σημασία δεν έχει πια! Πόσο περισσότερο αν ο στόχος είναι ο Λάκης Λαζόπουλος, με την ατσάλινη σα λόγχη κριτική του, που όσο σχολίαζε τη Μιμή Ντενίση και τους λοιπούς της show bizz ή ήταν ισχυρός παράγοντας ενός καναλιού, όπως συνέβαινε με τον Alpha, όλοι σιωπούσαν, αν δεν τον χειροκροτούσαν κιόλας.

    Αντίθετα, η πολιτική θέση στις εκπομπές του και η απομάκρυνση του από το κανάλι, τον έκαναν πρώτο θέμα σχολιασμού, συχνά άγριου, ακόμα και για το αν ζει, πραγματικά σε 40 τετραγωνικά σπίτι.

    Αφορμή είναι, φυσικά, η αποσπασματική δήλωση για να ανοίξει για άλλη μια φορά ο ασκός του Αιόλου για τον Λάκη Λαζόπουλο, με τόσο πάθος και βεβαιότητες από τους επικριτές και τους υπερασπιστές του, που η ένταση τους υπογραμμίζει για άλλη μια φορά πως μπορεί να τον μισούν ή να τον λατρεύουν, αλλά, όχι, ποτέ να αδιαφορούν για ό,τι κι αν κάνει ή πει ή που απλά υπάρχει…

    Όταν είχε την εξουσία απέναντι…

    Η δομική αρχή της σάτιρας είναι η μη συνεργασία της με την εξουσία, την όποια εξουσία, η αδυσώπητη, ανίερη, ανευλαβής, χειρουργική ματιά, το γέλιο στα μούτρα, που είναι τόσο δυνατό ώστε να θυμίζει χαστούκι.

    Το καλοκαίρι του 1987 ανεβάζει, στην επιθεώρηση «Τι είδε ο Γιαπωνέζος», με την Άννα Παναγιωτοπούλου, σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά και μουσική Στ. Κραουνάκη, ο Αποστόλης – Λάκης Λαζόπουλος, νιώθει το κόστος της δομικής αρχής. 31 Ιουλίου ο Λάκης Λαζόπουλος συλλαμβάνεται, παρουσία εισαγγελέα, στα καμαρίνια του θεάτρου «Αθήναιον» και οδηγείται στην Ασφάλεια, όπου κρατείται όλη τη νύχτα. Στις δύο τα ξημερώματα  συλλαμβάνεται και η Άννα Παναγιωτοπούλου, όταν πήγε με συναδέλφους της στην Ασφάλεια, για να διαμαρτυρηθεί.

    Η κατηγορία ήταν προσβολή του Προέδρου της Δημοκρατίας, Χρήστου Σαρτζετάκη -τότε- και το κείμενο, που φυσικά είχε γράψει και ερμήνευε ο Λάκης Λαζόπουλος.

    Στο δικαστήριο είχε παρουσιαστεί ως μάρτυρας υπεράσπισης η Αλίκη Βουγιουκλάκη, την οποία ο Λαζόπουλος είχε σατιρίσει πολύ καυστικά ειδικά όταν είχαν ανεβάσει «Λυσιστράτη» στην Επίδαυρο, το ίδιο καλοκαίρι. «Ο Λαζόπουλος υποφέρει από το σύνδρομο Βουγιουκλάκη», είχε πει τότε η Αλίκη.

    Την ίδια περίπου εποχή, πρέπει να πάει στρατό, στην υποχρεωτική αυτή θητεία, σα τιμωρία της νεότητας και προπόνηση υποταγής. Κάνει λόγο για προβλήματα ψυχικής υγείας και αποφεύγει την στράτευση, αλλά τελικά κλήθηκε τον Οκτώβριο του 1987 και υπηρέτησε για έξι μήνες. Από τότε, ήδη, δεν κρύβει ποτέ πως έχει αναμετρηθεί με την κατάθλιψη και πως καταλαμβάνεται από κρίσεις πανικού.

    «Έχω ουσιαστικό και χρόνιο πρόβλημα με την υγεία μου, πάσχοντας από νευρωτικές διαταραχές με αγχώδες και καταθλιπτικό συναίσθημα»,  λέει στο ΕΘΝΟΣ, την 1η Οκτωβρίου του 1987 και, όταν τελικά θα τον καλέσουν να υπηρετήσει, στις 7 Οκτωβρίου 1987, όλες οι εφημερίδες θα αφιερώσουν μεγάλο χώρο από την ύλη τους, για την παρουσίαση του στο στρατόπεδο «Γιαννόπουλου» στο χωριό Θερμά Νιγρίτας.

    Σχολιάζοντας τη νέα απόφαση περί «ικανότητός του για στράτευση» είπε ότι «η απόφαση ήταν λάθος γιατί δεν έλαβε καθόλου υπόψη αυτά τα οποία γράφονται στα χαρτιά αλλά και την πραγματικότητα. Η απόφαση αυτή είναι πολιτική…».

    Μετά το τέλος της θητείας αυτή, η φήμη του κορυφώνεται και η δύναμη, η παρεμβατικότητά του γίνονται αυτονόητα δεδομένα, με αποκορύφωμα τη δημόσια αποδοχή από τη σειρά Μεγάλοι Έλληνες, την παραγωγή του ελληνικού τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, που τον ανέδειξε ως έναν από τους εκατό σημαντικότερους των Ελλήνων όλων των εποχών, στην 83η θέση.

    Όλο αυτό δε σημαίνει ότι οι συγκρούσεις μειώνονται. Το 2015, το ΣΤΕ  τάσσεται υπέρ  του προστίμου των 30 χιλιάδων ευρώ που επιβλήθηκε από το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο στον τηλεοπτικό σταθμό Άλφα για την εκπομπή «Αλ Τσαντίρι Νιους» της 25ης Οκτωβρίου 2011.

    Στην επίμαχη εκπομπή, παρουσιάστηκε η κυβέρνηση σαν πλοίο και ο Λάκης. Λαζόπουλος ως μούτσος του πλοίου ο οποίος, σύμφωνα με την απόφαση του ΕΣΡ, χρησιμοποίησε λέξεις και φράσεις άσχετες και χυδαίες με την πολιτική κατάσταση και τη διακωμώδηση της, μιλώντας ως ρόλος στον συνεργάτη του ηθοποιό.

    «Σε προσωπικό επίπεδο», λέει ο Λάκης Λαζόπουλος, πρόσφατα, «ελπίζω ότι θα βρω κάτι να με ενδιαφέρει πραγματικά, να κάνω όλα αυτά τα πράγματα που θέλω, να είμαι ήσυχος στην Πάρο. Η πολιτική ως πεδίο δράσης πάντως δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατί δεν είναι δυνατόν να μπερδεύεται ο Αριστοφάνης με αυτόν που σατιρίζει και κυβερνά. Το ότι ξέρεις καλά την εξουσία δεν σημαίνει ότι θες να γίνεις μέρος της».

    Κόντρες κατά συρροή…

    Στιχουργός, συγγραφέας, ηθοποιός, σκηνοθέτης, ο Λάκης Λαζόπουλος κάνει πότε με τεράστια επιτυχία και ουρές να διπλώνουν στις λεωφόρους του κέντρου για να τον δουν, θέατρο και κάποτε όχι τόσο. Κάνει σινεμά και τηλεόραση.

    Το 1991 η τηλεοπτική σατιρική σειρά «Δέκα Μικροί Μήτσοι», γράφει ιστορία. Το Αλ Τσαντίρι Νιουζ, στον Άλφα, ξεκινά με τηλεθεάσεις πολύ χαμηλές, όσο κάνει αντι-δημοσιογραφικό δελτίο, κοιτώντας την κάμερα κατά μέτωπο, σαν την Μαλβίνα, αλλά σημειώνει θρίαμβο, μόλις γίνεται ο εαυτός του και κάνει ξανά επιθεώρηση, σε ένα εξουθενωτικό υπεράνθρωπο εβδομαδιαίο σόου σαν παράσταση. Είναι ταυτόχρονα και στέλεχος του Άλφα και άτυπα ένας άνθρωπος με τεράστια επιρροή στον σταθμό.

    Μέχρι τότε δεν υπάρχουν σκληρές κριτικές για τη δουλειά του. Ισα ίσα που οι περισσότεροι θέλουν να του είναι αρεστοί. Και κάπου εκεί ξεκινάνε και μεγάλες κόντρες με ανθρώπους, που δε χαίρονται να είναι πρωταγωνιστές στο καυστικό του σχόλιο.

    Συχνά σχολιάζει τη Μιμή Ντενίση. «Η Ντενίση παίζει θες δε θες κωμωδία» και πως «το τρένο έπαιζε καλύτερα από τη Ντενίση» στην Άννα Καρένινα είναι οι φράσεις που γίνονται σλόγκαν. Η κυρία Ντενίση δεν δίνει απάντηση στη σάτιρα που την έχει ως στόχο, αν και την θεωρεί απρόκλητη.

    Παρ’ όλα αυτά, τα σχόλια του Λαζόπουλου για τον δεύτερο γάμο της, μοιάζουν να την ενοχλούν ιδιαίτερα, ώστε να καταλήξει να δηλώσει πως «ναι, είναι εχθρός μου ο Λάκης Λαζόπουλος. Δεν είχαμε ποτέ διαμάχη, αυτός έχει μια μάχη μόνος του. Κάποιος που μονολογεί επί 20 χρόνια για σένα, έχει εμμονή. Έχουμε μια σχέση είναι η αλήθεια, την οποία δημιούργησε εκείνος, γιατί την ήθελε πολύ μάλλον».

    λακης λαζοπουλος
    Λάκης Λαζόπουλος, ηθοποιός

    Με τον Αλέξη Κούγια η σύγκρουση είναι σφοδρή και περιέχει εξώδικες προσταγές, καθώς και αιχμές για τις σεξουαλικές προτιμήσεις του Λαζόπουλου από τον δικηγόρο, σαρκασμό για την σεξουαλική αντοχή και το ύψος του Κούγια από τον Λάκη. Ο διακεκριμένος ποινικολόγος ανάμεσα σ’ άλλα δήλωσε πως δεν είναι κοντός, αλλά 1,78!

    Ο Λάκης Λαζόπουλος σχολίασε κάποια στιγμή έναν στίχο τραγουδιού του Νίκου Καραβέλα το «μία είναι η λύση, το φαΐ, τα λεφτά και το γα@ήσι”  ενώ φαινόταν ο «μακάκας», ο γνωστός πίθηκος με το κεφάλι του Καρβέλα στο Αλ Τσαντίρι.

    Ο Νίκος Καρβέλας  ανταπάντησε στο «μακάκας» με το «φούστης», ενώ δήλωσε πως χτυπάει την εκπομπή της συζύγου του Αννίτας Πάνια, γιατί δεν δέχτηκε αυτή να του στείλει τα παρατράγουδα στο Αλ Τσαντίρι. Τελικά, το 2012, άρχισαν να κάνουν παρέα, όταν η Αννίτα Πάνια πήγε να δουλέψει στον Alpha.

    Με την Έφη Σαρρή, πάλι, η τραγουδίστρια παρ’ ότι έχει επιδείξει πολύ χιούμορ, μοιάζει στη σάτιρα του Λαζόπουλου, να το χασε, όταν είχε αποφασίσει να θέσει υποψηφιότητα στις εκλογές με το ΛΑ.Ο.Σ. του Γιώργου Καρατζαφέρη. Είχε μάλιστα βγάλει και ένα τραγούδι το «Σταυρώστε με, σταυρώστε με, στα χεριά σας σηκώστε με», που μας χάρισε πολύ γέλιο, εδώ που τα λέμε, με την παρωδία του ο οποίος έκανε τον σταυρό του όταν η λαϊκή τραγουδίστρια φώναζε, ερμηνεύοντας, «σταυρώστε με».

    Η Σαρρή θεώρησε πως ο Λάκης ήθελε να της καταστρέψει την πολιτική καριέρα και κινήθηκε δικαστικά, ζητώντας 7,6 εκατ. ευρώ για ψυχική οδύνη! Όταν έλαβε τα επίσημα έγγραφα από τους δικηγόρους της Σαρρή, ο Λαζόπουλος είχε πει πως ήταν τόσο ογκώδη, που περίμενε το καλοκαίρι να πιάσει ένα βραχάκι να τα διαβάσει ως ανάγνωσμα ηλιοθεραπείας! Το δικαστήριο δικαίωσε τον Λάκη Λαζόπουλο!

    Με τον Άδωνι Γεωργιάδη η σύγκρουση έγινε με μάρτυρες την τηλεόραση live αλλά και όλα τα social media να παρακολουθούν πλήρως το τι γίνεται αναμεσά τους, σε μια πρωτοφανή για τα τηλεοπτικά δεδομένα interactive επικαιρότητα! Ο Άδωνις Γεωργιάδης αποφασίζει πως θα κάνει «ντου» στο θέατρο «Βέμπο», από όπου έβγαινε ζωντανά το «Τσαντίρι», την ώρα της εκπομπής, ως δείγμα αντίδρασης στα όσα του καταλογίζει προσωπικά αλλά και στην παράταξη της Νέας Δημοκρατίας.

    «Ο κ. Λαζόπουλος αρνείται να μου δώσει τον λόγο στην εκπομπή του. Εγώ δεν φοβάμαι τον Λάκη και θέλω μία  ΝΔ  που δεν θα τον φοβάται επίσης…» έγραψε ο κ. Γεωργιάδης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter και συνέχισε με ανάρτηση του, προειδοποιητική έξω από το θέατρο Βέμπο: «Έφθασα».

    Την ώρα εκείνη, ο Λάκης Λαζόπουλος έδινε τη δική του απάντηση, μέσω βίντεο, στον βουλευτή της ΝΔ ενώ δήλωσε στο κοινό που τον παρακολουθούσε: «Μου είπαν ότι έχει έρθει ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης και ότι είναι απ’ έξω και θέλει να μπουκάρει και εδώ. Να του πω ότι στην τέχνη και στο θέαμα δεν ανεβαίνει κανένας στην παράσταση έτσι και δεν τον θυμάμαι σε κανένα δελτίο ειδήσεων να μπήκε με το έτσι θέλω.

    Το Αλ Τσαντίρι είναι μία εκπομπή, κάνω παράσταση στον κόσμο και η παράσταση δεν διακόπτεται ποτέ από κανέναν. Όταν τελειώσει η εκπομπή, πολύ ευχαρίστως θα τον δεχθώ μέσα για να συζητήσουμε».

    Τις επόμενες μέρες η κατάσταση κορυφώνεται με τον κύριο Γεωργιάδη να λέει στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη πως «ο Λάκης Λαζόπουλος είναι ο μοναδικός “σατιρικός” που κάνει σάτιρα με την αντιπολίτευση. Αυτό δεν υπάρχει στην ιστορία. Ο Αριστοφάνης που υποτίθεται ότι είναι το πρότυπο του σατίριζε τον Κλέωνα, τον στρατηγό των Αθηνών.  Είναι ο spokeman του Τσίπρα». Ο Λαζόπουλος λίγο μετρά έχει πολύ δικά του θέματα να τον απασχολήσουν, μιας και χάνει τη λατρευτή του μάνα και συγκεντρώνεται στη θλίψη του και στην οδύνη της απώλειας.

    Λάκης Λαζόπουλος Λαζοπουλοσ Λαζοπουλος
    Λάκης Λαζόπουλος

    «Δεν Λάκη-σε ποτέ»

    Με το Τσαντίρι των τελευταίων χρόνων, ο Λαζόπουλος αρχίζει να χει επικριτές που συνεχώς πληθαίνουν. Θεωρούν πως αντί να στέκεται απέναντι από την εξουσία, γίνεται μέρος της, πως κάνει «προπαγάνδα», πως μεροπηλετεί υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ. Μπλοκ, σάιτς, εφημερίδες καθώς και οι συνήθεις οργίλοι των social media στο ρόλο των κορυφαίων στον χορό των likes του δράματος τον θεωρούν λαικιστική και προσφάτως «κυβερνητικό».

    «Δεν λάκη-σα ποτέ στη ζωή μου και δεν οπισθοχώρησα ποτέ! Από εκεί και πέρα, επειδή είναι σοβαρό το θέμα, θέλω να πω ότι, πράγματι, περνούσα και περνώ μια πολύ δύσκολη περίοδο εκτός δουλειάς και δεν θέλω να συζητήσω κάτι παραπάνω. Παλεύω να σταθώ όρθιος. Ας το κλείσουμε εδώ!» είπε προσφάτως σε συνεντεύξεις που συζητήθηκαν πολύ, ενώ μοιάζει πια να αμφισβητεί ξανά την εξουσία και γυρνώντας στην επιθεώρηση με το «Απελπισιτο» να φωνάζει με όλη του την ερμηνευτική και συγγραφική δύναμη αυτό που παραδέχτηκε και με λόγια: «πρώτη φορά ο κόσμος περνάει φτώχεια που μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με την Κατοχή».

    Πιο πριν, πέρυσι στην αρχή της χειμερινής σεζόν, είχε κατεβεί ξαφνικά το θεατρικό του έργο, στο «Γκλόρια», παρ’ ότι στο δελτίο Τύπου έγραφαν πως «είχε ολοκληρώσει τις παραστάσεις με επιτυχία». Οι σχολιαστές παραδέχονται, με άλλα λόγια ο καθείς, πως ο Λάκης Λαζόπουλος δεν είναι πια αυτό που ήταν.

    Του προσάπτουν πως έχασε το χιούμορ, τη σατιρική του ευστοχία, τη θεατρική του σημαντική για να υπηρετήσει ένα είδος δημοσίου λόγου, με πρόσχημα την τέχνη, καταγγελίας. Τον κρίνουν γιατί η πολιτική σάτιρα του, πια δε κρίνει την κυβέρνηση αλλά την αντιπολίτευση της. Ξεχνιούνται οι συγκρούσεις του, το ότι Προέδρος Δημοκρατίας στάθηκε απέναντι του στα δικαστήρια, οι συλλήψεις του, οι νυστεριές του, στα περασμένα χρονιά κάθε καστημενου και ισχυρού. Του προσάπτουν εμπάθεια.

    Οι «Δέκα Μικροί  Μήτσοι », οι ουρές του κοινού στα «Ήταν ένα μικρό καράβι» και «Κυριακή των παπουτσιών» αφήνονται πίσω του και του μετράνε μόνο τις αποτυχίες.

    Άλλοι του χρεώνουν πως οι παρέες του πια είναι οι σνομπ κοσμικοί και οι πάρα πολύ πλούσιοι πράγμα που τον κάνει να χάνει κάθε επαφή με το κοινό το οποίο μοιάζει να κολακεύει στη δουλειά του, υποκρινόμενος, ερμηνεύοντας πως κατανόει και συμπάσχει με τα αδιέξοδα του. Κοινώς;

    Πάει με το ρεύμα, γίνεται ο ίδιος εξουσία και κατεστημένο. Ακόμα ένα εξαιρετικά ατυχές σχόλιό του για την αναπηρία του Σόιμπλε στο «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στο διαδίκτυο.

    Η αποδοκιμασία που δέχθηκε έφτασε στο σημείο ανακοινώσεων για απόσυρση διαφημιστικής καμπάνιας στο μέσο που του έδινε λόγο.

    Ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη αλλά δεν έγινε δεκτή. Πιο πριν, ένας άλλος καλλιτέχνης, παθιασμένα ανίερος και μοναδικής κοπής, ο Τζίμης Πανούσης, ο οποίος είχε κατηγορηθεί για όλα, έως και για ομοφοβικός και  αντικομουνιστής, αλλά όλοι έχυσαν κροκοδείλια δάκρυα με τον θάνατο του, είχε πει: «είναι γελοίο, γυρνάμε πάλι στα αυτονόητα: Τι είναι η σάτιρα, τι είναι ελευθερία της έκφρασης…

    Η σάτιρα δεν κάνει διακρίσεις, δεν είναι ρατσιστική. Δεν μπορώ να μη σατιρίσω την Κουτσίκου επειδή είναι ανάπηρη. Και τον ανάπηρο και τον ομοφυλόφιλο τους θεωρώ ισότιμους με τους άλλους. Και τον εαυτό μου και το διευθυντή μου και τη μάνα μου και τον πατέρα μου θα σατιρίσω. Ο αυτοσαρκασμός είναι βασικό στοιχείο της σάτιρας. Δεν έχει καμία δουλειά εδώ ο πολιτικός ορθολογισμός που λέει, για παράδειγμα, δεν σατιρίζουμε τους μαύρους. Γιατί όχι, δεν είναι άνθρωπος;».

    Είχε όμως, με τον δικό του τρόπο, εκείνο στη κόψη του λυγμού με το ξεκάρδισμα, πει πως σ όλα έχει σημασία ο τρόπος που κάνει τη σάτιρα. Ισως ο Λαζόπουλος, στο θέμα του Σόιμπλε, έχασε εντελώς τον τρόπο! Ακόμα, στο θέμα των τηλεοπτικών αδειών και της ριαλιτε φαρσοκωμωδίας που είχε στηθεί για αυτές, δεν παίρνει θέση στην ουσία και η συνεργασία του με τον Άλφα, σταματά, ενώ συνέχιζε να έχει τεράστιες τηλεθεάσεις, με 2 και 3 εκατομμύρια τη θεατές σε κάθε του εκπομπή.

    Το «Απελπισίτο» παίζει στην Θεσσαλονίκη. Ο ίδιος δίνει ξαφνικά πάρα πολλές συνεντεύξεις, εκεί που δεν μίλαγε ποτέ και σε κανένα και σε περιπτώσεις όπως στο «Ε» αγνοούσε την ύπαρξη των καμερών ακόμα και απαξίωνε την κάθε ερώτηση των δημοσιογράφων του, και στις πρεμιέρες του.

    Ανάμεσα στα όσα είπε, σ’ αυτό το μπαράζ συνεντεύξεων, μιλώντας ακόμη και στην εκπομπή του Λιάγκα,  αναφέρει πως «οι αντάρτες πιάσανε τα βουνά και οι φασίστες το Διαδίκτυο. Το Διαδίκτυο έχει γίνει πια ο τόπος όπου ζει ο δωσίλογος, εκεί όπου μπορεί να φορέσει την κουκούλα.

    Σε αυτές τις ηλεκτρονικές αλάνες δρουν ανεξέλεγκτα ηλεκτρονικές συμμορίες οι οποίες έχουν καταφέρει να σκεπάσουν την ελευθερία του λόγου που υπήρχε κάποτε. Με άλλα λόγια, από το Διαδίκτυο της δημιουργικής σκέψης και του λόγου καταλήξαμε σε μια πλαστική λεκάνη εμετού γεμάτη γράμματα.

    Κάθε μικρόψυχος, κακόψυχος και ανεπιβεβαίωτος ψάχνει τις λέξεις για να χωρέσει μέσα τους το μίσος και τον φθόνο, δημιουργώντας μια επίπλαστη σφαίρα χωρίς αλήθεια και δημιουργικότητα…».

    λακης λαζοπουλος
    Λάκης Λαζόπουλος, ηθοποιός

    Απαντώντας στους (πολλούς) επικριτές

    Στις πολλές συνεντεύξεις των τελευταίων μηνών, ο Λάκης Λαζόπουλος έχει απαντήσει σχεδόν σε όλα όσα οι επικριτές του του χρέωναν. Γιατί σταμάτησε η συνεργασία του με τον Άλφα;

    Διότι ήταν «ένας κύκλος που έκλεισε» και μιλώντας για τον Δημήτρη Κοντομηνά περιέγραψε τη σχέση τους ως «τυπική», με σεβασμό για όσα έζησαν στο παρελθόν. Αλλού θεωρεί πως «ήθελαν να με βγάλουν από το κάδρο κάποιοι και φυσικά όχι μόνο Έλληνες αλλά και Γερμανοί».

    Για το μέλλον στην τηλεόραση αρνήθηκε ότι είναι σε συζητήσεις με τον Ιβάν Σαββίδη και το «E» ενώ δήλωσε πως «δεν μπορώ να επιστρέψω στην τηλεόραση μόνος μου, αν δεν συμφωνήσουν αυτοί που έχουν τα κανάλια. Οπότε, θεωρητικά, αν υπάρχει μια σιωπηρή συμφωνία, ότι αυτός περισσεύει από την τηλεόραση, αυτό μοιάζει σχεδόν αδύνατον. Ευτυχώς, όμως, αυτό δεν με φοβίζει στον βαθμό που μπορώ να γράφω, να σχεδιάζω και να μπορώ και κάνω άπειρα πράγματα σε διάφορους τομείς. Δεν είναι αυτό που με απασχολεί – ούτε φυσικά η δημοσιότητα».

    Όσο για την Αριστερά σήμερα, τον ΣΥΡΙΖΑ, τη σχέσεις του με την κυβέρνηση είπε πολλά. «…Και εκεί που νομίζουν ότι θα φτιάξουν τον κόσμο όπως υπάρχει στην αριστερή σελίδα, αρχίζουν και γράφουν σε μια σελίδα δεξιογραμμένη και εκεί ανακατεύεται το πράγμα. Έτσι αρχίζεις ξαφνικά να αναρωτιέσαι τι συμβαίνει και αν είναι Δεξιά αυτό που προσποιείται την Αριστερά» λέει κάπου και αλλού παραδέχεται πως ο ΣΥΡΙΖΑ, «έχει απογοητεύσει όλο τον κόσμο, ακόμη και τους ίδιους στο κόμμα», ενώ αρνήθηκε να αναφερθεί στη σχέση του με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

    «Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Αν απαντήσω, μπαίνω σε μία διαδικασία να απαντήσω σε πράγματα που δεν θέλω. Δεν πήρα ποτέ καμία χρηματοδότηση από κανένα κόμμα. Ιδιωτεύω».

    Αρνήθηκε τον ρόλο του υποστηρικτή του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά σημείωσε ότι αντιλαμβάνεται τον θυμό μεγάλης μερίδας του κοινού για τον ίδιο αυτόν. Όμως, διατήρησε το δικαίωμα «να εκφραστώ και να έχω την εντιμότητα να εκφραστώ.

    Δεν κάνω μπακαλική με τους ανθρώπους, δεν μου έβαλε κανείς τον ρόλο». Μέσα στο μελάνι των ημέρων που κατρακυλά σα μαύρος καταρράκτης, ο Δημήτρης Οικονόμου σχολιάζει από αέρος της εκπομπής του στον ΣΚΑΪ, πως «πότε ο Λάκης Λαζόπουλος θα ζητήσει συγγνώμη για την προπαγάνδα που έκανε;».

    Ο Λάκης Λαζόπουλος δεν έχει τηλεοπτικό βήμα ώστε να απαντήσει ισοβαρώς, αλλά αν είναι να πιάσει τις συγγνώμες η ελληνική τηλεόραση για παραπλανήσεις και καλυμμένες ή απροκάλυπτές προπαγάνδες, ίσως έπρεπε άλλοι να κάνουν και νηστείες και να αυτοματιγωθούν σε αναπαράσταση ιερών παθών, για να εμφανιστούν ξανά μπροστά στον ελληνικό λαό και στο κοινό…

    Τα σπίτια και τα 40 τετραγωνικά

    Ο Λάκης Λαζόπουλος έχει ένα σπίτι στην Λαμπρινή, κοντά στην λεωφόρο Βεΐκου, ωραιότατο και καθόλου κραυγαλέο ή φαραωνικό. Έχει ένα σπίτι 300 τετραγωνικών μέτρων, σε προνομιακό σημείο στην Πάρο. Εκεί, βρίσκεται και το σκάφος του, ο «Μπέλης» από το «Τεμπέλης». Σύμφωνα με παλιότερα δημοσιεύματα του περιοδικού «Ciao» είχε βάλει πωλητήριο σε άλλο περιουσιακό στοιχείο, σε διώροφο νεοκλασικό κτίριο το οποίο βρίσκεται στην πλατεία Κουμουνδούρου.

    Είναι γνωστό ακόμα πως διατηρεί κατοικία στο Ψυχικό. Οι γείτονες λένε ότι είναι περί των 300 έως 400 τμ. Ίσως για αυτό να ξένισε πολύ η δήλωση του πως «ζει σε διαμέρισμα 40 τετραγωνικών και πως ότι είπε το πλήρωσε». Ανάμεσα σ άλλα, το διαδίκτυο γέμισε με πληροφορίες γειτόνων πως η ιδιοκτησία που ζει ο κύριος Λαζόπουλος είναι μεγάλη και αφορά τουλάχιστον σε 600 τετραγωνικά μέτρα.

    Η Μαρία Ανδρέου, η οποία έκανε μια συνέντευξη του Λάκη Λαζόπουλου, πολύ ανθρώπινη και συναισθηματική, δήλωσε αμέσως μετά τις καταιγιστικές αναφορές για το σπίτι του ηθοποιού πως: «Ο πόλεμος που έχει δεχθεί για το σπίτι του είναι άδικος. Το ‘χω δει το σπίτι του και είναι ένα λοφτ με μια κουζίνα, μια κρεβατοκάμαρα και ένα καθιστικό».

    Η πάντα προσεκτική δημοσιογράφος στα όσα γράφει και λέει , είπε ακόμα πως «μίλησα πρόσφατα μαζί του και του λέω «Λάκη μου; Τι είναι αυτός ο πόλεμος που σου γίνεται;» και γέλασε. Εάν είχε το Τσαντίρι στον αέρα, όλο αυτό θα το έκανε σκετς». Εάν, φυσικά, είχε το Τσαντίρι στον αέρα, όλο αυτό ίσως και να μην είχε υπάρξει καθόλου…

    Το ίχνος, το αποτύπωμα που αφήνουμε, είναι πάντα ένα…

    Ο Αντυ Γούωρχολ αφόριζε, κυνικά αντάξια στην ξέφρενη εποχή του, στη δεκαετία του 1970 στον 20ο αιώνα, πως «μη δίνεις σημασία σ’ αυτά που γράφουν για σένα. Απλά, να τα μετράς σε ίντσες».

    Ο Λάκης Λαζόπουλος μοιάζει να μην έχει στο προσωπικό, ενδότερο εικονοστάσι του τον Γουόρχωλ και αυτές τις αντιλήψεις.

    «Κι εγώ – πολλές φορές δεν θυμάμαι καν τα στιγμιότυπα που ανακαλύπτω σε διάφορες ξεχασμένες φωτογραφίες, εξ ου και το ότι δεν μου αρέσουν καθόλου οι φωτογραφήσεις. Ισως γι’ αυτό μου άρεσαν τόσο οι εικόνες των αγίων, το να θυμούνται ένα πράγμα από εσένα μόνιμο και απαράλλακτο.

    Ετσι κι αλλιώς ένα πράγμα θυμάσαι και αποσπάς από τα πράγματα. Το ίχνος, το αποτύπωμα που αφήνουν είναι πάντοτε ένα». Και ας τεμαχίζει η εποχή, τις εικόνες της, σε ρετουσαρισμένες σέλφι, ο Λάκης Λαζόπουλος, δείχνει να πιστεύει σ’ εκείνη τη δική του, μια και μοναδική, αναμφισβήτητη του αλήθεια…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πού ζει ο Λάκης Λαζόπουλος; Σε σπίτι 40 ή 400 τμ;

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νίκος Χασαπόπουλος: Τι είδε στα λογιστήρια του ΒΗΜΑτος για αγορές, διακοπές σε Άλπεις, Μύκονο και πολλά άλλα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Γιώργος Λιάγκας θεωρεί την κομμένη εκπομπή του πολύ πετυχημένη!



    ΣΧΟΛΙΑ