array(0) {
}
        
    
Menu
-0.08%
Τζίρος: 135.16 εκατ.

Δωρεά σπέρματος Δανία: 7 Κέντρα το χρησιμοποίησαν, χάθηκε ένα παιδί στην Ελλάδα, έρευνα σε εξέλιξη, τα ερωτήματα

Media

Αναταράξεις στον Σκάι για το ρομπότ «Σοφία», σκληρό πόκερ στο ΑΠΕ, στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης, Κυριακού, Βαρδινογιάννης και ποιοι αγοράζουν ραδιόφωνο

Comments

Η AI παρουσιάστρια που σήκωσε σκόνη, ο μπαμπάς & νονός Ζούλας, η Σία την ανήγγειλε, η Φλιτζάνη τη σχολίασε και η Σούζη την έθαψε

Αν στόχος ήταν να γίνει «θόρυβος», τότε το εγχείρημα πέτυχε διάνα. Η εμφάνιση της Σοφίας, της πρώτης AI news anchor στην Ελλάδα, δεν πέρασε απλώς απαρατήρητη – σήκωσε σκόνη, άνοιξε εσωτερικά μέτωπα και προκάλεσε ήδη αντιδράσεις στον συνδικαλιστικό κόσμο των δημοσιογράφων.

Η ιδέα, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, φέρει ξεκάθαρα τη σφραγίδα του προέδρου του ΣΚΑΪ, Κωνσταντίνου Ζούλα, ο οποίος αποφάσισε να κάνει τη δική του «μοντερνιά», στέλνοντας μήνυμα ψηφιακού μετασχηματισμού προς κάθε κατεύθυνση. Όχι τυχαία, μάλιστα, η παρουσίαση του νέου ψηφιακού προσώπου έγινε από τη Σία Κοσιώνη — μια επιλογή με έντονο συμβολισμό: το πιο αναγνωρίσιμο πρόσωπο του δελτίου να υποδέχεται επισήμως το… άυλο μέλλον.

1

Η Σοφία θα περιοριστεί –προς το παρόν– σε αγγλόφωνο δελτίο για ψηφιακές πλατφόρμες και social media. Όμως στο newsroom κανείς δεν τρώει το αφήγημα της «αθώας δοκιμής». Γιατί όταν μια μηχανή λέει ειδήσεις, το ερώτημα δεν είναι τι κάνει σήμερα, αλλά τι θα κάνει αύριο.

Millenials και Boomers on alert

Στο μεσημεριανό δελτίο, εκεί όπου η Λένα Φλιτζάνη κρατά καθημερινά τα ηνία, το κλίμα μόνο χαλαρό δεν ήταν. Κάποιοι από τους παλιούς του σταθμού –οι λεγόμενοι boomers του ΣΚΑΪ– κοίταξαν τη Σοφία με εμφανή καχυποψία. Όχι για το avatar ή το styling, αλλά για το προηγούμενο που δημιουργείται.

«Αν σήμερα λέει το αγγλόφωνο, αύριο λέει τον καιρό και μεθαύριο το δελτίο», ακούστηκε σε πηγαδάκι, με την κουβέντα να παγώνει όταν πετάχτηκε –ημιχιουμοριστικά αλλά δηλητηριωδώς– το περίφημο «ωχ, ήρθαν τα Ούφο».

Η φράση αποδόθηκε σε σατιρικό επίπεδο στη μετεωρολόγο Χριστίνα Σούζη, η οποία φέρεται να σχολίασε την εμφάνιση της Σοφίας με εκείνο το γνώριμο ύφος που ισορροπεί ανάμεσα στο χιούμορ και την ειρωνεία. «Τι είναι αυτά τα Ούφο που μας λένε ειδήσεις;», μουρμούρισε, ενώ ο καιρός… αναδιπλωνόταν.

Το παρασκήνιο και οι πρώτες ρωγμές

Τον ρόλο της Σοφίας είχε πριν λίγο καιρό η Ηλιάνα Μάγρα (πραγματικός άνθρωπος) –με διεθνές βιογραφικό από Sunday Times και New York Times. Μετά από μια μεσογειακή συζήτηση με τη διευθύντρια–διαχειρίστρια του skai.gr, Μαρίση Μπαλιούση, που στήριξε εξαρχής τη Σοφία ως μέρος της ψηφιακής μετάβασης, η Ηλιάνα δεν λέει πλέον τις ειδήσεις στα αγγλικά. Η παλιά φρουρά βλέπει πλέον καθαρά ότι το software πλησιάζει επικίνδυνα το μικρόφωνο.

Συνδικαλιστικό καμπανάκι

Το θέμα, ωστόσο, δεν μένει εντός ΣΚΑΪ. Ήδη προκαλεί έντονες αντιδράσεις στον συνδικαλιστικό χώρο, με δημοσιογραφικές οργανώσεις να ξεκαθαρίζουν ότι δεν πρόκειται να δεχτούν υποκατάσταση ανθρώπινου λόγου και φωνής από εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

Το μήνυμα είναι σαφές: κανείς δεν υποχρεούται να «δανείσει» φωνή ή εικόνα στην AI, ενώ οποιαδήποτε απόπειρα παραβίασης των αρχών δεοντολογίας –όπως αυτές ορίζονται από την ΠΟΕΣΥ– θα βρει τους συντάκτες απέναντι.

Και η Σοφία;

Η Σοφία, πάντως, παραμένει ατάραχη. Δεν ιδρώνει, δεν εκνευρίζεται, δεν σχολιάζει. Διαβάζει ειδήσεις με απόλυτη ψυχραιμία, την ώρα που οι άνθρωποι γύρω της ανεβάζουν θερμοκρασία.

ΕΡΤ3: Ήπια αναδιάταξη και βλέμμα στον νέο γενικό διευθυντή

Η ΕΡΤ3 βρίσκεται σε φάση ήπιας διοικητικής αναδιάταξης, με τη διοίκηση της ΕΡΤ να έχει ήδη προχωρήσει στην προκήρυξη της θέσης του γενικού διευθυντή, βάσει του νέου νομικού πλαισίου. Η διαδικασία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Στο παρασκήνιο, ακούγεται έντονα το όνομα του Άρη Παναγιωτίδη, νυν διευθυντή παραγωγής της ΕΡΤ3, ως ενός εκ των επικρατέστερων για τη θέση. Παράλληλα, δεν αποκλείεται να εμφανιστεί και ένα άλλο όνομα-έκπληξη.

Η επιλογή του νέου γενικού διευθυντή αντιμετωπίζεται ως υπηρεσιακό ζήτημα, με στόχο τη διατήρηση της ομαλής λειτουργίας του σταθμού και τη σταθεροποίηση της διοικητικής δομής.

Ο Κιρμικίρογλου «τρέχει» τη ΓΓΕΕ: Τι ετοιμάζει ο νέος Γενικός Γραμματέας

Δεν έχασε χρόνο ο νέος Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Ο Δημήτρης Κιρμικίρογλου έχει ήδη ανοίξει πολλά μέτωπα: βιωσιμότητα του Τύπου, ασφάλεια δημοσιογράφων, καταπολέμηση της παραπληροφόρησης, παιδεία στα Μέσα. Και δεν σταματά εκεί.

Στο «τραπέζι» βρίσκονται συνεργασίες με πανεπιστήμια για την τεχνητή νοημοσύνη και τον ψηφιακό εγγραμματισμό, ενώ ετοιμάζεται στρατηγικό σχέδιο επικοινωνίας που θα καθορίσει τις κατευθύνσεις της ΓΓΕΕ τα επόμενα χρόνια.

Το μήνυμα είναι σαφές: η Γενική Γραμματεία αλλάζει ρυθμό. Από διεκπεραιωτική υπηρεσία, επιδιώκει να γίνει πυλώνας στήριξης για τον ελληνικό Τύπο και τη δημοσιογραφία — σε μια εποχή που τα Μέσα αντιμετωπίζουν πρωτοφανείς προκλήσεις.

Σκληρό πόκερ πριν τη συνέντευξη για τη διοίκηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ: Οι τελικές βαθμολογίες, το φαβορί και τα άσφαιρα μεταπτυχιακά

Με τη δημοσίευση των οριστικών βαθμολογιών για τις θέσεις του Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΑΠΕ–ΜΠΕ, το τοπίο της τελικής αναμέτρησης διαμορφώνεται πλέον με σαφείς αριθμούς και έντονη κινητικότητα γύρω από τους υποψηφίους. Μετά τη διαγωνιστική διαδικασία του ΑΣΕΠ, για τη θέση του Προέδρου, ο Κωνσταντίνος Κούκας φτάνει τα 1.710 μόρια, ο Aιμίλιος Περδικάρης —νυν πρόεδρος του Δ.Σ.— ακολουθεί με 1203,36, ενώ η Άρια Αγάτσα, Α΄ Αντιπρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, καταγράφει 1.182,78 μόρια και η Παναγιώτα Μούτσιου βρίσκεται στα 1.150,56.

Στο πεδίο της διεκδίκησης για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, ο Κούκας διατηρεί την πρώτη θέση με 1.710 μόρια, η Αγλαΐα Παπαχρήστου ακολουθεί με 1.599,45, ενώ η νυν CEO, Χριστίνα Συναρέλλη, καταγράφει 1.401,38 μόρια, ο Περδικάρης με 1.203,36, η Αγάτσα με 1.182,78 και η Μούτσιου με 1.150,56.

Η παρουσία της Άριας Αγάτσα αποτελεί σημείο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, με αρκετούς να «ποντάρουν» στη δυναμική της μέσα στη διαδικασία του ΑΠΕ–ΜΠΕ.

Συζήτηση προκάλεσε επίσης η περίπτωση του Αιμίλιου Περδικάρη, αφού το μεταπτυχιακό του δεν προσμετρήθηκαν λόγω λάθους στην ηλεκτρονική κατάθεση της αίτησης. Η ένστασή του απορρίφθηκε και η βαθμολογία του παρέμεινε αμετάβλητη.

Με τις βαθμολογίες πλέον «κλειδωμένες», οι υποψήφιοι κατευθύνονται προς την καθοριστική συνέντευξη, η οποία σε κάθε τέτοια διαδικασία λειτουργεί ως ο τελικός γύρος όπου κρίνεται η έκβαση.

Σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο, η τελική επιλογή των προσώπων για τις δύο θέσεις ανήκει στον υφυπουργό στον Πρωθυπουργό, Παύλο Μαρινάκη, ο οποίος θα λάβει την απόφαση μετά την ολοκλήρωση του συνόλου των σταδίων.

Ανθή Βούλγαρη: Νομικές κινήσεις μετά τη διασπορά αλλοιωμένων εικόνων με ΑΙ με το παιδί της

Νομική οδό προτίθεται να ακολουθήσει η Ανθή Βούλγαρη, μετά τη διασπορά αλλοιωμένων εικόνων με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, στις οποίες εμφανίζεται η ίδια μαζί με το παιδί της.

Οι συγκεκριμένες εικόνες δημιουργήθηκαν χωρίς τη συναίνεσή της, παρότι –όπως υπογράμμισε– το πρόσωπο του παιδιού της δεν είχε ποτέ δημοσιοποιηθεί.

«Βρεθήκαμε στη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου του Πειραιά και είχαμε μαζί μας τον μικρό, χωρίς φυσικά να φανεί το πρόσωπό του. Παρ’ όλα αυτά, κάποιοι πήραν φωτογραφίες με εμένα και τον Κώστα, μας “τοποθέτησαν” ψηφιακά σε διάφορα τοπία και στο σώμα του παιδιού πρόσθεσαν το πρόσωπο άλλου μωρού», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Ανθή Βούλγαρη έκανε λόγο για ιδιαίτερα σοβαρό ζήτημα, τονίζοντας ότι η κατάχρηση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες καταστάσεις, ειδικά όταν εμπλέκονται ανήλικοι.

Σε ποιο κανάλι οδεύει ο Γιάννης Χρηστάκος; 

Στο δυναμικό του Mega επιστρέφει ο Γιάννης Χρηστάκος, αποχωρώντας από τον Όμιλο Εξάρχου-Μπάκου – Καϋμενάκη, σε μια κίνηση που ενισχύει περαιτέρω τον ενημερωτικό βραχίονα της Alter Ego Media.

Μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με το flash.gr, ο έμπειρος δημοσιογράφος μετακινείται στο Mega News, όπου –σύμφωνα με πληροφορίες– αναλαμβάνει επιτελικό ρόλο, ενώ θα έχει και ενεργή παρουσία στο on air πρόγραμμα του καναλιού.

Την υψηλή εποπτεία του Mega News συνεχίζει να διατηρεί ο Σταμάτης Μαλέλης, με τον Νικήτα Κορωνάκη να παραμένει υπεύθυνος του ειδησεογραφικού καναλιού. Την ίδια ώρα, πληροφορίες αναφέρουν ότι το επόμενο διάστημα αναμένονται και νέες προσθήκες «βαρέων» ονομάτων, στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης του ενημερωτικού προφίλ του Mega.

Δύο δωρεές – δύο κόσμοι: γιατί οι προσφορές Παπαστεφάνου και Πετρίδη γράφουν ιστορία

Η δωρεά του Γιώργου Παπαστεφάνου στην ΕΡΤ και η παραχώρηση της τεράστιας δισκοθήκης του Γιάννη Πετρίδη στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση συνθέτουν δύο πράξεις πολιτιστικής κληρονομιάς με ισχυρό συμβολισμό. Δύο δημιουργοί που διαμόρφωσαν την ελληνική μουσική συνείδηση με διαφορετικούς τρόπους, παραδίδουν πλέον το έργο της ζωής τους σε θεσμούς που μπορούν να το προστατεύσουν και να το αναδείξουν.

Στην περίπτωση του Παπαστεφάνου, η σχέση με την ΕΡΤ ήταν σχεδόν οργανική. Από τα 19 του χρόνια μέχρι σήμερα, η δημόσια ραδιοτηλεόραση υπήρξε το δεύτερο σπίτι του. Η απόφαση να δωρίσει την προσωπική του δισκογραφική συλλογή και τη βιβλιοθήκη του —έναν θησαυρό με βινύλια ελληνικής και ξένης μουσικής, όπερας, καθώς και σπάνιες εκδόσεις όπως ολόκληρη η συλλογή του περιοδικού Εκλογή της Ελένης Βλάχου— αποτελεί μια πράξη βαθιάς ευγνωμοσύνης και εμπιστοσύνης προς το ίδιο το μέσο που τον ανέδειξε. Η μετονομασία της αίθουσας ταινιοθήκης της ραδιοφωνίας σε «Αίθουσα Γιώργου Παπαστεφάνου» δεν είναι τυπική κίνηση, λειτουργεί ως αναγνώριση μιας ολόκληρης εποχής που φέρει το όνομά του.

Η δισκοθήκη του Γιάννη Πετρίδη —η μεγαλύτερη ιδιωτική μουσική συλλογή στον κόσμο, με περίπου 250.000 βινύλια και CD όδευσε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, η οποία αναλαμβάνει να δημιουργήσει ειδικό χώρο για την προβολή και την έρευνα του αρχείου. Πρόκειται για μια συλλογή την οποία, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, διεκδίκησαν ακόμη και Αμερικανοί με προτάσεις-περιουσίες. O Πετρίδης όμως ήθελε να παραμείνει στην Ελλάδα, σε έναν χώρο όπου θα μπορούσε να αναπτυχθεί ως ζωντανό πολιτιστικό οικοσύστημα.

Οι νέοι ιδιοκτήτες, οι κινήσεις Μαρινάκη & Μπάκου–Καϋμενάκη–Εξάρχου και πώς οι πρώην πειρατές αλλάζουν τον χάρτη των FM

Με τον Στυλ FM να έχει περάσει ήδη στον Γιάννη Κουρτάκη (και να εκπέμπει πλέον ως Νότες 96) και τον Άστρο FM να έχει ενταχθεί στον «κύκλο» του Κυριάκου Βελόπουλου (με τη νέα ονομασία Μάχη 99.8), τα βλέμματα στρέφονται τώρα στους δύο πιο «φρέσκους» νόμιμους σταθμούς: τον Blackman 103.3 και τον Λύρα 91.4.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως ένας από τους δύο σταθμούς βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις —αν δεν έχει κλείσει ήδη— με την Alter Ego του Βαγγέλη Μαρινάκη, ενώ ο άλλος μιλά με την επιχειρηματική τριάδα Εξάρχου – Μπάκος – Καϋμενάκης η οποία δρομολογεί σύμπραξη με τα «Παραπολιτικά».

Την ίδια ώρα, καινούργια μηχανήματα για ραδιοφωνική εκπομπή έχουν ανέβει στον Υμηττό, ενώ πραγματοποιούνται και κατασκευαστικές αλλαγές στα κοντέινερ που στεγάζουν τους εξοπλισμούς. Ενδεικτικό της κινητικότητας είναι ότι ο Blackman μετακινήθηκε και εκπέμπει πλέον στους 103.3 αντί για 103.1, ενώ ο Λύρα 91.4 έχει αλλάξει πλήρως φυσιογνωμία, όπως είχαμε αποκαλύψει.

Η Alter Ego, υπενθυμίζεται, διαθέτει ήδη το mainstream My Radio 104.6, και από το 2021 έχει κατοχυρώσει δύο ονόματα ραδιοφωνικών σταθμών: το «Mega Radio», που συνδέεται άμεσα με το τηλεοπτικό Mega, και το «Παρέα FM», όνομα που είχε ο σταθμός του Δημήτρη Ρίζου από το 2000 έως το 2016.

Στο ίδιο τραπέζι ο Βαγγέλης Μαρινάκης για το Mega, ο Θόδωρος Κυριακού για τον ΑΝΤ1, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης για Alpha και Star και η United Media

Οι διαβουλεύσεις για τη δημιουργία μιας ενιαίας ελληνικής streaming πλατφόρμας βρίσκονται πλέον σε πλήρη εξέλιξη, με στελέχη της αγοράς να σημειώνουν ότι η συμφωνία ανάμεσα στους μεγάλους ομίλους έχει ουσιαστικά «κλειδώσει». Mega, ANT1, Alpha, Star και United Media έχουν ανοίξει τον κύκλο των τελικών συζητήσεων, εξετάζοντας τη μορφή του εγχειρήματος, το επιχειρηματικό μοντέλο, την τεχνική ενοποίηση και τη μελλοντική εμπορική αξιοποίηση της νέας υπηρεσίας.

Στο ίδιο τραπέζι κάθονται ο Βαγγέλης Μαρινάκης για το Mega, ο Θόδωρος Κυριακού για τον ΑΝΤ1, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης για Alpha και Star, καθώς και η United Media, με τη συμμετοχή της να θεωρείται στρατηγική, ειδικά λόγω της περιφερειακής της ισχύος στον χώρο των media και των τηλεπικοινωνιών. Παρότι οι τεχνικές λεπτομέρειες παραμένουν περίπλοκες, και η σύνδεση των υποδομών απαιτεί ενιαία πρωτόκολλα, κοινή αποθήκευση, shared recommendation engine και ενιαίο DRM, οι ομάδες τεχνικών έχουν ήδη πιάσει δουλειά.

Εκτιμήσεις θέλουν την πλατφόρμα να είναι έτοιμη το καλοκαίρι του 2026, ενώ η δυναμική της είναι μεγάλο στοίχημα για την ελληνική αγορά: τεράστια βιβλιοθήκη ελληνικού περιεχομένου, νέες παραγωγές υψηλών προδιαγραφών, δυνατότητα διεκδίκησης αθλητικών δικαιωμάτων και μια ενισχυμένη διαφημιστική απήχηση που θα λειτουργήσει ως κοινή ασπίδα απέναντι στις διεθνείς πλατφόρμες.

Η πίεση είναι μεγάλη, καθώς το Netflix αναμένεται να ενεργοποιήσει στην Ελλάδα το δικό του διαφημιστικό πακέτο, γεγονός που επιβάλλει στους εγχώριους παίκτες να χτίσουν έναν ενιαίο, στιβαρό πόλο περιεχομένου. Αν το project προχωρήσει όπως σχεδιάζεται, είναι πιθανό και ΣΚΑΪ και Open να εξετάσουν σοβαρά την πιθανότητα ένταξής τους.

Η ώσμωση που είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα

Αν και οι συζητήσεις κορυφώθηκαν την τελευταία διετία, η σύγκλιση των ομίλων δεν ήταν αιφνίδια. Η ώσμωση είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, σχεδόν οργανικά, ως αντίδραση σε ένα παγκόσμιο τοπίο που άλλαζε ραγδαία. Οι μεγάλες συγχωνεύσεις και εξαγορές στις ΗΠΑ λειτούργησαν ως προειδοποιητικό σήμα ότι το παραδοσιακό μοντέλο τηλεόρασης δεν μπορούσε να παραμείνει όπως ήταν.

Στην Ελλάδα, η πρώτη ουσιαστική κίνηση ήρθε από τον χώρο των συνδρομητικών: η Cosmote TV και η Nova, με την τριετή ανταλλαγή αθλητικών καναλιών το 2024, έστειλαν σαφές μήνυμα ότι οι ανταγωνισμοί του παρελθόντος δεν ήταν πλέον βιώσιμοι μπροστά στην απειλή της πειρατείας και των διεθνών πλατφορμών. Παράλληλα, η συνεργασία τους με το κράτος οδήγησε στην κατάργηση του φόρου 10% για τις streaming υπηρεσίες, εξομαλύνοντας μια άνιση αγορά.

Στον χώρο των free-to-air σταθμών, η αρχή είχε γίνει ακόμη νωρίτερα. Mega και ANT1 δούλεψαν από κοινού σε συμπαραγωγές, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σύμπλευσης. Ακολούθησαν οι επαφές Alpha–Star, ήδη από διετία πριν, σε επίπεδο στρατηγικής και περιεχομένου. Η πρόθεση μετατράπηκε σταδιακά σε βούληση και –πολύ πριν φανεί δημόσια– σε μια αθόρυβη τεχνολογική και επιχειρηματική προετοιμασία.

Το ψηφιακό αποτύπωμα κάθε σταθμού αποτέλεσε τον θεμέλιο λίθο: Mega Play, ANT1 Plus, Alpha Hybrid, Star Play, Skai Hybrid και Open Hybrid λειτουργούν ήδη ως κόμβοι περιεχομένου που μπορούν να συνδεθούν σε κοινό σύστημα. Η ύπαρξη αυτών των υποδομών έδειξε νωρίς ότι το πεδίο σύγκλισης υπήρχε – απομένει μόνο η πολιτική απόφαση και η τεχνική υλοποίηση.

Πώς σταδιακά ωρίμασε η ανάγκη για το επόμενο βήμα

Η αναδιαμόρφωση του τοπίου υπήρξε αμείλικτη. Η διεθνής αγορά κινήθηκε με ταχύτητα που ξεπερνά τα περιθώρια άμυνας των ελληνικών καναλιών. Τα ιδιωτικά δίκτυα συνειδητοποίησαν ότι η γραμμική τηλεόραση δεν επαρκεί πλέον για να διατηρηθεί η βιωσιμότητα, καθώς η διαφημιστική πίτα συρρικνώνεται και η ζήτηση για on demand υπηρεσίες εκτινάσσεται.

Οι ζυμώσεις έγιναν πιο συστηματικές την τελευταία διετία, αλλά οι ρίζες τους βρίσκονται πιο πίσω, στην περίοδο όπου τα κανάλια αναγκάστηκαν να δουν ότι ο ανταγωνισμός δεν είναι πλέον μεταξύ τους, αλλά με παίκτες παγκόσμιας κλίμακας. Οι πρωτοβουλίες σύμπραξης, οι άτυπες συναντήσεις, οι τεχνικές δοκιμές και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας άνοιξαν τον δρόμο πριν ακόμη διατυπωθεί επίσημα η πρόταση για μια ενιαία πλατφόρμα.

Το σημείο στο οποίο φτάσαμε σήμερα

Έτσι, το μεγάλο project που σήμερα φαίνεται ώριμο δεν είναι παρά η φυσική κατάληξη μιας μακράς περιόδου ζυμώσεων, τεχνολογικής προσαρμογής και επιχειρηματικής ανησυχίας. Η ελληνική τηλεόραση βρίσκεται σε μια καθοριστική καμπή: το ερώτημα δεν είναι αν θα αλλάξει, αλλά πόσο γρήγορα και με ποιο θεσμικό σχήμα θα το κάνει.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι η επόμενη ημέρα της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς δεν θα μοιάζει σε τίποτα με την προηγούμενη – και το streaming, από περιφερειακή υπηρεσία, μετατρέπεται πλέον στον πυρήνα της νέας εποχής.

Ανακατατάξεις και σιωπηρές διορθώσεις πορείας στον ΣΚΑΪ για το 2026

Μήνυμα σταθερότητας συνεχίζει να εκπέμπει ο ΣΚΑΪ ενόψει της νέας χρονιάς, παρότι το πρόγραμμα της απογευματινής ζώνης αναδιαμορφώνεται αθόρυβα και με χειρουργικές κινήσεις. Ο σταθμός φαίνεται πως αποφεύγει τις ραγδαίες ανατροπές και επιλέγει έναν συνδυασμό μικρών μετατοπίσεων, ενισχύσεων και ανανεώσεων στο grid.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόθεση της διοίκησης είναι ξεκάθαρη: τα «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη και το «Το’ Χουμε» με τον Κώστα Τσουρό παραμένουν κανονικά στο πρόγραμμα. Το κανάλι θεωρεί ότι και τα δύο αποτελούν σταθερές της ζώνης και δεν υπάρχει σχέδιο αντικατάστασής τους.

Σε αυτά προστίθεται η μεταφορά του μουσικού ριάλιτι “Beat My Guest” στο slot 17.30–19.30, στη θέση της ελληνικής ταινίας. Λόγω της πιο σύντομης διάρκειας του reality, εξετάζεται η επέκταση είτε του «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» είτε του σατιρικού «Διαχωρίζω τη Θέση Μου» με τον Μάνο Βουλαρίνο λίγο πριν το κεντρικό δελτίο.

Γιατί αποσύρθηκε τελικά η εκπομπή «Η Ελλάδα Ψηφίζει»

Αν και αρχικά κυκλοφόρησε έντονα στην πιάτσα ότι το «Η Ελλάδα Ψηφίζει» με Ντσούνο – Κούτρα κόπηκε λόγω τηλεθέασης, πηγές κοντά στην παραγωγή επιμένουν ότι η εικόνα είναι πιο σύνθετη.

Σύμφωνα με στελέχη που γνωρίζουν τον προγραμματισμό από μέσα, το πραγματικό πρόβλημα ήταν ο εξαντλητικός ρυθμός που δημιουργούσε το εβδομαδιαίο τρίπτυχο τηλεόραση – ραδιόφωνο – νυχτερινή εκπομπή.

Τις Τετάρτες, όταν μεταφέρθηκε η εκπομπή, οι δύο παρουσιαστές:

– έπρεπε να βρίσκονται από τις 8 το πρωί στο στούντιο του Φαλήρου για την πρωινή τηλεοπτική εκπομπή

– στις 5 το απόγευμα μετακινούνταν ξανά στο ραδιόφωνο για το μαγκαζίνο του ΣΚΑΪ 100.3

– στις 10 το βράδυ ξεκινούσε το «Η Ελλάδα Ψηφίζει»

Το αποτέλεσμα, όπως αναφέρουν πηγές του σταθμού, ήταν συσσωρευμένη κόπωση, ασφυκτικά ωράρια και μια κατάσταση που δύσκολα μπορούσε να είναι βιώσιμη σε εβδομαδιαία βάση. Έτσι, η εκπομπή αποσύρθηκε με απόφαση που αποδίδεται περισσότερο στη φθορά των παρουσιαστών παρά σε ζήτημα επιδόσεων.

Οι μετακινήσεις του ΣΚΑΪ και ο ρόλος του Νίκου Κοκλώνη

Παράλληλα, ο ΣΚΑΪ συνεχίζει να αξιοποιεί εμπορικά τις υποδομές του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο σταθμός έχει παραχωρήσει (με το αζημίωτο) τις εγκαταστάσεις του μεγάλου στούντιο στο Γαλάτσι στον Νίκο Κοκλώνη, ιδιοκτήτη της Barking Well Media, για τις ανάγκες παραγωγής του “Just the Two of Us”. Πρόκειται για μια συμφωνία που ενισχύει τη ροή εσόδων του σταθμού, ενώ επιτρέπει στη Barking Well να γυρίζει ένα από τα βαρύτερα productions της ελληνικής τηλεόρασης σε χώρο που καλύπτει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του φορμάτ.

Το χρυσοφόρο τέλος που τροφοδοτεί την ΕΡΤ και τι πληρώνουν οι πολίτες

Το ανταποδοτικό τέλος εξακολουθεί να αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή ρευστότητας για την ΕΡΤ, χρηματοδοτώντας σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία, τις επενδύσεις και το περιεχόμενό της. Οι Έλληνες πολίτες καταβάλλουν σήμερα 3 ευρώ τον μήνα μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος, δηλαδή 36 ευρώ τον χρόνο ανά παροχή, ποσό που διοχετεύεται απευθείας στη δημόσια ραδιοτηλεόραση. Το τέλος αυτό, χαμηλότερο συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αποφέρει όμως στην ΕΡΤ μια σταθερή οικονομική βάση, η οποία ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο το 2024.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα από το ανταποδοτικό τέλος ανήλθαν σε 228 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 20 εκατομμύρια σε σχέση με το 2023, όταν είχαν διαμορφωθεί στα 208 εκατομμύρια. Η αύξηση αυτή επέτρεψε στη δημόσια ραδιοτηλεόραση να αντισταθμίσει τις πιέσεις του κλάδου και να συνεχίσει τον εκσυγχρονισμό της: από νέες σειρές και ενίσχυση του Ertnews, μέχρι την αναβάθμιση του Ertflix και τις επενδύσεις στο ERTecho και στο δίκτυο εκπομπής.

Ο συνολικός τζίρος της ΕΡΤ για το 2024 έφτασε τα 243,5 εκατομμύρια ευρώ, επιτυγχάνοντας άνοδο 11,57% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 48 εκατομμύρια ευρώ, ενισχύοντας τα ίδια κεφάλαια που πλέον φτάνουν τα 472,9 εκατομμύρια. Πρόκειται για οικονομικά αποτελέσματα που δείχνουν ότι το ανταποδοτικό τέλος παραμένει ο πυρήνας της χρηματοδότησης της ΕΡΤ, διατηρώντας την όχι μόνο βιώσιμη αλλά και ικανή να επενδύει σε υποδομές, τεχνολογία και περιεχόμενο.

Αυγή: Ο Σουρμελίδης έφυγε, έρχεται ο…

Η ένταση που προκάλεσε το κυριακάτικο πρωτοσέλιδο της «Αυγής» οδήγησε το απόγευμα της Κυριακής στην παραίτηση του διευθυντή της εφημερίδας, Σπύρου Σουρμελίδη, φωτίζοντας τις υπαρκτές εσωτερικές τριβές και την πολιτική αμηχανία στον ΣΥΡΙΖΑ.

Το επίμαχο πρωτοσέλιδο, που περιέγραφε τους «βίους παράλληλους» του ΣΥΡΙΖΑ και του Αλέξη Τσίπρα μετά τις τελευταίες εξελίξεις και την ομιλία του πρώην πρωθυπουργού στο θέατρο Παλλάς, κρίθηκε από την Κουμουνδούρου ότι δεν εξέφραζε τη γραμμή του κόμματος. Η αντίδραση ήταν άμεση, με επίσημη ανακοίνωση που ξεκαθάριζε ότι «το πρωτοσέλιδο της Κυριακάτικης Αυγής δεν απηχεί τις απόψεις και τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ όπως αυτές έχουν εκφραστεί από τον πρόεδρο, Σωκράτη Φάμελλο», ενώ παράλληλα έγινε γνωστό ότι η παραίτηση του διευθυντή έγινε δεκτή.

Ο ίδιος ο Σπύρος Σουρμελίδης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, υποστήριξε ότι δεν υπήρξε καμία κομματική υπόδειξη ή παρέμβαση στο έργο του, τονίζοντας με νόημα ότι «το διευθυντής δεν είναι δουλειά, το δημοσιογράφος είναι δουλειά». Όπως είπε, η επιλογή του πρωτοσέλιδου ήταν αμιγώς δημοσιογραφική, βασισμένη στην εκτίμηση ότι μετά την παρουσία Τσίπρα στο Παλλάς διαμορφώνεται «ένα νέο σκηνικό στον ευρύτερο χώρο». Ξεκαθάρισε επίσης ότι «ούτε με άδειασε κανένας, ούτε άδειασα κανέναν», σημειώνοντας πως ο Σωκράτης Φάμελλος «δεν μου είπε ποτέ ‘πάρε, βάλε’ και δεν σήκωσε το τηλέφωνο όλο αυτό το διάστημα». Η παραίτηση, όπως υποστήριξε, υπεβλήθη λόγω «δυσαρμονίας που προέκυψε στη συζήτηση» και όχι κατόπιν απαίτησης.

Μία ημέρα αργότερα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος, μιλώντας στον Αθήνα 984, εξήγησε γιατί έκανε δεκτή την παραίτηση, τονίζοντας ότι «αυτό που πρέπει να προσέχουμε είναι να μεταδίδεται με ακρίβεια η ενότητα». Υπογράμμισε ότι η «Αυγή», ως κομματικό μέσο, οφείλει να συμβάλλει στη συνολική προσπάθεια σύγκλισης του προοδευτικού χώρου, αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι στο εσωτερικό της παράταξης υπάρχουν «καθυστερήσεις, ταλαντεύσεις και διαφορετικές αναγνώσεις».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Γιάννης Μπουλέκος, υπεύθυνος για την εξυγίανση των ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι δεν έχει παρέμβει «επ’ ουδενί» στη λειτουργία ή στο περιεχόμενο της εφημερίδας. Για το άρθρο του στην «Αυγή» διευκρίνισε ότι εξέφραζε προσωπική, σταθερή άποψη υπέρ της προοδευτικής ενότητας με βάση τις πολιτικές και όχι τα πρόσωπα, απορρίπτοντας ερμηνείες ότι στρεφόταν κατά του Αλέξη Τσίπρα. Σε ερώτηση για το αν σκέφτεται να παραιτηθεί, απάντησε κοφτά: «Όχι βέβαια».

Την ίδια ώρα, στην Κουμουνδούρου έχει ήδη ανοίξει η συζήτηση για την επόμενη ημέρα στη διεύθυνση της «Αυγής». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αντικαταστάτης του Σπύρου Σουρμελίδη αναζητείται κατά πάσα πιθανότητα εκ των έσω. Το πρώτο όνομα που έπεσε στο τραπέζι είναι εκείνο του έμπειρου δημοσιογράφου Γιάννη Κορωναίου, που εδώ και μήνες είναι επικεφαλής της διαδικτυακής έκδοσης της εφημερίδας. Παράλληλα, έχει προταθεί και ο διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού «Στο Κόκκινο 105,5», Γιώργος Βούλγαρης, ενώ παραμένει ανοιχτό και το σενάριο της λύσης συντακτικής επιτροπής, αποτελούμενης από έμπειρα στελέχη της εφημερίδας.

Τι έγινε ρε παιδιά; Ο Σπύρος Παπαδόπουλος επιστρέφει στην TV!

Μετά από σχεδόν δύο χρόνια απουσίας από τη μικρή οθόνη, ο Σπύρος Παπαδόπουλος ετοιμάζεται για δυναμική τηλεοπτική επιστροφή — αυτή τη φορά, όχι με δράμα αλλά με ρομαντική κωμωδία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δημοφιλής ηθοποιός είναι ο επικρατέστερος για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα σειρά της Silver Line Media.

Το νέο rom-com έχει ήδη προταθεί στην ΕΡΤ, αλλά και σε ιδιωτικά κανάλια. Μέχρι στιγμής δεν έχει «κλειδώσει» ο τηλεοπτικός σταθμός που θα το φιλοξενήσει, όμως η σειρά φέρει την ίδια δημιουργική σφραγίδα με το «Κάνε ότι κοιμάσαι», την επιτυχημένη παραγωγή που χάρισε στην ΕΡΤ διεθνή διάκριση στο φεστιβάλ της Σεούλ.

Το «Eternity»: Η μεγαλύτερη διεθνής κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς – Γυρίσματα στην Ελλάδα από τη Central Athens Film Productions

Το εντυπωσιακό κινηματογραφικό ταξίδι του «Eternity» συνεχίζεται πλέον στην Ελλάδα, μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων στο Κάπρι και τις ιταλικές ακτές. Η ταινία, σε σκηνοθεσία του Τζέιμι Μάρσαλ —γνωστού από τις επιτυχημένες σειρές «Harlots» (Hulu) και «The Capture»— αποτελεί τη μεγαλύτερη διεθνή παραγωγή που φιλοξενεί η χώρα μας για το 2025.

Τα πρώτα ελληνικά γυρίσματα ξεκίνησαν επίσημα στις 29 Οκτωβρίου στα Μέθανα, όπου η τοπική κοινωνία υποδέχθηκε την παραγωγή με ιδιαίτερη θέρμη. Το υψηλού επιπέδου καστ περιλαμβάνει τον Νόλαν Τζέραρντ Φανκ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, τον υποψήφιο για Όσκαρ Γουίλιαμ Χ. Μέισι («Fargo»), τον Γκρεγκ Κινίαρ («As Good as It Gets») και την εντυπωσιακή Μπερενίς Μαρλό του «Skyfall», η οποία επιστρέφει δυναμικά ως «Λαίδη Βερονίκ».

Το ελληνικό σκέλος της παραγωγής απλώνεται σε 32 ημέρες γυρισμάτων σε Μέθανα, Αθήνα, Πόρτο Χέλι και Κρήτη. Τον πλήρη συντονισμό έχει αναλάβει η Central Athens Film Productions, έπειτα από περισσότερους από έξι μήνες εντατικής προπαραγωγής που αφορούσαν την επιλογή τοποθεσιών, την κατασκευή ειδικών σκηνικών και τη δημιουργία κοστουμιών και αντικειμένων που υπηρετούν την ιδιαίτερη αισθητική της ταινίας. Περισσότεροι από 300 Έλληνες επαγγελματίες συμμετέχουν με τεχνική υποστήριξη σε όλα τα στάδια.

Παραγωγοί του «Eternity» είναι η Τζανέτ Βολτούρνο (CatchLight Studios) και ο Τζον Μέισον (JMason Entertainment), ενώ σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση της ταινίας έχει το ΕΚΟΜΕ, καθώς τα ανταγωνιστικά ελληνικά κίνητρα ——40% cash rebate και tax relief—— συνεχίζουν να προσελκύουν μεγάλες διεθνείς παραγωγές.

Οι διαφημιστές… στο θρανίο: Νέο εργαλείο ενημέρωσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας και την ΕΔΕΕ

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας και η ΕΔΕΕ, με στόχο την ουσιαστική ενδυνάμωση των στελεχών της αγοράς, παρουσιάζουν ένα νέο, εξειδικευμένο εργαλείο ενημέρωσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη — διαθέσιμο αποκλειστικά στα Μέλη της Ένωσης.

Ολοκληρώθηκε η συνεργασία της Panik Records με την Αθηνά Βασιλογιαννάκη

Η δισκογραφική εταιρεία Panik Records ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με την Αθηνά Βασιλογιαννάκη, η οποία έως σήμερα κατείχε τη θέση της Γενικής Διευθύντριας.

Νέα εταιρική διάρθρωση για τον Easy FM του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ

Αλλαγές προκύπτουν στη μετοχική σύνθεση του Easy FM, που ανήκει στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ. Σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία του ΕΣΡ, η κυπριακή Sandcay Holdings Limited κατέχει πλέον το 41,04% της εταιρείας, ενώ η Antenna Group Μονοπρόσωπη ΑΕ διατηρεί το 58,95%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Sandcay ανήκει εξ ολοκλήρου στην Antenna Group, η οποία ελέγχεται από την K Group Holding Sarl, με έδρα το Λουξεμβούργο.

Στο μετοχικό σχήμα της K Group Holding Sarl συμμετέχουν με ποσοστό 33,33% ο καθένας οι Globecast Holdings Sarl (Θοδωρής Κυριακού), Altavista Global Holdings Sarl (Ξενοφών Κυριακού) και Praxis Global Investments Sarl (Αθήνα Κυριακού), διατηρώντας τον σταθμό πλήρως ενταγμένο στη δομή του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.

Επικεφαλής ο Βασίλης Ταλαμάγκας στη νέα συνεργασία «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» – ΝΕΤ 24

Η ιστορική εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» και ο δημοσιογραφικός συνεταιρισμός ΝΕΤ 24 ενώνουν δυνάμεις, με επικεφαλής τον Βασίλη Ταλαμάγκα.

Η νέα μιντιακή σύμπραξη φιλοδοξεί να αναδείξει και να διαχύσει δημοσιογραφικό περιεχόμενο με ουσιαστική παρέμβαση στη δημόσια συζήτηση, εντός και εκτός συνόρων. Στόχος είναι η συστηματική κάλυψη θεμάτων αιχμής για τις τοπικές κοινωνίες και την παραμελημένη Περιφέρεια, της οικονομίας, της πολιτικής, της Αυτοδιοίκησης, των διεθνών εξελίξεων, της Εκκλησίας, του αθλητισμού, καθώς και ειδικών ενδιαφερόντων που απασχολούν κοινωνικές ομάδες και συλλογικότητες.

Το ανανεωμένο antenna.gr προσθέτει δύο νέα FAST κανάλια και απογειώνει την ψηφιακή εμπειρία

Το antenna.gr συνεχίζει το συναρπαστικό digital ταξίδι του, εξελίσσοντας την εμπειρία ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με ακόμη πιο άνετη πλοήγηση, σύγχρονη αισθητική και συνεχή εμπλουτισμό περιεχομένου. Στην πλατφόρμα, όπου ήδη παρακολουθούμε ζωντανά και δωρεάν τα κανάλια ΑΝΤ1 και ΜΑΚ TV, προστέθηκαν δύο νέα FAST κανάλια — ANT1 Comedy και ANT1 Drama — με κλασικές, δημοφιλείς σειρές που άφησαν εποχή, από «Οι Μεν και οι Δεν» και «Άκρως Οικογενειακόν» μέχρι «Μπρούσκο» και «Άγγιγμα ψυχής».

Με δωρεάν Catch-Up για ό,τι χάσαμε και έναν πλήρη ηλεκτρονικό οδηγό προγράμματος, το ανανεωμένο antenna.gr εξελίσσεται σε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα ελληνικής ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, φέρνοντας το περιεχόμενο του Ομίλου Antenna ένα κλικ πιο κοντά στο κοινό.

Μεγάλη τηλεοπτική επένδυση για το 2026: 16 νέες παραγωγές στη μάχη της σεζόν

Τα κανάλια ετοιμάζουν ισχυρή αντεπίθεση για το β΄ μισό της σεζόν, επενδύοντας σε 16 νέες παραγωγές – έξι σειρές μυθοπλασίας και δέκα ψυχαγωγικά φορμάτ, που θα ενισχύσουν την prime time αλλά και τη daytime ζώνη από τις αρχές του 2026.

Ο ΑΝΤ1 προχωρά με τέσσερις νέες προσθήκες: την επιστροφή της Ζέτας Μακρυπούλια με το σόου «Moments», τη νέα κωμική σειρά «Σούπερ Ήρωες» με τον Γιάννη Μπέζο, το ριάλιτι-τηλεπαιχνίδι «Flathunters» μέσα στον Φεβρουάριο και πιθανή ένταξη του «Κάτι Ψήνεται».

Το Star ενισχύει τη βραδινή του ζώνη με το «Κλαμπ του 1%» με τον Πέτρο Πολυχρονίδη, ενώ σε προετοιμασία βρίσκεται και το τηλεπαιχνίδι «Lingo», που μπορεί να βγει στον αέρα μετά το Πάσχα.

Στο Mega, η μεγάλη άφιξη είναι η δραματική σειρά εποχής «Οι Αθώοι», βασισμένη σε έργο του Κωνσταντίνου Θεοτόκη, με προγραμματισμένη πρεμιέρα τον Φεβρουάριο.

Ο Alpha εξετάζει την ενίσχυση της prime time με τη νέα οικογενειακή κωμωδία «Μπαμπά, σ’ αγαπώ», με τους Αναστάση Ροϊλό και Βασίλη Μηλιώνη.

Η ΕΡΤ επενδύει επίσης στη μυθοπλασία, με τρεις νέες σειρές: «Από ήλιο σε ήλιο», την κωμική «TV Land» και τη σειρά αυτοσχεδιασμού «Εκτός Σχεδίου» του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη.

Τέλος, το Open ενισχύει την ψυχαγωγία του: ο «Αδύναμος Κρίκος» με τη Μαρία Μπακοδήμου εντάσσεται στο καθημερινό πρόγραμμα, ενώ το Just the 2 of Us ετοιμάζει επιστροφή από τον Φεβρουάριο.

Οι τηλεοπτικοί σταθμοί μπαίνουν στο 2026 με βαθύ πορτοφόλι και υψηλές προσδοκίες, σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές σεζόν των τελευταίων ετών.

Η «Καθημερινή» σε στρατηγική συνεργασία με τη Google

Το επόμενο αποφασιστικό βήμα στη μετάβαση προς την ψηφιακή εποχή πραγματοποιεί η εφημερίδα «Καθημερινή», επεκτείνοντας τη συνδρομητική της βάση και την επιρροή της σε νέα κοινά μέσω μιας ειδικής συνεργασίας με τη Google.

Σύμφωνα με την Sunila Connal, γενική διευθύντρια ενημέρωσης και βιβλίων της εταιρείας, η εφημερίδα πέτυχε την τελευταία διετία να εγγράψει 300.000 συνδρομητές, να τετραπλασιάσει τις digital συνδρομές της και να δεκαπλασιάσει τις συνδρομές στο e-paper.

Ο Αλέξανδρος Ρήγας επιστρέφει στην ΕΡΤ με νέα κωμική σειρά

Πέντε χρόνια μετά την επιτυχημένη «Τούρτα της μαμάς», ο Αλέξανδρος Ρήγας ετοιμάζεται για μεγάλη επιστροφή στην ΕΡΤ. Η δημόσια τηλεόραση, που ενισχύει συστηματικά το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα με βλέμμα στο μέλλον, βρίσκεται ήδη σε κύκλο επαφών για νέες παραγωγές που θα δούμε στο τέλος της τρέχουσας ή την επόμενη σεζόν — και η πυξίδα στρέφεται ξεκάθαρα προς την κωμωδία.

Nemo: Επιστρέφει το τρόπαιο της Eurovision λόγω συμμετοχής του Ισραήλ το 2026

Οι αντιδράσεις για τη συμμετοχή του Ισραήλ στη Eurovision 2026 εντείνονται, με το Nemo, νικητή του 2024, να ανακοινώνει ότι επιστρέφει το τρόπαιο. Η κίνηση έρχεται μετά τις αποσύρσεις χωρών όπως Ισπανία, Ολλανδία, Ιρλανδία, Ισλανδία και Σλοβενία.

Μέσα από ανάρτησή του στο Instagram, το Nemo δηλώνει ότι δεν νιώθει πλέον πως το βραβείο του ανήκει, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για την απόφαση της EBU να επιτρέψει στο Ισραήλ να συμμετάσχει.

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυγή: Παραιτήθηκε ο διευθυντής Σπύρος Σουρμελίδης
Open: O Νταβιντιάν, o Παπαμιμίκος και τι συμβαίνει πραγματικά στον σταθμό του Ιβάν Σαββίδη
Γιατί έδιωξαν τη Σύνθια Σάπικα, η ατάκα της Κοσιώνη, το beef Πορτοσάλτε – Αναστασοπούλου, τα νέα ανοίγματα του Κυριακού, τι αγοράζει ο «Λούα – Λούα» και ποιος θα μεταδώσει το Μουντιάλ
3.717.541 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν το mononews.gr για την ενημέρωσή τους τον μήνα Νοέμβριο
Η Gedi κοντά στην πώληση της Repubblica στον όμιλο Κυριακού – Στα τελικά στάδια οι διαπραγματεύσεις
Τι λένε στις αγωγές τους Ρέβη – Κουρδής κατά Σκάι, η Σιναρέλη και οι προσλήψεις στο ΑΠΕ, τι έγινε τελικά με τον Σρόιτερ, το ΕΣΡ και ο… Τάκης Τσουκαλάς
Ναόμι Γουότς: «Δεν υπάρχει τίποτα πιο σέξι από μια γυναίκα που ξέρει τι θέλει…»
Το παρασκήνιο του deal των 500 εκατ. λιρών! Ποιος είναι ο λόρδος Ρόθερμιρ της «Daily Mail» που εξαγοράζει την «Telegraph»
3ο Ετήσιο Συνέδριο της ΕΙΗΕΑ με θέμα «ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 2026: Τεχνητή Νοημοσύνη – Ευκαιρίες και κίνδυνοι – Η επόμενη μέρα για τον Τύπο»
Το καπέλο… Ζούλα – Αλαφούζου και η Βυτίνα του Σκάι, η έμπειρη Έμη απογειώνει την HuffPost, οι αλλαγές του Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ και το φαινόμενο… Breaking Chairs