• LIFE&STYLE

    Είναι αυτό το αλλόκοτο όχημα της Toyota η λύση για τις μετακινήσεις εντός πόλης;


    Τη λύση στο πρόβλημα των μετακινήσεων εντός πόλεων φιλοδοξεί να δώσει η Toyota με το αλλόκοτο i-Road, ένα όχημα που θυμίζει λιγότερο αυτοκίνητο και περισσότερο ηλεκτρικό σκούτερ, συνδυάζοντας τα θετικά στοιχεία του σκούτερ (μικρό και ευέλικτο) με τα θετικά του αυτοκινήτου (σταθερή οδήγηση, προστασία από τη βροχή), με απρόσμενα ευχάριστο αποτέλεσμα. Ο Benjamin Zhang δοκίμασε το i-Road και περιγράφει την εμπειρία του:

    Με μόνο ένα μπροστινό φως, το i-Road δε μοιάζει με τίποτα από αυτά που έχετε δει στους δρόμους μέχρι τώρα.

    ir1

    Σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις του μέλλοντος, πιο συμβατικές λύσεις όπως το Chevrolet Bolt EV…

    ir2

    …ή το υβριδικό BMW i8 είναι πιο κοντά στις προτιμήσεις μου.

    ir3

    Αλλά πρέπει να πω ότι το i-Road και οι πόρτες του που μοιάζουν με τα αυτιά του Ντάμπο είναι αρκετά γοητευτικά.

    ir4

    Με πλάτος λιγότερο από 90 εκατοστά…

    ir5

    …και με μήκος γύρω στα 2,30 μέτρα, το i-Road θα πρέπει να είναι ιδανικό για στενούς αστικούς δρόμους.

    ir6

    Αλλά με αυτονομία 50 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα και…

    ir7

    …τελική ταχύτητα 60 χλμ/ώρα, πιθανότατα δεν θα θελήσετε να ξεφύγετε από τα όρια ενος αστικού κέντρου.

    ir8

    Το i-Road φορτίζεται μέσω μίας υποδοχής που βρίσκεται κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ.

    ir9

    Μπείτε μέσα…

    ir10

    …και θα βρείτε μία συμβατική καμπίνα οδηγού, με τιμόνι, φλας και πεντάλ γκαζιού και φρένων.

    ir11

    Αν και η Toyota λέει ότι υπάρχει χώρος και για δεύτερο επιβάτη πίσω από τον οδηγό, καλύτερα να είστε μόνοι.

    ir12

    Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη.

    ir13

    Και το test drive ξεκινά!

    ir14

    Όπως και στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο ηλεκτρικός κινητήρας δίνει στο iRoad γρήγορη εκκίνηση.

    ir15

    Για την ικανότητα στο φρενάρισμα ευθύνονται αυτά τα δισκόφρενα.

    ir16

    Αλλά η πραγματική διασκέδαση ξεκινά στις γωνίες.

    ir17

    Το Toyota γέρνει στις στροφές σαν σκιέρ. Μάλιστα, το αυτοκίνητο θα σας προειδοποιήσει αν πηγαίνετε πολύ γρήγορα ή αν στρίψετε σε υπερβολική γωνία.

    ir18

    Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο για τον χειρισμό του i-Road είναι η λειτουργία του πίσω τροχού.

    ir19

    Αρχικά, η αίσθηση που δημιουργεί η περιστροφή του πίσω τροχού είναι κάπως παράξενη. Αλλά όταν το συνηθίσετε, θα συνειδητοποιήσετε ότι το i-Road προσφέρει μία πολύ λεπτή και σθεναρή οδήγηση. Δε λέω ότι το να οδηγείς το i-Road μέσα σε ένα κέντρο συνεδριάσεων είναι σαν να οδηγείς μία Porsche 911 στις ελβετικές Άλπεις, αλλά σίγουρα είναι κάθε άλλο παρά βαρετό.

    ir20

    Το Toyota i-Road για την ώρα είναι υπό δοκιμή στους δρομους του Τόκιο στην Ιαπωνία και της Γκρενόμπλ στη Γαλλία.

    ir21

    Σε γενικές γραμμές, το Toyota iRoad ήταν διασκεδαστικό, ευχάριστο και πρωτοποριακό. H Toyota κατάφερε να μπλέξει το συμβατικό με το ορθόδοξο, για να δημιουργήσει μία ενδιαφέρουσα ιδέα για το μέλλον των μετακινήσεων στην πόλη.

    ir22

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/pacific-bulk-shipping-pbs-ke-swissmarine-sta-dikastiria-gia-36-ek-dolaria/67371



    ΣΧΟΛΙΑ