Με θετικό πρόσημο έκλεισε η φετινή σεζόν για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, που είχε πολύ δυνατές στιγμές τόσο στον τηλεοπτικό αέρα όσο και στον πίνακα τηλεθέασης.
Με πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 αλλά και σε όλα τα επιμέρους κοινά, ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής της late prime time, τις μέρες προβολής του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για το διάστημα 09.10.2019 – 02.07.2020, το «The 2Night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στην ώρα προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 24,8%.
Η εκπομπή προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 8,4 μονάδες, ενώ η δυναμική της στο γυναικείο κοινό ήταν, επίσης, εντυπωσιακή με τις γυναίκες 18-54 να καταγράφουν συνολικό μερίδιο 29,3%.
Υψηλές ήταν οι επιδόσεις της και στο ανδρικό κοινό με τους άνδρες 18-54 να σημειώνουν μέσο όρο 19,9%.
Με αυθορμητισμό, χιούμορ και χαλαρή διάθεση, ο Γρηγόρης φιλοξένησε τα πρόσωπα που ήταν στην επικαιρότητα, άκουσε τις ιστορίες τους, συζήτησε μαζί τους, έπαιξε, γέλασε και έγινε ένα με τους τηλεθεατές της late prime time.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Όμιλος Πουκαμισάς – Πανελλαδικές: Τα θέματα για Στοιχεία Ψύξης Κλιματισμού και Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων των ΕΠΑΛ
- Συνάντηση Στάρμερ – Μελόνι πριν την G7 : Νέα έκκληση για αυτοσυγκράτηση και αποκλιμάκωση στη Μέση Ανατολή
- Πεζεσκιάν: Δεν έχουμε πρόθεση για πυρηνικά όπλα, θέλουμε να επωφεληθούμε από την πυρηνική ενέργεια
- Κρίση στην Μέση Ανατολή: Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με τον πρίγκιπα διάδοχο της Σαουδικής Αραβίας
