Τα πρώτα λεπτά που είστε στη δουλειά σας είναι πολύ σημαντικά και δίνουν το έναυσμα για το πόσο παραγωγικοί θα μπορέσετε να είστε τις επόμενες 8 ώρες! Ωστόσο υπάρχουν κάποια λάθη που όλοι μας, λίγο-πολύ, κάνουμε και τα οποία μας αποσυντονίζουν και μας καθυστερούν ή εμποδίζουν να έχουμε μία όσο το δυνατόν πιο παραγωγική ημέρα.

Αυτά είναι τα 9 λάθη που μας “παγιδεύουν” στην αρχή της ημέρα μας,  και τα οποία καλό θα ήταν να αποφύγουμε:

Αργείτε να πάτε στη δουλειά σας

Μία πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι τα αφεντικά θεωρούν τους υπαλλήλους τους που καθυστερούν να φτάσουν στη δουλειά τους, λιγότερο ευσυνείδητους.

jobmistakes1

Δεν μιλάτε με τους συναδέλφους σας

Καλό είναι να αφιερώνετε έστω και λίγο χρόνο στους συναδέλφους σας. Αυτό σας κάνει πιο αγαπητούς και δημιουργεί καλύτερες σχέσεις με τους υπολοίπους που βρίσκεστε στον ίδιο χώρο εργασίας.

jobmistakes2

Πότε πίνετε καφέ

Καλό είναι να πίνετε τον καφέ σας μετά τις 9.30, καθώς σύμφωνα με έρευνες η κορτιζόλη, η οποία ρυθμίζει τη ενέργεια, κορυφώνεται μεταξύ 8 με 9 το πρωί, οπότε όταν πίνετε καφέ κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών, το σώμα αρχίζει να παράγει λιγότερη κορτιζόλη και εξαρτάται περισσότερο από την καφεΐνη.

Όταν τα επίπεδα κορτιζόλης αρχίσουν να μειώνονται μετά τις 9.30, τότε μάλλον θα χρειαστείτε έναν καφέ.

jobmistakes3

Απαντάτε σε όλα τα email

Τα πρώτα δέκα λεπτά πρέπει να τσεκάρετε τα email σας και να απαντήσετε σε αυτά που είναι πιο σημαντικά, αποφεύγοντας να χάνετε παραπάνω χρόνο για όσα μπορούν να περιμένουν!

jobmistakes4

Αρχίζετε τη δουλειά σας χωρίς να έχετε ένα πρόγραμμα-οδηγό

Φτιάξτε ένα καθημερινό πρόγραμμα με το τι έχετε να κάνετε και επικεντρωθείτε στις προτεραιότητές σας.

jobmistakes5

Ασχολείστε με τα εύκολα θέματα

Σύμφωνα με τους ειδικούς η ενέργειά μας πέφτει κατά τη διάρκεια της ημέρας, οπότε είναι πολύ σημαντικό να ξεκινάτε κάνοντας τα δύσκολα θέματα και μετά όσο η ώρα θα περνάει να ασχοληθείτε με τα πιο εύκολα.

jobmistakes6

Κάνετε πολλά πράγματα συγχρόνως

Μην κάνετε πολλά πράγματα μαζί ακόμη και αν νιώθετε πως μπορείτε. Θα χάσετε ενέργεια και δεν θα δώσετε βάση στα πιο σημαντικά. Γι’ αυτό επικεντρωθείτε σε ένα πράγμα τη φορά.

jobmistakes7

Κάνετε αρνητικές σκέψεις

Όποια προβλήματα και αν έχετε, αφήστε τα έξω από τη δουλειά σας!

jobmistakes8

Έχετε meeting

Τα meeting στη δουλειά, θα πρέπει να αποφεύγονται τις πρωινές ώρες γιατί τότε πρέπει να ασχολείστε με πιο δύσκολα θέματα που απαιτούν συγκέντρωση και γράψιμο.

jobmistakes9

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο Φίλης τώρα ξηλώνει εκπαιδευτικούς – “φαντάσματα” – Υπεγράφησαν οι πρώτες απολύσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας επιχειρηματίας απέλυσε πολλούς υπαλλήλους του. Τι έμαθε από όλο αυτό

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σας “πνίγει” το βαρύ πρόγραμμα; 10 απίθανα online κόλπα κάνουν θαύματα και σας σώζουν πολύτιμο χρόνο στη δουλειά