• LIFE&STYLE

    Είμαστε στη μέση μιας μαζικής παγκόσμιας πώλησης τσαντών


    Αν είστε ένας από εκείνους τους ανθρώπους, που έχουν πάρα πολλές τσάντες και δεν ξέρουν τι να τις κάνουν, παρηγορηθείτε με αυτό: οι πωλητές στα καταστήματα λιανικής ,που σας πούλησαν όλες αυτές τις τσάντες, μάλλον αισθάνονται το ίδιο.

    Οι αναλυτές της «Credit Suisse», δήλωσαν ότι τα αποθέματα των τσαντών που έμειναν από τις γιορτές των Χριστουγέννων, ισοδυναμούν με την αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων, η οποία θα έπρεπε να είχε περιορίσει την ανάγκη για απότομες εκπτώσεις του προϊόντος. Παρ’ όλα αυτά, τα καλά καταστήματα και τα καταστήματα μεσαίου επιπέδου μαζί με αρκετές μάρκες πολυτελείας, έχουν μεγαλώσει τις εκπτώσεις των προσφορών τους σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν τις υπόλοιπες τσάντες που έχουν απομείνει.

    Το μήνυμα είναι άλλο ένα σημάδι ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να μειώσουν τον αριθμό των τσαντών, που αγοράζουν κάθε χρόνο. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι πωλήσεις των τσαντών στην Αμερική κορυφώθηκαν το 2011, όταν η μέση Αμερικανίδα κατείχε τουλάχιστον 11, και αγόραζε περίπου δύο νέες τσάντες κάθε χρόνο, κατά μέσο όρο. Αλλά αυτός ο αριθμός έχει κλονιστεί, το οποίο λένε κάποιοι, ότι οφείλεται εν μέρει στους πιο νέους Αμερικανούς, που επιβαρύνονται με το χρέος.

    Στα καλά πολυκαταστήματα, οι προσφορές ήταν περίπου 5% περισσότερες, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2015 σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Η ένταση της έκπτωσης – μία μέτρηση,  που περιλαμβάνει το ποσοστό έκπτωσης –ήταν επίσης υψηλότερη, σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Άλλες εμπορικές μάρκες έκαναν έκπτωση πιο επιθετικά συμπεριλαμβανομένων των: Tory Burch, Kate Spade, και Michael Kors.

    Η ένταση της έκπτωσης στα καλά πολυκαταστήματα

    Μια παρόμοια τάση διαμορφώνεται στα μεσαίας κατηγορίας πολυκαταστήματα. Και δεν είναι μόνο οι Αμερικανοί που κάνουν μειώσεις. Νέα δεδομένα από την Bain & Co. δείχνουν ότι περισσότεροι Κινέζοι αγοραστές επίσης αποφεύγουν να αγοράσουν βαλίτσες και διάφορα προϊόντα τσαντών, προσθέτοντας έως και μια πτώση 5 % επί των πωλήσεων μεταξύ του 2014 και του 2015.

    Με όλες τις εκπτώσεις και τις προσφορές να συσσωρεύονται, ορισμένοι αναλυτές αρχίζουν να γίνονται λίγο νευρικοί για την βασική ζήτηση των τσαντών. Ίσως η καλύτερη ελπίδα για την επιχείρηση τσαντών βρίσκεται στα πορτοφόλια – ή – στις ανδρικές τσάντες, τα οποία οι άνδρες αγοράζουν όλο και περισσότερο.

     



    ΣΧΟΛΙΑ